Caută
x

Impresii Hotel Primasol Sunlight Sunrise

Găsiți mai jos o listă cu impresii de la Hotel Primasol Sunlight Sunrise. Impresiile de calatorie și comentariile sunt chiar ale turiștilor care au petrecut deja o vacanță pe litoral în Nisipurile de Aur, Bulgaria prin agentia Travel Planner.

Nota clienţilor
8,05
  • 7.5
  • 8.2
  • 7.7
  • 8
  • 8.5
  • 7.8
  • Aceste mesaje au fost trimise doar de clienții Travel Planner.
  • Comentariile sunt orientative. Acestea constituie părerea subiectivă și nu obiectivă a unor persoane
Despre Nisipurile de Aur și Oferte

8.46

Un raport corect calitate/pret

Am fost pentru prima data la acest hotel si criteriul de alegere a fost pretul si brandul Primasol, care am considerat ca e o garantie suficienta.Camerele dragute, curatenie,servicii dar nu am fost la fel de entuziasmati ca la Primasol Ralitsa din Albena. Ca plusuri as putea spune ca e de laudat faptul ca hotelul pune la dispozitie un microbus (orarul este afisat la Receptie) pentru a ajunge in centrul statiunii, altfel e destul de dificil. In prima zi am facut plimbarea pe jos,copilul a obosit la intoarcere si am fost nevoiti sa luam taxiul pana la hotel:10 leva. A doua zi abia am observat anuntul de la Receptie legat de transport si pot sa spun ca se respecta orarul la secunda iar soferul a fost foarte amabil, microbuzul impecabil, a fost un fel de mini-excursie foarte reusita. Alt lucru pe care l-am apreciat foarte tare a fost faptul ca nepotica si-a uitat ochelarii de soare la una din piscinele exterioare si ne-am dat seama abia a doua zi. I-am cautat la piscina dar nici urma si m-am dus intr-o doara la Receptie unde, spre surpriza mea, erau ochelarii, ii gasisera cand au facut curat. Alt plus ar fi ca, desi hotelul e destul de intortochiat si cu piscine pe trei etaje, au lift exterior care te scuteste de urcatul si coboratul scarilor. Despre minusuri: pe mine personal m-a deranjat faptul ca dimineata la prima ora nu ai unde sa bei o cafea (intr-o dimineata pe la 6 am gasit un alt turist in hol care s-a dus pana la magazinul cel mai apropiat ca sa ia doua cafele) iar mancarea cam lasa de dorit. Sigur ca tot gasesti ceva sa mananci (chiar mi-au placut foarte mult ardeii copti si mielul) dar nepotica, spre exemplu, a avut mese la care a mancat paine cu unt si prajiturele. In concluzie, pentru pretul platit consider ca a fost convenabil dar prefer totusi Primasol Ralitsa Albena, alta calitate!

4.26

O vacanta total nereusita

Camerele cat si hotetul se calseaza undeva la 2 stele. Miros de mucegai pe holul, miros inchis in camera, aerul conditionat nefunctionabil, dusul de la baie desprins din suportul lui

mai sunt 80 impresii

"Este pentru prima data cand colaborez cu Travel Planner si totul a fost la superlativ. Comunicare, flexibilitate la plata sejurului etc. Multumesc, Travel Planner!"