TravelPlanner

8.1
74%
42 impresii
Impresiile Travel Planner (42)
Amplasare
8.2
Impresii pe Hotel Kuban Resort and AquaPark

42 impresii reale, verificate 100% - Hotel Kuban Resort and AquaPark

Clienți reali. Aceste mesaje au fost trimise doar de clienții Travel Planner. Sejururi reale. Comentarii reale.

Filtrare rezultate
Sunny Beach Bulgaria
9.2

Vacanta Bulgaria

Hotelul aproape de plaja la 5-10 minute de mers pe jos ....pana la plaje sunt tot felul de tarabe cu diverse produse si restaurante ....curatenie in camera in fiecare zi( dar in baie seara apareau cateva gonghite) ,mancarea diversificata,apa de la piscine rece,personalul super dragut ,jacuzzi interior cu plata extra
Recomand Travelplanner: Au fost rapizi si promti.O sa recomand aceasta agentie

5.9

Minivacanță Kuban Sunny Beach

E prima și ultima dată în Sunny Beach. Un furnicar gălăgios unde ești tratat aproape peste tot ca un cerșetor. La hotel mai mult de jumătate dintre angajați s-au purtat urât, noaptea a fost imposibil să dormim - o gălăgie infernală de afară , într-o noapte s-a ținut Karaoke cu manele bulgărești care urlau de parcă eram în club lângă ei . La Aquapark apa din piscină foarte rece tot timpul, nu o încălzesc, așa că am mai și plecat cu copiii răciți. De parcare nu mai vorbesc, 20 leva/zi, dar nu au o parcare a lor , ci împrăștie mașinile pe unde găsesc loc în stațiune. După discuția cu managerul imediat s-a găsit un loc în fața hotelului și am primit și chitanță. Camera spațioasă, mâncarea gustoasă dar în ultima noapte am avut o indigestie și eu și copiii. Clar nu e hotel de 4 stele. Pe plajă am vrut să platim 2 șezlonguri și o umbrelă - 30 leva - dar salvamarul ne-a gonit urlând că e steag roșu deși lângă noi la 3 pași se făcea baie. Am aflat apoi că cei de la terasa unde voiam sa ne așezăm nu cotizau la salvamar, deci era steag roșu pe toată întinerea terasei respective pentru a le goni clienții. Partea frumoasă este că am fost aproape de Nessebar, pe care l-am adorat și unde am mers 2 zile la rând să simt vacanța frumoasă.
Recomand Travelplanner: Prompți, profesioniști. Data viitoare mă voi sfătui cu ei înainte să rezerv vreo ofertă.

9.9

O vacanță minunată!

Hotelul este situat în centrul stațiunii, camerele sunt curate, mâncarea diversificată, personalul amabil. În fiecare seară sunt activitați diverse atât pentru copii, cât și pentru adulți.
Recomand Travelplanner:

9.1

Hotel Kuban, Sunny Beach

Hotel situat in centrul stațiunii, la km 0, in zona de distracție până în zori; deci, muzică, țipete, toată noaptea. (Asta știam deja când am rezervat). Am stat în corpul B, anexat clădirii principalele (cea de 20 de etaje): camera mare, cu balcon; curățenie și consumabile, zilnic. Mâncare: ok, nu extraordinar, la fel și băuturile. Toboganele extraordinare! Program de animație seara. Per ansamblu: foarte bine pentru banii plătiți! NB 1: La orele de servire a mesei, la lifturile din clădirea principală erau cozi infernale! NB 2: Parcarea este situată la 500 m de hotel, la prețul "modic" de 20 leva / zi!
Recomand Travelplanner: Foarte bine!

9.3

Vacanta 2022

Pozitie ok, personal ok. Nu se poate dormi cu usa de la balcon deschisa...este galagie de la puburi si terase, dar au aer conditionat. Mancarea slab diversificata. Nu au un dus sau ceva sa dai jos nisipul cand vii de la plaja. Per total foarte bine.
Recomand Travelplanner: Foarte profesionisti, seriosi. Nota 10

Locatie buna

Locatie buna in centrul stațiunii. Camere curate. Nu oferă nici măcar apa pentru camera la all inclusive.

