Hotel Evrika, reduceri pana la 20% - vezi oferta si rezerva

TravelPlanner
Înapoi la meniu
TravelPlanner
Travel Planner
5 stele

Hotel Melia Grand Hermitage Nisipurile de Aur - Bulgaria, oferte 2021

5 stele
Nisipurile de Aur - Vezi pe hartă
15% reducere intre 15.08 - 30.09 / pana la 24.09
85% recomandari
443 impresii Travel Planner
85% / 443 impresii
15%
Alege perioada si calculeaza pret

Informatii hotel

Hotel Melia Grand Hermitage este unul dintre cele mai mari si mai impunatoare hoteluri de 5 stele din statiunea Nisipurile de Aur si chiar de pe intreg litoralul bulgaresc. Cladirea impresionanta este amplasata intr-o zona linistita si verde langa parcul national, la circa 2-3 minute de mers pe jos pana la plaja privata si la aproximativ 10 minute de centrul statiunii Nisipurile de Aur. Melia Grand Hermitage dispune de doua oferte all inclusive conceptul Deluxe si pentru cei mai pretentiosi oaspeti conceptul The Level. Printre cele mai apreciate facilitati se numara cazarea in camere spatioase, un modern centru spa, plaja privata (bar pe plaja, sezlonguri si umbrele), tobogane pentru copii si o varietate de servicii de calitate care vor completa sejurul dumneavoastra. Hotelul este una dintre recomandarile Travel Planner pentru o vacanta all inclusive pe litoralul din Bulgaria.
Favorit Travel Planner
Pe plaja
Sezlonguri de plaja
Bar pe plaja
Aqua park / Tobogane
Kids club
Parcare
Piscina interioara
Experiente SPA
Top hotel
Hotel de lant
Recomandat in context COVID
Arata mai mult

Amplasare: Hotelul Melia Grand Hermitage este situat in apropierea Parcului National Nisipurile de Aur, la 12 km sud de statiunea Albena, la 16 km de orasul Varna si la 25 km de Aeroportul International Varna (Letishte Varna). Se afla la 100 m de plaja si 300 m de centrul statiunii (Hotel International Casino), avand in extremitatea sudica a statiunii complexul Riviera Beach iar in cea nordica plaja Nirvana Beach. Este amplasat la aproximativ 1 km de aquapark Aquapolis din Nisipurile de Aur (la iesirea inspre statiunea Constantin si Elena), la 2.6 km de Manastirea Aladzha si la 20 km sud de Castelul Regina Maria din Balchik.

Cazare: Camerele sunt primitoare si spatioase oferind o panorama superba asupra marii, asupra piscinei sau asupra parcului. Dotarile includ aer conditionat, televizor cu ecran plat si programe prin satelit, seif (gratuit), cabina de dus / cada in baie, balcon cu masa si scaune, 2 telefoane, radio, minibar, uscator de par.
Hotelul ofera 2 categorii de unitati de cazare: camere standard si camere The Level. Camerele din categoria The Level sunt situate la etajele superioare si beneficiaza de receptie proprie, deschisa 12 ore/zi.

Tipuri de camera:

  • Camera dubla standard (43 mp) cu vedere la mare/parc, situate la toate etajele – 1 pat dublu/ 2 paturi de 1 persoana si o 1 canapea extensibila. Hotelul dispune de 5 camere de acest tip situate la parter, cu vedere la parc, adaptate pentru persoanele cu dizabilitati.
  • Camera dubla Level (43 mp) cu vedere la mare/parc, situate la etajele 4-8 – 1 pat dublu/ 2 paturi de 1 persoana si o 1 canapea extensibila.
  • Level Junior Suite (64-68 mp) cu vedere laterala la mare sau piscina , situate la etajele 0-7 - 1 pat dublu, canapea extensibila si fotolii.
  • Level Deluxe Suite (63-89 mp), situate la etajele 6, 7 si 9 – 1 pat dublu, chicineta dotata cu plita electrica, tacamuri si vesela, fier de calcat.
    *Nu este garantata vederea directa la mare. Vederea ar putea fi laterala la mare si este in functie de disponibilitatea hotelului.

