4 stele

Hotel Marina Grand Beach Nisipurile de Aur - Bulgaria, oferte 2021

4 stele
Nisipurile de Aur - Vezi pe hartă
15% reducere intre 01.07 - 16.09 / pana la 31.05
30% reducere intre 07.05 - 30.06 / pana la 31.05
20% reducere intre 17.09 - 10.10 / pana la 31.05
91% recomandari
75 impresii Travel Planner
91% / 75 impresii
15%
Alege perioada si calculeaza pret

Informatii hotel

Hotelul Marina Grand Beach este amplasat in partea central-sudica a statiunii Nisipurile de Aur, la 30 m de plaja (aproximativ 2 minute de mers pe jos). Oferta de cazare all inclusive dispune de un centru SPA si acces internet wireless gratuit in tot hotelul. Marina Grand Beach este unul dintre hotelurile de 4 stele, cu dotari moderne din Nisipurile de Aur. Pentru o vacanta all inclusive ideala pe litoralul din Bulgaria, hotelul este o optiune recomandata raport calitate/pret. Arata mai mult
Pe plaja
Parcare
Piscina interioara

Amplasare: Hotelul Marina Grand Beach este situat in apropierea Parcului National Nisipurile de Aur, la 13 km sud de statiunea Albena, la 16 km de orasul Varna si la 25 km de Aeroportul International Varna (Letishte Varna). Se afla la 30 m de plaja si 400 m de centrul statiunii (Hotel International Casino), avand in extremitatea sudica a statiunii complexul Riviera Beach iar in cea nordica plaja Nirvana Beach. Este amplasat la aproximativ 1 km de aquapark Aquapolis din Nisipurile de Aur (la iesirea inspre statiunea Constantin si Elena), la 2.6 km de Manastirea Aladzha si la 20 km sud de Castelul Regina Maria din Balchik.

Cazare: Hotelul Marina Grand Beach are 9 etaje si este deservit de 3 lifturi, iar capacitatea totala de cazare este de 144 de camere duble cu vedere la mare, 42 de camere duble cu vedere la parc, 37 de apartamente cu vedere la mare si 8 apartamente cu vedere la parc, precum si 3 apartamente deluxe cu vedere la mare. Camerele sunt primitoare si au toate facilitatile necesare pentru un sejur cat mai placut: aer conditionat centralizat, TV cu ecran plat si programe prin cablu, mini bar, baie cu dus sau cada, telefon, balcon, uscator de par si seif. Apartamentele nu au chicineta.

  • Camera dubla (28 mp) – pat matrimonial (180/200 cm) sau 2 paturi de o persoana (100/200 cm), plus pat suplimentar (110x190 cm).
  • Suite (52 – 67 mp), compus dintr-un living cu o canapea extensibila (140/190 cm) si un dormitor cu pat dublu (200/200 cm).
  • Suite Deluxe sunt la fel ca suitele standard, dar sunt amplasate la etajul 7 si au vedere frontala spre mare.

Facilitati / servicii: piscina exterioara si interioara, sala fitness, acces internet wireless in lobby si in camere, 3 lifturi, serviciu de curatatorie si curatatorie (contra cost), salon de cosmetica, receptie 24 h, room service, inchirieri auto, schimb valutar, colt cu internet, 2 sali de

conferinte (de 180 si respectiv 18 locuri).

Activitati: squash (necesita rezervare), tenis de masa, biliard (contra cost), inchirieri biciclete (contra cost), program de animatie pentru adulti (6 zile pe saptamana) cu activitati sportive.

Catering: Restaurant principal cu 285 de locuri in interior si 2 terase cu vedere panoramica.
Lobby bar (08:00 – 23:00): bauturi alcoolice si non-alcoolice locale.
Mezzanine Bar (08:00 – 23:00): bauturi alcoolice si non-alcoolice locale, gustare de dimineata (produse de patiserie).
Patiserie (12:00 – 22:00): bauturi acloolice si non-alcoolice locale, deserturi s inghetata (intre 14:00-18:00).
Bar la piscina (08.00 – 18.00): bauturi racoritoare, alcoolice si non-alcoolice locale.
Restaurant A la Carte – pentru sejururile de cel putin 7 zile, oaspetii beneficiaza de o masa gratuita la acest restaurant, cu rezervare prealabila.

SPA: diferite tipuri de masaj, sauna, jacuzzi, baie de abur, camera de zapada, camera cu sare, cabina de dus aventura, tratamente SPA.

Pentru copii: loc de joaca si piscina exterioara separata pentru copii, mini club (4 – 12 ani, 6 zile pe saptamana), servicii de bona (4 - 12 ani, contra cost, necesita rezervare).

Plaja: plaja publica; umbrele de soare si sezlonguri contra cost.

Parcare: nepazita (gratuit, locuri limitate).

