TravelPlanner

Sunny Beach, Bulgaria - Vezi pe hartă

81%
210 impresii
Impresiile Travel Planner (210)
Amplasare
8.6
Impresii pe Hotel Wela

210 impresii reale, verificate 100% - Hotel Wela

Clienți reali. Aceste mesaje au fost trimise doar de clienții Travel Planner. Sejururi reale. Comentarii reale.

Filtrare rezultate
Sunny Beach Bulgaria

Vacanta Bulgaria

Foarte bune toate serviciile de la wela hotel

7.1

Vacanta la Sunny Beach

Hotelul este relativ ok, pretul justifica conditiile nefiind unul de 5 stele iar asteptarile nu au fost mari. Personalul Hotelului stie Engleza in mare parte, ai cu cine sa te intelegi cand ai nevoie de ceva sau ai o problema insa se vede pe fata lor oboseala si disperarea de a lucra la un hotel preferat de romani si polonezi. Hotelul este amenajat ok, camerele sunt ca in poze insa noua ni s-a oferit o camera la etajul 5 care avea o mini bucatarie pe care nu am cerut-o si fata de camera de langa ne despartea o usa cu servetel in gaura cheii deci intimitate aproape 0 auzindu-se fiecare sughit sau pas. Toaleta avea nevoie de o renovare, capacul fiind galben(acel galben de vechi, urina, samd) iar dusul schimbat pentru ca era ruginit. AC-ul si frigiderul functionau ok, pe balcon era nevoie de mai multa curatenie iar in atunci cand am ajuns in camera am observat ca nu exista hartie igienica. Parcarea costa 10 euro pe zi, asta pot sa o numesc frauda hotelului pentru ca pe site scrie ca este parcare gratuita, cu putin scandal la receptie ti se face reducere pentru o zi insa tot nesatisfacator este sa platesti parcare la hotelul unde ai platit deja cazare. Cand vine vorba de mancare pot spune ca orele de masa se respecta, mancarea este multa si variata (nu am vazut in 2 zile acelasi lucru) si asta ma face confuz, citind review-urile de la alti concetateni care spun ca erau aceleasi prajeli zilnic. Mancarea este una ca la 3-4 stele, nu e ca la 5* si nici ca si cum ai manca la restaurant in Nesebar pentru ca pana la urma am platit aproximativ 500 lei/zi de camera insa prietena mea era sa ajunga la urgente din cauza unei dureri in zona abdominala, durere asa mare incat era sa lesine, mai mult ca sigur de la mancare sau bauturi si nu, nu am exagerat cu mancarea noi mancand foarte putin in general si evitand bauturile alcoolice, moment in care am sesizat ca hotelul nu are cabinet medical ca in descriere si ca daca suni la 112 pentru ambulanta, aceasta vine dupa 5 ore. Probleme cu stomacul am avut si eu, fix in aceeasi zi si apoi inca 3 dupa. Piscina e spatioasa dar problema imensa sunt copiii needucati care te stropesc, sar si tipa peste tot si nu e asa placut sa te stropeasca cineva cu apa sarata pe fata pentru ca da, piscina are o combinatie de clor si sare in apa. La bar-uri bauturile erau ok daca iti luai cocktail sau suc, berea era oribila iar cafeaua asa si asa. La saormeria hotelului era coada non stop si la snackbar era ok, pizza decenta. Per total nu mai venim la Wela insa daca va place sa umpleti farfuriile cu mancare pana la refuz, aveti copii mici si vreti sa ii lasati de capul lor sau sunteti genul de oameni care punteti prosopul pe sezlong tot sejurul e hotelul perfect.