Beneficiile categoriei The Level: check-in si check-out personalizat, sauna si baie de aburi in centrul SPA YHI, minibar gratuit (exceptand bauturile alcoolice), aparat pentru cafea si ceai (alimentat zilnic), check-out tarziu (pana la ora 16.00) in limita disponibilitatii, mic dejun pana la ora 11:00, cina in restaurantul exclusiv pentru clientii The Level, acces la The Level Lounge cu bar deschis intre 14:30 si 17:00 (bauturi alcoolice si racoritoare de import), acces internet

wireless gratuit, acces la zona privata in gradina si la piscine (piscine pentru adulti si copii incalzite), acces la The Level Garden Lounge (bauturi alcoolice si racoritoare in fiecare zi intre 10:00 si 17:00).

Facilitati / servicii: piscina exterioara si interioara, piscina incalzita pentru oaspetii The Level, piscina pentru sporturi acvatice, centru Spa, acces internet, aer conditionat, receptie 24h, schimb valutar, centru de afaceri, salon de cosmetica, frizerie, room service, facilitati pentru evenimente si conferinte, magazine, lift, centru fitness, inchirieri auto, seif, servicii de spalatorie si calcatorie, facilitati pentru persoane cu mobilitate redusa, transfer dinspre si spre aeroport (contra cost), capela.

Activitati: tenis de masa, mini golf, gimnastica, sporturi nautice, divertisment de seara, biblioteca, biliard, sala de jocuri.

Catering: Melia Grand Hermitage dispune de un restaurant de tip bufet cu o capacitate de 500 locuri, oferind preparate din bucataria internationala si traditionala bulgareasca. Seri tematice – mediteraneana, franceza si bulgareasca. De asemenea, ofera un restaurant exclusiv pentru oaspetii programului The Level, un stand cu inghetata, un restaurant cu specific italian si statie pentru pizza.

SPA: YHI Spa se intinde pe 2 etaje, are 18 camere de tratament si ofera, printre altele, sauna, baie turceasca, terapii asiatice, masaj traditional turcesc, terapie cu alge, masaj cu pietre fierbinti, ingrijire faciala, terapie cu lumina, scrub corporal, tratamente capilare, piscina interioara.

Pentru copii (intre 4-12 ani): kids club, mini club cu animatori profesionisti, piscina, mini SPA, kids food corner in restaurant, mini disco in fiecare seara, mini parc acvatic.

Plaja: zona de plaja privata este disponibila in perioada 01 Iunie si 15 Septembrie, cu 2 sezlonguri si 1 umbrela pe camera, in limita disponibilitatii. Melia White Beach Bar este disponibil gratuit pentru toti oaspetii (bauturi si gustari incluse in pachetul All Inclusive).

Parcare: contra-cost, parcare exterioara si subterana pazita si monitorizata video.

Informatii suplimentare:
-Melia Grand Hermitage nu accepta animalele de companie.
-Un cod vestimentar adecvat este obligatoriu in restaurante (exclude purtarea de costume de baie, pantaloni scurti si slapi).
-Check-in la ora 15:00, check-out pana la ora 12:00.
-Potrivit legislatiei din Bulgaria, fumatul este interzis in camere. In hotel exista spatii special amenajate pentru fumatori, in restul spatiilor comune fumatul fiind interzis.

Arata mai putin

Oferta cazare Hotel Melia Grand Hermitage Nisipurile de Aur, Bulgaria 2021

  Conditii superflexibile: Anulare gratuita, reprogramare, acordare voucher sau rambursare in caz de carantina la destinatie, test PCR pozitiv inainte de plecarea in vacanta, inchiderea granitelor. Plati in rate.
Ce este inclus sau nu in pret?

Este inclus: masa in regim All Inclusive (mic dejun + pranz + cina in sistem bufet); bauturi alcoolice si non-alcoolice locale la mesele principale si intre mese in lobby bar si la barul de la piscina; gustari reci si calde intre mese; cine tematice; mic dejun tarziu intre 10.00-11.00 in restaurant Aldente; sezlonguri si umbrele la piscina exterioara in limita disponibilitatii, 2 sezlonguri si 1 umbrela pe camera la plaja (in limita disponibilitatii; doar in perioada 01.06-15.09), tobogan cu apa (disponibil intre Iunie si Septembrie), patut pentru bebelus, acces internet wireless (in lobby si in camere), seif in camera, acces piscina interioara, sala de fitness, program de animatii (activitati sportive, mini disco, spectacole seara, mini club pentru copii 4-11.99 ani). Prima masa la sosire este cina, iar ultima masa la plecare este pranzul.

