350 impresii si pareri Hotel Grifid Arabella Nisipurile de Aur Bulgaria. Recenzii 2021. Am fost acolo.


8.9
91%
350 impresii
350 impresii
Impresiile Travel Planner (350)
Amplasare
8.9
Camere
9.2
Mancare
8.9
Personal
9
Atmosfera
8.9
Facilitati
8.5
Calitate / pret
8.9
Impresii pe Hotel Grifid Arabella

350 impresii reale, verificate 100% - Hotel Grifid Arabella

Impresii pe Hotel Grifid Arabella

Clienți reali. Aceste mesaje au fost trimise doar de clienții Travel Planner. Sejururi reale. Comentarii reale.

Filtrare rezultate
9.5
Vacanta Bulgaria relocata la Hotel Grifid Encanto
Stiam ca lantul de hoteluri Grifid sunt printre cele mai bune din Nisipurile de Aur si asteptarile mi-au fost confirmate . Amplasarea ,curatenia ,facilitatile si personalul au fost de nota 10.Cuatenia m-a impresionat atat pe mine cat si pe sotul meu .Totul era sters si dezinfectat permanent.Nu exagerez cand spun ca gresia (alb sidefat)din lobbi si nu numai luceau si nu vedeai un fir de nisip tinand cont ca hotelul este amplasat pe plaja .Dezinfectant gaseai oriunde si faptul ca totul stralucea de curatenie iti dadea sentimentul de siguranta in contextul actual.
Recomand Travelplanner: Faptul ca apelez la aceasta agentie de 5 ani cred ca spune tot.
7.1
Nesatisfăcător
Prețuri luate pentru adulți, iar tratamentul pentru copii era cu porția. Cafeaua nu o mai poți lua decât de la o anumită oră. La sala de mese trebuia și pentru un pahar de apă,suc,înghețată ,orice vroiai să stai jumătate din timp la coadă să iei ce dorești. La plajă trebuia la ora 6 dimineața să pleci să ocupi șezlong. 2zile nu am prins loc pentru șezlong. Mai rau decat acasă.
Recomand Travelplanner: Foarte promți, profesioniști !
4.1
Servicii de trei stele
Am fost in iulie 2020 si am constatat: Hotel care ar trebui renovat totul este vechi si a in ceput sa cedeze putin cate putin Mancare foarte putin diversificata,accelasi feluri de mancare,aprope zilnic,aspect de fast food foarte multi carnati si chiftele,prajiturile acceleasi si calde!!! (foarte periculoase). Personal putin si slab organizat cel putin pe partea de restaurant se formau cozi mari pentru ati putea lua mancare sau o bautura Lipsa bar pe plaja, iar pentru tot hotelul este un singur bar. Bauturi internationale doar cinci tinute ascunse pentru a nu stii ce poti sa servesti.
Recomand Travelplanner: sunt ok
10.0
10.0
Vacanta relaxanta
Am revenit la Grifid Arabella dupa 10 ani si a fost o placere sa redescoperim amabilitatea si promptitudinea personalului, curatenia si confortul pe care acestia incerca sa il asigure. Pentru noi totul a fost relaxant, am incercat sa nu luam in seama grosolaniile facute de conationali si totul a fost ok.
Recomand Travelplanner: Este prima experienta cu agentia Travel Planner - totul a decurs rapid, comunicare excelenta.
9.7
Vacanță frumoasa!
Hotel curat, masuri de protectie respectate, dezinfectanti peste tot, curățenie nota 10. Mâncarea diversificată. Piscina spațioasă. Parcarea aglomerată si contra cost - inconvenient. Personalul hotelului super ok Camerele spațioase. Șezlonguri curate.
Recomand Travelplanner: Personalul agenției foarte pregătit, implicat si bine intenționat cu clienții. Nota 10!!!
