4 stele

Hotel Sol Luna Bay Obzor - Bulgaria, oferte 2021

4 stele
Obzor - Vezi pe hartă
15% reducere intre 13.05 - 15.10 / pana la 14.05
91% recomandari
208 impresii Travel Planner
91% / 208 impresii
15%
Alege perioada si calculeaza pret

Informatii hotel

Hotel Sol Luna Bay este situat pe plaja din Obzor, la 3 km de centrul statiunii. Proprietatea face parte din lantul hotelier international Sol Melia, special conceput pentru servicii de cazare All Inclusive dedicate in special familiilor cu copii. Trei ani la rand (2010, 2011, 2012) a fost inclus de HolidayCheck in topul celor mai bune 99 de hoteluri de vacanta din lume. Designul modern, camerele mobilate cu gust, amplasarea si serviciile de calitate recomanda aceasta locatie atat pentru familiile cu copii, cat si pentru adultii de toate varstele care isi doresc un sejur linistit si la standarde inalte pe litoralul Bulgariei.
Favorit Travel Planner
Pe plaja
Sezlonguri de plaja
Bar pe plaja
Aqua park / Tobogane
Family club
Parcare
Piscina interioara
Hotel de lant
Recomandat in context COVID
Arata mai mult

Amplasare: Sol Luna Bay din statiunea Obzor este situat la aproximativ 35 km nord de statiunea Sunny Beach, 40 km sud de orasul Varna si 42 km de aeroportul International Varna (Letishte Varna). Se afla la direct pe plaja privata si 3,5 km de centrul statiunii Obzor. In sudul statiunii Obzor se afla Hotelul Marina Sands, iar in partea de nord se afla Hotelul Sol Luna Bay. Plaja Irakli se afla la aprox 10 km sud, iar Capul Emine la 15 km de hotel. Sol Luna Bay este amplasat la aprox 40 km de complexul Elenite, 45 km de orasul vechi Nessebar si 50 km de aquapark Action Park din Sunny Beach.

Cazare: complexul este alcatuit din doua cladiri, amplasate la aproximativ 100 m distanta una de cealalta, fiecare avand propria receptie si parcare. In cladirea principala sunt doar camere duble si de familie, iar studiourile si apartamentele cu 1 si 2 dormitoare se afla in cladirea anexa. Cele doua cladiri sunt conectate printr-un pod peste un parau mic.

Capacitatea de cazare a hotelului Sol Luna Bay este de 395 de camere duble (cele mai multe dintre ele cu vedere la mare), 21 de studiouri, 39 de apartamente cu un dormitor si 4 camere pentru persoane cu dizabilitati. Toate camerele sunt dotate cu baie dus sau cada, cosmetice si uscator de par, TV cu ecran plat si programe prin satelit, minibar (contra cost), seif, aer conditionat, balcon si acces la internet wireless.

Tipuri de camera:

  • Camera dubla (43 mp), pentru cel mult 3 persoane, are 2 paturi twin (90 x 200 cm) ce pot fi unite si o canapea extensibila (140x180 cm);
  • Camera de familie (64 mp), pentru cel mult 4 adulti si 1 copil, este alcatuita dintr-o camera dubla cu 2 paturi unite (90 x 200 cm fiecare) si o alta camera dubla alaturata cu doua paturi separate. O singura baie este disponibila in camerele de familie;
  • Studio (43 mp), pentru cel mult 2 adulti si 2 copii, are 2 paturi twin (90 x 200 cm) ce pot fi unite si o canapea extensibila. Sunt situate in cladirea anexa;
  • Apartament cu 1 dormitor (64 mp), cel mult 4 adulti, consta dintr-o camera de zi cu o canapea extensibila si doua fotolii extensibile si un dormitor, separat prin usa, cu doua paturi unite. Apartamentele cu 1 dormitor sunt situate in cladirea anexa;
  • Apartament cu 2 dormitoare (83 mp), cel mult 4 adulti, consta dintr-o camera de zi cu o canapea extensibila si doua fotolii extensibile si doua dormitoare, separat prin usa, fiecare cu cate doua paturi unite. Apartamentele cu 2 dormitoare sunt situate in cladirea anexa;

Hotelul este accesibil pentru oaspetii cu

mobilitate redusă - posibila cazare in camera dubla cu vedere la parc sau family suite cu vedere la parc.

