3 stele

78 impresii si pareri Hotel Grifid Metropol Nisipurile de Aur Bulgaria. Recenzii 2021. Am fost acolo.


9.2
91%
78 impresii
78 impresii
Impresiile Travel Planner (78)
Amplasare
9.7
Camere
9.6
Mancare
9.1
Personal
9.1
Atmosfera
8.9
Facilitati
9
Calitate / pret
9.2
Impresii pe Hotel Grifid Metropol

78 impresii reale, verificate 100% - Hotel Grifid Metropol

Impresii pe Hotel Grifid Metropol

Clienți reali. Aceste mesaje au fost trimise doar de clienții Travel Planner. Sejururi reale. Comentarii reale.

Filtrare rezultate
9.9
Vacanță plăcută de nota 10
Am avut plăcerea să fim cazați la hotel Grifid Metropol.Personalul hotelului amabil și drăguți.Camera mare ,curata și cu bun gust aranjată. Mesele bune si gustoase,băuturile la fel de bune.La etajul 12 este un bar,care după ora 20 poti servi o băutură buna și admira panorama stațiuni.Plaja privată curata cu bar și salvamar. Am avut un concediu relaxant și placut.Totul a fost ok și cu siguranță vom reveni aici.Recomand cu plăcere acest hotel.
Recomand Travelplanner: Am colaborat și în trecut cu travel planner drept pentru care le multumesc.Recomand agenția cu plăcere!
10.0
Vacanta Grifid Metropol
A fost vacanta pe care mi-am dorit-o!In contextul pandemiei,sincer mi-a fost teama sa merg,dar din prima clipa a fost foarte bine...dezinfectanti de la intrare,se ia temperatura la receptie(la check in),in camere aveam masca,manusi si dezinfectant!Camera curata,totul impecabil!La masă,la bar,la sky bar totul la superlativ!Angajatii amabili,la restaurant servirea a-la-carte foarte ok...mancare foarte bună,pe plaja,bar,sky bar-ul de la et.12 ofera o superba priveliste!Sa nu uit de infinity pool...intr-un cuvant:MINUNAT!daca nu s-ar fi inchis hotelul mai fugeam 3-4 zile...dar anul viitor cu siguranta vom reveni,Doamne ajuta!☀️
Recomand Travelplanner: O agentie pe care o recomand tuturor,Sunt amabili,profesionisti si nu in ultimul rand,va multumim pentru promtitudine!Mult succes in continuare!
4.4
Despre cum ne-a "planificat" Travel Planner vacanta in 3 episoade
Intro: sejur 6 nopti, septembrie 2020, Grifid Metropol, criterii alegere: meniul A la Carte, pozitionarea fata de plaja, adults only, camera junior suite vedere laterala la mare. Asteptari pt. 4* aka affordable luxury: camera spatioasa, odihnitoare, luminoasa, confortabila, well designed, view, meniu decent, plaja curata, atmosfera relaxanta. Ce-am gasit in realitate: Episodul 1: Marile sperante in Grifid Metropol, etaj 10, orientare spre nord, 1/2 sejur #camera: disconfort termic, umiditate ridicata, ventilatie naturala insuficienta; cele 3 zone- dormitor, living, hol - segmentate neinspirat prin pereti despartitori (acest aspect nu se regasaste in prezentare), tavane coborate prin montajul scafelor; lumina naturala prezenta numai in zona dormitorului, restul spatiului fiind iluminat artificial; instalatie de climatizare zgomotoasa; structura dura a matlasajului transpare prin protectia saltelei. #baia: curata, spatioasa, dotata. #meniul A la Carte: bun, dar limitat, repetitiv; pt. cele 3 zile cat am stat a fost OK. #plaja: aspect dezolant, sezlonguri nedezinfectate, Beach Bar cu produse putine, slab calitative. Episodul 2: Asteptandu-l pe Godot - "Sperantele" au murit in mijlocul sejurului odata cu somatia de a elibera camera pe motivul inchiderii hotelului. What??? Alternativa: Vistamar. Transferul si dialogul cu personalul celor doua hoteluri de-a dreptul penibil, mult timp pierdut, CRM total neprofesionist. Episodul 3: Fifty Shades of Grey in Grifid Vistamar, Concept Sea View room, etaj 8, pe coltul sud-est, 1/2 sejur. So, Grey and grey! #camera: pardoseala placata cu gresie, segmentare similara cu cea de la Metropol, delimitari cu panouri/grilaje de lemn, clar-obscur, proasta antifonare, caldura sufocanta, umiditate, zgomot infernal provenit din zona piscinei. # baia demolata si holul creeaza un open space deranjant prin lipsa intimitatii: toaleta plasata intr-o incapere de 1 mp, cabina de dus incropita si semideschisa, 2 lavoare montate pe un blat care te intampina la intrare, dulapul de haine expus umiditatii; captatoare useless and so on; o spoiala cu pretentii de urban jungle. #meniul- diferenta uriasa intre calitatea produselor din restaurantele A la Carte si cele regular, all inclusive (cantina). Cu mare tam-tam am obtinut rezervare A la Carte pt. 3 seri, desi platisem meniu A la Carte integral. Multumiri lui Ilyan, singurul care a facut diferenta!#infinity pool: vedere superba, restaurant bun. Multumiri din nou, Ilyan, pentru invitatia speciala!
