Caută
x

Impresii Hotel Kristal

Găsiți mai jos o listă cu impresii de la Hotel Kristal. Impresiile de calatorie și comentariile sunt chiar ale turiștilor care au petrecut deja o vacanță pe litoral în Nisipurile de Aur, Bulgaria prin agentia Travel Planner.

Nota clienţilor
8,26
 
  • 7.2
  • 8.7
  • 8.1
  • 8.7
  • 8.5
  • 7.8
  • 6.7
  • Aceste mesaje au fost trimise doar de clienții Travel Planner.
  • Comentariile sunt orientative. Acestea constituie părerea subiectivă și nu obiectivă a unor persoane
Despre Nisipurile de Aur și Oferte

7.86

Satisfacator

Hotelul este amplasat la o distanta considerabila față de plaja. Nu are internet wi fi gratuit. Animație f,, slabuta,,. Multe fructe, un plus. Se vorbește mult germana. Putin engleza.

8.86

Pachet Paste

Hotel foarte departe de plaja, nu l-as recomanda parintilor cu copii pentru pachetele din vara. Personal deservent usor irascibil la solicitarile clientilor ( am solicitat seara dupa ora 22 o scrumiera, ca sa nu aruncam jos pe terasa scrumul si mucurile de tigari si ni s-a raspuns ca nu se poate ca sunt la spalat, maine dimieata...), exceptie cei de la receptie si SPA care au fost ok ( probabil avand in vedere serviciile suplimentare cu plata pe care le achizitionai). Oferta de Paste nu a fost respectata de hotel in totalitate, in sensul ca in oferta prezentata de agentie era mentionat pranz festiv, iar ceea ce s-a oferit a fost doar un pranz obisnuit sau un alt exemplu, in oferta se mentiona intrare cu gustarile de dupa-amiaza si cina si iesire cu pranzul, iar la receptie ni s-a comunicat ca pranzul la iesire nu este inclus desi intrasem cu cina. Desi vremea a permis sa se stea la piscina exterioara, muzica ambientala a lipsit cu desavarsire pana in ultima zi, cand probabil si-au dat seama ca lipseste ceva.In rest mancarea a fost ok, serviciul de curatenie in camera a fost efectuat zilnic, una peste alta raport pret/calitate ok.

mai sunt 129 impresii

"Avand in vedere incurcatura creata cu camera, agentia s-a descurcat onorabil. In afara de acest mic disconfort totul a fost in regula. Travel Planner: Din pacate, hotelul a avute o problema in una din zile si din pacate aceasta familie a trebuit sa petreaca prima noapte in hotelul de 4 stele urmand ca celelalte nopti sa fie relocati pentru Nessebar Palace. Am incercat tot posibilul sa compensam aceasta neplacere prin aplicarea serviciilor de la Sol Palace pentru prima noapte si parcarea gratuita pe toata durata sederii. Ne cerem scuze inca o data acestei familii si ii multumim foarte mult p..."

- Abaetilor, Director Econimic, 33 ani | Impresii despre Travel Planner >>