Facilitati/servicii: aqua park (operational in perioada 01.06 - 15.09 si in functie de conditiile meteo) cu 6 topogane, piscina exterioara (378 mp), piscina pentru copii separata, piscina interioara, centru Spa, receptie 24 h, camera de bagaje, schimb valutar, bancomat, acces internet wireless, prosoape la piscina, transfer gratuit la si de la aeroport, mini market propriu, magazin de suveniruri si cadouri, salon de frumusete, serviciu de spalatorie si curatatorie. 

Activitati: program de animatii in timpul zilei si seara, club pentru adolescenti (13-17 ani), sporturi nautice (contra cost), tenis de masa, biliard, darts, aerobic, zumba, yoga, volei pe plajă, tenis pe plajă, tras cu arcul, tenis de masă, boccia, zonă de tragere cu arme cu aer comprimat.

Catering: restaurant principal in stil bufet cu bucatarie bulgareasca si specialitati internationale, 450 de locuri de interior; restaurant cu specific bulgaresc Morsko Oko (necesita rezervare), restaurant cu specific italian Osteria la Spiaggia (necesita rezervare), lobby bar cu bauturi locale in regim all inclusive; bar la piscina - bauturi locale, bar Sofia, Taperia Malecon, Paellador Levante (peste paraul mic)

SPA: sauna, baie de aburi, masaj, tratamente cosmetice

Pentru copii: Family Club: aquapark 6 tobogane, piscina pentru copii, animație - activități de divertisment de zi și de seară pentru adulți și copii, teenie club (13-17 ani) - iulie și august, 6 zile pe săptămână, loc de joacă pentru copii, mini club (4 - 12 ani) - program de animație variat, inclusiv jocuri și competiții, mini discotecă

Plaja: sezlonguri și umbrele pe plajă și lângă piscină (în funcție de disponibilitate) oferite gratuit, prosoape de plajă (contra depozit)

Parcare: privata, exterioara, contra cost (10 leva/zi), in limita disponibilitatii, garaj contra cost

Informatii suplimentare:

-Hotelul nu accepta animalele de companie

-Fumatul este interzis in lobby, restaurante, baruri sau in camere.

-Check-in la ora 14:00, check-out pana la ora 12:00.

-Sezlongurile nu pot fi rezervate in avans.

-Nu este permisa iesirea din restaurante cu mancare si bauturi.\Un cod vestimentar adecvat este obligatoriu in restaurante (exclude purtarea de costume de baie, pantaloni scurti si slapi).

-Hotelul isi rezerva dreptul de a modifica programul restaurantelor si barurilor fara notificare prealabila.

Arata mai putin
Ce este inclus sau nu in pret?

Este inclus: masa in regim All Inclusive: mic dejun, pranz si cina in stil bufet in restaurantul principal; cina optionala in restaurantul traditional "Morsko Oko" si restaurantul italian "Osteria la Spiaggia" (necesita rezervare); gustari intre mese la barurile hotelului si restaurantul italian; bauturi alcoolice si non-alcoolice locale la mesele principale si intre mese servite in lobby bar si la barul de la piscina. Sezlonguri si umbrele la piscina exterioara in limita disponibilitatii; 2 sezlonguri si 1 umbrela pe camera la plaja hotelului, acces piscina interioara (deschisa in lunile Mai, Septembrie si Octombrie), sala de fitness, program de animatie pentru adulti si copii, club pentru copii, patut pentru bebelus (la cerere), acces internet wireless (in lobby si in camere), acces aqua park in functie de program (deschis intre 1 Iunie si 15 Septembrie in functie de conditiile meteo). 

Nu este inclus: parcare pazita in limita disponibilitatii (aproximativ 10-15 leva/zi), internet club, seif si minibar in camera, acces centru SPA (sauna, baie de aburi, masaj, tratamente cosmentice), prosoape pentru plaja, biliard, sporturi acvatice

Observatii: Cod vestimentar obligatoriu - nu este permis accesul in restaurant cu pantaloni scurti, maieu sau costum de baie


*Hotelul isi rezerva dreptul de a efectua modificari asupra serviciilor, fara o notificare in prealabil.