8.5

Hotel Kuban 2022

Stiam de cand am rezervat, ca la un pret mic, asa conditii primesti. Camera de 7, piscina de 8, mancarea de 6. Noi ne am bucurat de vremea frumoasa si de mare. Travel Planner, nota 10 !
Recomand Travelplanner: Agentie foarte prompta, la obiect, fara reprosuri.

3.1

vacanta

in afara de curatenie… totul lasa de dorit! mancare doar la cantitate(cum le place romanilor) dar de calitate slaba, probabil multa carne refolosita la chiftele/carnaciori etc, lifturi insuficiente pentru numarul mare de turisti(hotel f mare), lipsa parcare! am parcat contra cost pentru 15 leva/zi! in parcare ni s au cerut 20 leva(baietii locului), receptia praf(cominicare varza, engleza varza), ignoranta etc! ne a placut! nu mai venim

6.3

Slab ca hotel de 4 stele

camere mici,bai mici cica sunt camere duble dar sunt la fel ca o garsoniera confort 3,in afara de aqua park,restul zero.
Recomand Travelplanner: Recomand cu incredere,promtitudine si profesionalism,bravo Travel planner!!!

Vacanta la Sunny Beach

Hotelul este poziționat aproape de mare. Camerele sunt mari,curate. Meniul a fost variat. Ca puncte slabe as menționa numărul mic de lifturi raportat la capacitatea hotelului și curățenia din restaurant. Mesele de pe terasă erau murdare . Personalul era puțin și nepregătit din punct de vedere profesional.
Recomand Travelplanner: Au fost rapizi și prompți.

Vacanta la Sunny Beach

Recomand Travelplanner: Au fost rapizi și prompți.