7.3
Foarte bine
Foarte bine
9.8
Vacanta superba la Hotel Grifid Arabella
A fost pentru prima oara cand am fost pe litoralul bulgaresc si Hotelul Grifid Arabella a fost o alegere excelenta. Cand am ajuns parcarea hotelului era plina asa ca ne-au condus sa ne lasam masina in parcarea unui hotel de vis-a-vis unde am platit 12leva/zi. Parcarea era pazita si masina a stat foarte bine acolo. La check-in domnisoara de la receptie ne-a furnizat toate informatiile de care aveam nevoie si ne-a dat cheile. Camera pe care am avut-o a fost foarte spatioasa, curata si aerisita. De asemenea in camera aveam lasate manusi, masti si dezinfectant. Mancarea a fost foarte buna si variata. La pranz si cina se servea miel, vita, somon, curcan,rata, scoici, creveti, pui, porc si altele. Per total am avut o experienta foarte placuta la acest hotel si il recomand.
Recomand Travelplanner: Una dintre cele mai bune agentii cu care am colaborat pana in prezent. Raspund foarte repede la mail si telefon. Daca nu este niciun operator diponibil atuci cand suni, cei de la agentie te resuna imediat ce unul din angajati se poate ocupa de apelul tau. Au rapsuns la toate intrebarile si nelamuririle pe care le-am avut. Mai mult, am primit sugestii foarte bune de cazare din partea lor.
8.1
Vacanta Grifid Arabella
Personal foarte amabil la receptie, la servire mancare nu foarte amabil. Plus: curatenie, masuri de igiena aplicate, picine mari. Minus: muzica live pana la orele 23 nu se poate dormi, dupa 23h se aude muzica de la barurile de pe plaja *camera sea view) Intre mic dejun si pranz este deschis doar barul , nimic altceva (nu inghetata, nu prajituri) Nu au bar pe plaja, pentru sezlong trebuie sa te trezesti la 7h sa pui prosopul, locuri insuficiente.
Recomand Travelplanner: Personal foarte amabil, profesional. S-a efectuat rapid rezervarea, dupa plata am primit in 2 ore vaucher.
9.6
Impresie buna
Curățenie, amabilitate, mâncarea ok pt banii platiti.
Recomand Travelplanner: Agenția a inteles ceea ce caut , a fost f eficienta si mi a trimis o oferta f buna.
6.9
Grifid arabella
Super
9.3
Vacanta Bulgaria
Hotel real de 4 stele, foarte curat, personal atent și amabil, mic dejun foarte variat, desert gustos, ar trebui mici îmbunătățiri la diversificarea prânzului și cinei.
Recomand Travelplanner: Agenția prompta, amabilitate, mi-a fost recomandata, o recomand la rândul meu.
10.0
Vacanța Bulgaria
Hotelul bun,serviciile excelente,dezinfectat mereu,in centrul stațiuni !Hotelurile Grifid înseamnă o garanție pentru vacanța ta
Recomand Travelplanner: Top
7.3
.
.
Recomand Travelplanner: Recomand agenția
5.5
Hotel bun, servicii proaste
Am ajuns la Arabella citind review-urile de pe site. Review -uri care nu au nicio legatura cu realitatea. Hotelul in sine arata in, camerele sunt mari si curate, curățenie se face zilnic ok, dar serviciile hotelului sunt mult sub 4*, iar de ultra all inclusive nici nu poate fi vorba. Camerele de luxe care ar trebui să aibă vedere la mare conform descrierii, au defapt vedere la boscheti si la piscină, marea o vezi undeva dupa colt. Mâncarea este extrem de slab diversificata (sunt 3-4 sortimente de carne dintre care două sunt reutilizari ale mancarurilor de seara, un peste alb uscat, o friptura si ceva salate). Pe lângă ca se formeaza cozi uriașe, iar turiștii, majoritatea romania, nu respectă niciun fel de regulă, personalul este extrem de sictirit, cu lipsa maxima de amabilitate si bun simt (au spart o farfurie de spatele unuia dintre noi si nici macar un "sorry" nu au zis, ba mai mult, au început să înjure în bulgară tot ei. Mâncare iti pun ei in farfurie si inteleg ca dupa calitatea oamenilor din hotel au început să restrictioneze portiile, dar daca am vrut salata a trebuit să "cerșesc' pentru 3 felii de rosie... La baruri, băuturi proaste la dozator, apa de la robinet cu un gust oribil, iar băuturile internaționale cele mai ieftine posibil. Apa imbuteliata primesti doar 2 l pe zi pentru 4 persoane, în minibar, in rest, în hotel, doar la pahar apa de la robinet. Minibarul este umplut doar când au ei chef si cu ce au chef. Animație pe timp de zi...