Reduceri copii / adulti

Reduceri pentru copii

  • copil intre 0-1.99 ani - gratuit (in toate tipurile de camera)
  • cu 1 adult - primul copil intre 2-11.99 - reducere de 30 %; al doilea copil intre 2-11.99 - reducere de 70 % (in Camere duble  si Studiouri)
  • cu 2 adulti - primul copil intre 2-11.99 - reducere de 100 % (in Camere duble, Camere family, Studiouri, Apartamente cu 1 dormitor si Apartamente cu 2 dormitoare)
  • cu 2 adulti - al doilea copil intre 2-11.99 - reducere de 50 % (in Camere family, Studiouri, Apartamente cu 1 dormitor si Apartamente cu 2 dormitoare)
  • cu 2 adulti - al treilea copil intre 2-11.99 - reducere de 50 % (in Camere family, Apartamente cu 1 dormitor si Apartamente cu 2 dormitoare)
  • cu 2 adulti - al patrulea copil intre 2-11.99 - reducere de 50 % (in Apartamente cu 2 dormitoare)
  • cu 3 adulti - primul copil intre 2-11.99 - reducere de 100 %; al doilea copil intre 2-11.99 - reducere de 50 % (in Camere family, Apartamente cu 1 dormitor si Apartamente cu 2 dormitoare)
  • cu 4 adulti - un copil intre 2-11.99 - reducere de 100 % (in Camere family, Apartamente cu 1 dormitor si Apartamente cu 2 dormitoare)
  • cu 4 adulti - al doilea copil intre 2-11.99 - reducere de 50 % (in Apartamente cu 2 dormitoare)

Reduceri pentru adulti

  • al 3-lea adult - reducere de 25 % (in Camere duble, Camere family, Studiouri si Apartamente cu 1 dormitor) si plateste tarif intreg (in Apartamente cu 2 dormitoare)
  • al 4-lea adult - reducere de 25 % (in Camere family, Apartamente cu 1 dormitor si Apartamente cu 2 dormitoare)
  • al 5-lea adult - reducere de 25 % (in Apartamente cu 2 dormitoare)
Informatii Covid-19

Având în vedere situația extraordinară creată de Covid-19, Meliá Hotels International a conceput o strategie de transformare operațională bazată pe următoarele premise:

  • Asigurarea siguranței maxime pentru angajați și clienți
  • Diminuarea sau reducerea contactului în interacțiuni angajat - client
  • Optimizarea proceselor operaționale, cu simplificarea serviciilor / produselor și digitalizarea

Activități cheie pentru protejarea sănătății

Noi măsuri suplimentare de curățare și igienă:

  • Echipamente noi de curățare - Diversey (un important furnizor global de soluții de curățare și igienă) a publicat noi protocoale de curățare și dezinfectare, inclusiv echipamente și produse noi de curățare care vor fi utilizate de la sosirea clienților până la plecarea lor în toate punctele de contact.
  • Plan special de prevenire - Am creat un plan special de prevenire și întreținere pentru climatizarea, încălzirea, refrigerarea și sistemele de apă pentru a garanta calitatea aerului și dezinfectarea punctelor terminale și a echipamentelor.
  • Ambassador “Stay Safe” per hotel - Un ambasador este numit în fiecare hotel pentru a garanta implementarea programului Stay Safe with Meliá.
  • Echipamente de protecție personală - Echipamente de protecție individuală și echipamente de igienă. Instruirea în domeniul igienei alimentare și a standardelor de sănătate înainte de deschidere a tuturor angajaților.
  • Proceduri de spălare - Un protocol pentru spălătorie a fost definit pentru spălarea și colectarea lenjeriei în timpul șederii și după plecarea clientului pentru a evita contaminarea.
  • Curățare la cerere - Clienții pot decide dacă doresc să utilizeze serviciul de curățare în timpul șederii. Curățarea se va face întotdeauna atunci când clientul va ieși din cameră.
  • Sigilii pe zone și articole - După dezinfectarea camerelor și sălilor de ședințe, toate obiectele utilizate frecvent și intrarea în cameră vor fi sigilate.
  • Eliminarea hârtiei și a coșului de gunoi - Toate hârtiile și rechizitele din cameră vor fi eliminate și un director digital instalat pe televizor și aplicația Meliá. Coșul de deșeuri din baie va rămâne și trebuie să aibă un capac, o pungă dublă și un sistem de deschidere non-manual.
  • Eliminarea articolelor trecute prin curatatorie - Articolele decorative care nu respectă noile protocoale de curățare (spălare la peste 60º) vor fi eliminate. Exemplu: perne, carouri, etc.
  • Dozatoare și kit de prevenire - Dozatoarele cu soluție hidroalcoolică pentru curățarea mâinilor vor fi amplasate în zonele publice. De asemenea, clienții pot cumpăra un kit de prevenire (măști, mănuși și gel).