Supliment The Level: mic dejun, pranz si cina in sistem bufet la restaurantul The Level; mic dejun extins pana la orele 11:00 disponibil exclusiv la restaurantul The Level, bauturi alcoolice si non-alcoolice locale la mesele principale si intre mese in lobby bar si la barul de la piscina din zona Level; open bar cu bauturi alcoolice si non-alcoolice la The Level Lounge, gustari reci si calde intre mese; welcome drink la sosire si check-in la receptie The Level, sezlonguri si umbrele la piscina exterioara rezervate exclusiv clientilor The Level, patut pentru bebelus, acces internet wireless (in lobby si in camere), seif in camera, minibar aprovizionat zilnic cu bauturi la alegere (fara bauturi alcoolice, insa unele pot fi contra cost), aparat pentru cafea si ceai (alimentat zilnic), acces piscina interioara, jacuzzi, sala de fitness, acces sauna si baie de aburi in centrul wellness YHI, posibilitate pentru check-out pana la ora 16.00 (in functie de disponibilitatea camerelor), parcare gratuita pentru vacante de minim 5 nopti (in limita locurilor disponibile).

Nu este inclus: parcare in limita locurilor disponibile (aproximativ 20 leva/zi), acces centru SPA (sauna, baie de aburi, diverse tratamente), bauturi de import, minibar, prosoape la piscina, check-in devreme si check-out tarziu (la cerere si in functie de disponibilitatea camerelor).

*Hotelul isi rezerva dreptul de a efectua modificari asupra serviciilor, fara o notificare in prealabil.

Reduceri copii / adulti

Reduceri pentru copii

  • copil intre 0-1.99 ani - gratuit (in toate tipurile de camera)
  • cu 1 adult - un copil intre 2-12.99 - plateste tarif de camera single (in Camera single - v.parc, Camera single - v.mare, Camera single level - v.parc si Camera single level - v.mare)
  • cu 2 adulti - primul copil intre 2-12.99 - reducere de 100 %; al doilea copil intre 2-12.99 - reducere de 50 % (in Camera dubla - v.parc, Camera dubla - v.mare, Camera deluxe - v.frontal mare, Camera dubla level - v.parc, Camera dubla level - v.mare, Junior Suite Deluxe, Level Junior Suite si Level Deluxe Suite)
  • cu 3 adulti - copil intre 2-12.99 - reducere de 100 % (in Level Junior Suite si Level Deluxe Suite)

Reduceri pentru adulti

  • al 3-lea adult - reducere de 25 % (in Camera dubla - v.parc, Camera dubla - v.mare, Camera dubla level - v.parc, Camera deluxe - v.frontal mare, Camera dubla level - v.mare, Junior Suite Deluxe, Level Junior Suite si Level Deluxe Suite)
  • al 4-lea adult - reducere de 25 % (in Junior Suite Deluxe, Level Junior Suite si Level Deluxe Suite)
Informatii Covid-19

Având în vedere situația extraordinară creată de Covid-19, Meliá Hotels International a conceput o strategie de transformare operațională bazată pe următoarele premise:

  • Asigurarea siguranței maxime pentru angajați și clienți
  • Diminuarea sau reducerea contactului în interacțiuni angajat - client
  • Optimizarea proceselor operaționale, cu simplificarea serviciilor / produselor și digitalizarea

Activități cheie pentru protejarea sănătății

Noi măsuri suplimentare de curățare și igienă:

  • Echipamente noi de curățare - Diversey (un important furnizor global de soluții de curățare și igienă) a publicat noi protocoale de curățare și dezinfectare, inclusiv echipamente și produse noi de curățare care vor fi utilizate de la sosirea clienților până la plecarea lor în toate punctele de contact.
  • Plan special de prevenire - Am creat un plan special de prevenire și întreținere pentru climatizarea, încălzirea, refrigerarea și sistemele de apă pentru a garanta calitatea aerului și dezinfectarea punctelor terminale și a echipamentelor.
  • Ambassador “Stay Safe” per hotel - Un ambasador este numit în fiecare hotel pentru a garanta implementarea programului Stay Safe with Meliá.
  • Echipamente de protecție personală - Echipamente de protecție individuală și echipamente de igienă. Instruirea în domeniul igienei alimentare și a standardelor de sănătate înainte de deschidere a tuturor angajaților.
  • Proceduri de spălare - Un protocol pentru spălătorie a fost definit pentru spălarea și colectarea lenjeriei în timpul șederii și după plecarea clientului pentru a evita contaminarea.
  • Curățare la cerere - Clienții pot decide dacă doresc să utilizeze serviciul de curățare în timpul șederii. Curățarea se va face întotdeauna atunci când clientul va ieși din cameră.
  • Sigilii pe zone și articole - După dezinfectarea camerelor și sălilor de ședințe, toate obiectele utilizate frecvent și intrarea în cameră vor fi sigilate.
  • Eliminarea hârtiei și a coșului de gunoi - Toate hârtiile și rechizitele din cameră vor fi eliminate și un director digital instalat pe televizor și aplicația Meliá. Coșul de deșeuri din baie va rămâne și trebuie să aibă un capac, o pungă dublă și un sistem de deschidere non-manual.
  • Eliminarea articolelor trecute prin curatatorie - Articolele decorative care nu respectă noile protocoale de curățare (spălare la peste 60º) vor fi eliminate. Exemplu: perne, carouri, etc.
  • Dozatoare și kit de prevenire - Dozatoarele cu soluție hidroalcoolică pentru curățarea mâinilor vor fi amplasate în zonele publice. De asemenea, clienții pot cumpăra un kit de prevenire (măști, mănuși și gel).

