5 stele

Hotel Sol Nessebar Palace Nessebar - Bulgaria, oferte 2021

5 stele
Nessebar - Vezi pe hartă
10% reducere intre 11.05 - 31.10 / pana la 14.05
85% recomandari
183 impresii Travel Planner
85% / 183 impresii
10%
Alege perioada si calculeaza pret

Informatii hotel

Hotelul Sol Nessebar Palace apartine lantului international Melia Hotels. Impreuna cu hotelurile invecinate Sol Nessebar Bay si Sol Nessebar Mare formeaza complexul Sol Nessebar Resort. Inconjurat de un parc mare, hotelul este situat pe malul marii la 50 m de plaja si la 2 km de centrul vechi al statiunii Nessebar. Modern si confortabil, hotelul este in topul proprietatilor de pe litoralul Bulgariei si dispune de toate facilitatile necesare pentru o vacanta all inclusive reusita. Oferta de cazare all inclusive se adreseaza atat familiile cu copii dar si pentru adultilor de toate varstele. Cu o gama larga de servicii si facilitati, complexul se remarca printr-un spectaculos aquapark, multiple facilitati pentru copii, ample spatii verzi, centru Spa, dar si numeroasele sezlonguri si umbrele din zona piscinelor precum si din zona de relaxare a teraselor de langa litoralul din Bulgaria.
Favorit Travel Planner
Pe plaja
Aqua park / Tobogane
Family club
Parcare
Piscina interioara
Hotel de lant
Arata mai mult

Amplasare: Hotelul Sol Nessebar Palace din statiunea Nessebar este situat la aprox 5 km sud de statiunea Sunny Beach, 35 km nord de orasul Burgas si 25 km de Aeroportul International Burgas. Se afla la 50 de plaja, aproape de centrul nou din Nessebar si 2 kmde centrul orasului vechi Nessebar. In sudul statiunii Nessebar se afla complexul Sol Nessebar, iar in partea de nord hotelul Festa Panorama. Muzeul de Arheologie din Nessebar se afla la 1 km de hotel, iar aquaparcul Aktion Park la 5 km de hotel. Marieta Palace este amplasat la aprox 16 km de statiunea Pomorie, 7 km de mica statiune Aheloy si  5 km de centrul statiunii Sunny Beach, Hotel Kuban.

Cazare: cladirea hotelului Sol Nessebar Palace are 8 etaje si ofera 363 de camere spatioase si comfortabile, cu vedere la mare sau la parc, din care 4 camere pentru persoane cu dizabilitati. Toate camerele au terasa sau balcon, acces cu card magnetic, baie cu cada, cabina de dus (in majoritatea camerelor; nu se garanteaza), uscator de par, TV cu programe prin cablu, telefon, aer conditionat, seif (contra cost), mini frigider (contra cost), canapea, acces la internet WiFi.

  • Camera dubla (40 mp), pentru cel mult 2 adulti si 2 copii, cu doua paturi twin ce pot fi unite, o canapea sau un fotoliu extensibil.
  • Camera de familie (80 mp), pentru cel mult 6 persoane, sunt alcatuite din 2 camere duble interconectate cu cate doua paturi twin sau doua duble (nu se garanteaza), precum si 2 bai.

Facilitati si servicii: Oaspetii cazati la Sol Nessebar Palace au la dispozitie: piscina exterioara si interioara, aqua park cu 6 topogane (deschis intre Iunie si Septembrie in functie de conditiile meteo, conform programului de functionare), centru Spa, sala de fitness si zona de fitness in aer liber, 3 terenuri de tenis, teren de sport multifunctional (baschet, fotbal, volei), internet wireless, servicii medicale, magazin, prosoape la piscina si terasa de langa plaja, schimb valutar, spalatorie / calcatorie, receptie 24h, lift, inchirieri auto si biciclete, facilitati pentru persoane cu mobilitate redusa (4 camere).

Activitati: program de animatii pentru adulti si copii in

timpul zilei si seara (aerobic, gimnastica acvatica, zumba, competitii), mini discoteca, biliard, tenis de masa, darts, mini golf, sporturi acvatice pe plaja, club de noapte Viva (intrarea gratuita; deschis in varful de sezon)

Catering: restaurant principal cu bufeturi din bucataria locala si internationala (350 de locuri la interior si 150 la exterior), restaurant cu specific mediteranean (situat in parcul din fata hotelului), restaurant italian (necesita rezervare), bar japonez (cate unul in hotelurile Sol Nessebar Bay si Mare), restaurant cu specific spaniol (in hotelul Sol Nessebar Bay), restaurant-bar cu specific german (in hotelul Sol Nessebar Mare), bar la piscina, lobby bar, snack bar, bar pe terasele de langa plaja.