Noul spațiu personal: distanțarea socială:

  • Nou sistem de semnalizare - Un nou sistem de semnalizare pentru a informa clienții și a indica modul în care vor fi utilizate spațiile și necesitatea distanțării sociale.
  • Ecrane de protecție - Instalarea ecranelor de protecție la recepție și la serviciile din restaurante.
  • Cursuri de formare - experiențe noi: cursuri de formare pentru conectarea cu clienții în noul lor spațiu personal. Concentrare pe wellness.
  • Persoană responsabilă pentru bunăstarea emoțională a clienților - Transformarea managerului de experiență a oaspeților pentru a permite gestionarea aspectelor emoționale ale relațiilor cu clienții datorită situației create de Covid.
  • Reducerea capacității - Un instrument de gestionare a spațiului a fost implementat pentru a reduce capacitatea în restaurante, săli de ședințe și piscine și a gestiona rezervările pentru a garanta distanțarea socială și spațiul personal.
  • Modificare bufetului - Bufeturi adaptate unui format a la carte, bucătarii noștri experți servind direct clienții o gamă largă de feluri de mâncare diferite. Scopul de a optimiza fluxul de clienți și de a reduce manipularea alimentelor.
  • Noul serviciu de masa takeaway - Un serviciu de luat masa ce permite clienților să se bucure de mâncare oriunde doresc (plajă, cameră etc.).
  • Certificare de igienă - Biroul Veritas va certifica standardele de igienă, dezinfectare și calitate în toate procesele operaționale.
  • Digital concierge - concierge digital prin WhatsApp pentru servicii clienți individuale și de grup.

Camera mea, templul meu - Procese noi de curățare Covid-19

  • Maximizarea standardelor de curățare pregătite de Diversey, inclusiv echipamente și produse noi.
  • Echipamente de curățare cu echipament individual de protecție.
  • Protocol suplimentar cu produse viricide autorizate în zonele de dezinfectare profundă.
  • Sigilarea obiectelor după dezinfectarea încăperii: telecomandă, cupe sau dozatoare.
  • Sigilarea camerei de către personalul de menaj între șederile diferiților oaspeți.
  • Îndepărtarea articolelor care necesită curățare uscată (perne, carouri).
  • Serviciu de curățare opțional pentru oaspeți în timpul șederii.
  • Minibar à la carte.

10 zone de curățare profundă și dezinfectare suplimentară:

  • Acces în cameră: uși și clante
  • Controale pentru temperatură și lumini.
  • Baie: toaletă, duș și chiuvetă.
  • Telefonice și telecomanda (sigilate)
  • Lenjerie de pat și capete de pat.
  • Dotari pentru baie: dozatoare (sigilate)
  • Dulapuri: umerase. Alte articole la cerere.
  • Suprafețe de mobilier: fotolii și cotiere.
  • Balcon și ferestre.
  • Minibar sau veselă: la cerere

Motivele pentru care să ai încredere în lantul hotelier Sol Melia:

  • Prioritizarea totală a protejării sănătății clienților, angajaților și partenerilor noștri, aplicând cu rigurozitate recomandările de sănătate și siguranță făcute de Organizația Mondială a Sănătății (OMS) și de autoritățile competente din fiecare țară.
  • Experiența dobândită de echipele noastre din Asia care au depășit deja crizele similare și munca depusă în hoteluri transformate în spitale sau reședințe pentru lucrătorii esențiali care nu au înregistrat o singură infecție.
  • Învățare din implicarea directă în elaborarea noilor protocoale comandate de autoritățile competente din Spania.
  • Pentru colaborarea cu cei mai prestigioși parteneri în domeniul igienei, certificării și tehnologiei care garantează siguranța și protecția sănătății clienților și angajaților noștri.
  • Crearea de hoteluri pilot pentru instruirea angajaților în noua realitate și testarea măsurilor de siguranță, sănătate, igienă și distanțare socială.
  • Dimensiunile și spațiile din hotelurile noastre care ne permit să oferim servicii în conformitate cu noua cerință de distanțare socială și spațiu personal (clienți și grupuri individuale).
  • Inovație și transformare digitală care includ soluții care permit interacțiuni între clienți și angajați care le garantează siguranța.