10.0
Super Vacanta in Bulgaria!
Totul a fost la superlativ. Singurul "inconvenient" a fost ca a trebuit sa parchez masina la 1 km distanta. Dar am fost dus/adus pana la masina mea f prompt, de catre un angajat al hotelului. F amabili, F curat hotelul, mancare deosebit de gustoasa si variata.
Recomand Travelplanner: Am facut rezervarea cu doar 2 zile inainte de concediu. Totul a decurs asa cum mi-am dorit: rapid si fara nici o problema.
3.8
Sejur de 2 nopti
Camere curate, plaja aproape
9.9
Vacanta Grifid Metropol
Hotelul arata foarte bine. Este curat si ingrijit. Sistemul All inclusive a la carte ni s-a potrivit de minune. Mancarea foarte buna, insa ca de obicei mai este loc de imbunatatire. Personalul a fost foarte dragut si amabil. Recomand ... n-o sa fiti dezamagiti
Recomand Travelplanner: A fost prima colaborare cu agentia Travel Planner si am ramas "foarte" placut impresionat. Veneam dupa un esec total cu o alta agentie de turism iar Travel Planner mi-a salvat concediul. Totul s-a desfasurat foarte rapid si intr-un mod foarte profesionist. Am primit toate informatiile necesare calatoriei prin email. Intre timp am intrat in contact cu o multime de oameni foarte multumiti de agentie. Jos palaria! Nota 10 cu felicitari!
9.7
Vacanta de vis
Exceptional!
Recomand Travelplanner: Servicii exceptionale! Recomand aceasta agentie de turism cu drag!
7.2
Dezamagita
Pot spune ca am vrut sa plecam chiar cu o zi mai devreme.. mâncarea foarte slaba, nu se compara cu ce era acum 2ani! Bautura la fel proasta.. totul e facut ca la oricare alt hotel.. cu Savoy! De cafea ce sa zic.. n-am baut o cafea 3 zile decat ness-frappe-ul care cât de cât se putea bea! Pâna si calitatea clientilor a scazut.. nu puteai sa stai linistit la masa de râsul grotesc al multora.. Se purta masca în hotel si când mergeai sa-ti iei salata! Camerele frumoase,vederea la fel.. dar ce te faci când iesi din camera..
Recomand Travelplanner: Oferte bune! Personal amabil
10.0
Grifid Metropol
In general hotelul corespunde descrierii afisate. Totusi, exista cateva probleme. La restaurantele din programul comun se prinde foarte greu o rezervare, sunt ca si inexistente. Restaurantul Fusion are program numai miercurea si duminica, ar fi fost minunat sa fie specificat pe undeva. Totusi, mancarea de la restaurantele proprii este foarte buna, personalul este prompt, uneori foarte dragut. Alta problema, scurgerea de la baie e cam inceata, si mai apar din cand in cand mirosuri. Pentru cei care sunt mai inceti in a face bagajul de plecare, la ora 12 cardurile de acces devin inactive si esti sunat pentru a elibera camera.
