TravelPlanner
Înapoi la meniu
TravelPlanner
3 stele

404 pareri si impresii Hotel GRIFID Vistamar Nisipurile de Aur 2024

4 stele
Nisipurile de Aur, Bulgaria - Vezi pe hartă

8.8
87%
404 impresii
404 impresii
Impresiile Travel Planner (404)
Amplasare
9.4
Camere
9.3
Mancare
8.5
Personal
8.6
Atmosfera
8.4
Facilitati
8.5
Calitate / pret
8.6
Impresii pe Hotel GRIFID Vistamar

404 impresii reale, verificate 100% - Hotel GRIFID Vistamar

Impresii pe Hotel GRIFID Vistamar

Clienți reali. Aceste mesaje au fost trimise doar de clienții Travel Planner. Sejururi reale. Comentarii reale.

Filtrare rezultate
Nisipurile de Aur Bulgaria
4.7

Vacanta Bulgaria Hotel Grifid Vistamar

Un hotel de 4 stele ,dar cu foarte multe minusuri. - personal care desi aveau masca la gura se vedea plictiseala si plictiseala cu care ne serveau - mancare rece ( plitele pe care erau tinute tavile cu mancare erau reci) putine sortimente si uneori veche. - prosoapele din camera nu le schimbau ,le luau din cosul de rufe si ti le impatureau la loc - nu este un hotel recomandat celor cu copii mici . -singurul loc unde am gasit un angajat care era vesel si comunicativ a fost la restaurantul a la carte bulgaresc si mancare foarte buna! Toate cele sus mentionate sunt adevarate,menegera hotelului a stst de vorba cu noi deoarece noi ne-am mutat de la acest hotel ( ea ne-a spus ca datorita pandemiei au scazut facilitatile hotelului ( nu mai schimba asa des prosoapele- mancare mai putina ,ca iti puneau ei in farfurie - au redus costurile dar pretul NU) - bauturile sunt locale si dozator - nu ai loc unde sa parchezi in toata statiunea alergi cu masina pt ca nu au parcare este totul foarte inghesuit.
Recomand Travelplanner: Ne -au ajutat sa schimbam hotelul si implicit statiunea!

Arata mai mult

8.5

O varianta buna comparativ cu litoralul Romanesc

Am petrecut la Grifid Vistamar 4 zile (un weekend prelungit) la inceput de Septembrie 2020. Initial, ne doream sa mergem la Grifid Metropol, care este un hotel Adults Only si de unde aveam impresii la cald de la apropiati ca este foarte ok si se respecta toate normele de distantare sociala si primesti beneficiile pe care le platesti. Insa, am inteles ca Metropol urma sa se inchida si am ales Vistamar ca optiune. Am luat o camera concept (16+), care pe langa produse Rituals in camera si alte mici avantaje, iti da acces gratuit la infinity pool si Sky restaurant de la etajul superior (de altfel, contra cost). Am fost destul de dezamagita sa aflu ca in ziua in care am venit, nu pot face rezervare la Sky restaurant, caci nu mai era colega de la Guest Relations cand am ajuns noi la hotel. Mi s-a sugerat sa ma prezint a doua zi dimineata la receptie, sa fac aceasta rezervare. Zis si facut - ajunsa acolo, mi se spune ca restaurantul functioneaza doar in ziua respectiva, sambata si ca din pacate totul este fully booked si imi pot oferi un loc saptamana viitoare. Noi plecam luni, asa ca nu ma ajuta cu nimic aceasta optiune. Ironic, am intrebat cam cand trebuia sa imi fac eu rezervare, inainte sa imi inceapa sejurul? Mai existau 2 restaurante ca optiuni - Bulgaresc si Italienesc - la italienesc tot asa, fully booked, si imi putea oferi loc Marti, cand eu plecam oricum. Suparata fiind, am spus ca aceasta camera concept este de fapt o "teapa", dat fiind ca iti marketeaza multe lucruri, dar cand tragi linie, nu prea beneficiezi de multe dintre ele fie ca nu mai sunt disponibile, fie ca nu ai loc la restaurante. Cumva, dupa ce mi-am exprimat dezamagirea, mi s-a facut rost de o masa de 2 persoane pentru duminica, la restaurantul italienesc. Bufetul de la restaurantul principal nu ne-a incantat prea mult, desi mancarea era ok, atmosfera de haos, unde turistii nu purtau masca in interior (desi afisele sugerau ca masca sa fie purtata in zonele inchise lobby, lift, restaurante), ti se sufla in ceafa cand asteptai sa iti iei mancarea. Abia a doua zi am aflat ca prin camera Concept, avem acces la late breakfast, lunch, snacks de la etajul superior. Acolo poti comanda din meniu diverse: oua benedict, american pancakes, omleta din albusuri, platou de fructe si altele. Acolo chiar a fost ok. Am luat si pranzul acolo si a fost foarte bun! Plaja foarte frumoasa, chiar daca noi am fost intr-o perioada cu multi turisti, am gasit mereu loc pe plaja. Apa de la piscina superioara era extrem de rece, 4 zile cat am stat acolo nu am putut intra mai mult de genunchi in ea, barbatii se aventurau mai mult. Statiunea extrem de aglomerata, mai ales seara (poate si pentru ca noi am prin weekendul acolo si probabil e mai multe lume in weekend, comparativ cu restul saptamanii). Problema parcarii se stie deja cred, locuri extrem de putin in fata hotelului, insa esti directionat catre o parcare pazita, unde poti lasa masina linistit, contra cost, 20 leva / zi. Una peste alta, personalul era atent (Adrien - bell boy-ul foarte dragut si amabil, la fel si Dimitar care serveste la restaurantul Bulgaresc / Italienesc), toti purtau masti, dispensere cu dezinfectant peste tot, camera curata. Insa camera concept de la Vistamar mi s-a parut ca nu merita neaparat.
Recomand Travelplanner: Este prima daca cand colaborez cu agentia dvs. insa am fost foarte multumita de tot procesul - SMSurile din ziua plecarii si revenirii din sejur sunt un plus, ceva ce la alte agentii nu am prea vazut.