Impresii Hotel Sol Luna Bay Obzor

9.9
Vacanta Bulgaria
Totul a fost super, masa era diversificata, camerele curatate zilnic. Personalul hotelului purta viziere si manusi, fiind atenti la orice nevoie a clientului. In perioada in care am fost noi (jumatatea lunii septembrie) erau destul de putine persoane cazate in hotel, astfel respectandu-se cu success normele de distantare fizica. La plaja privata, sezlongurile erau asezate la o distanta de 2m fata de cel dn fata si 4m fata de cel din dreapta/stanga. Plaja foarte curata, care, desi era mai micuta (avand in vedere marimea hotelului) avea 2 posturi de salvamar. Hotelul avea si o piscina interioara incalzita, in care nu am gasit mai mult de 4 persoane o data. Per ansamblu, a fost o vacanta reusita!
Recomand Travelplanner: Au fost rapizi si prompti. Recomandam cu caldura aceasta agentie, fiind a doua oara cand mergem in Bulgaria cu ei! :)
9.0
Vacanta Sol Luna Bay
Vacanta in perioada 6-12 sept la acest hotel.Parcare contra cost ,plata in leva,nu se accepta euro.Personalul de la receptie nu cunoaste/înțelege limba engleza. Camera cu vedere la mare,curățenie facuta zilnic,prosoapele daca se lasa in cada/pe jos se schimbă zilnic,altfel la 2 sau 3 zile.Lenjeria se schimba la 3 zile.Minibar in cameră din care se poate consuma contra cost: bere,suc,apa minerala,cipsuri,ciocolată, alune;in care se poate pune un iaurt sau lapte pt copil doar daca se anunță la receptie.Noi am avut surpriza sa le gasim scoase din minibar cu 3 zile înainte de plecare(in conditiile in care minibarul se inchide cu 1 zi inainte de plecare).Mancare nu f variată, dar buna.2 feluri de supe la pranz si cina,carne cu diverse sosuri,peste si carne făcute pe loc pe grill,legume ,orez,paste,pizza,prăjituri,inghetata.Sucul si cafeaua la dozator.In schimb la barul de la piscină si la barul din lobby cafeaua este facuta la expresor.Piscinele cu apa curata.Personalul a purtat mască sau viziera.Activitati pt copii si adulți. Sezlonguri si umbrele pe plaja,salvamari pe plaja.Intrare lina in apă, plaja curata.
Recomand Travelplanner: Travel planner,rapizi si prompti.La e-mail răspuns rapid,ofertele solicitate primite la fel de rapid.Totul a decurs f bine in colaborarea noastra, cu siguranță voi reveni ,si am recomandat agenția altor persoane.Chapeau!
7.1
Vacanta Bulgaria
Per total, a fost ok, dar numai pt că am prins un preț bun, fiind extrasezon. Locația este foarte buna, fiind chiar la malul marii. In primele doua zile aglomerație mare (nu mă așteptam să fie chiar așa multă lume) dar apoi au plecat destul de multi și a fost ok. Angajații de la recepție purtau masca, cei de la bar și restaurant masca și mănuși, cei care curățau mesele, viziere și mănuși. De asemenea, servirea la restaurant o făceau doar angajații. Se stătea la rand, dar mesele pe care stătea mâncarea erau prevăzute cu panouri mari de protecție. Oaspeți cu măști erau foarte puțini și nu se respecta distanta de siguranță în restaurant. Mâncare/băutură multă dar mediocră, din punctul meu de vedere. Ceilalti membri ai familiei au apreciat mai mult. Aquaparkul (fiind unul dintre motivele principale pt care am ales acest hotel) parca e făcut să alunge eventualii doritori. Toboganele sunt ,,grele,, chiar și pt adulți. Am mers o singură dată și nu am mai revenit. Este un colțișor și pt copii foarte mici și atât. Copii de 4-8/10 ani nu au ce face acolo. Și cele două piscine exterioare, mi s-au părut nepotrivite. Cea mica avea 0,45-0,55m, iar cea mare 1,50-1,60m. Copiii (5 și 6 ani) au stat mai mult ,,pe uscat,, marea fiind foarte agitata (o singură zi a fost cu steag verde, una cu galben și restul cu roșu). Piscina mica era prea mică și cea mare, prea mare pt ei. Parcarea, desi contra cost, foarte foarte înghesuită. M-am raportat la condițiile din alt hotel, în alta parte a Bulgariei , la care am fost cazați anul trecut, aceeași perioadă.
Recomand Travelplanner: Despre serviciile travel planner pot spune doar că sunt foarte mulțumită. Totul a decurs foarte repede, desi ne-a hotărât de pe o zi pe alta. Prețul, de asemenea foarte bun, comparativ cu alte oferte de pe piata. D-na Silvia foarte prompta!
9.7
Vacanta Bulgaria august 2020