Noul spațiu personal: distanțarea socială:

  • Nou sistem de semnalizare - Un nou sistem de semnalizare pentru a informa clienții și a indica modul în care vor fi utilizate spațiile și necesitatea distanțării sociale.
  • Ecrane de protecție - Instalarea ecranelor de protecție la recepție și la serviciile din restaurante.
  • Cursuri de formare - experiențe noi: cursuri de formare pentru conectarea cu clienții în noul lor spațiu personal. Concentrare pe wellness.
  • Persoană responsabilă pentru bunăstarea emoțională a clienților - Transformarea managerului de experiență a oaspeților pentru a permite gestionarea aspectelor emoționale ale relațiilor cu clienții datorită situației create de Covid.
  • Reducerea capacității - Un instrument de gestionare a spațiului a fost implementat pentru a reduce capacitatea în restaurante, săli de ședințe și piscine și a gestiona rezervările pentru a garanta distanțarea socială și spațiul personal.
  • Modificare bufetului - Bufeturi adaptate unui format a la carte, bucătarii noștri experți servind direct clienții o gamă largă de feluri de mâncare diferite. Scopul de a optimiza fluxul de clienți și de a reduce manipularea alimentelor.
  • Noul serviciu de masa takeaway - Un serviciu de luat masa ce permite clienților să se bucure de mâncare oriunde doresc (plajă, cameră etc.).
  • Certificare de igienă - Biroul Veritas va certifica standardele de igienă, dezinfectare și calitate în toate procesele operaționale.
  • Digital concierge - concierge digital prin WhatsApp pentru servicii clienți individuale și de grup.

Camera mea, templul meu - Procese noi de curățare Covid-19

  • Maximizarea standardelor de curățare pregătite de Diversey, inclusiv echipamente și produse noi.
  • Echipamente de curățare cu echipament individual de protecție.
  • Protocol suplimentar cu produse viricide autorizate în zonele de dezinfectare profundă.
  • Sigilarea obiectelor după dezinfectarea încăperii: telecomandă, cupe sau dozatoare.
  • Sigilarea camerei de către personalul de menaj între șederile diferiților oaspeți.
  • Îndepărtarea articolelor care necesită curățare uscată (perne, carouri).
  • Serviciu de curățare opțional pentru oaspeți în timpul șederii.
  • Minibar à la carte.

10 zone de curățare profundă și dezinfectare suplimentară:

  • Acces în cameră: uși și clante
  • Controale pentru temperatură și lumini.
  • Baie: toaletă, duș și chiuvetă.
  • Telefonice și telecomanda (sigilate)
  • Lenjerie de pat și capete de pat.
  • Dotari pentru baie: dozatoare (sigilate)
  • Dulapuri: umerase. Alte articole la cerere.
  • Suprafețe de mobilier: fotolii și cotiere.
  • Balcon și ferestre.
  • Minibar sau veselă: la cerere

Motivele pentru care să ai încredere în hotelurile internaționale Melia:

  • Prioritizarea totală a protejării sănătății clienților, angajaților și partenerilor noștri, aplicând cu rigurozitate recomandările de sănătate și siguranță făcute de Organizația Mondială a Sănătății (OMS) și de autoritățile competente din fiecare țară.
  • Experiența dobândită de echipele noastre din Asia care au depășit deja crizele similare și munca depusă în hoteluri transformate în spitale sau reședințe pentru lucrătorii esențiali care nu au înregistrat o singură infecție.
  • Învățare din implicarea directă în elaborarea noilor protocoale comandate de autoritățile competente din Spania.
  • Pentru colaborarea cu cei mai prestigioși parteneri în domeniul igienei, certificării și tehnologiei care garantează siguranța și protecția sănătății clienților și angajaților noștri.
  • Crearea de hoteluri pilot pentru instruirea angajaților în noua realitate și testarea măsurilor de siguranță, sănătate, igienă și distanțare socială.
  • Dimensiunile și spațiile din hotelurile noastre care ne permit să oferim servicii în conformitate cu noua cerință de distanțare socială și spațiu personal (clienți și grupuri individuale).
  • Inovație și transformare digitală care includ soluții care permit interacțiuni între clienți și angajați care le garantează siguranța.

Impresii Hotel Melia Grand Hermitage Nisipurile de Aur

9.0
Vacanta Nisipuri
Camere mari, curate, mancarea variata si gustoas. Cam aglomerat la masa, nu toti turistii respectau masurile de distantare, dar la intrare in restauran ti se oferea masca, iar recipientele cu dezifectant erau peste tot in hotel. Exista si posibilitatea ca contra cost( 55euro/zi/ camera) sa beneficiezi de programul Level ( servirea mesei intr-un cadru elegant si linistit, piscina separata intr -o zona a parcului, parcarea gratuita, acces la spa , mibar in camera) La piscina erau echipe de animatori, iar in cateva seri au fost si spectacole. Pe plaja sezlongurile se ocupau de dimineata, desi se peciza ca nu poti fi rezervate. Recomand acest hotel si pt familiile cu copii, exista spatii de joaca, topogane cu apa si tiroliana. Per total o vacanta reusita
Recomand Travelplanner: Am colaborat bine...a fost o vacanta lastminit si am avut un pic emotii pana ne-au comunicat disponibilitatea camerilor( desi plata fusese facuta integral)

Arata mai mult

9.3
Un sejur relaxant
+restaurant Level neaglomerat, nu au foarte multe feluri de mancare, dar toate gustoase +piscinele, topoganele +piscina Level printre copaci, multa umbra +parcare subterana (daca prinzi loc) +camera f mare, exact ca in poze. +programe de divertisment pana seara tarziu +scaune de bebe dezinfectate si sigilate cu tacamuri biodegradabile +Pahare, paie.. totul biodegradabil +inghetata f buna +curatenie exemplara in camere +minibar reumplut zilnic +prajiturile extrem de bune +tin cont de parerile si sugestiile clientilor + early check-in, late check-out doar daca camera e libera inainte/dupa (poti prinde pranzul in prima zi si ultima zi, altfel nu le prinzi) -se sta mult la receptie la check-in, tot procesul mergand greu, nu e nimeni la receptia Level -sucurile la dozator nu prea au gust -nu te ajuta nimeni cu bagajele la check-in check-out -parcarea cam scumpa 20leva/zi mancarea cam diferita la cele 2 restaurante (unele feluri de mancare se gasesc doar la cel de jos, unde e aglomerat) -PLAJA E DEPARTE - circa 400 m de mers pe jos si greu de observat de pe faleza -minifrigiderul nu racea foarte bine -salteaua foarte moale. -marea devine adanca la cativa metrii de plaja -nu iti spune nimeni ca la check-out trebuie sa mergi mai intai la receptie sa iti dea o hartie cu OK pe ea ca sa poti iesii cu masina din parcare. A fost un concediu relaxant, cam scumpicel pentru ce ofera aprox 3000 lei pentru 3 nopti la All inclusive Level, dar mult mai bine decat la noi pe litoral. Drumul undeva la 4h30 la dus, 4h la intors, nu s-a stat mult la vama.
Recomand Travelplanner: Nimic de reprosat, s-au miscat repede ca de fiecare data. Preturi corecte.