Arata mai mult

9.6

Weekend prelungit

Am mai fost la Vistamar, l-au renovat, au construit corp nou de cladire, este impecabil, nu este de el partea de restaurant, destul de slabut.
Recomand Travelplanner: Profi

Arata mai mult

9.5

Vacanță Bulgaria - Hotel Grifid

Hotelul este frumos, renovat, camera concept în care am fost cazați a fost superbă, iar priveliștea este pe măsură. Mâncarea a fost relativ decentă, dar cu siguranță nu a fost un plus faptul că la cină a fost exact aceeași mâncare de la prânz. Personalul a fost politicos și amabil, mai puțin cei de la recepție, dar nu a fost neaparat deranjabil. Facilitățile sunt multiple, iar Inifinity pool-ul are o priveliște spre stațiune de vis. Aș puncta aici că nu se putea intra în piscină de cât de rece a fost apa, așa că majoritatea oamenilor au folosit această facilitate pentru a se bronza într-o zonă privată de copii. De asemenea, a fost o mare problemă cu parcarea, pentru că nu aveau locuri de parcare suficiente și am fost nevoiți să lăsăm mașina într-un loc unde abia puteam deschide ușa la mașină și era cu fața în stradă (loc ghidat de un om din personalul hotelului) Per ansamblu a fost o experiență plăcută, însă aceste mici detalii, care fac diferența, sunt neplăcute, având în vedere prețul pentru o noapte. Un mare plus sunt răsăriturile de soare din mare, care te determină să te bucuri de experiență cu bune și cu rele.
Recomand Travelplanner: Agenția a fost exact cum mă aștept să fie o agenție serioasă! Am primit toate informațiile necesare, a existat promptitudine, corectitudine, mi-au fost comunicate toate detaliile necesare pentru o vacanță relaxantă, cu privire la taxe vamale, documente și tot ceea ce trebuia să bifez înainte de a pleca în călătorie. Cu siguranță, următoarele vacanțe le voi petrece alături de Travel Planner!

Arata mai mult

8.6

Vacanta Bulgaria

Hotelul si mai ales camera concept cu vedere la mare a fost frumoasa , in schimb cearceaful de pe pat avea pete de sange pe el , restul era ok. Infinity pool a fost ce ne a incantat cel mai mult si restaurantul sky bar.
Recomand Travelplanner: Au fost rapizi si profesionisti, voi recomanda aceasta agentie.

