Caută
x

Impresii Hotel Blue Pearl

Găsiți mai jos o listă cu impresii de la Hotel Blue Pearl. Impresiile de calatorie și comentariile sunt chiar ale turiștilor care au petrecut deja o vacanță pe litoral în Sunny Beach, Bulgaria prin agentia Travel Planner.

Nota clienţilor
  • 8.5
  • 8.4
  • 8.8
  • Aceste mesaje au fost trimise doar de clienții Travel Planner.
  • Comentariile sunt orientative. Acestea constituie părerea subiectivă și nu obiectivă a unor persoane
Despre Sunny Beach și Oferte

6.8

Locatie pentru tineret

Hotelul nu m-a impresionat. Cazarea se face in functie de natie(romani la romani si germani la germani). Am facut rezervare pentru un apartament. Am primit un apartament dar camerele si mobilierul foarte prost gandite. Singurul beneficiu era privelistea catre mare prin geamurile mari tip cortina. Camera principala avea paturi twin, desi noi eram o familie. Aveam 2 bai, una de serviciu si una de dimensiuni normale, ambele cu acces din aceeiasi zona(living). Chiuvetele extrem de mici. De fiecare data cand ma spalam toata apa ajungea pe margine sau pe haine. Cabinei de la dus ii lipsea o usa si baia se inunda ori de cate ori faceam un dus. Dupa primele 5 minute in camera am cautat telefonul ca sa anunt la receptie ca baia e plina cu apa( de la un simplu spalat pe maini) si surpriza acesta lipsea cu desavarsire. Am coborat la receptie impreuna cu fetita mea( accesul la lift se facea greoi din zona in care ne cazasera asa ca preferam sa coboram/urcam pe scarile relativ alunecoase pentru copila mea). Ma gandeam ca ori de cate ori am nevoie de cava va trebui sa cobor la receptie. Acolo am cerut sa mi se schimbe camera si sa primesc una cu pat matrimonial si cu o baie in care sa nu existe pericol de accidentare de la apa care se acumula constant pe jos. Mi-au promis ca a 2-a zi imi vor arata altceva. A 2-a zi mi-au aratat un nou apartament la un etaj superior, cu acces rapid la lift si pat matrimonial. Baile erau bine dispuse: baia principala cu acces din dormitor si baia de serviciu din living. Dar surpriza, baia arata ca la hostel, cu dusul deasupra chiuvetei, fara cadita. Total neigienic. Am refuzat-o pe aceasta si mi-au promis ca urmatoarea zi imi vor da altceva. Intr-un final ne-au mutat in corpul unde stateau doar germani si unde camerele si baile aratau asa cum trebuie. Dupa 3 zile am reusit sa imi scot hainele din bagaj si sa ma instalez comod. Nu as cataloga acest hotel de 4 stele, mai degraba de 3 doar ca are avantajul asezarii pe plaja. Piscina a fost relativ mica, cu program scurt de functionare de la 10-18. Apa foarte rece. Nu faceau mare curatenie pe langa piscina, cel putin scaunele, mesele erau constant manjite iar pe jos ramaneau gunoaie de zilele trecute. Restaurantul in schimb foarte curat si ingrijit. Mancarea relativ ok, desi am vazut mult mai bine si mai variat. Curatenia in camere era bine efectuata. Mancarea de la snack-bar o porcarie. Cartofi prajiti, gogosi si cateva fructe. Mai aveau niste mini hamburgeri care contineau o farama de cascaval si atat. Maincai paine goala. Deci conceptul de ultra all inclusiv este nisip in ochi. Si apropo de nisip, sezlongurile la plaja erau contra cost. Per total nu m-as intoarce fiindca pretul a fost relativ piperat pentru ce am primit plus alte costuri cum ar fi parcarea de la 12 leva/zi in afara hotelului sau 20 leva la hotel. Animatorii plictisiti, nemotivati si nemotivanti.

7.86

un sejur sub asteptari

hotel modern cu mobilier adecvat,camere spstioase ,amplasament pe plaja,baile din apartament foarte mici cu lvoar de 40cm.,foarte incomod,lenjeria de pat si prosoapele au fost schimbate dupa 4 nopti la solicitarea noastra;coratenie in spatiile comune si la sala de restaurant,mincarea modesta si reciclata,bauturi locale,bere la dozator de calitate dubioasa,nici vorba de ultra;cu indulgenta 3stele palide.pentruplaja se plateste 30 leva pentru 2sezlonguri si o umbrela pe zi;parcarea autu la subsol 20 leva pe zi.

7.8

Vacanta reusita

Am fost cazat la hotel MPM Blue Pearl din sunny beach in perioada 24.06.2017-30.06.2017 si pot spune ca a fost o vacanta reusita dupa un mic inconvenient la cazare. Am avut rezervate doua camere Double Promo Economy fiind informati ca sunt camere fara balcon si nu mare nea fost surpriza cand am luat camerele in primire ca nu aveau nici un geam care sa se deschida pentru a aerisii camera avand si copii cu noi unul de 6 ani respectiv 7 ani. O parte din peretii hotelului sunt din sticla avand in camera o temperatura de neinchipuit cu toate ca aveau aer conditionat dar nu se putea locuii. Dupa indicatiile doamnei de la agentie si o ora de explicat managerului ca nu puteam sta cu copii acolo ne-au schimbat camerele. Baia mica fara cabina de dus si incalzire apa calda cu boiler,mancare ok,animatia lasa de dorit,curatenie si prosoapele se schimbau zilnic iar cearceafurile le-au schimbat o singura data,amplasare ok direct pe plaja,parcare contra cost 10 euro pe zi.

mai sunt 14 impresii

"Cu privire la Agentie, as recomanda mai mult contact cu clientul din partea consultantilor. Nu ma intelegeti gresit, dupa ce am identificat eu clar ce vreau totul a mers ca uns (am primit documentele si totul la timp, etc). A trebuit insa sa ma uit eu de "n" ori pe site sa ma dumiresc ce si cum cu Hotelurile si cu preturile. Forte putin ajutor in selectarea ofertei perfecte, mi-as fi dorit un pic mai mult ajutor aici."