Arata mai mult

9.5
Animatori de nota 10
Incep cu nemultumirile, desi nu cred ca s-a schimbat ceva de anul trecut, dar atunci ne-am intors mai euforici din concediu. Am primit camera la etajul 3, unde balcoanele sunt zidite până la 1.5m, deci nu se vede mai nimic, decat daca te inalti pe varfuri. Dușul avea ceva probleme si curgea dincolo de cabina. Meniul de dimineață era mereu acelasi, la pranz și seara predominau porcul/pestele si cartofii prajiti. Supele/ciorbele erau niste "concentrate" de nu se puteau manca. In weekend s-au adaugat meniuri mult mai gustoase. In schimb, pe partea de distractie a fost super. Animatorii si-au facut treaba de dimineata pana seara. Seara se fac spectacole mai intai pentru copii, apoi si pentru adulti. Am fost atat la piscina interioară cat si la cea exterioara. Se face aquagym, polo, animatorii organizeaza distractii pentru toate vârstele. Baby clubul a fost încântător. Copii s-au jucat cu nisip, au pictat, au facut bratari/margele. Plaja este mica, dar curata. Tot personalul poarta masca, iar la intrarea in restaurant este o persoana ce serveste turistii cu măști. Dincolo de restaurant nu le mai poarta nimeni, in lift, pe holuri. Curățenie s-a facut zilnic pentru ca am cerut, iar dupa 3 zile s-au schimbat lenjeriile. Camera este mare, patul are 2x2. Pentru copilul de 1 an am primit pătuț, iar pentru cel de 4 ani un pat extensibil. Vederea la mare este cel mai mare plus, pentru ca poti vedea răsăritul din pat.
Recomand Travelplanner: I-am recomandat deja prietenilor. Au preturi bune si personalul foarte eficient. Am primit oferta imediat ce am cerut-o, ne-au acordat asistenta cand a fost nevoie. Inainte de plecare si in ultima zi de concediu trimit mesaje de drum bun

Arata mai mult

10.0
Am revenit cu aceeasi placere la Melia !!
intradevar impresiile turistilor au valoarea lor si multumesc pe aceasta cale celor care si-au facut timp pentru a scrie cateva impresi, ne-au fost de mult folos. De trei ani venim cu drag la Melia si ramane unul din hotelurile preferate, cu toate ca mergem si in alte hoteluri din bulgaria. vorbim de o familie cu un copil de 12 ani acum! dar de regula venim cate 2-3 famili. ca exemplu doar anul acesta am venit de trei ori la Marina Nisipurile de Aur; Sol NEsebar; sau Ralitsa din Albena. in functie de celelalte famili etc. dar revenim periodic la Melia pentru ca intruneste un cumul de facilitati atat pentru adulti cat si pentru copii. cu toate ca fata de acum 2 ani ani diversificarea mancarilor este un pic mai redusa dar la superlativ. ( ca exemplu erau mai multe tipuri defructe si preparatele de afara gen paelia ect. ) probabil si in functie de gradul de ocupare a hotelului?!! in concluzie recomandam hotelul cu toata increderea tuturor si va rog ca dupa sa scrieti o impresie ..... ajutand pe urmatorii turisti! felicitari !!! noi revenim curand ....peste 2 sapt. vacanta placuta tuturor!
Recomand Travelplanner: si categoric agentia Travel Planner merita nota 10 si pentru pret si pentru buna colaborarea si informare a turistilor.

Arata mai mult

10.0
Imi place
Tot personalul poarta masca si dezinfectanti sunt la fiecare lift, etaj, intrare in restaurant. În schimb, foarte putini turisti poarta masca in interior, se inghesuie in restaurant, nu pastreaza distanta, nu prea au norme de igiena(ating fructe, pahare, nu poarta manusi la zona de self service) Hotelul este bine amplasat, in mijlocul statiunii. Plaja privata este in apropiere, dar in acea portiune, la intrarea in apa sunt pietre foarte mari. Recomand papucii de apa. Este mica, dar curata. Atat piscina interioara cat si cele exterioare sunt curate. Desi hotelul are anunturi peste tot sa nu se rezerve sezlonguri, majoritatea au prosoape pe ele, dar nu si turiști. In camere se face curatenie doar la cerere, iar in balcon la cerere suplimentară. Așternuturile nu au fost schimbate in cele 6 zile de ședere, iar săpun,gel de dus, sampon, am primit doar o data, desi am mai cerut, pentru ca doamna de la curățenie ni le-a aruncat in fiecare zi pe cele începute. Camera spatioasa, am avut patut de bebelus si pat sublimentar pentru copilul de 3 ani, iar cel matrimonial avea 200x200 si tot mai rămânea ceva spatiu prin cameră. Camera noastră a fost cu vedere la mare si a fost genial sa ne trezim cu răsăritul in balcon. Restaurantul a distantat mesele, scaunele pentru bebelusi erau igienizate si înfoliate. Mancarea delicioasa si diversificata. Fructe pe alese. Ce nu mi-a plăcut a fost restaurantul a la carte italienesc, cu meniu sărac si bucatar nesuferit. Per total a fost o vacanta liniștită, relaxanta si ne dorim sa revenim la acest hotel. Ps. Parcarea costa 20 leva pe zi.
Recomand Travelplanner: Initial am cerut oferta prin mail, dar nu mi-a raspus nimeni, asa ca am sunat in call center. Apoi a fost usor de comunicat cu agentia. Mailurile de rezervare, confirmare sunt bine structurate cat sa nu lipseasca detalii.