5.9

Sejur

La prima impresie, hotelul arata foarte decent; In sensul ca: este curățenie peste tot . Aerul funcționa , tv ul de asemenea , frigiderul in schimb nu. Camera as puncta o cu nota 5 din 5. Nu mi s a făcut curat in 4 nopți niciodata, nu mi au fost schimbate lenjeriile - dar si aici voi pune pe seama mea , deoarece in fiecare dimineata între 8-13 am dormit, probabil de aceea .nu a fost un deranj acest aspect. Lucrurile care nu erau in ordine : de cum am ajuns ne a întâmpinat un tip ce se ocupa de parcare: știam de existența problemelor cu parcarea in stațiune, dar nu ma asteptam sa mi se solicite 50 de euro pentru 4 nopți ,pentru o parcare nepazita! Evident ca am făcut scandal și reclamații, iar pe baza acestora din urma , mi au mutat mașina la intrarea in hotel.ok. Din punct de vedere gastronomic: mâncarea acceptabila in proporție de 80% , nu m a deranjat foarte tare ca nu a existat diversitate și ca a fost repetitivă , pentru ca noi (grupul nostru ) oricum nu am venit acolo sa ne îndopăm . Tacâmurile in schimb nu erau curățate ( stiu sa fac diferența dintre pete de apa pe tacâmuri , am lucrat ospătar și ajutor de bucătar ) Nota pentru Bucătărie : 2,5/5 . Piscina : plină de clor . Un roman cu un copil a fost nevoit sa plătească tratament o noapte 200€ , după care a plecat acasă din concediul sau , din pricina faptului ca fiul sau a contactat ROTAVIRUS DE LA PISCINA. Estetic ,îngrijită , apa plăcută , clor mult , N am contactat niciun virus din apa. Punctez piscina cu nota 3,5/5. Zona de bar: personalul foarte placut , ne au respectat si tratat cum se cuvine , remarca o face faptul ca NU SE SPĂLAU PAHARELE!!!.se trecea cu un jet de apa peste ele , erau puse la uscat si refolosite . Acest lucru a fost deranjat si este un semn serios de intrebare . Am pus aceasta problema pe seama faptului ca cei ce ne serveau ,in pare parte erau minori si nu tratau 100% jobul cum ar trebui,dar am trecut si peste asta ,fiindcă ne erau foarte dragi si am legat amiciții cu toți-de la Recepție ,pana la animatori . Punctez personalul cu nota 4/5 pentru ca deși erau probleme de igiena , erau foarte simpatici. Concluzionez cu următoarea fraza: Un hotel mediocru, care nu este de 8.0 Rating, dar un loc unde ne am simțit foarte bine , lăsând aspectele negative la o parte si făcând o corelație calitate/pret. Am venit acasă cu covid -5/7 persoane . Am ieșit doar seara din hotel , in rest nu am fost la plaja , am stat doar in zona de bar , piscina . Nici acest lucru nu l pot judeca ,fiindcă nu poate fi ținut sub control , dar repet, niște norme de igiena si puțin mai mult control cred ca aveau loc.

8.7

Vacanta reușită in bulgaria

Avem doar cuvinte de lauda despre hotelul wela! Raport calitate preț peste așteptările nostre. Camerele f curate, macare diversificata, cele mai bune ciorbe, cei mai simpatici animatorii! Mulțumim pt o vacanta excepțională.

Vacanta placuta

Hotelul foarte frumos,curat, aproape de plaja mancarea buna. Personalul de la restaurant cu prea multe stangacii, iar parcarea mi se pare cam scumpa si locurile gratis limitate despre care scrie pe net ca exista, de fapt nu sunt

5.9

Vacanta Bulgaria

Pentru pretul pe care l am platit, hotelul este om. Mancarea f buna, camera foarte mare si sptioasa, insa la capitolul cyratenie sunt de nota 4.