Se putea si mai bine - Kuban Resort - Iunie 2022

Este un hotel destul de mare alcatuit dintr-o cladire foarte inalta ( circa 20 etaje) si una de 5 etaje, noi am fost cazati la etajul 4 al cladirii mai joase. Este situat in centrul statiunii, pe una din strazile principale cu localuri, restaurante, buticuri cu suveniruri si alte atractii. Potrivit mai ales pentru tineri si cei care cauta distractie zgomotoasa. Nerecomandat celor cu somnul sensibil din cauza muzicii care se aude noaptea de la cluburile din apropiere. PARCAREA: cu plata (15 leva pe zi) dar nici asa nu găsești locuri, pt ca sunt foarte puține (10-15 maxim) la un hotel de asemenea talie! Deși existau câteva locuri libere când am sosit noi, ni s-a explicat ca sunt pt angajați și manageri. Soluție alternativă: băiatul de la hotel a chemat un nene bărbos cu fata de interlop care ne-a explicat ca poate sa ne găzduiască mașina în parcarea "lui" la o distanta bunicica de hotel, contra taxei de 20 leva pe zi. Neavând încotro, am acceptat. Nota importantanta: am vazut cu ochii nostri cum s-au ridicat masini parcate neregulamentar, chiar din fata hotelului ! Deci mare grija unde lasati masina in aceasta statiune ! CAMERA: Dubla superioara, a fost suficient de mare pentru o familie de 4 persoane, paturile incapatoare - 2 paturi de 1 persoana si 2 canapele extensibile. Balcon , aer conditionat, frigider minibar, baie cu cada. PROSOAPELE schimbate zilnic, aprovizionare zilnica cu consumabile (sapun , gel de dus) , uscator de par in baie. MÂNCAREA: Ca impresie generala, feluri de mancare incropite din economie si repetitive. Micul dejun: ou ochi, ou fiert, omleta, 2-3 feluri de branzeturi/cascaval, 2-3 feluri de mezeluri, crenvursti, carnati, legume/salate (rosii, castraveti, varza , porumb, morcovi etc). MARGARINA, in loc de unt. Miere/gemuri/ciocolata porționate la cutiuțe. Clatite, cornuri cu ciocolata gustoase. Paine de mai multe feluri. Iaurt de 3 feluri: simplu, cu capsuni sau cu vanilie (!) servit vrac în niște boluri mari , cu consistenta lichida și un gust nu foarte natural... Doua sortimente permanente de compot : caise si prune – din fericire ambele foarte bune ! O alta bila alba pentru băuturile destul de bune, cocktailuri alcoolice și nealcoolice cu gust ( sucurile cu autoservire de la dozator, bauturile alcoolice locale servite numai la cerere de la bar). In schimb, cafeaua de la aparat e mediocra. Pranzul si cina: Ca regula, mâncarea de dimineață se reciclează la prânz și ce rămâne de la prânz se reciclează seara (omleta devine un fel de tarta cu ou și legume, crenvurștii și șunca rămasă de la micul dejun se adaugă în sosul de roșii pentru paste sau în garniturile de legume de la masa de pranz/cină – cam asta e politica). Intotdeauna am avut de ales intre doua feluri de supa/ciorba si de obicei au fost bune. Am fost chiar impresionata de ciorba de burta – facuta fix asa cum trebuie ! La felul principal diversitate foarte redusa: in cel mai bun caz ai 2-3 variante mai interesante din care sa alegi, restul sunt vesnicii cartofi prajiti, paste cu sosuri nu tocmai ok , tăvi cu legume fierte/la abur de umplutura, de obicei neasezonate. Nu a existat în nicio zi din cele 6 cat am stat noi vreo pizza, lasagna, nu am avut deloc carne la grătar de niciun fel, nu am avut carne de vita în niciun preparat, doar o singura data am avut miel. Perișoarele din ciorba, chiftelele și cârnații aveau fix acelasi gust, aceeași carne sub diferite forme și denumiri. Muștarul era o crema lichida cu un gust execrabil. Fetitei mele i-au ieșit niste bubițe la gură în primele zile, lucru care nu ni s-a mai întâmplat niciodată în concediu - ea nu are nici un fel de alergii alimentare - eu am suspectat carnea tocata. O mare dezamagire au fost deserturile, numai prajituri cu creme colorate și blaturi grețoase cu mult ou..... Pentru un desert mai sanatos , aceleasi fructe se repetau zilnic ( din fericire4 destul de multe Ș mere, piersici, caise, cirese, banane, portocale, grefruit) La Snack bar aceleași gustări de proasta factura zilnic (sandvișuri cu pateu de ficat, sau cu cașcaval și șuncă sau cu ou și maioneza reciclate de la micul dejun). Înghețata fără pretenții numai de la dozator (!) și numai cu 2 arome : vanilie/cacao (!) PISCINA: Apa rece, dar ajunge la o temperatura acceptabila in zilele cu soare. Exista 4 piscine, cu diferite adancimi, tobogane ok, pentru adulti si copii. La piscina se folosesc prosoapele personale sau cele din camera. Program piscine: 9-18. La ora 9:30 practic toate șezlongurile sunt ocupate cu prosoape, deși oameni sunt doar pe 30% din ele. Animatori fără vlagă și care își fac treaba din obligație. WIFI : Semnal Wifi foarte slab pana la INEXISTENT. PERSONAL: Personalul nu vorbește engleza, dar macar știe numerele în engleza - în rest ne-am înțeles prin limbajul semnelor. Mai grav a fost atunci când am avut impresia ca o dra chelnerita ne înjură în bulgara, pentru faptul ca era ora 14:30 si noi nu parasisem inca restaurantul ... dar cum nu avem dovezi putem doar sa speram ca ni s-a părut :) Totusi nimic nu se compara cu fețele barmanilor: mai sictirite și respingătoare ar fi greu de găsit. Si nu cred ca sunt subiectiva pentru ca asta mi-au spus chiar si copiii, fara sa ma auda pe mine, iar intuitia lor merge mereu la tinta.
Recomand Travelplanner: O agentie serioasa. Sunt specializati pe destinatiile vandute, trateaza direct cu hotelurile , iar eu am o persoana de contact careia ma pot adresa in caz de orice problema aparuta. Apreciez faptul ca exista mai multe categorii de oferte/preturi cu grade diferite de flexibilitate, astfel incat fiecare poate alege tipul de oferta care i se potriveste mai bine. De asemenea, informatiile oferite pe mail si prin articolele de pe site au fost de un real folos.