Arata mai mult

9.1
Un sejur plăcut și liniștit la Melia Grand Hermitage Hotel din Nisipurile de Aur!
Hotel luxos, camere spațioase și confortabile, cu paturi imense și lenjerie de calitate, zilnic ni s-a făcut curățenie și s-au schimbat prosoapele, mâncare bună și diversificată, personal prietenos și profesionist, amabilitate, discreție și fețe zâmbitoare la tot pasul, piscinele foarte curate și plaja de asemenea, măsurile de protecție sanitară și distanțare respectate cu strictețe de personal și mai puțin de turiști, cafeaua excepțională. WiFi-ul în camere destul de slab. Șezlongurile de pe plajă se ocupau cu prosoape dimineața devreme, astfel încât pe la 9.30 era problematic să mai găsești un șezlong liber. A fost o vacanță reușită, cu siguranță vom reveni!
Recomand Travelplanner: O agenție care corespunde tuturor standardelor de performanță, cu o echipă de oameni serioși, eficienți și profesioniști. Le recomand să adauge pe viitor mai multă răbdare în comunicarea directă cu clientul.

Arata mai mult

Acest hotel are 375 impresii pozitive si doar 68 negative.
Vezi toate impresiile (443)
Cum a fost vacanta ta?
Spune-ne despre experienta ta din vacanta. Impresiile tale ajuta pe cei ca tine sa ia decizii mai bune pentru urmatoarea lor vacanta.

In afara de Hotel Melia Grand Hermitage, te-ar mai putea interesa in Nisipurile de Aur, Bulgaria

Intrebari frecvente despre Hotel Melia Grand Hermitage

Cat costa o vacanta la hotelul Hotel Melia Grand Hermitage?

In general, varful de sezon (iulie - august) corespunde cu cele mai ridicate preturi. Pentru o vacanta de 5 nopti, 2 adulti, la hotelul Hotel Melia Grand Hermitage poti plati cca 960 euro.

Vacantele in extrasezon in Bulgaria vin cu cel mai bun raport calitate pret pentru vremea excelenta si preturile foarte avantajoase.In mai - iunie poti plati cca 960 euro pentru 5 nopti, 2 adulti.

In Bulgaria, cele mai interesante sunt vacantele in septembrie, cand preturile sunt foarte avantajoase - cca 560 euro iar vremea este excelenta pentru plaja pana spre sfarsitul lunii.