Sejur Bulgaria Hotel Wella

Hotel curat, finisaje poate nu la nivel de 4 stele, obiectele sanitare cel putin, nu, insa curat. Am avut mocheta in camera si mergeam in picioarele goale, a trebuit sa unim paturile(nu am gasit mizerie dupa). Hotelului in sine, i-as acorda 9/10, raportat la asteptari. Personalul, in schimb, 10/10. Toti erau amabili si disponibili sa te ajute. Mancarea(eu nu sunt pretentios) 9/10. Diversitate buna pentru all inclusive, scad un punct pentru bauturi. Facilitatile hotelului 8/10. (Piscina, locuri de joaca, si altele) Noi am calatorit cu un copil de 6 luni si nu am avut nicio problema. Pot recomanda hotelul pentru zona lui de pret. Pentru cine are asteptari mai mari, exista optiuni mai scumpe si poate mai bune, dar pentru bugetul alocat il pot recomanda fara probleme.

vacanta Bulgaria

hotel si camera ok. La meniul se mai poate lucra

Vacanta Bulgaria

Am ales intamplator hotelul Wela din Sunny Beach, s a incadrat in bugetul nostru, recenziile ok, ce sa mai.. eram nerabdatori sa plecam in vacanta.Am ajuns mai devreme decat se facea check in ul, dar am avut noroc si am avut camerele libere, deci ne am cazat imediat si am coborat la masa de pranz. Sa nu uit, parcarea nu este gratis cum scrie, se plateste 10 euro. Sa revin la camere, noi am avut dubla simpla, curata, spatioasa, ok cat sa te odihnesti si sa ti faci un dus, doar nu ti petreci concediul in camera. Despre mancare pot spune ca a fost peste asteptari, in fiecare zi altceva si diversificat, peste, pui, porc si specific zonei sau turcesc.Piscina ok, destul de mare si destul de multe sezlonguri, dar unii isi lasau prosoapele cu zilele pe ele ca sa le aibe rezervate.Plaja din apropiere curata ,am gasit sezlong cu 9 leva si umbrela la fel, faceam cam 10 minute pana la plaja, in conditiile in care avem si un copil de aproape 3 ani.

7 nopti - All Inclusive - 4 persoane

Sejur de 7 nopti - All inclusive - 4 persoane - varsta 20-22 ani. Totul a fost nemaipomenit, mancare variata, bauturi bune. Schimbat prosoape in fiecare zi, lenjerie la 2 zile. Personalul foarte amabil si serviabil. Piscina curata si incapatoare, activitati de-a lungul zilei (darts, polo, volley). Aveti la dispozitie teren de volley/fotbal, mini golf, trebuie doar ceruta minge de la animatori. Nu am nimic de reprosat si comentat, la pretul de 2000 de lei de persoana / 7 nopti raportul calitate pret este excelent. Pe de alta parte, recenziile de aici sunt fenomenale. "Nu se curata camerele" - La noi zi de zi in jurul orei 10 dimineata se schimbau prosoapele si hartia igienica, la 2 zile lenjeria. "Nu se poate urca cu bautura in camera" - Serios? Doar doamna de la curatenie stie cum pleca in fiecare dimineata cu 10-15 pahare din camera. "Mancarea nu e variata" - cel putin 3 feluri de carne (vita, pui, porc), salate pe alese, branzeturi, fructe, legume. Toate aceste plangeri vin de la regi si printi ai tarii noastre iubite, care nu au acasa nici 1% din ce li se ofera aici, dar fac figuri si nazuri la orice. Singurul inconvenient in toata excursia au fost fix romanii, pe care ii auzi comentand non stop si la orice pas. As scrie mai multe, dar nu are sens. Mergeti cu incredere si nu veti fi dezamagiti.