înspre 0. Piscina e extrem de mică pentru numărul de turiști din hotel, niciun fel de distanțare a sezlongurilor. Plaja curata, frumoasa, dar numărul sezlongurilor mult prea mic, unde mai pui ca salvamarii aveau un mic business cu sezlongurilor din primele rânduri-puneau ei prosoape dimineata, iar apoi le închiriau cu 2leva sezlongul. Dacă nu te duci la 5 sa iti ocupi sezlong, nu ai nicio șansă să stai cât se cât aproape de mare. Am asistat chiar si la o bătaie intre doua "doamne" pentru un sezlong. Seara, o încercare de program artistic, un fel de revelion din anii '80, precedat de minidisco pentru copii. Totusi, animația adevarata incepe dupa ce se da stingerea la Arabella. Cele 3 baruri de pe plaja se întrec în volum si, mai ales în alegerea manelelor românești care urla in boxe până la 2-3 noaptea, iar geamurile hotelului nu fac fata sa izoleze zgomotul. Asa ca, în 7 nopti ai toate sansele sa înveți câteva versuri de la Salam sau Minune. Am făcut sesizare la receptie si la agenție si am fost îndrumați spre management. Am primit camera cu vedere la mare si am facut rezervări in restaurantele a la carte pentru cina. Mâncarea ok, mai ok decat in restaurantul principal, dar un singur chelner cu zâmbetul pe buze, în rest parca erau acolo cu forta. Pepsi la sticla nu venea niciodată cu capacul pus, ajungea la masa gata desfăcut, iar daca am cerut o sticlă nedesfacuta am primit una cu capac pus, dar un capac ce fusese inainte desfăcut. O glumă proastă cu pepsi de la dozator pus in sticle ... Dacă obișnuiți să mergeți în concediu la 4 sau 5* in Turcia, Egipt, Cipru, etc, nu alegeți hotelul. Pentru cine a mai fost si in alta parte in afara de Bulgaria nu are nicio legatura cu 4* UAI.
Recomand Travelplanner: Am trimis mail chiar din prima zi cu problemele sesizate si au facut tot posibilul sa ne puna in legatura cu managementul.
10.0
8.8
8.8
9.5
Ok.
Merita incercat.
Recomand Travelplanner: Profesiinisti.
9.4
Vacanta relaxata
Hotelul curat, stil vechi, dar placut, camera foarte spatioasa, frumos decorată, barul se reumple in fiecare dimineata cu 2 doze de bere, 1 fanta , 1 cola de1,5 l, 1 apa plata, baia curata, cu dusul in cada, in fiecare zi se face curatenie, se schimba si prosoapele la 2-3 zile. Au 2 piscine, pe care nu le-am incercat, bar la piscină cu cocteiluri bune, iar despre băuturile tari soțul meu nu s-a plâns, un colt cu cele mai bune prajituri pe care le-am mancat vreodata la mare,, cu inghetata si cafea, altul cu snecuri, pizza, clatite, etc... foarte bune. Mâncarea din restaurant anul acesta se servea de catre bucatari, stand la coada, câteva feluri principale, dar f gustoasă.Plaja proprie, aerisită, destul de mare, cu sezlonguri, umbrela si prosoape, destul de aproape, trebuia doar sa iesi din curtea hotelului, sa cobori vreo 20 de trepte, dar lejere, sa mai mergi 100 de m , traversezi stada si ajungi pe plaja. Singurul minus al hotelului este lipsa barului pe plaja si al toaletei, pentru a te racori trebuie sa parcurgi drumul descris mai sus. In rest, da, la banii pe care i-am platit pt 5 nopti, in România stăteam doar 3, deci ...