9.3

vacanta Bulgaria

Foarte bine.

9.0

Bulgaria

Super

5.4

Dezamagitor

Puteam sa trec peste camerele cu mobilier foarte vechi, mirosul urat din camera si faptul ca mancarea care nu se consuma o regaseam in alte preparate insa peste faptul ca este o galagie infernala nu am cum sa trec. Camerele nu sunt deloc izolate fonic vis-a-vis de camera unde am stat se afla un ecran imens care era aptins non stop si noaptea ma simteam in camera ca in discoteca,muzica tare si jocuri de lumini de la acel ecran.draperiile erau foarte subtiri si trecea lumina foarte usor prin ele. Masina m-au pius sa o parchez la fix 1,5 km fata de hotel, invocand faptul ca nu au locuri de parcare suficiente (in fata hotelului erau fix 10 locuri de parcare la un hotel cu ~1000 de camere). Ar trebui sa specificati acest lucru in descrierea hotelului! Pesronalul de la receptie era absent la orice problema pe care incercai sa o semnalezi. In concluzie,m-am intors mai obosit decat am plecat si nu as recomanda nimanui acest hotel!

Vacanta bulgaria

A fost o vacanta reusita. Ne-a placut foarte mult, chit ca au fost cateva minusuri( lifturile erau mereu supra incarcate si asteptam chiar si 10 minute in timpul meselor, iar la masa in anumite ore cozile erau suficient de mari) Mancarea este buna si diversificata. Personalul este foarte amabil

8.2

Kuban

Este al doilea an cand am mers in Bulgaria. Anul trecut am avut o experiente placuta la Vistamar Grifid. Asta ne-a motivat sa alegem si anul acesta Bulgaria si all inclusiv. Anul aceasta am ales Kuban mai ales pentru aquapark. Voi incepe cu partile bune pentru ca sunt putine. - nota 10 pentru Aquapark, distractie maxima pentru copii. La fel si pentru programele dedicate copiilor si pentru animatori. Din pacare la ora 18.00 se inchide piscina. - angajati promti si binevoitori. Aerul nu functiona cand am ajuns, in 3 minute a venit instalatorul, a improvizat ceva la senzorul de la usa balconului. In a doua camera, nu se inchidea usa balconului, au rezolvat-o rapid. - fructe la discretie - pentru noi, cu copii, a fost super Nu sunt carcotasa insa au foat minusuri de care ne-am lovit si ne-au lasat un gust amar. - la piscina gaseai rar un sezlong. Majoritatea sunt ocupate de la prima ora si oricun, nu sunt suficiente - nu exista masute langa sezlonguri deci risti sa versi paharul pe jos. - camerele nu sunt de 4 stele. Maxim 3. Mobilier invechit, desprins in anumite locuri, umflat sau patat baia extrem de mica, greu te misti si cu un copil. Perne invechite, cu cocoloase. Privind prosoapele au fost schimbate la timp, lenjeria la 3 zile. - mancarea . Nu stiu de unde sa incep.imi pare rau ca nu am luat doar cazare fara mese. Ma bucur ca au avut la fructe la discretie. De prajituri si dulciuri, am gustat eu cateva sa ma asigur ca sunt ok .... groznice. Se vedeau ca le tine in vitrina poate si 2 zile, nu se inghesuia lumea la ele. Gaseai 2 tipuri de branzeturi, masline, cateva mezeluri si pateu (de care nu ne-am atins). Salate.... aveau clasica rosie cu castraveti, taiate cu barda, salata de varza sau salata verde, cus cus sau boabe de fasole fiarta si cam atat. Tot felul de salate de cartofi/vinete cu maioneze. Gaseai aproape zilnic brocoli, porumb cu morcov, conopida sau fasole verde ... toate scoase de la punga, congelate, fara a fi trecute vreo secunda la aburi. La partea de carnuri, am gasit de cateva ori carne la tava care a fost ok, aripioare de pui si frigarui de porc. In rest gaseasi varza cu carne, tot felul de amestecaturi de legume cu resturi de carne , etc eu am ajuns la concluzia ca refoloseau mancarea ramas neconsumata. am luat cu intentie o varza in stil polonez si in farfurie am gasit 5 tipuri de carne/mezeluri. La fel si chiftelele, aveau un gust ciudat. Am gustat o rulada de carne care sigur era facuta din mai multe tipuri. Intr-o seara a luat o persoana din grup paste cu carne insa nu le-a putut manca. Supele groznice, la fel cu tot feluluri din resturi de carnuri si legume nemancate, inclusiv castravete am gasit in supa, totul fara nici un gust. Noroc cu orezul, cartofi copti/prajiti sau dovlecel umplut/ tras la tigaie. Dimineata gaseasi paste fierte, ramase de seara (se vedea, erau uscate), oua tip omleta batuta simpla sau cu branza, ardei gras (avea gust de motorina) sau mezeluri dubioase), multe chestii prajite, 1 - 2 tipuri branzeturi. Aveau in fiecare dimineata clatite. Unt nu aveau, doar margarina. Gaseai 2 tipuri de cereale pentru copii dar lapte trebuie sa soliciti separat, iaurturi cu fructe la niste boluri mari care nu aratau foarte bine. Deci nota 7 la mancare cu mentiunea ca nu suntem deloc mofturosi, nici macar copii insa tin la siguranta alimentara. - privind bauturile, din spusele sotului berea era foarte slaba iar vinul acceptabil. Sucuri la dozator, extrem de dulci. Inghetata gaseai doar tip dozator, cea de la piscina era ok, insa cea de la restaurant era plina de gheata. La snack bar nu am fost de multe ori insa am obsrrvat ca aveau pateuri de toate felurile (branza, fruxte) si ceva tartine cu branza/mezeluri. - cafeaua de slaba calitate, la aparat gen tonomatele acelea stradale. La restaurantele din statiune se manaca foarte bine si la preturi rezonabile. Hotelul este amplasat intr-o zona aproape de plaja, si de cea cu sezlonguri si cea la liber. Foarte multi oameni la umbreluta, la sezlonguri foarte liber. Cred ca locatia hotelului este in centrul statiunii. Bubuia muzica pana la 6 dimineata in cluburile din zona. La etajul 13, cu usa inchisa, si tot se auzea destul de deranjant. As alegea a doua oara Kuban doar daca nu avem alta oprtiune de hotel cu aquapark dar cu siguranta nu as lua si masa acolo.