Vacanta Bulgaria

Hotelul foarte frumos,curat, mancarea buna, dar cam aceeasi in fiecare zi. Parcarea mi se pare cam scumpa si locurile gratis limitate despre care scrie pe net ca exista, de fapt nu sunt

8.7

Vacanta Wela

Am sa incep cu lucrurile pozitive. Este foarte aproape de plaja, personalul este de nota 1000 iar hotelul in sine este curat si destul de ok. Statiunea in sine mi s-a parut scumpa iar mancarea la hotel nu mi s-a parut de 4 stele. Am stat 5 zile in fiecare dimineata era fix acelasi lucru, dintr-un motiv anume serveau icrele la pranz, nu am inteles de ce exact. Cerealele pentru micul dejun erau mereu rasuflate pentru ca nu aveau recipiente pentru ele erau tinute in boluri. Laptele ca si bauturile cred ca era indoit cu apa. Gemul, untul si branza topita groaznice. Snack bar-ul este o rusine. In afara de pizza care era chiar foarte buna in fiecare zi a avut numai paste care erau mereu la fel si 2 sosuri unul alb si unul rosu identic de scarboase. In meniul lor de snack bar apare gratar, sandvisu-uri si altele care nu sunt. La pranz si cina gasesti ce sa mananc dar pestele de exemplu nu este niciodata ceva proaspat era mereu congelat si aproape fiert. Daca nu sunteti pretentiosi la mancare veti avea un sejur foarte ok. Noi am cam stat cu Furazolidonul dupa noi ca am avut ceva reactii adverse. Parcarea este 10 Euro pe zi- mi se pare exagerat dar din nou se poate si mai rau. Au avut animatie si dansuri foarte ok iar daca aveai nvoie de schimb de prosoape sau lenjerie de pat erau mereu cameristele gata sa te ajute si foarte zambitoare. Hotelul este aproape de centru si sunt 9 km pana la orasul vechi care merita vazut. Va recomand aquapark-ul mare din Nessebar, merita banii si chiar te distrezi. Iar raport calitate- pret este peste asteptari. Sa nu va lasati pacaliti de cei cu trasurile cu cai, sunt foarte scumpi si iti zic un pret si dupa ce cobori iti arata ca de fapt e de persoana sunt foarte tepari. Ciorbele la pranz cu 2 degete de ulei desupra iar carnea in general era pregatita cu un condiment pe care nu am putut sa il identific dar era pus in exces.

Vacanta iulie 2022

Hotelul curat, atmosfera frumoasa dar mâncarea lasă de dorit.Putine feluri și cam toate prăjeli.Pt copii mici este un minus foarte mare,neavând prea multe variante de oferit.Camera mare,curata dar pt 4 stele frigider spart și nefuncțional.Fiind grup și ocupând 3 camere in nici una nu mergea frigiderul.

Vacanta Bulgaria

Buna ziua, a fost o experienta foarte frumoasa acest sejur . Hotelul este f bine pozitionat aproape de plaja, curat si meniul diversificat si mancarea f buna.
Recomand Travelplanner: Este prima data cand achizitionez un sejur printr-o agrntie si am fost foarte multumita de serviciile oferite

Vacanta Bulgaria

Camere frumoase însă se mai poate lucra la curățarea machetei și la bai( baterii vechi). Mâncarea foarte bună, nu foarte diversificata însă clar am avut ce alege ( puțin cam condimentata pentru gustul meu), cea mai buna cafea!. Echipa de animatori de nota 10, spectacole reușite și interesante, piscina curata și perfecta pentru copii. Hotelul a fost o alegere excelenta, recomand în special familiilor cu copii mici
Recomand Travelplanner: ca de obicei, mulțumim pentru sejur perfect

8.9

Vacanta

Servicii bune, as reveni aici, dar...ceva a lipsit pentru ca vacanta sa fie 100%
Recomand Travelplanner: Foarte profesioniști!