SPA: jacuzzi, sauna, baie de aburi, diferite proceduri si tratamente.

Pentru copii: scaune inalte in restaurant (gratuit), sectiune pentru copii la piscina interioara, piscina pentru copii cu castel si tobogane cu apa (gratuit), piscina Geyser cu tobogane pentru copii (1-5 ani), animatie pe timpul zilei si seara, cu diverse programe de divertisment, inclusiv activitati sportive precum jocuri si concursuri, loc de joaca, jocuri electronice (contra cost), mini club (4-12 ani), baloane pe apa la piscina hotelului Bay sau Mare (contra cost), castel gonflabil (contra cost), mini-carturi (contra cost) baby cot.

Plaja: publica, umbrele de soare si sezlonguri contra cost; sezlonguri si umbrele de soare gratuite pe terasele situate langa plaja dintre Sol Nessebar Bay si Sol Nessebar Palace, aproape de barul Embarcadero.

Parcare: pazita, contra cost.

Informatii suplimentare:
-Hotelul nu accepta animalele de companie.
-Fumatul este interzis in lobby, restaurante, baruri sau in camere.
-Check-in la ora 14:00, check-out pana la ora 12:00.
-Sezlongurile nu pot fi rezervate in avans.
-Nu este permisa iesirea din restaurante cu mancare si bauturi.
-Un cod vestimentar adecvat este obligatoriu in restaurante (exclude purtarea de costume de baie, pantaloni scurti si slapi).
-Hotelul isi rezerva dreptul de a modifica programul restaurantelor si barurilor fara notificare prealabila.

Arata mai putin
Ce este inclus sau nu in pret?

Este inclus: masa in regim All Inclusive mic dejun + pranz + cina in sistem bufet; bauturi alcoolice si non-alcoolice locale la mesele principale si intre mese (lobby bar, barul de la piscina si barul de pe terasa de langa plaja); gustari intre mese (lobby bar, barul de la piscina), posibilitatea de a lua cina la restaurantul a la carte italian (necesita rezervare), sezlonguri si umbrele la piscinele exterioare in limita disponibilitatii, sezlonguri, umbrele si prosoape pe terasa de langa plaja, acces piscina interioara, acces internet wireless (in lobby si in camere), mini club pentru copii 4-12 ani, piscina pentru copii, program zilnic de animatie pentru adulti si copii, acces aquapark si tobogan "rocky river" (deschis intre Iunie si Septembrie, in functie de program si conditiile meteo)

Nu este inclus: bauturile alcoolice si non-alcoolice de import, bauturi locale consumate intre orele 23:00-24:00, mini bar si seif in camera, parcare pazita (5 euro/zi), sezlonguri si umbrele pe plaja,  centru SPA (masaj, jacuzzi, sauna, baie de aburi, baie turceasca), serviciu prosoape pentru pisicina si terasa de langa plaja (contra cost).

Nota: oaspetii pot utiliza restaurantul principal, lobby barul si piscina hotelului in care sunt cazati (Palace, Bay sau Mare). Toate celelalte facilitati al complexului Sol Nessebar sunt disponibile pentru toti oaspetii. Exceptie fac turistii cazati la hotelul Sol Nessebar Palace, care pot folosi lobby barul si din hotelurile Sol Nessebar Mare si Bay.

*Hotelul isi rezerva dreptul de a efectua modificari asupra serviciilor, fara o notificare in prealabil.

Reduceri copii / adulti

Reduceri pentru copii

  • primul copil intre 0-1.99 ani - gratuit (in toate tipurile de camera)
  • cu 1 adult - primul copil intre 2-11.99 - reducere de 30 %; al doilea copil intre 2-11.99 - reducere de 70 %; al treilea copil intre 2-11.99 - reducere de 50 % (in Camera dubla - v.parc si Camera dubla - v.mare)
  • cu 2 adulti - primul copil intre 2-11.99 - reducere de 100 %, al doilea copil intre 2-11.99 - reducere de 50 %  (in Camera dubla - v.parc, Camera dubla - v.mare, Camera family - v.parc si Camera family - v.mare)
  • cu 2 adulti - al treilea copil intre 2-11.99- reducere de 50 % (in Camera family - v.parc si Camera family - v.mare)
  • cu 3 adulti - primul copil intre 2-11.99- reducere de 100 %; al doilea copil intre 2-11.99- reducere de 50 % (in Camera family - v.parc si Camera family - v.mare)
  • cu 4 adulti - primul copil intre 2-11.99- reducere de 100 %; al doilea copil intre 2-11.99- reducere de 50 % (in Camera family - v.parc si Camera family - v.mare)