8.4
Vacanta in Bulgaria
Mâncarea foarte buna...recomand restaurantul chinezesc.Camerele foarte spațioase și curate.
Recomand Travelplanner: Destul de greu am reușit să intrăm în contact cu un operator,dar intr un final s a rezolvat totul.Recomand agenția de turism ,dar trebuie să aveți puțină răbdare .Agenția a avut cel mai bun preț pentru hotelul ales.
9.9
Vacanță Nisipurile de aur - Hotel Arabela
Totul a fost minunat.. curățenie zilnică .. mâncare diversificată .. foarte aproape de plajă... piscina pentru copii.. recomand pentru familii cu copii!
Recomand Travelplanner: Asa cum mi-a fost recomandat .. Totul ok
7.1
Sub asteptari
Desi face parte don lantul Grifid si are 4 stele, mai milt de 3 stele cu indulgenta nu merita. Camerel foarte mici, mancarea ok dar mereu aceeasi, pesonalul plictisit si sarcastic ..nu toti dar marea majoritate. Plaja nu are beach bar , poti doar cumpara de plaja cu 4-5 euro un pahar de bautura sau cafea, nu fac seri speciale sau specifice. Seara doar o ora de muzica sau dans Plaja ok, cu nisip nu cu pietre , curatenia in camere ok
Recomand Travelplanner: Foarte ok, insa ati uitat sa imi mentionati asigurarea storno, am vrut sa anulam in ultima luna dar nu am stiut ca exista posibilitatea ..ati anuntat de aceasta asigurare storno doar in ultimile emailuri.. in rest ok .
9.4
Vacanta Bulgaria
Hotelul este OK serviciile OK cu excepția, Barul de pe plajă al hotelului lipseste.In rest totul foarte curat,camera foarte spatioasa,mâncarea foarte bună și destul de diversificata.
Recomand Travelplanner: Foarte multumit de agenție ,daca se pot obtine mai multe informatii despre hoteluri la agenție ar fi mai bine pentru clienti,pentru că odată ajunși la hotel apar surprizele ex.20 leva parcarea pe zi,hotel arabela nu are bar pe plajă, etc.
6.4
Vacanta Bulgaria pe pandemie.
Au fost si bune si rele, dar in concluzie nu vom mai reveni. Incep cu cele bune. Am avut noroc sa fim cazati intr-un apartament la et. 6 cu vedere la mare. Camera curata si bine aranjata. Noi am ajuns mai devreme, pe la 11, si am avut din nou norocul sa prindem parcare (20 leva/zi) la hotel. Hotelul dispune de 3 piscine, 2 sunt alaturate, cea de copii are un topogan simplu. Mai este o alta pisicina in partea de Snack-Bar. Am avut la dispozitie bauturi locale cat si de import (6 parca erau). Snack-uri la diferite intervale orare, dar practic de la 10 la 18 erau gustari. Fructe, inghetata, prajituri s.a.m.d. In camera am beneficiat in ficare zi de 2 sticle de apa, suc, bere. Cafea si ceai. Aveam cine tematice (italiana, chinese, bulgarian) dar nu am participat pentru ca trebuiau pantaloni lungi. Aveam inclus intrarea la AquaPark Bolero. Merita mers o data cel putin. Cam atat cu cele bune. Si acum cu cele rele: Desi am ajuns mai repede, camera a fost gata de abia la ora 14 si un pic. Ne-au pus sa asteptam si ne-au zis ca putem merge la masa daca platim 20 leva suplimentar. Am ales sa mergem pe plaja intr-o plimbare. Am revenit in holul hotelului si am asteptat acolo ceva timp in care alti turisiti erau fie cazati fie li se dadeau bratara. Am mers si am cerut si noi pe un ton mai apasat si brusc am fost invitati sa mergem la masa de amiaza, fara plata suplimentara. De fapt am auzit ulterior ca asteptau fetele de la receptie ceva "atentie". Am reusit sa ne cazam in final. Socul a venit seara la cina, cand era o imbulzeala, cozi peste tot si culmea nimeni nu purta masca. Ne-am simtit ca si intrusii cu masca. Doar personalul avea masca, dar purtate care cum. Te serveau intr-un ritm foarte lent, iar cantitatiile erau parca la batjocura. De fiecare data trebuia sa ii spui