Intra aici si calculeaza cat costa o vacanta in perioada in care vrei sa calatoresti.
Care sunt conditiile de rezervare pentru hotelul Hotel Melia Grand Hermitage?
In afara conditiilor flexibile covid, pentru Hotel Melia Grand Hermitage oferim conditii super flexibile de plata, rezervare si anulare. Poti achita un avans de 10% ; iar restul cu pana la 2 saptamani inainte de vacanta; Doar -5% penalizare in cazul anularilor sau anulare gratuita daca transformati penalizarea in voucher valoric; orice modificare este gratuita. Avem conditii foarte bune. Intra pe site si rezerva sau vezi mai multe detalii
Hotel Hotel Melia Grand Hermitage este potrivit pentru vacanta familiilor cu copil?
In general majoritatea hotelurilor ofera conditii pentru cazarea famiiilor cu copii. In particular, Hotel Melia Grand Hermitage are aqua park, are kids club ceea ce il face foarte potrivit pentru vacantele reusite ale familiilor cu copii. Gasesti aici toate detaliile despre hotel si consulta ofertele noastre.
Hotelul Hotel Melia Grand Hermitage are conditii flexibile covid?
Travel Planner ofera pentru Hotel Melia Grand Hermitage conditii super flexibile. Anulare gratuita, reprogramare, acordare voucher sau rambursare in caz de carantina la destinatie sau la intoarcerea in tara, test covid pozitiv, inchiderea granitelor, solicitare test PCR negativ de la destinatie
Care sunt cele mai importante aspecte despre hotelul Hotel Melia Grand Hermitage?
Hotelul Hotel Melia Grand Hermitage este un hotel de top, recomandat de Travel Planner. Principalele aspecte pe care ar trebui sa le stiti dspre Hotel Melia Grand Hermitage sunt: pe plaja, sezlonguri de plaja, bar pe plaja, aqua park / Tobogane, kids club, parcare, piscina interioara, experiente SPA, hotel de lant, recomandat in context COVID. Gasesti mai multe informatii pe site
Unde gasesc cea mai buna oferta pentru hotelul Hotel Melia Grand Hermitage?
Cele mai bune conditii de pret si rezervare le gasiti la Travel Planner - vezi aici oferta noastra. Pentru Hotel Melia Grand Hermitage, avem tarife convenabile si oferim optiuni flexibile si superflexibile de plata, rezervare si anulare. 98% apreciaza serviciile noastre (peste 18500 impresii) asadar, poti avea incredere in noi. Cei mai multi ne apreciaza in special pentru eficienta si rapiditate. In site, gasesti mai multe despre noi
Hotelul Hotel Melia Grand Hermitage este un hotel apreciat de turisti?
Hotelul Hotel Melia Grand Hermitage este foarte apreciat de turisti. Are 85% recomandari din 443 impresii iar nota generala este 8.6. Cel mai mult, turistii apreciaza categoria Camere cu nota 9.2 si Amplasare cu nota 9. Intra pe site si consulta impresiile trimise de turistii nostri
Hotelul Hotel Melia Grand Hermitage are parcare proprie?
Hotelul Hotel Melia Grand Hermitage are o parcare proprie. Intra pe site si afla mai multe despre conditiile plata sau alte posibilitati de parcare in pagina noastra, la sectiunea tariful include / nu include. Indiferent daca este sau nu gratuita, parcarile au locuri limitate. In varful de sezon exista posibilitatea sa fiti directionati spre parcari publice (in general personalul hotelului va asista si va recomanda cea mai buna / apropiata optiune). Acestea sunt sigure, sunt pazite si costa cca 5-10 euro / zi de masina.
Hotelul Hotel Melia Grand Hermitage este pe plaja?
Hotelul Hotel Melia Grand Hermitage se afla pe plaja din Nisipurile de Aur. In sectiunea ce include / ce nu include tariful gasiti informatii despre sezlonguri / umbrelute si despre serviciile suplimentare oferite pe plaja. Afla aici mai multe detalii
Hotelul are piscina interioara?
La hotelul Hotel Melia Grand Hermitage exista o piscina interioaraAfla aici mai multe detalii
Permite animale de companie?
La hotelul Hotel Melia Grand Hermitage nu sunt permise animalele de companieAfla aici mai multe detalii
Ce tipuri de camera se pot rezerva la hotelul Hotel Melia Grand Hermitage
Cel mai popular tip de camera este Camera dubla - v.parc. Alte tipuri de camera de la hotelul Hotel Melia Grand Hermitage: Camera dubla - v.mare, Camera dubla level - v.mare, Level Junior Suite, Level Deluxe Suite, Camera single - v.mare, Camera single - v.parc, Camera single Level - v.mare, Camera dubla level - v.parc, Camera single Level - v.parc, Camera dubla - v.lateral mare, Junior suite, Camera single - v.lateral mareVezi aici oferta pentru toate tipurile de camera.
Care este varsta copiilor pana la care primesc o reducere / gratuitate?
Hotelul Hotel Melia Grand Hermitage ofera reduceri sau gratuitati pentru copiii pana la 13 ani si considera infanti (gratuitate) copiii pana la 2 ani. Consultati sectiunea "Reduceri copii / adulti" unde detaliem oferta de reduceri si gratuitati pentru copii si adultiVezi mai multe detalii in site
Ce alte hoteluri pot fi interesante comparativ cu hotelul Hotel Melia Grand Hermitage?
Comparativ cu hotelul Hotel Melia Grand Hermitage ati putea gasi interesante in Nisipurile de Aur si hotelurile si Hotel HVD VIVA Club, Hotel Grifid Arabella, Hotel Sentido Marea, Park Hotel Golden Beach. Pentru mai multe variante, consultati oferta completa pentru Nisipurile de Aur
Alege perioada si calculeaza pret