Reduceri pentru adulti

  • al 3-lea adult - reducere de 25 % (in Camera dubla - v.parc, Camera dubla - v.mare, Camera family - v.parc si Camera family - v.mare)
  • al 4-lea adult - reducere de 25 % (in Camera family - v.parc si Camera family - v.mare)
Informatii Covid-19

Având în vedere situația extraordinară creată de Covid-19, Meliá Hotels International a conceput o strategie de transformare operațională bazată pe următoarele premise:

  • Asigurarea siguranței maxime pentru angajați și clienți
  • Diminuarea sau reducerea contactului în interacțiuni angajat - client
  • Optimizarea proceselor operaționale, cu simplificarea serviciilor / produselor și digitalizarea

Activități cheie pentru protejarea sănătății

Noi măsuri suplimentare de curățare și igienă:

  • Echipamente noi de curățare - Diversey (un important furnizor global de soluții de curățare și igienă) a publicat noi protocoale de curățare și dezinfectare, inclusiv echipamente și produse noi de curățare care vor fi utilizate de la sosirea clienților până la plecarea lor în toate punctele de contact.
  • Plan special de prevenire - Am creat un plan special de prevenire și întreținere pentru climatizarea, încălzirea, refrigerarea și sistemele de apă pentru a garanta calitatea aerului și dezinfectarea punctelor terminale și a echipamentelor.
  • Ambassador “Stay Safe” per hotel - Un ambasador este numit în fiecare hotel pentru a garanta implementarea programului Stay Safe with Meliá.
  • Echipamente de protecție personală - Echipamente de protecție individuală și echipamente de igienă. Instruirea în domeniul igienei alimentare și a standardelor de sănătate înainte de deschidere a tuturor angajaților.
  • Proceduri de spălare - Un protocol pentru spălătorie a fost definit pentru spălarea și colectarea lenjeriei în timpul șederii și după plecarea clientului pentru a evita contaminarea.
  • Curățare la cerere - Clienții pot decide dacă doresc să utilizeze serviciul de curățare în timpul șederii. Curățarea se va face întotdeauna atunci când clientul va ieși din cameră.
  • Sigilii pe zone și articole - După dezinfectarea camerelor și sălilor de ședințe, toate obiectele utilizate frecvent și intrarea în cameră vor fi sigilate.
  • Eliminarea hârtiei și a coșului de gunoi - Toate hârtiile și rechizitele din cameră vor fi eliminate și un director digital instalat pe televizor și aplicația Meliá. Coșul de deșeuri din baie va rămâne și trebuie să aibă un capac, o pungă dublă și un sistem de deschidere non-manual.
  • Eliminarea articolelor trecute prin curatatorie - Articolele decorative care nu respectă noile protocoale de curățare (spălare la peste 60º) vor fi eliminate. Exemplu: perne, carouri, etc.
  • Dozatoare și kit de prevenire - Dozatoarele cu soluție hidroalcoolică pentru curățarea mâinilor vor fi amplasate în zonele publice. De asemenea, clienții pot cumpăra un kit de prevenire (măști, mănuși și gel).

Noul spațiu personal: distanțarea socială:

  • Nou sistem de semnalizare - Un nou sistem de semnalizare pentru a informa clienții și a indica modul în care vor fi utilizate spațiile și necesitatea distanțării sociale.
  • Ecrane de protecție - Instalarea ecranelor de protecție la recepție și la serviciile din restaurante.
  • Cursuri de formare - experiențe noi: cursuri de formare pentru conectarea cu clienții în noul lor spațiu personal. Concentrare pe wellness.
  • Persoană responsabilă pentru bunăstarea emoțională a clienților - Transformarea managerului de experiență a oaspeților pentru a permite gestionarea aspectelor emoționale ale relațiilor cu clienții datorită situației create de Covid.
  • Reducerea capacității - Un instrument de gestionare a spațiului a fost implementat pentru a reduce capacitatea în restaurante, săli de ședințe și piscine și a gestiona rezervările pentru a garanta distanțarea socială și spațiul personal.
  • Modificare bufetului - Bufeturi adaptate unui format a la carte, bucătarii noștri experți servind direct clienții o gamă largă de feluri de mâncare diferite. Scopul de a optimiza fluxul de clienți și de a reduce manipularea alimentelor.
  • Noul serviciu de masa takeaway - Un serviciu de luat masa ce permite clienților să se bucure de mâncare oriunde doresc (plajă, cameră etc.).
  • Certificare de igienă - Biroul Veritas va certifica standardele de igienă, dezinfectare și calitate în toate procesele operaționale.
  • Digital concierge - concierge digital prin WhatsApp pentru servicii clienți individuale și de grup.