7.7

Vacanta in Sunny Beach

Personalul de la receptie super dragut si serviabil dar in camere nu s-a facut curat decat o data in cele 5 zile de sejur iar prosoapele si lenjeria nu au fost schimbate deloc. Mancarea buna, divertisment, piscina curata, bauturi alcoolice si nonalcoolice la discretie.
Recomand Travelplanner: Foarte promti si deschisi, serviabili. Recomand

9.4

Vacanța Bulgaria

Totul a fost conform descrierilor, minusul a fost la piscina, nu au șezlonguri suficiente, in 7 zile nu am găsit șezlong liber, turiștii își lăsau prosoapele peste noapte pe ele și le țineau ocupate, frustrant era ca mulți mergeau la plaja la mare și țineau șezlongurile ocupate.
Recomand Travelplanner: Au fost promti , rapizi, comunicativi. Voi recomanda și voi mai apela la serviciile agenției .

6.7

Vacanța Bulgaria

Daca tot sunt pus sa dau o parere, o sa o fac. În primul rand pretul de 3300 lei este unul mare pentru ce ofera hotelul Wela. El asa este ok, camerele noi au nevoie de ingrijiri serioase, bautura este ok, mancarea este ok fiind diversificata zilnic. La piscina poti sta pana mai tarziu de exemplu orele 23 - 24. Parcarea este 10 euro pe noapte ( s-au smecherit si bulgarii dupa ce au vazut cum sta treaba ) . Pana la plaja faci 5 min, drumul e scurt cu supermarket uri la orice pas. Legat de agentia Travelplanner, nu stiu daca o sa mai existe si o alta colaborare. Este un pret putin exagerat si din ce am discutat si cu alte persoane, cam japca cum a fost si cu parcarea.
Recomand Travelplanner: Agentia e ok, oamenii sunt super si comunicare e ce trebuie. Ideea e ca din ce am vazut si auzit tin sa cred ca am dat cam mult pentru ce ofera Hotelul Wela. Nu stiu daca o sa existe si o alta colaborare pe viitor, eu va urez sanatate si spor in viata.

Vacanta Bulgaria

Hotelul a fost ok, nu mi s-a părut însă a fi de 4*, ci mai degrabă de 3. Am fost cazați în camerele renovate, acestea arătau bine, dar zona unde luam masa, terasa, piscinele și zona pentru copii, merită îmbunătățiri. Zona de recepție arata foarte bine. Mâncarea nu a fost chiar pe gustul meu, dar a fost diversificata si din toate preparatele, am avut ce sa aleg (supa crema, ciorba, chifteluțe, miel, vita, porc, pui, icre, calamar intr-una din zile, orez cu scoici in alta zi, pește, paste, pizza, salate, clătite, tort, prăjituri, fursecuri, fructe). Am apreciat faptul ca pe lângă mesele principale, existau și gustări, chiar pana noaptea târziu. Sucuri neacidulate de mere, vișine și portocale; cocktailuri cu și fără alcool. Cafea și cappuccino. Existau în fiecare zi momente pentru copii cu câțiva animatori care ii făceau pe cei mici sa interacționeze (dans, jocuri). Un punct slab aici, ar fi faptul ca se ofereau diverse atentii copiilor, dar din păcate nu primeau toți, ci erau doar câțiva aleși (ex: intr-una din zile s-au oferit tricouri pictate de animatori cu numele copiilor - 3 la număr, însă în grup erau cel puțin 15, fapt ce a generat plansete pentru unii dintre ei). Ca distanta pana la plaja, mi s-a părut aproape. Nu am cronometrat, dar ajungeam foarte repede. Aveam de traversat doar o strada circulata, iar după aceea mergeam spre bazar și imediat ajungeam la plaja cu zona de șezlonguri și prosoape. Sper sa ajute recenzia mea. :)
Recomand Travelplanner: Am colaborat pentru prima dată cu aceasta agenție, însă am fost foarte impresionata de promptitudinea lor si dorința de a ajuta cu cât mai multe detalii. Cu siguranță vom reveni.

Vacanta bulgaria

O vacanta reușită Camere curate ,personal amabil,mâncare bună. Singura problema a fost parcarea costa 10 euro pe zi,nu 10 leva.
Recomand Travelplanner: Profesioniști, recomand...