Arata mai mult

8.9

Mancare + plaja foarte ok

Punctul forte al acestui hotel mi se pare plaja care este chiar la iesirea din hotel si mancarea excelenta. Pe plaja ai bar pana la ora 17:00 Camerele sunt renovate, arata bine, insa sunt cam micute. Pentru parcare am platit 20 de leva pe zi. Daca ajungi inainte de ora 14:00 nu te poti folosi de facilitatile hotelului, si pana atunci nu primesti bratarile si nici cheia de la camera. Noi am fost 3 persoane si ni s-a spus ca putem lua masa de pranz care incepea la 12:30 doar daca platim 20 de leva, ceea ce ni s-a parut ok. A fost cea mai buna si variata mancare pe care am mancat-o vreodata la un hotel din Bulgaria/Romania. Mancare foarte buna la gust si gatita foarte bine. Si sotia mea a fost foarte incantata la inceput de mancare, dar nu i-a placut atat de mult in toate zilele (probabil si din cauza faptului ca nu ii placea atitudinea celor din restaurant :))). Eu personal chiar am ramas surprins de amabilitatea celor care serveau, de numarul mare de angajati si de curatenie. Am prins si seara cu specific turcesc. Au lucruri de calitate, de la branza de diferite tipuri, la salate, prajituri. La Intrarea in restaurant trebuia sa astepti ca sa fii condus la masa, astfel incat sa se respecte distantarea, si personal mi s-au parut foarte implicati si foarte bine organizati. La masa de seara era obligatoriu sa ai pantaloni lungi, lucru pe care l-am citit din review-uri si care ar fi bine sa fie anuntat de catre agentia de turism. Ce nu mi-a placut a fost piscina si partea de activitati. Desi scrie ca ai acces la aqua park-ul din hotelul Bolero care este vizavi, trebuie sa iesi din hotel si sa mergi vreo 200-300 de metrii si este putin cam peste mana. Piscina mi se pare mica si cam plcitisitoare. Daca mergi cu copii, nu prea au ce sa faca la acest hotel, si din punctul asta de vedere mi-a placut mai mult la Melia Grand Hermitage.
Recomand Travelplanner: Recomand cu incredere. Singura mentiune este ca ar trebuie sa anunte turistii de politicile hotelului. Cum am scris mai sus, la cina era dressing code, obligatoriu pantaloni lungi

Arata mai mult

9.6

Vacanta Bulgaria

Hotelul ok,camere ok (foarte curat),personalul un pic plictisit(fiind sfarsit de sezon...intelegem),per total am fost multumit.
Recomand Travelplanner: Foarte multumit. Voi recomanda.

Arata mai mult

4.2

Dezamăgită!

Nu-mi vine să cred ca acest hotel face parte din lanțul Grifid. In primul rand camera- am luat o suită, ei bine prima camera care ne-a fost repartizata era ca in castelul groazei
Recomand Travelplanner: A fost ok

Arata mai mult

9.5

Decent

A fost o experienta decenta, nu extraordinara. Hotelul arata bine, iar mancarea este decenta. De-a dreptul impresionanta a fost, in schimb, cina de la restaurantul Sky Bar. Angajatii incearca sa proteje cu masti in contextul covid, dar “sefii” lor mai putin. Au o regula ca in lift au voie doar 2 persoane sau toti membrii care apartin aceleiasi familii. Ei bine, stimabila managera a restaurantului Sky Bar a intrat peste noi in lift, fara masca, iar cand am atentionat-o a spus ca astea sunt reguli doar pentru guests si si-a dat ochii peste cap. Penibila atitudine, dat fiind faptul ca ea nu poarta masca niciodata si se perinda printr-un hotel foarte aglomerat. As putea spune ca m-am simtit in nesiguranta in acel moment, eu fiind o persoana intr-o categorie de risc, care am facut tot posibilul sa pastrez distanta si sa ma expun cat mai putin. De asemenea, despre mult-laudata piscina infinity nu am cuvinte bune de spus. Daca iti luai inima in dinti sa incerci sa intri, era foarte foarte rece, nu rezistai mai mult de 5 minute. Era in permanenta goala pentru ca nimeni nu putea sa stea in apa sa se bucure de ea. Noi am ales camera concept si a fost foarte frumoasa. Ne-a placut mult, iar pentru cina mai sus mentionata as putea zice ca merita diferenta de bani de la o camera la alta.

Arata mai mult

9.3

Vacanta frumoasa cu mult soare

Grifid Vistamar the best. Nu este primul sejur la Grifid Vistamar, de aceea pot sa spun ca a fost un an mai slab comparativ cu anul 2019 in ceea ce priveste serviciile (mancarea nu foarte diversificata, personalul mai putin, animatorii puteau fi mai activi - I-am simtit lipsa lui DJ Stefan de anul trecut) cu toate astea a fost o vacanta reusita. Am avut camera cu o vedere superba la mare, foarte curata si moderna, in fiecare zi se schimba prosoapele si se fave curat. Cu siguranta ma voi intoarce la Grifid Vistamar.

Arata mai mult

9.7

Vacanta Bulgaria

Totul a fost impecabil !

