Caută
x

Impresii Hotel Primasol Ralitsa Superior Deluxe

Găsiți mai jos o listă cu impresii de la Hotel Primasol Ralitsa Superior Deluxe. Impresiile de calatorie și comentariile sunt chiar ale turiștilor care au petrecut deja o vacanță pe litoral în Albena, Bulgaria, prin agentia Travel Planner.

Nota clienţilor
8,22
 
  • 7.8
  • 8.5
  • 8.6
  • 7.7
  • 8
  • 8.2
  • 8.4
  • Aceste mesaje au fost trimise doar de clienții Travel Planner.
  • Comentariile sunt orientative. Acestea constituie părerea subiectivă și nu obiectivă a unor persoane
Despre Albena, Bulgaria și Oferte

8.4

Sejur in mare parte ok, dar de la an la an parca sunt servicii mai slabe

Hotel renovat curand, apartamentual a avut camere spațioase, pat confortabil, canapeaua din cealalta camera ...acceptabila, seif, frigider, Smart tv, wifi în cameră, două băi. Restaurantul acelasi cu Ralita Superior, conditii acceptabile, cam aceeasi mancare zilnic din care ai ce alege, dar nu a existat diversitate cum a fost la Kaliakra Superior sau chiar la Ralita Aqua Club (care au restaurant separat) Restaurantul Rai de pe plaja are program pentru cei de la All inclusiv doar intre 12.00 si 15.00 unde si aici mancarea lasa de dorit, bauturi doar bere si sucuri la dozator, restul se platesc separat. Plaja super ca in toata statiunea, 2 sezlonguri si o umbrela pe camera (pentru un sezlong sau umbrela in plus se achita 8 leva/buc, la fel si salteaua , daca se doreste, 2 leva/buc). Ca si avantaj al complexului Ralita ramane intrarea gratuita in Aquaparc, care pentru copii a fost super. Nu am mancat in parc, deci nu stiu conditiile. Deci ca si concluzie, cazarea la Delux a fost ok, parcul ok, Restaurantul si tot ce tine de mancare si bautura lasa de dorit. Am fost de 2 ori la Aqua Club si anul acesta la Delux... cu siguranta a fost ultima data.

mai sunt 21 impresii

"De la prima discutie si pana inclusiv la plecarea de la hotel am observat ca totul este foarte bine pus la punct, neavand nici o problema la cazare sau discutii despre extra taxe in afara de ceea ce vazusem ca este necesar oricum, gen taxa de parcare putin cam piperata dar tarifele erau expuse si nu putea fi vorba de vreo inselaciune. Doamna cu care am conversat despre sejur din cadrul agentiei s-a interesat si a reusit intr-un timp foarte scurt chiar (cateva ore) sa rezerve, sa confirme plata si cu mine si cu hotelul si sa trimita voucherul necesar cazarii. Chiar as nota cu un 10+ atitudinea ..."

- Gramosteanu, Manager Zona, 31 ani | Impresii despre Travel Planner >>