9.4
Metropol
Camere spatioase, curate; mancarea foarte buna; bauturile , exceptandu-le pe cele de import, f slab calitative. Ne-a placut foarte tare comportamentul angajatilor. Dezamagire a fost sa vedem ca turistii nu poarta masca , desi erau afise peste tot cum ca-i obligatoriu. Piscinele puteau avea dimensiuni mai mari, dar nah, oricum am venit pt marea Neagra
Recomand Travelplanner: Ne-a placut experienta cu Agentia. Sigur vom mai apela la serviciile lor
10.0
vacanta din bulgaria august 2020
am petrecut cea mai frumoasa vacanta.numai cei carcotasi pot gasi ceva negativ.totul a fost la superlativ.bulgarii stiu sa faca turism,stiu sa se comporte civilizat si politicos cu turistii,sa-i faca sa se simta bine.ma voi intoarce aici in orice ocazie voi avea.mi- a placut f mult travel planner,cu mail-urile trimise si sfaturile de calatorie,ceva ce nu am gasit la alte ag.de turism.va felicit.concluzia SUPER
Recomand Travelplanner: imi place f mult aceasta ag. de turism.comunicare a fost f buna,acorda o atentie deosebita turistilor,are grija sa fie informati inainte de calatorie.felicitari.am sa apelez mereu la acesta ag.cand voi dori o vacanta minunata
10.0
Vacanta in Nisipurile de Aur
In cadrul sejurului la Hotel Grifid Metropol am experimentat un nou concept de all inclusive, a la carte, ceea ce pentru noi a fost inedit si ne-a surprins in mod placut. Serviciile au fost la un nivel ridicat: curatenie impecabila, mancare de calitate si personal hotelier implicat in a satisface dorintele turistilor. Am fost impresionati de privelistea asupra Marii Negre din suita in care am fost cazati (etajul 12), dar si de panorama de care te puteai bucura din sky bar. Recomandam cu drag Hotelul Grifid Metropol celor care isi doresc o vacanta de calitate.
Recomand Travelplanner: Multumim Agentiei Travel Planner pentru vacanta oferita la Hotelul Grifid Metropol din Nisipurile de Aur si mai ales Andreei Necula, pentru implicare.
10.0
Vacanta in Nisipurile de Aur
In cadrul sejurului la Hotel Grifid Metropol am experimentat un nou concept de all inclusive, a la carte, ceea ce pentru noi a fost inedit si ne-a surprins in mod placut. Serviciile au fost la un nivel ridicat: curatenie impecabila, mancare de calitate si personal hotelier implicat in a satisface dorintele turistilor. Am fost impresionati de privelistea asupra Marii Negre din suita in care am fost cazati (etajul 12), dar si de panorama de care te puteai bucura din sky bar. Recomandam cu drag Hotelul Grifid Metropol celor care isi doresc o vacanta de calitate.
Recomand Travelplanner: Multumim Agentiei Travel Planner pentru vacanta oferita la Hotelul Grifid Metropol din Nisipurile de Aur si mai ales Andreei Necula, pentru implicare.
9.5
Placut surprinsa
Pro Hotel cu plaja privata, adults only, all inclusive (desi evit), dar a la carte (f surprinsa), optiuni pt toate gusturile, prezentare deosebita Piscina infinity la etajul 2 si inca una la parter ce acopera toate nevoile Camerele duble suficient de mari, produse de calitate - rituals, la etajele superioare view superb (am stat la etajul 10) Curatenie si igienizare in contextul actual nu ne am simtit expusi in vreun fel Contra Bauturile in regim all inclusive (oferta slaba, dar este cunoscut acest aspect la all inclusive cel putin in bulgaria, noi ne am asumat) Hotel cu 12 etaje si 2 lifturi. In conditiile actuale capacitate redusa (2 persoane sau o familie) asadar erau momente ale zilei cand asteptai destul de mult sa urci/ cobori
Recomand Travelplanner: Am aflat de agentie citind reviews in cadrul unui grup de travel. Echipa prompta, deschisa in relatia cu clientul, preturi bune (in cazul nostru 15% sub pretul booking). Recomand 100%
6.9
Calitatea scazuta a serviciilor fata de anul trecut pentru acelasi hotel in exact aceeasi perioada
La sosirea in hotel nu mai esti primit cu sampanie ca anul trecut. Camera de cazare NU are plase de tantari...ceea ce este foarte rau avand in vedere ca este recomandat sa nu folosim sistemul de A.C. deoarece nu este sistem cu unitate individuala pe fiecare camera ci sistem care este comun cu alte camere (expunere contactare COVID). Nu mai aveau disponibil la camere "meniul de perne"- din care iti puteai alege tipul de perna (ca anul trecut). Nu s-a tinut cont de distantare, mesele din restaurante erau amplasate la aceeasi distanta unele fata de celelalte exact ca anul trecut. Mancarea mai slaba calitativ si mai putina cantitativ fata de anul trecut. Servirea mai proasta ca anul trecut (cel putin la micul dejun)...incurca comenzile, au adus mancarea rece, nu erau cani la masa si au adus de la alta masa unele nefolosite (avand in vedere problema cu COVID-ul nu ar fi trebuit sa procedeze asa) nu au adus oliviera dupa servirea mesei. Bauturile de la barul de pe plaja mult sub calitatea celor de anul trecut (de exemplu anul trecut frappe-ul avea si frisca si sirop...anul acesta nu mai avea nici una nici cealalta si era mult mai apos)...sa nu mai zic de cocktail-urile cu alcohool in care acesta era aproape inexistent. Anul trecut recomandam cu drag acest hotel, insa dupa experienta de anul acesta nu m-as mai intoarce la el.
