Caută
x

Impresii Hotel Martinez

Găsiți mai jos o listă cu impresii de la Hotel Martinez. Impresiile de calatorie și comentariile sunt chiar ale turiștilor care au petrecut deja o vacanță pe litoral în Sozopol, Bulgaria prin agentia Travel Planner.

Nota clienţilor
7,79
  • 8
  • 8.5
  • 5.5
  • 7.5
  • 9
  • 7.5
  • 8.5
  • Aceste mesaje au fost trimise doar de clienții Travel Planner.
  • Comentariile sunt orientative. Acestea constituie părerea subiectivă și nu obiectivă a unor persoane
Despre Sozopol și Oferte

7.33

Se putea mai bine

Hotelul este la marginea de sud a statiunii, intre o zona de constructii si un balci. Camerele nu sunt bine izolate fonic, de multe ori avand impresia ca este un geam deschis, din cauza zgomotului. Prima impresie a fost mixta: - camere mari, acceptabil mobilate, dar lipsind masa din living cu scaune, asa cum apare in poze (a fost inlocuita cu o masuta pentru cafea, fara scaune). - chichineta dotata cu plita, tacamuri, farfurii si tigaie (dar nu si detergent de vase) - chiuveta si cada defecte (sistemul de scurgere blocat in pozitia inchis) - s-a rezolvat in 30 minute dupa checkin, timp in care am asteptat sa putem face un dus - un televizor defect - pornea singur din standby, o telecomanda cu baterii consumate Probemele de mai sus par minore, dar te fac sa te intrebi de ce nu au verificat camerele inainte de a le preda clientilor. Ulterior am avut parte si de bune si de mai putin bune: - prosoapele se inlocuiesc dupa utilizare (cele puse pe marginea cazii conform "conventiei") dar nu si gelul de dus sau hartia igienica (trebuie sa ceri, daca ai nevoie - asa mi s-a spus la receptie) - sala de fitness este o gluma iar piscina interioara este practic nefolosita si miroase puternica a clor - piscina exterioara este prost realizata, zona de intrare in panta (cu adancime crescatoare) fiind din ciment alunecos inclinat la circa 30 grade (existau un avertismen in germana, dar ma intreb daca un copil de 4-5 ani l-ar putea citi) - o solutie mai buna ar fi fost cu trepte din gresie sau un material aderent cum am vazut pe la noi la unele acvaparcuri; am vazut o fetita care a alunecat si s-a lovit la cap. - la micul dejun nu a existat niciun fel de produs din carne mai de calitate (sunca/pastrama/muschi) ci numai niste parizere care nu au ce cauta la 4 stele; sucul de fructe este estrem de diluat; categoric nu este un mic dejun de 4 stele - desi exista un anunt prin care se interzicea blocarea ("rezervarea") sezloangelor la piscina, acest lucru era practicat la scara larga (turisti care-si punea prosoalele pe sezloange dimineata devreme, apoi sezloangele stateau chiar si 2 ore nefolosite, iar personaul hotelululi nu lua nicio masura


"Ca deobicei, agentia s-a ridicat la standarde inalte de excelenta. Noi fiind aici, prin telefon am rezervat cateva zile in plus pentru Hotel Central din Nisipuri."

- NICOLAE, Broker Asigurari, 33 ani | Impresii despre Travel Planner >>