Camera mea, templul meu - Procese noi de curățare Covid-19

  • Maximizarea standardelor de curățare pregătite de Diversey, inclusiv echipamente și produse noi.
  • Echipamente de curățare cu echipament individual de protecție.
  • Protocol suplimentar cu produse viricide autorizate în zonele de dezinfectare profundă.
  • Sigilarea obiectelor după dezinfectarea încăperii: telecomandă, cupe sau dozatoare.
  • Sigilarea camerei de către personalul de menaj între șederile diferiților oaspeți.
  • Îndepărtarea articolelor care necesită curățare uscată (perne, carouri).
  • Serviciu de curățare opțional pentru oaspeți în timpul șederii.
  • Minibar à la carte.

10 zone de curățare profundă și dezinfectare suplimentară:

  • Acces în cameră: uși și clante
  • Controale pentru temperatură și lumini.
  • Baie: toaletă, duș și chiuvetă.
  • Telefonice și telecomanda (sigilate)
  • Lenjerie de pat și capete de pat.
  • Dotari pentru baie: dozatoare (sigilate)
  • Dulapuri: umerase. Alte articole la cerere.
  • Suprafețe de mobilier: fotolii și cotiere.
  • Balcon și ferestre.
  • Minibar sau veselă: la cerere

Motivele pentru care să ai încredere în lantul hotelier Sol Melia:

  • Prioritizarea totală a protejării sănătății clienților, angajaților și partenerilor noștri, aplicând cu rigurozitate recomandările de sănătate și siguranță făcute de Organizația Mondială a Sănătății (OMS) și de autoritățile competente din fiecare țară.
  • Experiența dobândită de echipele noastre din Asia care au depășit deja crizele similare și munca depusă în hoteluri transformate în spitale sau reședințe pentru lucrătorii esențiali care nu au înregistrat o singură infecție.
  • Învățare din implicarea directă în elaborarea noilor protocoale comandate de autoritățile competente din Spania.
  • Pentru colaborarea cu cei mai prestigioși parteneri în domeniul igienei, certificării și tehnologiei care garantează siguranța și protecția sănătății clienților și angajaților noștri.
  • Crearea de hoteluri pilot pentru instruirea angajaților în noua realitate și testarea măsurilor de siguranță, sănătate, igienă și distanțare socială.
  • Dimensiunile și spațiile din hotelurile noastre care ne permit să oferim servicii în conformitate cu noua cerință de distanțare socială și spațiu personal (clienți și grupuri individuale).
  • Inovație și transformare digitală care includ soluții care permit interacțiuni între clienți și angajați care le garantează siguranța.