mai pune o lingura. Parca era urmariti sa puna cat mai putina mancare. Dimineata alt soc. La ora 8 nu mai era nici un sezlong liber pe plaja. Toate erau rezervate desi este specificat clar ca acest lucru nu exista. BeachBoy nu era. Pe toata perioda sejurului am vazut vreo 2-3 scandaluri pe acest subiect. Evident a 2 zi ne-am invatat lectia si ne-am trezit devreme si am "rezervat" sezlong. Cand am zis la receptie, au zis ca stiu si ca asta e. Am mers impreuna cu niste prieteni, ei din pacate au primit o camera mult sub a noastra (desi am platit la fel) iar parcarea la acealsi pret a fost la cativa km de hotel. Prosoapele pareu sa fie shimbate dar miroseau ingrozitor. Parca erau doar uscate nu si spalate. Ideea era ca toate miroseau la fel. Noroc ca le aveam pe ale noastre. In camera nu ai decat un sapun lichid care de abia iese din pompa aia. Personalul parea sictirit, si satui de romani. Da, erau foarte multi romani. Si romanul e roman peste tot. Isi face simtita prezenta. Plaja plina de plasticuri si chistoace. Nu se curata decat superficial. Revin la mancare care in toate cele 7 zile a fost aproape aceeasi. Intr-o singura seara am avut scoici, raci, creveti.. etc. Lista ar mai continua dar am incercat sa ne relaxam si sa mai inchidem ochii. Din ce am povestit cu altii care veneau a 3-a oara, au zis ca diferenta e de la cer la pamant fata de anii precedenti. Pana si preturile difera intre Romania si Germania. Pentru noi e mai scump dupa cum am aflat ulterior. Il recomand doar dupa ce trece pandemia, desi noi nu ne mai intoarcem.
9.7
Vacanta Golden Sands-Grifid Arabella
Am plecat in vacanta spre Nisipurile de Aur cu incredere si in speranta unei noi aventuri placute.Am fost placut impresionata de la sosire , personal foarte dragut,cu zambetul pe buze si gata sa te ajute in orice situatie.Hotel frumos, camere foarte curate si igienizate zilnic.Mancare delicioasa, preparate foarte bine de catre ospatarii care te si serveau cu ceea ce doreai sa comanzi. Animatia apreciata de copii si spectacolele de seara pentru adulti foarte frumoase,mereu altele . In privinta masurilor luate in contextul actualei pandemii,se dezinfecteaza suprafetele,sezlongurile de la piscina, recipente cu dezinfectant peste tot ,masti purtate la intrarea in restaurant si mentinute atata timp cat te afli in asteptarea de a fi servit. La plaja sezlonguri cu saltele si umbrele gratis,se mentinere distantarea sociala. M-as intoarce cu drag, oricand. .
Recomand Travelplanner: Multumesc agentiei TRAVEL PLANNER,cu care am colaborat pentru prima data,sper intr-o colaborare frumoasa si pe viitor.
10.0
Se merita!
Bună ziua! In perioada 10-15 august 2020 am servit un concediu la hotel Grifid Arabella - Nisipurile de Aur! Personal de nota 10, condiții de cazare de nota 10, mâncare diversificată pentru oameni normali, în fiecare zi la cină aveau o alta tematică. Totul a fost foarte frumos. De asemenea in fiecare zi se organizau spectacole atat pentru copii cat si pentru adulți. În incinta hotelului exista si un miniclub cu animatorii pentru copii, o piscină interioară incalzita! Dacă ar fi să găsesc un minus ar fi numarul de sezlonguri muuult mai mic decat numarul se turiști, la fel si numarul de parcări in curtea hotelului. În mod normal parcarea este gratuită IN LIMITA LOCURILOR DISPONIBILE, însă la un hotel cu peste 250 de camere, aveau un număr de maxim 100 de parcări. Iar pentru locuri suplimentare (caz in care vehiculele erau parcate "la gramada" dar tot in curtea hotelului se percepea o taxa de 20 leva/zi! Daca te orientezi poti gasi, la alte hoteluri din apropiere, si cu 12 leva pe zi!