Arata mai mult

8.8

Sub asteptari

Cazarea este buna,camere mari,curatenie ..a fost bine . Probleme mari am avut la capitolul parcare..in prima zi ne-au dus masina in capatul statiuni la un hotel inchis,(arabela)iar in ziua urmatoare cu mari interventii am reusit sa gasim loc in parcarea de la hotel ,... dar am fost deranjati de 2 ori in 2 zile sa venim sa mutam masina.. ! Mancarea destul de anosta!In fiecare zi cam acelas fel..nu era proasta dar nici grozava...spre exemplu am mancat mai bine anul trecut la Astoria Riu...si nu cred ca se ridica la pretentiile de GRIFFith.Daca stateam o saptamana prbabil ca era o problema mai mare ,dar asa pentru 4 zile a fost ok.Mi-a placut mult cafeneaua din holul hotelui. Despre Covid ..multi dezinfectanti dar fara mare distantare fizica.La restaurant era o problema daca veneai in pantaloni scurti dar nu era nici o problema daca te foiai prin restaurant fara masca!!!!Fiecare facea ce voia..iar la ora de varf era plin restaurantul,cozi mari , ca in vremurile bune.Sper ca nu am furat nimic!!!

Arata mai mult

7.4

Vacanta grifid vistamar

Totul a fost conform asteptarilor ☺️ si faptul ca am fost sa jucam si tenis a fost un plus. Nu am avut timp sa ne plictisim. Activitatile sunt diversificate

Arata mai mult

9.5

Sejur reusit in pandemie

Hotelul Vistamar este un hotel foarte modern, renovat recent, situat in prima linie de la mare, despartit de aceasta doar prin aleea pietonala de faleza. Locatie: Din punctul mei de vedere excelenta, la cativa pasi de mare, si la circa 500 m de centrul statiunii cu terase, baruri, cluburi. Curatenie: Se punea foarte mult accent pe curatenie, cel putin in hotel si pe terasa sau la piscina. Mai putin pe plaja, pe care o imparteau cele trei hoteluri Grifid situate unul langa altul (Vistamar, Metropol si Bolero). Plaja era destul de murdara, cu sezlonguri murdare si saltele uzate. Personal pentru curatenie pe plaja insuficient, coroborat de un numar mare de turisti, unii dintre ei foarte nesimtiti. Mancare&restaurant: Mancarea era suficienta, destul de diversificata, aspectuoasa, dar mai putin gustoasa, in sensul ca era total necondimentata, de parca in lista de ingrediente a bucatarilor lipseau cu desavarsire sarea si piperul. Nu a reprezentat o problema mare pentru noi, foarte repede ne-am invatat sa cerem oliviera inainte de a ne aseza la masa (nu erau pe mese, trebuiau cerute de la ospatar). Ne-a surprins in mod pozitiv faptul ca nu mirosea nicaieri in hotel a mancare, ceea ce ne-a dus la concluzia ca nu se gateste in hotel, cu exceptia catorva preparate (minuturi) care se gateau "la vedere". Probabil ca exista undeva o "bucatarie centrala", care gateste pentru toate hotelurile Grifid. Asta ar explica si motivul pentru care multe din mancaruri erau reci, insuficient incalzite. La cina se insista pe purtarea pantalonilor lungi de catre barbati, altfel nu sunt primiti in restaurant. La femei nu se aplica. Bauturi: Diluate, de calitate slaba. Exista insa si bauturile originale, de import, dar acestea nu sunt servite turistilor decat la solicitare expresa, eventual in schimbul unui mic bacsis. Personalul: Asa si asa. Cu exceptia sefilor si a femeilor de la curatenie, tot personalul era format din tineri, angajati sezonier. Unii dintre ei erau foarte harnici si amabili, pe altii ii vedeai cum cauta sa se ascunda ca sa butoneze telefonul. Tot personalul poarta masca, unii in mod corect, altii doar de forma. Parcare: Parcarea din jurul hotelului e mica, ingramadita, insuficienta. La momentul sosirii ne-am ingrozit la gandul ca vom avea stresul parcarii si al masinii in general. Insa hotelul are o parcare inchiriata undeva in afara statiunii. Dupa ce am descarcat bagajele, ne-au condus la acea parcare si ne-au adus cu masina hotelului inapoi la hotel, iar la checkout ne-au transportat acolo sa ne recuperam masina. Cost parcare externa 10 euro/zi. Nu stiu cat ar fi costat parcarea hotelului, daca am fi gasit un loc liber. Concluzii: Chiar daca am prezentat mai sus cateva aspecte negative, consider ca a fost un sejur foarte reusit si nu regret deloc ca am ales acest hotel. Din ce am intrat in vorba cu unii angajati ai hotelului, am inteles ca Vistamar (ca si celelalte hoteluri Grifid) sunt hoteluri "croite" pentru turistii occidentali, in special germani, dar in lipsa acestora in vara 2020, s-au adaptat rapid la turistii romani, incercand sa ofere servicii de calitate, atat cat se poate (ex: unul din animatori era roman). Recomand hotelul cu toata caldura!