Recomand Travelplanner: Au fost foarte rapizi, promti si dornici sa ajute, insa nu au fost suficient de atenti cand am solicitat ca doresc camera cu vedere directa spre mare. Astfel mi-au recomandat o camera cu vedere laterala zicand ca este cu vedere frontala (ca sa aflu mai tarziu de la receptia hotelului ca agentia nu putea oricum bloca o camera cu vedere frontala ci doar cu vedere laterala, zicandu-mi ca doar ei, Grifid si booking-ul pot bloca astfel de camere...ceea ce e bine de stiut pe viitor ca sa stiu daca optez sau nu ptr o agentie).
10.0
O vacanta de neuitat
Hotel excelent, curatenie, servicii ireprosabile, meniu diversificat si extrem de gustoase toate preparatele. Doar cuvinte de lauda, totul a fost la superlativ! Voi reveni cu siguranta cu prima ocazie si voi recomanda si cunoscutilor mei aceasta locatie.
Recomand Travelplanner: A fost prima data cand am apelat la serviciile acestei agentii, dar pentur ca sunt foarte incantata, cu siguranta nu va fi ultima! Promptitudine, amabilitate, comunicare excelenta. Am remarcat o reala preocupare pentru satisfacerea nevoilor clientului. Multumesc, Travel Planner!
9.8
O vacanță reușită!
Recomand hotelul cu toată inima! Un hotel elegant,cameră mare,curată ,frumos decorată,dotată cu 2 plasme.Intr-un cuvant un hotel peste așteptări atunci când intri în el.O problemă este parcarea foarte mică, fiind obligat să îți cauți parcare in altă parte contra cost (20 de leva/ziz.Conceptul de all inclusive foarte ok ,deși servirea se face la masă. Am avut parte de o experiență culinară deosebită ,preparatele fiind pregătite de un master chef.Din păcate personalul nu este atât de doritor iti a-ți rezolva eventualele cerințe.
9.2
Vacanta BULGARIA - GRIFID METROPOL 16+ Adults Only, Nisipurile de aur
Hotelul este superb! Camera tip Junior Suite este super ok, spatiul-nici nu incape in discutie, mobilier modern, TV Led; am beneficiat de expressor cafea cu pastile, minibar aprovizionat zilnic, papuci de unica folosinta, halate de baie, palarii de soare. Au fost si mici inadvertente, de exemplu: 1) baie arata foarte bine; am avut atat cada de baie, cat si cabina de dus dar, in pofida acestui aspect pozitiv, nu le-am putut utiliza (ca sa nu mai asteptam unul dupa altul) deoarece dispenserele de sapun lichid/sampon existau doar la lavoar si la cabina de dus, prinse in perete; am vrut sa-l iau pe cel de la lavoar sa-l pun la cada de dus si asa am remarcat ca erau prinse in perete, nu se puteau detasa... 2) bauturile sunt doar locale, nu si din import ca in descrierea de pe site 3) 2 restaurante a la carte (cu rezervare) dar nu am putut beneficia de niciunul din cauza lipsei disponibilitatii, in conditiile in care gradul de ocupare al hotelului era sub 50 % 4) existenta unui sky bar la etajul 12, pe care nu-l gasesti oriunde, dar care in intervalul de 5 zile, cat am stat acolo, nu a fost deschis nici macar o singura zi.
Recomand Travelplanner: Disponibili pentru orice doleanta ! Voi recomanda aceasta agentie.
7.4
Sejur reușit
Am stat 5 nopti si totul a fost ok. Serviciile sunt bune, iar personalul foarte amabil. Camerele sunt destul de mari, cu mobilier de calitate si vedere foarte frumoasa la mare si padure (am avut norocul sa stam la etaj 12). In orele de masa, se astepta destul de mult la lift, in rest nu. Noua ne- a placut sistemul de masa a la carte, chiar daca alegerile sunt limitate mancarea este buna. Se respecta regulile de dezinfectie si distantare. Nu recomand insa plimbarea seara pe promenada, sunt extrem de multi turisti, majoritatea romani, si foarte putini poarta masca..
9.5
Sejur perfect
Totul peste așteptări.Am plecat cu putine îndoieli vizavi de măsurile antivirus,însă aproape totul este bine pus la punct in acest hotel.Il recomand pt.curatenie,poziție f.bună, mâncare delicioasă si destul de variată,personal amabil.
Recomand Travelplanner: Recomand aceasta agenție.Atenti la toate detaliile care pot veni în ajutorul clientului.