Impresii Hotel Sol Nessebar Palace Nessebar

7.1
Un concediu reușit-Sol Nessebar Resort
Menționez faptul ca a fost al șaselea concediu în Bulgaria optând între hoteluri de o stea (Diana-Nisipurile de aur- am înțeles că acum ar fi de două stele), două stele (Oasis-Albena), patru stele (Alba-Sunny Beach, Berlin Green Park și Berlin Golden Beach-Nisipurile de Aur) și acum cinci stele Sol Nessebar Palace optând atât pentru rezervări prin booking cât și prin agenții de turism. Totodată aproape în fiecare an am avut și câte un concediu nu mai mare de 5 zile și pe litoralul nostru pe care încă îl aștept să se ridice măcar la nivelul celui bulgar și mă refer mai ales pentru familii cu copii. Am văzut mai multe comentarii precum că nu ar fi diferențe între patru sau cinci stele la bulgari și nu numai cu privire la acest resort. Eu opinez că sunt diferențe și încă foarte mari. Prin urmare, dacă se poate trece peste impedimentul preț, eu aș sfătui pe oricine să meargă la un hotel cât mai bine cotat în locul unuia mai slab cotat la numărul de stele. Evident fiind prețul mai mare ești tentat să fii și mai dur în critici. Astfel, pe scurt, eu nu am întâmpinat nici un fel de neajunsuri. GPS-ul m-a adus exact la hotel, vignieta achitată on line prin bgtoll a fost perfect valabilă. Anul acesta hotelurile nessebar bay & nessebar mare (ambele patru stele), din același complex au rămas închise iar clienții au fost cazați la hotel nessebar pallace (cinci stele). Camerele sunt suficient de spațioase pentru o familie compusă din doi adulți și doi copii (peste 60mp-apreciez eu). Parcarea a fost gratuită la hotelurile nessebar bay & nessebar mare(cu bariera deschisă și parcare nepăzită, dar cu sistem de supraveghere) și contra-cost la hotel nessebar pallace cu barieră și pază permanentă (5 EUR/zi). Există deasemenea posibilitatea de parcare a autoturismului peste drum de complex în spațiu marcat, gratuit. Există un mini-market foarte aproape de hotel și stație shuttle bus (spre orașul vechi și sunny beach sau spre Ravda-unde nu prea ai ce vedea dar se găsesc suveniruri mai ieftine ). În complex am fost cazat înainte de ora 14.00 fără nici un fel de problemă întrucât se pare că și acest hotel funcționează la capacitate redusă și au camere libere. Recomand cazare doar cu vedere la mare ( priveliște superbă). Vederea spre parc este în fapt vedere către un câmp cu stâlpi din beton pârâginiți și clădiri dărmate sau în construcție.Am văzut multe comentarii privind mâncarea și băutura în ceea ce privește calitatea și diversitatea. Noi nu avem obiecțiuni de făcut în sensul în care, deși meniul este cam același în fiecare zi, mâncarea este bună și nu se poate să nu-ți placă măcar ceva (au fost și fructe de mare, mâncăruri de carne de pui, vită, porc, curcan și chiar miel în două zile) iar băturile sunt diversificate și chiar bune în comparație cu alte hoteluri all-inclusive pe la care am mai fost prin România sau Bulgaria (enumăr spre exemplu vinul rose, dar e ok și berea și multe dintre cockteil-uri, mai ales cele pentru copii). De asemenea permanent între mese sunt tot felul de aperitive, fast-food și gustări în funcție de ora și locul în care te afli în complex ( gustări reci la restaurantul spaniol, hamburgheri și cârnați la barul german, paella, gogoși, pizza sau hotdog în funcție de zi la pool bar, sandwich-uri la barul de la plaja Embarcadero). Și eu recomand restaurantul italian pentru care se face rezervare la recepție până la ora 16.00. Băturile se pot consuma și după ora 23.00 la anumite baruri ce rămân deschise până mai târziu însă contracost. Aqua Parkul face deliciul copiilor și nu mi s-a părut apa rece astfel cum au apreciat alți clienți (aici nu cred că trebuie să insist). Siguranța mi s-a părut foarte bună fiind personal atât la plecarea pe tobogane (bine gândite și calculate) cât și la aterizare în piscine.Fiecare persoana cazată are dreptul la un card separat de la recepție cu care iși poate lua prosop pentru piscină și pe care îl poate schimba zilnic ori de câte ori dorește. Deși hotel de cinci stele, nu se pun la dispoziție halate de baie și papucei de unică folosință, cum am întâlnit la alte hoteluri de pe litoral și nu numai..