Hotelul amplasat pe plaja.Efectiv iesi din hotel pasesti pe nisip.Asta a fost cel mai mare plus,si daca ar fi sa aleg intre altele de 5 stele dar amplasate la oarecare distanta as alege tot Sol Luna Bay.Nu este lux in hotel si camere ,dar este curatenie exemplara. In contextul actual ,cu Covid,foarte multi angajati pentru dezinfectare obiectelor comune(lift,usi,sezlong,mese,scaune, balustradele scarilor,orice era atins si cu posibil risc sa fie contaminat era dezinfectat dupa fiecare client). Toti angajatii purtau fie masca fie viziera,unde era cazul si manusi.Activitati in fiecare zi( pentru copii si adulti).Mancarea proaspata si gustoasa.Nu au fost produse"reciclate". De prajituri nu gasesc cuvinte de lauda.Foarte bune!!!De obicei AI la Bulgari inseamna cantitate nu calitate,aici a fost CALITATE! . Am avut si ce sa ii servesc copilului de 1 an si 10 luni care este alergic la proteina din lapte ,deci eu zic ca merita nota 10 si aici. (Niste exemple: ou omleta,ochi,fiert,bacon pe plita,cremwrusti,mezeluri,sunca,pastrama, diferite branzeturi, legume fierte :baby morcov,porumb,brocoli,clatite,cereale, lapte, diverse pajuturi gen chec,negresa, cozonac cu branza si stafide. Erau 2 zone mari cu fructe si legume crude:rosii, castraveti,ceapa,masline,ardei,diverse salate cu branza, nuci, sau maioneza/ iaurt ceva.., hering marinat,mere, pere, prune, piersici, pepene roșu, galben, banane,struguri. In fiecare zi erau cate 2 ciorbe (pui,linte,porc, vita, peste, un fel de ciorba de burta.. legume )La fel principal am avut medalion de somon, crap,pastrav, caracatita, calamari, oaie, vita in sos, pui, porc-toate foarte bine gatite. Paste, orez, ciuperci, legume la gratar,cartofi sub multe forme, pai, natur, cuptor, bulete . De prajituri am zis??
Recomand Travelplanner: Am obtinut cel mai bun pret prin agentia travel planer, 2 adulti si 2 copii 6ani si 1an10 lui -700E. Iar la hotel direct 1200E.Au fost destul de rapizi, in cateva ore am primit facturile proforme si am achitat, iar a 2-a zi am primit vaucherul de cazare. Corecti!!
8.0
Concediu OK
Amplasarea hotelului este punctul forte al acestuia. Camerele foarte mari (am avut apartament), destul de curate, desi am avut un mic incident cu "jobul" unei menajere. Partea mai putin placuta este faptul ca apartamentele sunt doar in cladirea nou construita, iar asta inseamna sa mergi pe jos cca 3 min pentru fiecare masa/plaja/activitati pt copii/lobby etc. Mancarea mi se pare foarte ok pentru adulti, dar prea putin baby friendly (foarte multe preparate sarate si prajite). Plaja foarte ok, practic cele mai multe sezlonguri sunt amplsate intre piscina si mare. Intrarea in apa foarte lina, cu nisip fin, iar apa extrem de calda. Parcare contra-cost, dar safe! Pentru cei ce doresc mai multa "actiune" nu as recomanda resortul, pentru cei ce vor sa se odihneasca este tot ce ai nevoie!
Recomand Travelplanner: Este prima colaborare cu aceasta agentie, dar sunt convinsa ca nu va fi ultima. Comunicarea a decurs foarte bine, iar preturile sesnsibil mai bune comparativ cu alte agentii.
9.7
Obzor -Bulgaria
Plusuri: Hotelul este unul foarte bine amplasat (pe plaja) si compartimentat. Multe feluri de mancare cu specific autohton si mediteranean. Personalul hotelului vorbeste limbi de circulatie internationala (lucru rar intalnit de mine in Bulgaria). Atitudinea personalului este de nota 10. Aqua Park-ul propriu si cele 2 piscine - pt adulti si copii foarte utile pentru familiile cu copii. Ca minusuri: sunt furnici in camere - apar doar dimineata - cei de la hotel depun eforturi in a le combate ( verificat in 3 camere: 1137, 1139 si 1465) - la etaje diferite (1 si 4) , Mancarea este prea putin diversificata de la o zi la alta. Sunt sezlonguri putine comparativ cu capacitatea hotelului. Beach barul este intr-o parcare acoperita - insa atmosfera este una placuta.
Recomand Travelplanner: Recomand cu incredere agentia Travelplanner ! Desi am fost un client dificil, cu multe intrebari, schimbari si solicitari - au gasit solutii si variante de fiecare data, astfel incat sa avem un concediu perfect.
Acest hotel are 189 impresii pozitive si doar 19 negative.
Vezi toate impresiile (208)
Cum a fost vacanta ta?
Spune-ne despre experienta ta din vacanta. Impresiile tale ajuta pe cei ca tine sa ia decizii mai bune pentru urmatoarea lor vacanta.

