Caută
x

Impresii Hotel Elena

Găsiți mai jos o listă cu impresii de la Hotel Elena. Impresiile de calatorie și comentariile sunt chiar ale turiștilor care au petrecut deja o vacanță pe litoral în Nisipurile de Aur, Bulgaria prin agentia Travel Planner.

Nota clienţilor
7,67
 
  • 7.7
  • 7.9
  • 7
  • 7.5
  • 7.9
  • 7.3
  • 7.8
  • Aceste mesaje au fost trimise doar de clienții Travel Planner.
  • Comentariile sunt orientative. Acestea constituie părerea subiectivă și nu obiectivă a unor persoane
Despre Nisipurile de Aur și Oferte

6.86

Hotel Elena

Mancarea este aproape necomestibila , mancare de spital low cost. Orez , pui fiert din supa , la fel principal , si cartofi seci probabil refolisiti de cateva ori. Diversificare 0 (zero)

7.6

Acceptabil

Mâncare, cam aceeași,a treia zi le-am rugat eu sa schimbe prosoapele, animatori foarte slabi

5.26

4 stele lipsa. Hotelul nu merita mai mult de 2

Hotelul are 4* doar jos în lobby la parterul hotelului și la spa. Camerele mari dar mobilierul este vechi deși nu ar fi asta problema din 3 camere pe care le-am primit nici una din ele nu era ok, în una din camere nu fusese făcut curat la baie, alta avea un miros foarte urat în baie care venea de pe canalozare și în cealaltă mirosea a aer închis foarte mult. După multe certuri cu cei de la hotel a venit cineva sa facă curățenie corespunzător și au schimbat camera în care miroase a canal în baie cu o alta. Lumina foarte proasta în camere aprindea toate becurile dar abia vedeai pe timp de noapte. Prosoapele nu erau schimbate decât dacă te duceai și insistai la ei sa nu mai zic de curate ie în camere în 5 nopți nu a fost dat cu aspiratorul sau schimbate cearceafurile, decât în una din camere după ce am fost și am insistat la recepție. Băuturile locale ca la orice alt hotel din Bulgaria, sucurile diferau la gust de la zi la zi câteodată erau mai bune altădată mai proaste (sucuri tip tec) făceau o tentativa de cocktailuri la bar dat nici pe departe cum ar trebui sa fie un cocktail. Barul de la etajul 1 era doar de decor nu a fost deschis pe perioada sejurului astfel încât seara după ce se închidea barul de la piscina se făcea coada foarte mare la barul de la parter. Piscina exterioara avea locuri disponibile cam pt toata lumea deși sezloangele erau vechi și paradite mare parte din ele, doar câteva erau mai noi și nu aveai salteluta pt șezlong. Piscina din interior era ok acolo erau sezloa ge mai ok și avea saltea pe ele. În interior era și o sauna uscata care putea fi folosita pana în ora 13 după fiind cu plata. Gustări aproape inexistente de la ora 11 la 12 gustarea consta in înghețată la barul de la piscina. Înghețată la caserole care era pusa de către cineva cu o cupa în cornet, fiind foarte multa lumea și doar o persoana care punea înghețată se făcea o coada foarte mare și stăteai aprox 30 de min pt o înghețată asa ca mai bn te lipseau sau cumpărai de la magazin. Gustarea de la prânz undeva de la 16 la 17 la fel la pisici a și consta in fursecuri și niște croissante și o tentativa de pizza pe care am văzut-o doar pe farfuriile altora nu știu cât de buna era nu am apucat sa gust la fel se făcea o coada foarte mare lumea se punea acolo de la început pt a prinde acea gustare se aduceau foarte puține și trebuia sa stai acolo sa prinzi ceva. Pe site sph e ca mai au o gustare la miezul nopții dar aceasta nu există. Mâncarea foarte putina și puțin diversificata aveau 8 coșuri cu mâncare garnituri și feluri principale care nu erau strălucite, pui ostropel de porc și garnituri de cartofi la cuptor și orez de obicei, se făcea o coada foarte mare la mâncare fiind puține closuri și foarte multa lume, saltele erau destule și bune pe lângă felurile principale. Aveau în permanenta cam 2 feluri de supe una crema care nu avea nici un gust cealaltă era relativ ok am mâncat de 2 ori o data de porc o data de vita. Prăjituri puține și nu cine știe ce. Nu as recomanda la nimeni sa meargă la acest hotel am fost la hoteluri de 4 stele u de a fost mult mai ok atâta mâncarea cât și camerele. Nu va lăsați păcăliți mai bn luati în alta parte la 3 stele în același preț decât aici zicând ca au 4 stele repet 4 stele au doar la receptie în loby și la spa mâncare acamerelee și curățenia lasă de dorit.

8.06

Servicii slabe

Este ă două oară când merg la acest hotel, pot spune ca anul acesta serviciile au fost mult mai slabe fata de anul trecut, iar mâncarea mai puțină si mai slaba calitativ. Am fost foarte dezamăgită pentru ca am semnalat din prima zi la recepția hotelului ca nu functioneaza aerul conditionat. A venit tehnicianul si a confirmat ca este stricat dar din pacate nu l-a reparat in cele 7 zile cat am stat. Am cerut o altă camera, având si un copil de trei ani care era transpirat in timpul somnului. Nu am gasit intelegere din pacate si ne tot amânau, spunând că se va rezolva problema.

8.4

Binisor

mai sunt 137 impresii

"Agentia este minunata cu angajați atenți si mereu prompți la orice nevoie și cerere. De 6 ani merg in Bulgaria cu Travel Planner si mereu agentia a fost ireproșabilă, niște profesioniști"

- Moldovan, Reprezentant vânzări, 39 ani | Impresii despre Travel Planner >>