În cazul în care pierde cardul sau prosopul trebuie să achite 20 de leva. Plaja este într-adevăr îngustă. Complexul are acces la o plajă liberă dedicată clienților unde poți face plajă direct pe nisip, precum și de o plajă amenajată într-o pădurice de pini la Embarcadero unde noi am găsit mereu șezlonguri. Pentru a avea șezlonguri direct pe plajă se achită în jur de 4 leva/șezlong și 4 leva/umbrelă. Minidisco este în fiecare seară de la 08.30 urmată de un program ,,artistic" de la ora 09.30 (program care se repetă în funcție săptămânal. Într-o singură seară au organizat și o ,, discotecă" pentru adulți la pool bar și în două seri foc de artificii (pe parcursul a 10 zile). Există și foarte multe facilități contra cost: jocuri electronice diverse, biliard, mini bowling, karting, etc (]ntre 1-si 3 leva). Referitor la măsurile anti covid: în bulgaria nu este obligatorie, din câte am înțeles purtarea măștii nici în exterior nici în spațiu închis. Astfel turiștii poartă mască într-un număr restrâns. Personalul poartă vizieră, mai puțin personalul care servește masa și care poartă măști. Există la toate barurile și restaurantele protecții de plexiglass iar între toate șeslongurile se pastraeză distanța de 2 m. Există peste tot dispensere dezinfectant care se golesc destul de repede și nu sunt permanent reâmprospătate, însă noi ne-am simțit în siguranță, Evident am păstrat distanța socială în permanență. Ca o concluzie, a fost un concediu foarte reușit. Nu știu însă daca aș reveni la același resort într-un alt an. Complexul mi s-a părut foarte mare, însă dacă nu ar fi restricțiile impuse raportat la SarsCov 2 și toate hotelurile ar funcționa la capacitate maximă cred că nu ar fi suficiente locuri pe plajă și la piscine și ar fi o vânzoleală de nedescris. În condițiile date însă, recomand cu multă căldură hotelul pentru un sejur de 7-14 zile ( nu mai puțin) întrucât sunt foarte multe atracții și recomand și agenția cu care am colaborat pentru prima dată, dar de unde am cumpărat la preț foarte bun și chiar am obținut un răspuns promt la o nedumerire privind canapeaua din cameră ( sunt două fotolii pat de o persoană). Ca notă acord nota 9,5.
Recomand Travelplanner: Relația cu agenția a fost foarte scurtă și profitabilă, am rezervat pe site, mi s-a comunicat factura proformă, am avut o nedumerire privind privind canapeaua din cameră ( sunt două fotolii pat de o persoană) mi s-a răspuns că nu se cunoaște acest aspect dar că se va întreba la hotel și s-a primit răspunsul, am plătit, am beneficiat de ceea ce am plătit. Mi-ar plăcea mult ca agentul de turism cu care discut telefonic să cunoască mai multe detalii despre locație chiar dacă am înțeles că nu vizitează această locație anterior ofertei de vânzare.Ca notă acord nota 9,5.
9.8
Vacanta Sol Nessebar Palace
Am fost foarte multumiti de serviciile oferite.Hotelul arata foarte bine atat exterior,cat si interior,camera curata,spatioasa si frumos mobilata,la fel si baia, se facea zilnic curatenie si la cerere si dezinfectie.Existau dezinfectante plasate in hotel si de asemenea in exteriorul hotelului, la piscine,lucurile de joaca pt copii etc. Hotelul dispune de mai multe piscine de dimensiuni diferite, aqua park ul a fost pe placul baiatului meu, s-a distrat in siguranta avand salvamari ce supravegheau.Sezlongurile,umbrele si prosoapele au fost gratuite la piscine.Resortul frumos amenajat, arata ca intr un parc,multa verdeata,alei,banci,terase amenajate,locuri de joaca pt copii,plus sala de spectacole,unde se organiza cate ceva in fiecare seara. Hotelul este plasat langa mare,plaja amenajata(contra cost sezlong,umbrela)vederea superba,nisipul fin si marea curata.In resort erau suficiente locuri de unde se puteau lua bauturi,cafea si gustari.Mancarea gustoasa si deversificata. Merita vizitat orasul vechi Nessebar,este aproape de resort. Parcarea are suficiente locuri si a fost gratuita. Recomand cu drag, un concediu reusit!
Recomand Travelplanner: Recomand cu drag.
10.0
Vacanta Bulgaria Sol Nessebar