8.9

Vacanta Bulgaria

Am fost cazati la hotel Kuban în perioada 5 - 11.07.2021. Din punct de vedere al cazării a fost bine, mâncarea bună, doar ca la prăjituri nu stau prea bine, fursecuri și prăjituri din biscuiți cu budincă. Drumurile din Bulgaria sunt mai proaste ca cele din Romania. Dar una peste alta a fost o vacanță reușită.

8.9

Sejur reușit

Hotelul e pe aleea principală a stațiunii,la km 0,la 250 m de mare.Camerele sunt normale,fără pretenții de lux,curățenia e exemplară,consumabile pentru baie ok,prosoapele au fost schimbate zilnic,camerista foarte amabilă.Se simte lipsa unui incălzitor de apă pentru cei ce-și beau cafeaua înainte de răsăritul soarelui.Prin balcoanele etajelor superioare bate un vânt apreciabil.Scrumiere am avut la cerere.Personalul a fost amabil,recepționerele,barmanii și animatorii de la aqua park vorbesc engleza.Mâncare variată,bună,3 baruri cu băuturi nesfințite și sucuri nediluate.Pe timpul zilei se simte lipsa unei copertine la snack bar și la barul exterior.Snack bar cu diverse feluri de tartine,foietaje,minipizza,înghețată.Magazine la 50 m de hotel.Clienți între sub un an-+80 ani.Seara disco pentru copii,karaoke,bingo. La minus pot trece muzica ce se aude din cluburile din vecinătate,treci ușor de asta după două pahare de vin.