Arata mai mult

9.4

Sejur Vistamar, Bulgaria

Puncte forte; amplasarea, conditiile hoteliere (piscina interioara, piscina exterioara, aqua park inclus la hotelul din apropiere). Puncte slabe: lipsa parcarii - un mare minus, plaja destul de ingusta.

Arata mai mult

9.3

Vacanta superba

Totul a fost minunat,hotel renovat,camera spațioasă,noi am vrut vedere la mare si a fost un spectacol marea,răsăritul soarelui. Dezavantaj al camerei cu vedere la mare este gălăgia de la piscina si bar . Restaurantul mi s a părut mic fata de nr de turiști,mâncarea diversa peste,vita,porc,curcan,pui ,cu o oarecare monotonie a micului dejun . In aceste vremuri de pandemie, personalul te servea cu ce îți doreai ,de aceea se statea la cozi .Cofetăria din holul hotelului avea cea mai buna cafea și bineînțeles prăjituri delicioase. La plaja este un bar ,plaja curata. Marea a fost splendida.

Arata mai mult

8.6

Hotel Grifid Vistamar- bun

Hotelul cred ca e cel mai ok din tot lantul de hoteluri Grifid. Camerele concept sunt foarte frumoase si mari, in camera ai dezinfectant si masca, produse rituals. Sfatul meu este sa luati camere concept pentru ca merita diferenta de bani. Personalul lasa de dorit. Daca mergi la bar si ceri bauturi de import ( daca iei concept, teoretic beneficiezi de asta), cei mai multi dintre ei te servesc tot cu bauturi bulgaresti care sunt groaznice. Le arati bratara si degeaba, pun ce vor in pahar. Mancarea de la restaurantul principal nu este diversificata, in fiecare zi cam aceeasi mancare. Primesti masca la intrare in restaurant, ceea ce e ok. Hotelul are plaja privata si in fiecare zi am prins sezlonguri libere ( ce i drept, eram pe plaja la 7 dimineata). Restaurantele a la carte sunt ok, cel mai bun fiind cel sky ( unde e piscina infinity)- mancarea extraordinara, urmat de cel mexican, apoi cel italian care este slabut si cel bulgaresc care lasa de dorit. Nu am reusit sa stam nici o zi la piscina de jos pt ca era plina de copii si nici sezlonguri nu am avut, dar a fost ok pentru ca am mers sus la infinity pool unde e 16+. Per total, eu cred ca hotelul Grifid Vistamar este cel mai bun hotel din Nisipuri, din lantul de hoteluri Grifid cu siguranta este cel mai bun.

Arata mai mult

9.5

Vacanta Bulgaria

O experiență plăcută pe care o vom repeta cu siguranță anul viitor! Curățenie, mâncare diversificată,avand in vedere pandemia. În camerele foarte mari te poți bucura de tot confortul! Frigiderul este alimentat zilnic cu apă, bere, sucuri gratuite...Expresor cu pastile pentru cafea completează dotările... Piscina infinity superba!!!! Încercați Vistamar si nu veti regreta!

Arata mai mult

9.7

Bestial

Hotelul, camera și serviciile au fost ireproșabile. Camera a avut un View demențial... totul a fost perfect.

