Atunci cand am cumparat vacanta, dupa ce anul trecut am fost mai mult decat multumit de Ralitsa Superior, am optat pentru Arabella pentru ca este situat pe plaja.
Nu mare mi-a fost dezamagirea sa constat ca, desi cotat ca un hotel de 4 stele, am gasit un hotel vechi, cu camere mici si cu mobilier vechi, deservit de personal imbatranit, lipsit de chef si total dezinteresat la doleantele noastre.
Din motive personale, am ajuns la hotel cu 2 zile intarziere si, in loc sa fim cazati in camera pe care o platisem, ni s-a alocat o camera cu vedere in spatele hotelului - nu cu vedere la mare asa cum mi se promisese, mica si total neadecvata pentru o familie cu 2 copii. Cand am cerut explicatii, managerul hotelului mi-a replicat ca datorita faptului ca nu am venit cand eram programat au dat camera (PLATITA de MINE) altor clienti.... De-abia dupa 2 zile au binevoit sa ne mute intr-o camera mai buna si cu vedere la mare... Sunt foarte, foarte dezamagit de acest hotel per ansamblu, caruia nu pot sa ii acord mai mult de 2 stele, asta cu indulgenta...
Recomand Travelplanner:
Dupa ce anul trecut am fost extrem de multumit de serviciile primite, anul acesta m-ati dezamagit profund! Nu stiu daca in viitor voi mai colabora cu voi!
Va recomand, insa, dat fiind experientele din trecut!
Travel Planner: Stimate domn, Ati ajuns cu 2 zile intarziere pentru ca dvs credeati ca vacanta dvs va avea loc in august cand de fapt ati contractat pentru iulie. Nimeni nu v-a promis o camera cu vedere la mare (hotelul nu are tarife diferite pentru vedere la mare sau la parc). In mod normal, exista reguli de anulare foarte stricte care penalizeaza turistii care nu se prezinta la cazare cu pana la 100% din valoarea vacantei. Dumneavoastra nu ati fost penalizat deloc. Intelegem ca sunteti dezamagit insa, ne pare rau ca nu ati reusit sa intelegeti situatia nici pana la acest moment.