Pot spune ca am plecat in vacanta cu o strangere de inima( ma gandeam cum va fi cu mancarea, cum va fi cazarea, ce masuri de protectie s-au luat in contextul pandemiei covid, mai ales ca noi am plecat cu cei doi copii, unul de 2 ani si unul de 10 ani)..insa totul a fost perfect..m-am simtit in siguranta atat eu cat si familia mea..atat mancarwa cat si bautur si snack-urile dintre mese ne-au fost servite de personal, dezinfectant era dispus la tot pasul, curatenie pe fiecare zi, personalul foarte atent si foarte dragut, mereu disponibili..marea la 5 min, curata, plaja curata, pretul unui sezlog 2euro pe zi..nu a foat aglomerat, copiii au avut locuri de joaca, topogane, animatori..din resortul hotelului practic nu aveai motiv sa iesi, aveam la dispozitie tot..pe scurt, o vacanta super reusita!
Recomand Travelplanner: Rapiditate..Profesionalism..Recomand aceasta agentie, noi de 3 ani planificam vacantele cu ei..
9.8
Perfect pentru familiile cu copii
Pefect pentru familiile cu copii, au foarte multe activitati pentru ei: sunt zone amenajate pe diferite regiuni(Italia,Spania,Germania cu mancare specifica pe tot parcursul zilei). Se sta destul de mult la coada la toboganul cu colaci, care este si cel mai fain. Hotelul nu are plaja proprie inclusa in pretul pachetului;se poate cobori la mare, unde se inchiriaza sezlong la pretul de 7 leva, umbrela 7 leva, parcarea e 10 leva/zi, dar se poate parca si in fata hotelului, pe strada gratuit; seiful costa 5 leva/zi.
9.7
Relaxare la Nessebar!
Puncte forte:camera mare,curată,cu mobilier modern,priveliștea spre mare minunată,baia cu cadă și cabină de duș,uscător de păr.Se face curățenie in cameră zilnic,personalul drăguț,la recepție oameni bine pregătiți,pliante cu informații diverse(schema resortului,program,taxi si orele la care circula autobuzele spre orașul vechi,etc),cafeaua din lobby. Puncte slabe:parcarea(gratuită) care este undeva pe câmp,a trebuit să cărăm bagajele până în hotel,sala fitness si lobby barul nu se ridica la 5 stele.Băuturile și cafeaua de la automatele Nescafe de calitate slabă.Minibarul în camera este gol,seiful blocat și lipsesc halatele de baie. Echipa de animatori și mâncarea(restaurantul este de 4 stele),le clasez la mediu spre bine.A nu se înțelege că nu ai ce să mănânci.Noi am fost de Paște și am fost mulțumiți de serviciile care au intrat în preț.Probabil este cel mai bun resort din Nessebar,cu multiple facilități,se trece cu vederea anumite aspecte neplăcute in favoarea celor plăcute!
Recomand Travelplanner: A fost prima colaborare,dar cu siguranță nu ultima.Sunt convinsă că am avut cele mai bune camere(fiind grup) datorită agenției.Colaborarea cu agentul Mihaela Miu a fost nemaipomenită,un om pe care îl admiri de la distanță, iar prețul a fost cu siguranță cel mai bun în comparație cu alte oferte.Am primit foarte repede pe e-mail informatiile si documentele necesare.
9.8
Un hotel minunat, inca de la inceput am fost primiti cu zambetul pe buze chiar de catre portar la intrarea in parcarea hotelului. Personal foarte amabil, totul a fost minunat, recomand tuturor.
Este un hotel curat, aerisit, personal bine instruit si saritor, camera mare, foarte bine intretinuta cu o priveliste superba catre mare. Piscina mentinuta in conditii ideale arata excelent la orice ora. Mancare diversificata și cu siguranta gaseste fiecare cate ceva pe gustul sau. In plus, intre mese gasesti o oferta foarte bogata de gustari : pizza, carnaciori, cartofi prarjiti, prajiturele, inghetata..Iar berea, vinul, racoritoarele, se servesc la temperatura ideala. O echipa de animatie care-si face treaba ca la carte, atmosfera fiind foarte placuta in timpul tuturor activitatilor desfasurate de acestia. Atentie la parcare, este contra cost(5€/zi).
Recomand Travelplanner: Felicitări Travel Planner!!! Am colaborat și cu alte agenții de turism, dar niciuna nu s-a ridicat la valoarea voastra(și nu, nu fac niciun fel de reclama și nici nu sunt vreun angajat Travel Planner). Colaborarea a foarte bună, au fost foarte prompti in a comunica toate informatiile si documentele necesare calatoriei. Rezervarea s-a facut foarte usor. Am primit tot ce ni s-a promis si am simtit ca putem apela cu incredere in cazul in care ceva nu ar fi fost in regula. Sigur voi reveni la Travel Planner și pentru vacantele viitoare. Mulțumim agenției și d-nei Mihaela Miu!
Acest hotel are 155 impresii pozitive si doar 28 negative.
Vezi toate impresiile (183)
Cum a fost vacanta ta?
Spune-ne despre experienta ta din vacanta. Impresiile tale ajuta pe cei ca tine sa ia decizii mai bune pentru urmatoarea lor vacanta.