Arata mai mult

6.5

GRIFID Vistamar

Hotelul este amplasat in zona linistita a Nisipurilor de aur,pe faleza. Hotelul este renovat, frumos. Un plus al hotelului este curatenia. Regulile referitoare la Covid :la hotel sunt respectate, desinfectant, masti erau oferite turistilor,angajatii purtau masti.Statiunea aglomerata, seara pe faleza foarte putini turisti cu masti. Am primit o camera la etajul 4,vedere spre mare, insa pozitionarea camerei era deasupra scenei, camera nu era antifonata, deci nu te puteai odihni pe parcursul zilei, zgomotul creat de animatori si muzica tare era prezent in intervalul 9_23. Personalul si serviciile au fost sub asteptari, mult sub nivelul unui hotel de 4*.Personalul hotelului neantrenat, nu pareau fericiti ca sunt acolo, iti erau trantite bauturile sau farfuriile sau isi dadeau ochii peste cap atunci cand le cereai ceva,majoritatea nu vorbeau engleza. Despre 24h UAI va pot spune ca acesta este inexistent. Bauturile de import nu sunt la vedere, ele sunt "ascunse", la cerere primeai ceva, insa nu aveai garantia a ceea ce primeai. Mancarea proasta, gen cantina, feluri repetitive, mancarea parea reciclata( supa cu carne la grill?!? Exact felul de carne ce l am avut in ziua precedenta.) Mancarea fara gust, repetitiva, nu exista pe mese oliviera, servetele, sare, sau piper In primele zile, tacamurile erau ambalate individual in plastic, pe parcurs s a renuntat la acest lucru. Mancarea era deseori gatita ori insuficient( carne cruda, oua nefacute) ori prea gatita(uscata, arsa) De programul "dine all around" era greu sa beneficiezi, am facut rezervare chiar din prima zi la restaurantul a la carte Tex mex de la Bolero si italian Vistamar. Mancarea a fost groaznica, atat aspectul cat si gustul, nemancabila,chiar in bataie de joc. Servirea la bar se face in pahare de plastic, dar nu de unica folosinta,deseori paiele lipsesc. La plaja cu greu gaseai sezlonguri dupa ora 8,30, sezlongurile erau murdare cu saltele rupte. Skypool ul este pentru +16,necesita rezervare, din pacate si aici e imposibil de rezervat, (este rezervata tot timpul) In urma cinei a la carte de la restaurantul mexican, am facut o sesizare scrisa lantului Grifid. Am primit raspuns prompt, o intalnire cu managerul hotelului, caruia i am expus nemultumirile noastre.Am primit un upgrade pentru ultimile 2 zile. In concluzie pretul platit nu reflecta calitatea servicilor primite. Recomand hotelul insa DOAR nivelul "concept" unde serviciile sunt. foarte bune, iar vederea de la skypool este superba.

Arata mai mult

7.1

Lovely experience

Am fost incantati de serviciile acestui hotel per ansamblu, desi ne-am fi dorit sa avem inclus in pretul platit accesul pentru infinity pool, motivul pentru care am ales in primul rand acest hotel. Camera a fost spatioasa, am beneficiat de curatenie zilnica, fara mirosuri neplacute si ne-am bucurat din plin de sea view.

Arata mai mult

9.1

Mulțumit

A fost prima vacanța pe litoralul Bulgariei dar , cu siguranța nu și ultima !! Voi relata câteva impresii despre hotel Grifid Vistamar , este un hotel amplasat in prima linie fata de plaja , cu servicii de excepție dar, in nici un caz ,,ultra all inclusiv ,, cum am citit pe site-ul agenției dar, amabilitatea personalului compensează orice! An lăsat la urma ce m-a nemulțumit pentru ca întotdeauna exista și un astfel de motiv , după ce am descărcat bagajul in fata hotelului aflu ca , parcarea e la 5,6 km de hotel , neavând încotro am dus mașina acolo , fapt care mi-a dat oarecum planurile peste cap! Una peste alta acord nota 9 / 10 !! Și mergeți neaparat sa vizitați palatul Reginei Maria de la Balcik !!

Arata mai mult

7.8

Familie cu 2 copii

Apa foarte rece in toate piscinele lantului hitelier. Sezlonguri putine pe plaja,la ora 7 erau ocupate. Un singur bar pe plaja care nu prea face fata.

Arata mai mult

9.6

Vacanță de vis!

Un hotel foarte curat și dotat, care se ridică la standarde internaționale. Personalul foarte amabil. Mulțumim Travel Planner, o echipa profesionista.

Arata mai mult

8.4

Hotel Grifid Vistamar - septembrie 2020

Avand in vedere ca abia ne-am intors impresiile sunt la cald. Pro: Noi am stat in camerele Concept ( Adults Only ) sea view care sunt spatioase ( in camera de pe colt puteai face plaja si pe balcon la ce suprafata avea acesta) si au un design interesant. Aceste camere vin cu facilitati suplimentare: acces gratuit la piscina de pe acoperis, acces gratuit la barul si restaurantul de la ultimul etaj ( unde bauturile carbogazoase sunt la sticla de 0.25 si bauturile alcoolice sunt si de import ), acces gratuit la plaja privata Adult Only a hotelului vecin ( Grifid Metropol ). La celelalte baruri bauturile carbogazoase erau de la dozator si daca nu aveau gheata excesiv erau decente. Contra: Masuri anticovid 19 aproape zero. Desi primeai masti si dezinfectant in camera si gaseai dezinfectant aproape prin toate locatiile din hotel putini erau si cei ce le utilizau. Masca era o fita printre turistii romani. Aglomeratie excesiva la restaurantul principal, snack baruri si baruri, unde turistii aproape se calcau in picioare si nimeni nu lua masuri Mancare ok desi nu prea exista diversitate
Recomand Travelplanner: Foarte promti