9.6

Relaxare si buna dispozitie

A fost o vacanta reusita! Tot personalul foarte amabil, camera curata, piscina curata, mancarea foarte buna. Am avut parte de 4 zile de relaxare si distractie in complex, chiar daca 2 zile am avut mai putin soare si ceva vant. Animatorii foarte atenti si simpatici! Vom mai reveni cu siguranta!

Surprinzător

Per total o vacanță reușită! Hotelul este situat in mijlocul stațiunii aproape de mare si de centrul de distracție. Atracția principala,dat fiind faptul ca avem 2 copii, a fost faptul că hotelul are un Aqua Park absolut minunat. Mâncarea atat cat trebuie si cu, gust servite de către angajați. Singurul inconvenient a fost reprezentat de faptul că hotelul nu are parcare si a trebuit să parcam masina intr-o parcare la 400m distanta fata de hotel contra 15lv/zi.

Vacanta reusita

Am fost 2 adulti si 2 copii (4 si 13 ani). Toti am ramas foarte multumiti. Plaja mare cu nisip fin aproape de hotel, drum spre plaja cu umbra. Sunt plaje neamenajate si amenajate (2 Sezlonguri + umbrela 12 leva). Pe drum spre plaja sunt multe magazine, farmacie, restaurante si un parc de distracții. Hotelul este ok : curat, personal amabil, curatenia in camere ok, prosoapele se schimba in fiecare zi, am stat la etajul 18 și nu am asteptat liftul niciodată mai mult de 3 minute, mâncarea diversificată și bună, nu era aglomerat la restaurant tot timpul erau 10-15 mese libere fara cozi. Snack bar deversificat 4-5 feluri de sandviciuri/mini burgeri/mini pizza/biscuiti+ inghetata destul de buna. Bauturi ok (nu chiar sucuri naturale) la nivel de cappy-mirinda. 5 feluri de Coktailuri alcoolice si 2 fara alcool. Animatie foarte ok în timpul zilei și seara pentru copii si adulti în fiecare zi în afară de luni. 7 Topogane foarte faine si piscine cu apa destul de caldă și curata. O piscină pentru copii mici. 2 Minusuri nesemnificative: 1. foarte rece la lobby bar. 2. Datorita faptului ca hotelul se afla in centrul statiunei se aude muzica destul de tare pana dimineata, dar cu geamuri inchise se poate dormi. Noi am ramas cu amintiri foarte frumoase si ne-am distrat foarte bine. Ne vom întoarce neapărat la Kuban Resort.

9.1

Vacanță Bulgaria

Camera a fost mare,curată,cearsafuri curate,prosoape schimbate zilnic.

9.4

Vacanță plăcută

+Un hotel curat ,schimbat prosoape zi făcut curat in camera in fiecare zi,Aqua parc ok o încântare pentru cei mici,mâncare bună și diversificat. - Recepționeri nu știau engleză sa te poți înțelege cu ei

9.4

Un concediu relaxant intr-un hotel cu conditii foarte bune

Hotelul foarte curat, intreaga echipa foarte atenta la nevoile clientului , apa la piscina curata si topoganele super doar amplasarea este intr-o zona mai zgomotoasa a statiunii.

8.6

Vacanta reusita

Un hotel ideal pentru famiile cu copii.

9.8

Vacanta reusita!

Buna!

Super vacanta !

Excelent ! Mancare ffg buna , camere curate , piscina ok , intr un cuvant vacanta ffff reusita !!!

Super vacanta !

Incarca inca 12 impresii (12) loading
Cum a fost vacanta ta?
Spune-ne despre experienta ta din vacanta. Impresiile tale ajuta pe cei ca tine sa ia decizii mai bune pentru urmatoarea lor vacanta.

Impresii de la hoteluri similare cu Hotel Kuban Resort and AquaPark

Intrebari frecvente despre Hotel Kuban Resort and AquaPark

Care este impresia generala despre hotelul ?

Turistii Travel Planner a recomanda hotelul in proportie de si au acordat nota . Gradul de recomandare si nota au fost calculate pe baza a impresii. Vezi ce spun turistii despre vacantele aici.

In afara de Hotel Kuban Resort and AquaPark, te-ar mai putea interesa in Sunny Beach, Bulgaria