Recomand Travelplanner: Oameni comunicativi cu interes față de solicitările clientului!
8.7
Grifid Arabella
Hotelul a fost primitor, curat, camera frumoasa și curata spațioasă, mâncarea anul acesta a fost acceptabila avand în vedere situația, personalul serviabil și drăguț!
Recomand Travelplanner: Au fost rapizi și promti!
3.1
Mizerabil!
Am stat în decursul timpului la Vistamar, Bolero, Metropol, toate din lantul Grifid, dar acest hotel este oaia neagră a lanțului hotelier. Plaja, jumătate din ea au dat-o către Hotel International, deci succes să găsești un șezlong din cele maxim 50 la.o capacitate de câteva sute de clienți. Măsuri anti-covid zero, nu obligație la puratrea măștii, igienizare spații comune, etc. Am stat la coadă la restaurant mai rău ca pe vremea lui Ceaușescu, 15 minute pentru pâine, 10 la bar (mă refer la zona de restaurant), nu glumesc, după ceas și cu copil de doi ani cu noi, zi de zi, seară de seară. Am avut o discuție cu managerul și doar a spus că regretă, dar nu prea au personal... Personalul scârbos, neprietenos, pe alocuri agresiv verbal. Sincer nu recomand acest hotel nici dușmanilor! Aerul condiționat nu funcționa la capacitate nici in camere nici in restaurant, era mai mult pe post de ventilator, am făcut reclamație la recepție, dar au spus că nu face față... Față cui? Parcare la hotel nu există, e mică și aglomerată, a trebuit să parcăm câteva străzi distanță la alt hotel. Pentru copii, nu am vazut igienizare spații de joacă și am revenit în țară cu bebelușul răcit. Vă rog evitați acest hotel, Grifid au destule hoteluri bune, dar aici nu este cazul de nimic bun. Așteptam să se termine mai repede vacanță, în condițiile in care în iunie am stat 3 săptămâni în Grecia de unde, sincer nu am fi plecat. Bulgaria și bulgarii au devenit o destinație ieftină și proastă, deci de evitat dacă ai un minim de pretenții de la vacanța ta!
8.8
Sejur placut
Totul este bine , nu mai este "waw " că acum cativa ani . Parte proasta , umbrele si sejlonguri insuficiente pe plaja , sunt ocupate incepand cu ora 07.00.
Recomand Travelplanner: Seriozitatea și promptitudinea operatorilor mi-au facut ușoară, alegerea sejurului.
Incarca inca 30 impresii (320) loading
Cum a fost sejurul tau în Hotel Grifid Arabella?
Adauga o impresie
Cum a fost vacanta ta?
Spune-ne despre experienta ta din vacanta. Impresiile tale ajuta pe cei ca tine sa ia decizii mai bune pentru urmatoarea lor vacanta.

Intrebari frecvente despre Hotel Grifid Arabella

Care este impresia generala despre hotelul Hotel Grifid Arabella?
Turistii Travel Planner a recomanda hotelul Hotel Grifid Arabella in proportie de 91% si au acordat nota 8.9. Gradul de recomandare si nota au fost calculate pe baza a 350 impresii. Vezi ce spun turistii despre vacantele aici.
Ce apreciaza cel mai mult turistii la hotelul Hotel Grifid Arabella?
Categoria Camere (nota 9.2) si Personal (nota 9) sunt cele mai apreciate la hotelul Hotel Grifid Arabella. Totodata, turistii mai apreciaza si restul categoriilor: Amplasare (nota 8.9), Mancare (nota 8.9), Atmosfera (nota 8.9), Calitate / pret (nota 8.9), Facilitati (nota 8.5). Vezi ce spun turistii Travel Planner despre vacantele lor aici.
Alege perioada si calculeaza pret