10.0
Vacanta Bulgaria
Un hotel de nota 10. Puține hoteluri iti pot oferi aceste servicii ! Mâncarea foarte bună, curățenie, amplasarea hotelului ,plaja curăță cu seslonguri, piscinele super, personalul foarte bine pregătit si instruit sa te satisfacă ca si turist . Am fost de multe ori la acest hotel , pentru ca mi-a placut ce-mi oferă. Agenția are preturi mai mici decat booking.
Recomand Travelplanner: Agenția foarte eficienta , am rezervat , am facut plata si imediat am primit confirmarea.
10.0
Bulgaria - inca o data la superlativ
Dupa multe idei preconcepute care ne-au fost spulberate pur si simplu la primul concediu in Bulgaria, s-au implinit deja 10 ani de cand pentru noi o fuga la mare inseamna de fapt o fuga pe litoralul bulgaresc, ci nu la Mamaia. Anul acesta, oarecum fortati de restrictiile de calatorie care ne-au anulat planurile pentru Turcia, am petrecut un prim concediu cu copilul la Sunny Beach, dupa care am decis sa furam cateva zile si pentru noi, la Nisipurile de Aur, cautand un hotel "adults only". Pentru ca in 2014 am mai fost cazati cateva zile la Grifid Metropol si am avut amintiri placute, am decis sa alegem din nou acest hotel. Asteptarile erau oarecum limitate avand in vedere ca restrictiile date de contextul pandemic afecteaza experienta de vacanta, dar am fost surprinsi sa vedem ca se poate face preventie ca la carte si intr-un mod discret: dezinfectanti pe holuri si in camere, masti puse la dispozitie in camera, dar mai ales servirea mesei de catre personalul hotelul, fapt care previne contactul indirect cu alti oaspeti. Dupa doua saptamani in Sunny Beach si cu gandurile inca la vacanta ratata din Antalya sau la peisajele grecesti, eram pregatiti sa fim dezamagiti, dar realitatea ne-a intrecut asteptarile: - prima surpriza a fost cand niste prieteni care doreau sa isi petreaca concediul cu noi, dar care aveau copii, au putut opta pentru hotelul alaturat, Grifid Vistamar, astfel incat noi am putut avea linistea specifica unui hotel "adults only", dar am putut petrece si timp impreuna cu ei (de retinut ca totusi copiii nu sunt bineveniti pe plaja de la Metropol). - a doua surpriza a fost cand aceiasi prieteni ne-au propus sa ii insotim la Aqua Park, care este in cadrul hotelului alaturat, Grifid Bolero. Atat oaspetii Vistamar, cat si cei Metropol au acces la Aqua Park si la Pool Barul Bolero. - a treia surpriza a venit dupa o discutie contradictorie cu sotul legata de "all inclusive a la carte". Sotul prefera in general sa vada mancarea inainte sa o comande si era deja pregatit sa comenteze. Dupa ce la felul principal a mancat o Porchetta care l-a dat pe spate, a cerut la "desert" rata cu varza care, ca sa il citez, i-a provocat un "orgasm culinar". Practic fiecare pranz si fiecare cina s-au transformat intr-o expeditie de cautare a acelor preparate atat de rafinate si de subtile incat sa il faca sa retraiasca aceste senzatii
Recomand Travelplanner: Dupa ce am decis la ce hotel dorim sa mergem am cerut mai multe oferte, iar cea de la Travel Planner a fost cea mai convenabila. Comportamentul a fost profesionist, comunicarea excelenta, vom mai lucra cu Travel Planner
10.0
Din nou Bulgaria la superlativ
Dupa multe idei preconcepute care ne-au fost spulberate pur si simplu la primul concediu in Bulgaria, s-au implinit deja 10 ani de cand pentru noi o fuga la mare inseamna de fapt o fuga pe litoralul bulgaresc, ci nu la Mamaia. Anul acesta, oarecum fortati de restrictiile de calatorie care ne-au anulat planurile pentru Turcia, am petrecut un prim concediu cu copilul la Sunny Beach, dupa care am decis sa furam cateva zile si pentru noi, la Nisipurile de Aur, cautand un hotel "adults only". Pentru ca in 2014 am mai fost cazati cateva zile la Grifid Metropol si am avut amintiri placute, am decis sa alegem din nou acest hotel. Asteptarile erau oarecum limitate avand in vedere ca restrictiile date de contextul pandemic afecteaza experienta de vacanta, dar am fost surprinsi sa vedem ca se poate face preventie ca la carte si intr-un mod discret: dezinfectanti pe holuri si in camere, masti puse la dispozitie in camera, dar mai ales servirea mesei de catre personalul hotelul, fapt care previne contactul indirect cu alti oaspeti. Dupa doua saptamani in Sunny