Caută
x

Impresii Hotel Joya Park

Găsiți mai jos o listă cu impresii de la Hotel Joya Park. Impresiile de calatorie și comentariile sunt chiar ale turiștilor care au petrecut deja o vacanță pe litoral în Nisipurile de Aur, Bulgaria prin agentia Travel Planner.

Nota clienţilor
7,00
  • 6
  • 7.8
  • 7
  • 7.6
  • 6.2
  • 7.4
  • Aceste mesaje au fost trimise doar de clienții Travel Planner.
  • Comentariile sunt orientative. Acestea constituie părerea subiectivă și nu obiectivă a unor persoane
Despre Nisipurile de Aur și Oferte

6.4

Mai cautati

Prea departe de plaja ...

8.6

Concediu placut

Hotelul a fost ok 3-4 stele as zice eu

8.8

A fost foarte bine.

A fost o vacanta reusita! Hotelul arata foarte bine. Piscina frumoasa, chiar este foarte frumoasa. Camerele curate. Mancarea buna, difersificata si suficienta.Poate putin de slaba calitate. Personalul ok. Ce nu mi-a placut? In prima zi am ajuns undeva pe la ora 15. Eram obositi. Cand sa ne cazam nu mi-am gasit vaucherele. De la receptie, o blonda penibila, insita sa-i dau vaucherele (chiar daca i-am aratat ordinul de plata) altfel nu o sa putem caza. Ne-a tinut 40 de minute, cu bagajele in mana, cu copii obositi si masinile parcate in neregulamentar in fata hotelului. Pana mi-am iesit din fire si am inceput sa dau cu pumnul in masa. Atunci a venit sefa hotelului si a spus sa mergem sa ne cazam, ca avem timp sa aducem vaucherele. La parcare, tot doamna de la receptie, ne-a luat 10 leva pe zi. Ne-a taxat si in prima zi, chiar daca am venit dupa 15, si pentru ultima zi, chiar daca am plecat la 11. In schimb, in ultima zi nu am primit decat micul dejun. Una peste alta, calitate pret, este bine sa alegi acest hotel. Daca vrei sa fi mai aproape de plaja, mancarea sa fie de mai buna calitate este bine sa cauti alt hotel.

"Ne-am intalnit cu inca trei grupuri de romani veniti tot prin agentia Travel Planner, care pareau la fel de multumiti ca si noi. Am apreciat seriozitatea cu care am fost tratati de doamna Mariana Beghes."