Arata mai mult

7.4

Grifid Vistamar - Camera Concept

Multe modificari de la ultima vizita in urma cu un an..... In primul rand parcarea lasa de dorit....de fapt este inexistenta.... in schimb ti se poate oferi un loc de parcare la o distanta considerabil de mare, unde iti lasi masina si esti adus la hotel cu o "escorta"... . Ne-am manifestat nemultumirea si am reusit sa fim contactati dupa 4 h de la chek-in ca s-a eliberat un loc langa hotel. La chek-in esti tratat f superficial....nici macar nu ne-au fost setate cardurile pentru a putea accesa zona sky.....deasemeni si pentru asta a trebuit sa facem o noua plimare la receptie ..., lucru deranjant in aceasta perioada, cand toti dorim sa interactionam cat mai putin. La restaurant, in zona bufetului suedez, lumea dupa preferinte.....cu sau fara masca.... . Jenanta situatia cand te asezi la rand si arati cu degetul la o salata si ti se pune pe o farfurie 3 frunze.... , dar daca esti insistent si spui "more for me pls" primesti mai mult..... . Sincer nu m a incantat aceasta ipsotaza, de "milog", dar inteleg perfect situatia cu "pandemia". F F F deranjant faptul ca la cina in restaurant trebuia sa respecti regula "dress coat", nu m a deranjat ca trebuie sa venim la masa in tinuta decenta, chiar sunt adepta acestor norme de bun simt.....dar de aici si pana la a impune persoanelor masculine pantaloni lungi.....este o mare diferenta. Hotelul este unul de 4 stele....restaurantul unul de genul bufet suedez....situatia este una de "Holliday", vremea una cu temperaturi peste 30 de grade C, iar obligativitatea de a purta pantaloni lungi mi se pare total deplasata. In nici una din calatoriile facute, nici chiar pe un vas de croaziera nu am trait astfel de experiente neplacute. Nu mergem la vreo mare receptie ci doar la o cina in stil bufet suedez. Si foarte tragic pentru noi a fost faptul ca sotul avea doar tinute casual pentru o scurta vacanta la mare, fara pantaloni lungi, nici chiar o pereche de jeans......deci ne-am vazut in situatia in care a trebuit sa parasim restaurantul.....sa ne punem pofta in cui si sa cautam sa achizitionam o pereche de pantaloni lungi. URATA SITUATIE. Intelegeam daca acest lucru era valabil doar la restaurantele a'la carte, nu si la bufet suedez. Regretabil faptul ca nimeni nu ne-a spus ca putem servi cina in fiecare serara in regim a'la carte la un alt restaurant din incinta hotelului, datorita faptului ca aveam pachetul "concept". Tragedie si cu sezlongurile.....la ora 10 dim am constatat ca toti conationalii aveau prosoapele aruncate pe sezlongurile de la plaja, cat si pe cele de la piscina. (practica era...lasam un prosop pe 2 sezlonguri la plaja si 1 prosop pe 2 sezlonguri la piscina) ORIPILANTA SITUATIE. Si ma intreb unde este exclusivitatea aceea de care ni s-a spus la achizitia vacantei in regim "concept"????? Despre curatenie si confort, nu ma pot plange, lucrurile au fost multumitoare, mancarea buna, atat la bufetul suedez (mic dejun si pranz), cat si la rest a'la carte. Am preferat sa mancam a l'a carte in fiecare seara, pentru a evita aglomeratia, cat si pt confortul nostru. Si cu toate acestea, ne-a, simti bine si a,facut haz de necaz, dar clar lantul hoteliere Grifid, nu mai este ce a fost odata.
Recomand Travelplanner: Promptitudine, seriozitate, dar as fi preferat mai multe detalii despre beneficiile pachetului achizitionat)

Arata mai mult

9.2

Vacanța Grifid Encanto - Bulgaria

Hotel curat si placut, camere bine dotate . Mancarea este ok. Plaja cam micuta in comparatie cu capacitatea hotelului .