In afara de Hotel Sol Luna Bay, te-ar mai putea interesa in Obzor, Bulgaria

Intrebari frecvente despre Hotel Sol Luna Bay

Cat costa o vacanta la hotelul Hotel Sol Luna Bay?

In general, varful de sezon (iulie - august) corespunde cu cele mai ridicate preturi. Pentru o vacanta de 5 nopti, 2 adulti, la hotelul Hotel Sol Luna Bay poti plati cca 750 euro.

Vacantele in extrasezon in Bulgaria vin cu cel mai bun raport calitate pret pentru vremea excelenta si preturile foarte avantajoase.In mai - iunie poti plati cca 270 euro pentru 5 nopti, 2 adulti.

In Bulgaria, cele mai interesante sunt vacantele in septembrie, cand preturile sunt foarte avantajoase - cca 380 euro iar vremea este excelenta pentru plaja pana spre sfarsitul lunii.

Intra aici si calculeaza cat costa o vacanta in perioada in care vrei sa calatoresti.
Care sunt conditiile de rezervare pentru hotelul Hotel Sol Luna Bay?
In afara conditiilor flexibile covid, pentru Hotel Sol Luna Bay oferim conditii super flexibile de plata, rezervare si anulare. Poti achita un avans de 10% ; iar restul cu pana la 2 saptamani inainte de vacanta; Doar -5% penalizare in cazul anularilor sau anulare gratuita daca transformati penalizarea in voucher valoric; orice modificare este gratuita. Avem conditii foarte bune. Intra pe site si rezerva sau vezi mai multe detalii
Hotel Hotel Sol Luna Bay este potrivit pentru vacanta familiilor cu copil?
In general majoritatea hotelurilor ofera conditii pentru cazarea famiiilor cu copii. In particular, Hotel Sol Luna Bay are aqua park, are family club ceea ce il face foarte potrivit pentru vacantele reusite ale familiilor cu copii. Gasesti aici toate detaliile despre hotel si consulta ofertele noastre.
Hotelul Hotel Sol Luna Bay are conditii flexibile covid?
Travel Planner ofera pentru Hotel Sol Luna Bay conditii super flexibile. Anulare gratuita, reprogramare, acordare voucher sau rambursare in caz de carantina la destinatie sau la intoarcerea in tara, test covid pozitiv, inchiderea granitelor, solicitare test PCR negativ de la destinatie
Care sunt cele mai importante aspecte despre hotelul Hotel Sol Luna Bay?
Hotelul Hotel Sol Luna Bay este recomandat de Travel Planner. Principalele aspecte pe care ar trebui sa le stiti dspre Hotel Sol Luna Bay sunt: pe plaja, sezlonguri de plaja, bar pe plaja, aqua park / Tobogane, family club, parcare, piscina interioara, hotel de lant, recomandat in context COVID. Gasesti mai multe informatii pe site
Unde gasesc cea mai buna oferta pentru hotelul Hotel Sol Luna Bay?
Cele mai bune conditii de pret si rezervare le gasiti la Travel Planner - vezi aici oferta noastra. Pentru Hotel Sol Luna Bay, avem tarife convenabile si oferim optiuni flexibile si superflexibile de plata, rezervare si anulare. 98% apreciaza serviciile noastre (peste 18500 impresii) asadar, poti avea incredere in noi. Cei mai multi ne apreciaza in special pentru eficienta si rapiditate. In site, gasesti mai multe despre noi