Beach si cu gandurile inca la vacanta ratata din Antalya sau la peisajele grecesti, eram pregatiti sa fim dezamagiti, dar realitatea ne-a intrecut asteptarile: - prima surpriza a fost cand niste prieteni care doreau sa isi petreaca concediul cu noi, dar care aveau copii, au putut opta pentru hotelul alaturat, Grifid Vistamar, astfel incat noi am putut avea linistea specifica unui hotel "adults only", dar am putut petrece si timp impreuna cu ei (de retinut ca totusi copiii nu sunt bineveniti pe plaja de la Metropol). - a doua surpriza a fost cand aceiasi prieteni ne-au propus sa ii insotim la Aqua Park, care este in cadrul hotelului alaturat, Grifid Bolero. Atat oaspetii Vistamar, cat si cei Metropol au acces la Aqua Park si la Pool Barul Bolero. - a treia surpriza a venit dupa o discutie contradictorie cu sotul legata de "all inclusive a la carte". Sotul prefera in general sa vada mancarea inainte sa o comande si era deja pregatit sa comenteze. Dupa ce la felul principal a mancat o Porchetta care l-a dat pe spate, a cerut la "desert" rata cu varza care, ca sa il citez, i-a provocat un "orgasm culinar". Practic fiecare pranz si fiecare cina s-au transformat intr-o expeditie de cautare a acelor preparate atat de rafinate si de subtile incat sa il faca sa retraiasca aceste senzatii :) Si au fost aproape la fiecare masa, ceea ce este fabulos pentru un hotel "all inclusive" - a patra supriza a fost legata de prajituri. Personal am un blog culinar si pregatesc prajituri si torturi care sunt apreciate. Dupa experienta anterioara de la Sunny Beach unde fiecare prajitura era un amestec de arome artificiale si prafuri, la Grifid Metropol am avut surpriza foarte placuta sa gust si prajituri pregatite cu ingrediente naturale, savuroase si lipsite de senzatia specifica prafurilor. - o alta surpriza a fost la momentul primirii camerei - camera mare, spatioasa, baie cu dus si cada, cu un living spatios care poate gazdui la o sueta 3-4 familii, cu un balcon urias (specific doar camerelor de la etajul 3), cu masti si dezinfectant, cu minibar dotat, cu cafetiera cu capsule si chiar niste palarii de paie pentru plaja! - pe plaja sau pe terasele hotelului bauturile erau servite in pahare de "pepsiglas" :) ci nu in pahare de plastic de unica folosinta - un punct verde pentru hotel, care de fapt se mandreste cu eforturile sale in aceasta directie; - o piscina "bio" - piscina in care fundul este acoperit de pietre - si o piscina infinity - din pacate stirbita de o "capodopera" arhitectonica de pe plaja Per ansamblu personalul hotelului era mereu in raza vizuala, dar intr-o maniera discreta. Amabili, placuti, dornici sa ajute clientul, cu eleganta si zambitori. Fiecare seara gazduia un eveniment in lobby bar, atmosfera creata fiind similara celei unei "iesiri in oras". O experienta excelenta, un "all inclusive" cu stil, un categoric "ASA DA!".
Recomand Travelplanner: Dupa ce am decis la ce hotel dorim sa mergem in minivacanta noastra am facut un tur al ofertelor, oprindu-ne la Travel Planner. Raspunsul a fost prompt, solicitarile noastre au fost adresate corect si pe masura asteptarilor, s-a incercat si o oarecare felxibilitate (limitata insa de timpul scurt pe care il mai aveam pana la plecare). Abordarea a fost categoric profesionista. Poate este de retinut si ca pretul obtinut prin Travel Planner a fost sensibil mai mic comparativ cu alte oferte.
9.5
Vacanta Grifid Metropol
A fost o vacanta minunata si relaxanta.Hotelul ofera exact ceea ce promite, arata chiar mai bine decat in poze, meniul a la carte variat si gustos, plaja ingrijita cu sezlonguri suficiente, un mare plus pentru calitatea bauturilor de la lobby bar.Desi am avut rezervare pentru o camera dubla am primit un upgrade gratuit pentru junior suite. Singurul minus pe care as putea sa-l mentionez este ca in piscina infinity a fost apa rece. Per total foarte bun raport calitate/pret! Multumim, Travelplanner pentru seriozitate si promptitudine!
9.5
Sejur
Camera frumoasa, foarte spatioasa. Minibar, cafea, seif incluse in pret. Sezlonguri suficiente la plaja si piscina. Barurile au bauturi bune. Personal promt si amabil. Mancare de calitate, dar cu mici probleme la felurile mai sofisticate....ar fi util un catalog care sa le prezinte.