In afara de Hotel Sol Nessebar Palace, te-ar mai putea interesa in Nessebar, Bulgaria

Intrebari frecvente despre Hotel Sol Nessebar Palace

Cat costa o vacanta la hotelul Hotel Sol Nessebar Palace?

In general, varful de sezon (iulie - august) corespunde cu cele mai ridicate preturi. Pentru o vacanta de 5 nopti, 2 adulti, la hotelul Hotel Sol Nessebar Palace poti plati cca 850 euro.

Vacantele in extrasezon in Bulgaria vin cu cel mai bun raport calitate pret pentru vremea excelenta si preturile foarte avantajoase.In mai - iunie poti plati cca 340 euro pentru 5 nopti, 2 adulti.

In Bulgaria, cele mai interesante sunt vacantele in septembrie, cand preturile sunt foarte avantajoase - cca 470 euro iar vremea este excelenta pentru plaja pana spre sfarsitul lunii.

Intra aici si calculeaza cat costa o vacanta in perioada in care vrei sa calatoresti.
Care sunt conditiile de rezervare pentru hotelul Hotel Sol Nessebar Palace?
In afara conditiilor flexibile covid, pentru Hotel Sol Nessebar Palace oferim conditii super flexibile de plata, rezervare si anulare. Poti achita un avans de 10% ; iar restul cu pana la 2 saptamani inainte de vacanta; Doar -5% penalizare in cazul anularilor sau anulare gratuita daca transformati penalizarea in voucher valoric; orice modificare este gratuita. Avem conditii foarte bune. Intra pe site si rezerva sau vezi mai multe detalii
Hotel Hotel Sol Nessebar Palace este potrivit pentru vacanta familiilor cu copil?
In general majoritatea hotelurilor ofera conditii pentru cazarea famiiilor cu copii. In particular, Hotel Sol Nessebar Palace are aqua park, are family club ceea ce il face foarte potrivit pentru vacantele reusite ale familiilor cu copii. Gasesti aici toate detaliile despre hotel si consulta ofertele noastre.
Hotelul Hotel Sol Nessebar Palace are conditii flexibile covid?
Travel Planner ofera pentru Hotel Sol Nessebar Palace conditii super flexibile. Anulare gratuita, reprogramare, acordare voucher sau rambursare in caz de carantina la destinatie sau la intoarcerea in tara, test covid pozitiv, inchiderea granitelor, solicitare test PCR negativ de la destinatie
Care sunt cele mai importante aspecte despre hotelul Hotel Sol Nessebar Palace?
Hotelul Hotel Sol Nessebar Palace este recomandat de Travel Planner. Principalele aspecte pe care ar trebui sa le stiti dspre Hotel Sol Nessebar Palace sunt: pe plaja, aqua park / Tobogane, family club, parcare, piscina interioara, hotel de lant. Gasesti mai multe informatii pe site
Unde gasesc cea mai buna oferta pentru hotelul Hotel Sol Nessebar Palace?
Cele mai bune conditii de pret si rezervare le gasiti la Travel Planner - vezi aici oferta noastra. Pentru Hotel Sol Nessebar Palace, avem tarife convenabile si oferim optiuni flexibile si superflexibile de plata, rezervare si anulare. 98% apreciaza serviciile noastre (peste 18500 impresii) asadar, poti avea incredere in noi. Cei mai multi ne apreciaza in special pentru eficienta si rapiditate. In site, gasesti mai multe despre noi
Hotelul Hotel Sol Nessebar Palace este un hotel apreciat de turisti?
Hotelul Hotel Sol Nessebar Palace este foarte apreciat de turisti. Are 85% recomandari din 183 impresii iar nota generala este 8.5. Cel mai mult, turistii apreciaza categoria Camere cu nota 8.9 si Personal cu nota 8.7. Intra pe site si consulta impresiile trimise de turistii nostri
Hotelul Hotel Sol Nessebar Palace are parcare proprie?
Hotelul Hotel Sol Nessebar Palace are o parcare proprie. Intra pe site si afla mai multe despre conditiile plata sau alte posibilitati de parcare in pagina noastra, la sectiunea tariful include / nu include. Indiferent daca este sau nu gratuita, parcarile au locuri limitate. In varful de sezon exista posibilitatea sa fiti directionati spre parcari publice (in general personalul hotelului va asista si va recomanda cea mai buna / apropiata optiune). Acestea sunt sigure, sunt pazite si costa cca 5-10 euro / zi de masina.
Hotelul Hotel Sol Nessebar Palace este pe plaja?
Hotelul Hotel Sol Nessebar Palace se afla pe plaja din Nessebar. In sectiunea ce include / ce nu include tariful gasiti informatii despre sezlonguri / umbrelute si despre serviciile suplimentare oferite pe plaja. Afla aici mai multe detalii
Hotelul are piscina interioara?
La hotelul Hotel Sol Nessebar Palace exista o piscina interioaraAfla aici mai multe detalii
Permite animale de companie?
La hotelul Hotel Sol Nessebar Palace nu sunt permise animalele de companieAfla aici mai multe detalii
Ce tipuri de camera se pot rezerva la hotelul Hotel Sol Nessebar Palace
Cel mai popular tip de camera este Camera dubla - v.parc. Alte tipuri de camera de la hotelul Hotel Sol Nessebar Palace: Camera dubla - v.mare, Camera family - v.parc, Camera family - v.mare, Camera single - v.mare, Camera single - v.parcVezi aici oferta pentru toate tipurile de camera.
Care este varsta copiilor pana la care primesc o reducere / gratuitate?
Hotelul Hotel Sol Nessebar Palace ofera reduceri sau gratuitati pentru copiii pana la 12 ani si considera infanti (gratuitate) copiii pana la 2 ani. Consultati sectiunea "Reduceri copii / adulti" unde detaliem oferta de reduceri si gratuitati pentru copii si adultiVezi mai multe detalii in site
Ce alte hoteluri pot fi interesante comparativ cu hotelul Hotel Sol Nessebar Palace?
Comparativ cu hotelul Hotel Sol Nessebar Palace ati putea gasi interesante in Nessebar si hotelurile si Hotel Festa Panorama, Hotel Marieta Palace, Hotel Sol Marina Palace, Aqua Paradise Resort. Pentru mai multe variante, consultati oferta completa pentru Nessebar
Alege perioada si calculeaza pret