Caută
x

Impresii Hotel Marieta Palace

Găsiți mai jos o listă cu impresii de la Hotel Marieta Palace. Impresiile de calatorie și comentariile sunt chiar ale turiștilor care au petrecut deja o vacanță pe litoral în Nessebar, Bulgaria prin agentia Travel Planner.

Nota clienţilor
7,47
  • 8.8
  • 5.2
  • 7
  • 6.8
  • 7.6
  • 7.8
  • 7.6
  • Aceste mesaje au fost trimise doar de clienții Travel Planner.
  • Comentariile sunt orientative. Acestea constituie părerea subiectivă și nu obiectivă a unor persoane
Despre Nessebar și Oferte

6.13

Un sejur nu tocmai reusit

Nu hotelul in sine a fost problema, ci oamenii si serviciile. In prima zi la sosire negasind loc de parcare la hotel, am parcat in strada. Ne-am asigurat ca nu sunt semne de ridicat masina sau alte restrictii (stiam ca se ridica masini) si am plecat spre check in. La check in Svetlana a insistat sa parcam in parcarea hotelului (care era plina atunci). Am plecat sa luam pranzul si la intoarcere surpriza - masina lipsa! Svetlana ne-a sunat la municipalitate si ne-a bagat pe gat un taxi la supra pret pentru o distanta foarte mica pe motiv ca nu ne poate da adresa. Am recuperat masina si magic s-a gasit un loc liber in parcare si vreo 5 euro bacsis lui Petar. Poate sunt paranoica dar mi s-a parut cusuta cu ata alba toata treaba. Svetlana era foarte amabila nu am ce zice, dar sarea imediat cand era vorba de bani. Uitasem ca seiful se plateste si ne-am depozitat valorile acolo. Ne-am trezit ca nu se mai deschide si am chemat departamentul tehnic. Cu sila ne-am dus la receptie sa achitam si sa explicam ca ni s-a luat de seiful lor (nu costa mult, dar efectiv nu-mi mai trebuia asa tratament). La receptie Svetlana gata sa ia banii, cand sefa ei a oprit-o si a spus ca nu e nevoie il ofera complimentary pentru ziua folosita. Mobilierul din camera era prafuit de la sosire. In tot timpul cat am stat acolo conceptul de curatenie era inexistent. Am stat vreo doua zile cu nisip pe jos pe care il caram si in pat. Cand trecem pe hol vedeam numai etichete cu "Please make up the room" pe la usi, in drum spre lift. Cand a aparut curatenia, aceasta a insemnat dat cu mopul pe jos. Am alergat dupa doamne sa imi dea prosoape noi. In dus tot sejurul am avut nisipul pe care il dadeam jos dupa baile din mare (pentru ca nu reuseam sa il inlaturam perfect cu dusul). Micul dejun nu avea varietate, doar la cina se mai schimbau din felurile de mancare.


"Mulțumiri d-nei Mariana Begheș pentru colaborare și recomandarea făcută la Primasol Ralitsa Superior Aqua Club unde am petrecut o minivacanță frumoasă! "

- dana, inginer, 54 ani | Impresii despre Travel Planner >>