Recomand Travelplanner: Colaborare foarte buna cu dna Andreea. Flexibili, raspuns rapid.
9.6
Relaxing, comfortable, a wonderful location, exceptional sea - Aug 2020
A fost o vacanta reusita! Amplasarea hotelului foarte aproape de plaja si la o distanta potrivita de centrul aglomerat al statiunii, specificul hotelului adults only, camera primita, curatenia, plaja privata unde in fiecare zi am gasit loc, faptul ca masurile de preventie impotriva raspandirii SARS-Cov au fost respectate atat in hotel cat si pe plaja (personalul dezinfecta periodic spatiile comune, aveau masti etc), faptul ca au ales sistemul all inclusive "a la carte" unde pe langa felurile din meniul principal pentru mic dejun,pranz si cina aveai posibilitatea sa alegi si din meniul "chef's speciality" care era in fiecare zi diferit (mancarea de calitate, gustoasa, plating deosebit), amabilitatea intregului personal, au facut sa avem o vacanta placuta, relaxanta, ne-am simtit in siguranta dar si rasfatati :). Avand in vedere ca raportul calitate pret a fost unul corect, dar si cele mentionate mai sus, am fost placut surprinsi de aceasta prima experienta pe litoralul din Bulgaria. Parcarea 20 leva pe zi in afara statiunii (personalul de la hotel ne-a insotit atat la venire cat si la plecare pentru a lasa /lua masina); Desi din alte comentarii aflasem ca servesc bauturi internationale, nu a fost asa.
Recomand Travelplanner: Am recomandat deja si cu siguranta voi recomanda aceasta agentie.
10.0
Vacanta la superlativ
Am fost pentru a treia oara la Metropol, in ani si perioade diferite. Prima oara am fost acum vreo 4 ani de 1 mai, apoi am fost intr-un an la inceputul lui iunie, iar anul acesta (si datorita ofertei speciale) am reusit sa ajungem in august. Hotelul, pe noi, ne-a impresionat in mod special de prima data, este altfel decat orice hotel cu oferta All inclusive la care am fost oriunde altundeva, oferind un all inclusive a la carte, cu specialitati de chef. Experienta de anul acesta a fost cu atat mai placuta cu cat, au reusit, chiar si acum in pandemie si chiar daca au redus/limitat putin oferta, sa ne faca sa ne simtim excelent. La capitolul limitari, as preciza de exemplu: restaurantul a la carte Fusion care serveste un menu de degustare din bucataria moleculara, nu mai are program si fiecare seara ci doar de doua ori pe saptamana, toate mesele, mai putin cina se servesc in restaurantul italian, oferta tip bufet care era la fiecare masa (pe langa servirea a la carte) este mai redusa iar seara a fost eliminata complet, Sky Bar ul este deschis doar in zilele cu sot. Cu toate acestea, totul, dar absolut totul a fost exceptional, incepand cu faptul ca au tinut cont de dorinta noastra, comunicata agentiei si ne-au dat o camera la etajul 9, spre rasarit. Personalul de la curatenie si receptie, pana la ultimul chelner, draguti, extrem de atenti si zambitori. Mancarea exceptionala si bauturile de caliate buna. Curatenie exemplara peste tot, reguli de pandemie respectate, toata lumea poarta masca si ti se atrage si tie atentia discret daca nu o porti in interior, dezinfectant in camera si peste tot, sezlonguri dezinfectate in fiecare zi pe plaja si la piscine. Muzica ambientala la nivelul potrivit si de foarte buna calitate, personal care se straduieste sa te salute macar in limba romana, liniste si tot ce iti poti dori de la o vacanta. Mai mult decat atat, o intamplare care pentru noi a facut in mod special diferenta este urmatoarea: in ziua in care am ajuns, am spus la receptie ca ne dorim o rezervare la Fusion, nestiind ca acum este doar 2 zile pe saptamana (mai fuseseram si ne-a placut experienta). Din pacate noi am stat doar de joi pana luni iar restaurantul acum are program doar joia si lunea seara si cum era destul de firesc, pentru acea seara deja era rezervat complet. Am fost dezamagiti dar am inteles si am plecat la plaja. Cand ne-am intors, in hol, ne-a intampinat una dintre domnisoarele de la receptie care ne-a spus ca, avem noroc, cineva a renuntat la rezervare si sunt 2 locuri disponibile. Iar in camera, aveam bagata pe sub usa, o invitatie. Si suntem siguri ca asa a fost, pentru ca restaurantul chiar a fost ocupat 100%. Pentru noi, asta a insemnat imens, grija si atentie fata de dorintele oaspetelui. Un ultim lucru, in incheiere: hotelul este excelent daca esti obisnuit cu experientele culinare mai deosebite. Daca esti genul pentru care cantitatea primeaza asupra calitatii si obisnuit doar cu mancarurile tip cantina, probabil ca nu vei aprecia in mod special acest loc.