Hotelul Hotel Sol Luna Bay este un hotel apreciat de turisti?
Hotelul Hotel Sol Luna Bay este foarte apreciat de turisti. Are 91% recomandari din 208 impresii iar nota generala este 8.7. Cel mai mult, turistii apreciaza categoria Amplasare cu nota 9.1 si Camere cu nota 8.9. Intra pe site si consulta impresiile trimise de turistii nostri
Hotelul Hotel Sol Luna Bay are parcare proprie?
Hotelul Hotel Sol Luna Bay are o parcare proprie. Intra pe site si afla mai multe despre conditiile plata sau alte posibilitati de parcare in pagina noastra, la sectiunea tariful include / nu include. Indiferent daca este sau nu gratuita, parcarile au locuri limitate. In varful de sezon exista posibilitatea sa fiti directionati spre parcari publice (in general personalul hotelului va asista si va recomanda cea mai buna / apropiata optiune). Acestea sunt sigure, sunt pazite si costa cca 5-10 euro / zi de masina.
Hotelul Hotel Sol Luna Bay este pe plaja?
Hotelul Hotel Sol Luna Bay se afla pe plaja din Obzor. In sectiunea ce include / ce nu include tariful gasiti informatii despre sezlonguri / umbrelute si despre serviciile suplimentare oferite pe plaja. Afla aici mai multe detalii
Hotelul are piscina interioara?
La hotelul Hotel Sol Luna Bay exista o piscina interioaraAfla aici mai multe detalii
Permite animale de companie?
La hotelul Hotel Sol Luna Bay nu sunt permise animalele de companieAfla aici mai multe detalii
Ce tipuri de camera se pot rezerva la hotelul Hotel Sol Luna Bay
Cel mai popular tip de camera este Camera dubla - v.parc. Alte tipuri de camera de la hotelul Hotel Sol Luna Bay: Camera dubla - v.mare, Camera family - v.parc, Camera family - v.mare, Camera single - v.mare, Camera single - v.parc, Studio - v.parc (cladire anexa), Studio - v.mare (cladire anexa), Apartament cu 1 dormitor - v.parc (cladire anexa), Apartament cu 1 dormitor - v.mare (cladire anexa), Apartament cu 2 dormitoare - v.parc (cladire anexa), Apartament cu 2 dormitoare - v.mare (cladire anexa)Vezi aici oferta pentru toate tipurile de camera.
Care este varsta copiilor pana la care primesc o reducere / gratuitate?
Hotelul Hotel Sol Luna Bay ofera reduceri sau gratuitati pentru copiii pana la 12 ani si considera infanti (gratuitate) copiii pana la 2 ani. Consultati sectiunea "Reduceri copii / adulti" unde detaliem oferta de reduceri si gratuitati pentru copii si adultiVezi mai multe detalii in site
Ce alte hoteluri pot fi interesante comparativ cu hotelul Hotel Sol Luna Bay?
Comparativ cu hotelul Hotel Sol Luna Bay ati putea gasi interesante in Obzor si hotelurile si HVD Clubhotel Miramar, Hotel RIU Helios Bay, Obzor Beach Resort, Sunrise All Suites Resort. Pentru mai multe variante, consultati oferta completa pentru Obzor
Alege perioada si calculeaza pret