9.8

Vacanta Bulgaria,hotel wela

Personal amabil,hotelul foarte curat ,mâncarea bună. Singurul inconvenient a fost parcarea care a costat 10 euro pe zi ,nu 10 leva
Recomand Travelplanner: Profesioniști,recomand...

9.4

Vacanta Sunny beach

Mâncare bună, personal atent, prietenos Camere curățele, nu mi-a plăcut ca nu se schimbau prosoapele decât dacă insistam, cât am stat acolo nu a venit nimeni sa facă curățenie, deși am lăsat de câteva ori cheia la recepție și i-am rugat să-i spună cameristei sa facă curățenie și sa schimbe sacii de gunoi.. Per ansamblu a fost bine!

Sunny Beach

A fost Ok din punct de vedere raport calitate/preț.

Vacanță Bulgaria

Camera curata, prosoape schimbate la timp și ori de câte ori am cerut, baia sub asteptari (arătau mult mai bine băile de la camerele standard, noi având premium), aerul conditionat funcționa bine, un plus este și uscătorul de rufe din balcon(ca de obicei lipsea și atârnați prosopul pe balustrada), personal amabil, acces în piscina pana târziu, divertisment în piscina, între mese mereu gustări, chiar pana târziu, peste în fiecare zi.Minusuri: micul dejun aproape același în fiecare zi, nu a fost deloc grătar, un singur fel de brânză tot sejurul, dulcele mai mereu pe baza de crema de margarina

Vacanţă hotel Wela

Mulţumit de acest hotel. Servicii bune, mâncare gustoasă pe tot parcursul zilei la cele 2 restaurante. Piscina se putea folosi până târziu în noapte. Parcare cu plată, am văzut locuri libere tot timpul. Echipa de animaţie dedicată şi căuta implicarea turiştilot în tot felul de activităţi distractive. Şezlong-uri suficiente în jurul piscinei. Hotelul dispune de 2 corpuri de clădire, unul având camere renovate. Am stat în corpul cu camere nerenovate. Cameră încăpătoare, curată, mochetă pe jos, 2 paturi de 1 persoană, 1 fotoliu extensibil, aer condiţionat, răcitor. Wi-fi bun, nu am avut nevoie să folosesc datele mobile.

8.3

Sunny Beach 2023

In principiu a fost o vacanta superba: hotelul Wella ,a fost ok, mancare destula pentru toata lumea dar nu asa diversificata pe zile(adica in toate cele 6 zile ,au fost aceleasi feluri ),serviciile in camera nu au fost atat de prompte, dar per ansamblu, a fost bine. Noi am fost o ,,echipa,, formata din 23 persoane cu tot cu copii, si deci ne-am asigurat distractia singuri :-) . Nu trebuie sa ratati sa vizitati orasul Nessebar.

8.3

Vacanță

Camera, ok. Baia, învechită,fără cabina de duș,cam 507- trebuia să strâng apa cu prosoape după fiecare dus.

5.2

VACANTA BULGARIA

IN PERIOADA DE 6 ZILE CAT AM STAT NU A VENIT NIMENI SA GOLEASCA COSURILE SA SCHIMBE PROSOAPELE NICI SA MAI VORBIM DE UN ASPIRATOR

Incarca inca 30 impresii (180) loading
Cum a fost vacanta ta?
Spune-ne despre experienta ta din vacanta. Impresiile tale ajuta pe cei ca tine sa ia decizii mai bune pentru urmatoarea lor vacanta.

Impresii de la hoteluri similare cu Hotel Wela

Intrebari frecvente despre Hotel Wela

Care este impresia generala despre hotelul ?

Turistii Travel Planner a recomanda hotelul in proportie de si au acordat nota . Gradul de recomandare si nota au fost calculate pe baza a impresii. Vezi ce spun turistii despre vacantele aici.