Recomand Travelplanner: Perfecti ca intotdeauna, am primit camera pe care ne-am dorit-o si totul a fost excelent.
10.0
Excelent
Totul a fost super!. Am plecat de acasa cu sampoane, geluri de dus, balsamuri, dupa mine, pentru ca nu-mi ajung niciodata pliculetele de la hotel. Si am avut surpriza maxima de a gasi acolo doar produse Rituals in gramaje de 250 ml (sapun lichid, gel de dus si sampon). N-am mai gasit pe nicaieri in Europa atata opulenta la acest capitol. Camera foarte curata, cu serviciul de curatenie in fiecare zi. Mancarea "fine dinning" delicioasa. Combinatii de alimente excelente, intr-o prezentare pe masura. Dezinfectant de maini in camera, dezinfectant la fiecare intrare in restaurant, dezinfectant la intrarea in hotel. Pana si sezlongurile de pe plaja erau dezinfectate in fiecare dimineata. Masti de protectie nu se purtau in incinta hotelului. Oricum, noi am servit mesele doar pe terase, niciodata in interior. La lift, cate doua persoane sau doar membrii unei familii. Se respecta de catre turisi acest lucru.
Recomand Travelplanner: Avand in vedere ca am luat biletele intr-o zi de marti si am plecat in prima vineri ce a urmat, totul s-a miscat pe repede inainte, fara probleme.
10.0
Hotel metropol
Experienta foarte plăcută! Totul a fost la așteptările noastre.
Recomand Travelplanner: Au fost foarte prosti. As recomanda oricând aceasta agentie.
7.6
Excelent
Dupa 3 ani de hoteluri mediocre in Bulgaria, am decis sa alegem un hotel din lantul Grifid si pot spune ca a fost cea mai inspirata alegere. Totul a fost impecabil, de la camera uriasa (35mp) cu baie enorma, atat cu cada, cat si cu dus, minibar umplut zilnic, balconul cu privire catre mare, piscina infinity si piscina bio. In lobby mereu atmosfera, seri cu muzica live, mancarea nota 20, totul a la carte, chiar si mic dejunul. Mereu existau Chef’s speciality (oua Florentine, Benedict dimineata, la pranz somon, rata cu varza, muschiulet de porc, pastrav, tot felul de salate, toate tipurile de paste, mereu 3-4-5 deserturi, entre-uri, startere). Pe langa restaurantul clasic, mai sunt 2 - italian si fusion, deosebite ambele, cu meniuri alcatuite din 10-12 feluri. Au mai fost diverse cine pe care le am putut servi cu rezervare la alte hoteluri din lantul Grifid - Vistamar si Bolero. Totul la superlativ! Referitor la Covid si masurile de protectie, se respecta cu strictete, tot personalul poarta masca asa cum trebuie, gel dezinfectant este peste tot (la fiecare lift, la intrarea in fiecare restaurant, pe toate mesele, am avut si in camera 2-3 sticlute si 2 masti), mesele distantate, la fel si sezlongurile la piscina si la plaja. A fost un concediu de vis si abia asteptam sa revenim.
Incarca inca 30 impresii (48) loading
Cum a fost sejurul tau în Hotel Grifid Metropol?
Adauga o impresie
Cum a fost vacanta ta?
Spune-ne despre experienta ta din vacanta. Impresiile tale ajuta pe cei ca tine sa ia decizii mai bune pentru urmatoarea lor vacanta.

Intrebari frecvente despre Hotel Grifid Metropol

Care este impresia generala despre hotelul Hotel Grifid Metropol?
Turistii Travel Planner a recomanda hotelul Hotel Grifid Metropol in proportie de 91% si au acordat nota 9.2. Gradul de recomandare si nota au fost calculate pe baza a 78 impresii. Vezi ce spun turistii despre vacantele aici.
Ce apreciaza cel mai mult turistii la hotelul Hotel Grifid Metropol?
Categoria Amplasare (nota 9.7) si Camere (nota 9.6) sunt cele mai apreciate la hotelul Hotel Grifid Metropol. Totodata, turistii mai apreciaza si restul categoriilor: Calitate / pret (nota 9.2), Mancare (nota 9.1), Personal (nota 9.1), Facilitati (nota 9), Atmosfera (nota 8.9). Vezi ce spun turistii Travel Planner despre vacantele lor aici.
Alege perioada si calculeaza pret