Arata mai mult

7.5

Deși renovat, mai slab ca in anii precedenti

Am revenit la Vistamar pentru a treia oară, convinși ca mergem la sigur (mentionez ca primele dați a fost f bine). Din păcate lucrurile nu s-au schimbat in bine. Pe scurt: au construit un corp nou la aceiași capacitate de restaurant, terasa, mese la pool bar, plaja sau Beach bar, ceea ce a însemnat mese înghesuite (nu se punea problema de distanțare socială) și cozi mari peste tot, care iti puneau răbdarea la încercare. Trebuia sa te trezești de la 6 dacă voiai șezlong in primele 2-3 rânduri, după 9.30 nu mai găseai nici in ultimul, nu te puteai apropia de Beach barul veșnic aglomerat, insuficient pentru o plaja arhiplină, iar faptul ca se inchidea la ora 17 când practic turiștii revin pe plaja este un mare minus. Noua piscina nu mai este la fel de atractiva nemaiavând barul din piscina care era un atu, iar la infinity pool nu ai acces (dc nu ești cazat pe “concept mare”) decât cu rezervare și contra unui cost mare, nejustificat. Au mutat restaurantul principal la etaj dar pe spațiu la fel de mic și au desființat restaurantul a la carte vechi, cina in acest sistem fiind servita practic in holul hotelului sau pe terasa din fata hotelului. Mâncarea nu mai are aceiași diversitate, fructele de mare aproape inexistente (doar inele de calamar pane am văzut și asta intr-o singura seara), nu mai sunt cine tematice, la piscina sau pe plaja, animația aproape inexistenta. Nu am mai fost acceptați cu 2 copii de 5 și 7 ani in dubla, a trebuit sa luam apartament care spre surprinderea noastră a însemnat sa doarmă copiii fiecare pe câte o canapea fixa neextensibila (acum doi ani la dubla am avut matrimonial și canapea extensibila, deci spațiu msi generos de dormit la bani mai putini), prosoapele s-au schimbat după 5 zile și asta la cerere, minibarul nu prea se reaproviziona. Tot ce însemna personal restaurant, baruri, camere părea foarte încrâncenat și obosit, le lipsea zâmbetul declara data care te făcea sa te simți bine. Ca plusuri rămân locația f buna a hotelului si spațiul foarte generos din camere. Pentru avangardiști exista un concept de camere cu baie open space. As mai adauga personalul din zona de management receptiv la toate solicitările noastre, dispozitive cu dezinfectant peste tot in clădiri și in camere, 2 măști de bun venit :), apa foarte curată la piscina și cam atât.

Arata mai mult

8.4

Un hotel f frumos renovat.

Nou si modern. Camere spatioase sincu gust.

Arata mai mult

8.9

Design modern

Amplasat in fata Grifid Bolero si langa Grifid Metropol, se intra in receptie din strada cu sens unic si destul de aglomerata la orele de check-in / check-out. Am ajuns duminica din week-endul cu cel mai mare grad de ocupare, de aceea am asteptat mai bine de 30 de minute sa mi se aloce un loc de parcare aproape de hotel (parcarea nu este inclusa in pretul sejurului), dar in final a meritat asteptarea, am primit un loc foarte bun de la ”security agent”. La toate intrarile sunt dispozitive cu dezinfectant, toti angajatii poarta masca de protectie. 3 lifturi / etajele 4-11. Restaurantul este la etajul 3 si un chelner te conduce la masa de fiecare data. Farfuriile cu mancare sunt umplute de angajati din spatele panourilor de protectie, te intelegi cu ei si in engleza, si prin semne, dar sigur inteleg si romaneste. Daca vorbesti frumos cu ei si le zambesti, iti incarca farfuria. Piscina cu bar si terasa in directia marii. Coffee-shop cu espresor si ceva prajiturele. Coada lunga la burger&pizza bar. Camera mare, curata, fara mobila defecta sau usi stricate. Despre Concept Rooms (+16 ani) si terasa de la ultimul nivel, cu cat stiu mai putini, cu atat mai bine.

Arata mai mult

Incarca inca 30 impresii (374) loading
Cum a fost vacanta ta?
Spune-ne despre experienta ta din vacanta. Impresiile tale ajuta pe cei ca tine sa ia decizii mai bune pentru urmatoarea lor vacanta.

Impresii de la hoteluri similare cu Hotel GRIFID Vistamar

Intrebari frecvente despre Hotel GRIFID Vistamar

Care este impresia generala despre hotelul ?

Turistii Travel Planner a recomanda hotelul in proportie de si au acordat nota . Gradul de recomandare si nota au fost calculate pe baza a impresii. Vezi ce spun turistii despre vacantele aici.

In afara de Hotel GRIFID Vistamar, te-ar mai putea interesa in Nisipurile de Aur, Bulgaria