Informatii suplimentare:
-Hotelul nu accepta animalele de companie.
-Fumatul este interzis in lobby, restaurante, baruri sau in camere.
-Check-in la ora 14:00, check-out pana la ora 12:00.
-Sezlongurile nu pot fi rezervate in avans.
-Nu este permisa iesirea din restaurante cu mancare si bauturi.
-Un cod vestimentar adecvat este obligatoriu in restaurante (exclude purtarea de costume de baie, pantaloni scurti si slapi).
-Hotelul isi rezerva dreptul de a modifica programul restaurantelor si barurilor fara notificare prealabila.

Arata mai putin
Ce este inclus sau nu in pret?

Este inclus: masa in regim All Inclusive Plus (mic dejun + pranz + cina in stil bufet); bauturi alcoolice si non-alcoolice locale la mesele principale si intre mese servite in lobby bar, mezzanine bar si snack bar de langa piscina; gustari intre mese; deserturi si inghetata intre 14:00-18.00; o cina pe sejur la restaurantul a-la-carte (valabila pentru vacante de minim 7 nopti, necesita rezervare), sezlonguri si umbrele la piscina exterioara in limita disponibilitatii; acces piscina interioara, patut pentru bebelusi; sala de fitness; tenis de masa, squash (necesita rezervare), program de animatie pentru adulti si copii, mini club pentru copii 4-12 ani - 6 zile pe saptamana, parcare nepazita in limita disponibilitatii, internet wireless in lobby, seif in camera, mini bar alimentat zilnic (cu apa si bauturi racoritoare).

Nu este inclus: bauturile de la sky bar, bauturi de import, room service, acces internet wireless (in camere), biliard, centru SPA (masaj, jacuzzi, sauna, baie de abur), salon de cosmetica, internet corner, seif, sezlonguri si umbrele la plaja, prosoape la piscina (se cere depozit), spalatorie, servicii medicale, internet corner, serviciu babysitting, acces sali de conferinta.


*Hotelul isi rezerva dreptul de a efectua modificari asupra serviciilor, fara o notificare in prealabil.
Reduceri copii / adulti

Reduceri pentru copii

  • primul copil intre 0-1.99 ani - gratuit (in toate tipurile de camera)
  • cu 1 adult - primul copil intre 2-12.99 - reducere de 30 %, al doilea copil intre 2-12.99 - reducere de 70 % (in Camera dubla - v.parc si Camera dubla - v.mare)
  • cu 2 adulti - primul copil intre 2-12.99 - reducere de 100 %, al doilea copil intre 2-12.99 - reducere de 50 % (in Camera dubla - v.parc, Camera dubla - v.mare, Suite si Suite deluxe)
  • cu 2 adulti - al treilea copil intre 2-12.99 - reducere de 50 % (in Suite si Suite deluxe)
  • cu 3 adulti - un copil intre 2-12.99 - reducere de 100 % (in Camera dubla - v.parc, Camera dubla - v.mare, Suite si Suite deluxe)

Reduceri pentru adulti

  • al 3-lea adult - reducere de 30 % (in Camera dubla - v.parc, Camera dubla - v.mare, Suite si Suite deluxe)
Informatii Covid-19

Standarde de sănătate și siguranță

Zonele comune:

  • Punem la dispoziție dezinfectanți și soluții antibacteriene, 
  • Efectuam periodic curatari și dezinfectări în camere și zone de lucru conform unor liste de verificare. 
  • Toate zonele comune și toaletele publice ale hotelului sunt curățate și dezinfectate în fiecare oră.
  • La intrările din restaurante, toalete, baruri și la recepție am pus instalații pentru dezinfectarea mainilor
  • Pentru siguranță comună, am instalat un panou de protecție la recepție și la bar.
  • Folosim marcaje și semnalizarea podelei pentru a asigura o distanță sigură între oameni atunci când se asteapta la coada. Dacă se formează un grup mare de oameni, unii dintre ei vor fi rugați să aștepte afară.
  • La check-in, oaspeții vor avea opțiunea de a alege dacă personalul hotelului poate intra sau nu 
  • camera lor. Dacă renunță la acest lucru, atunci serviciile standard de întreținere vor fi efectuate lăsând prosoape și articole de toaletă curate în fața camerei, ambalate pungi sanitare.
  • Dezinfectare regulată pe toate cardurile de acces ale camerelor.
  • La piscină, sezlongurile și umbrelele vor fi așezate la o distanță sigură între ele și toate zonele comune vor fi dezinfectate complet la fiecare oră.
  • Sezlongurile, saltelele și mesele vor fi curățate și dezinfectate după fiecare invitat în parte.

Personal:

  • Ne-am instruit personalul în conformitate cu cele mai stricte cerințe de siguranță și sănătate. Toți angajații sunt dotați cu echipamente / măști de siguranță, mănuși, ochelari de protecție și scuturi /. Efectuăm teste PCR regulate și măsurăm temperatura fiecărui membru la începutul fiecărei zile lucrătoare.
  • Diferitele echipe de personal au desemnat programe individuale pentru schimburi și pauze, evitând astfel adunarea multor persoane în același timp.
  • Spălăm și dezinfectăm uniformele personalului la propria spălătorie din hotel.

Mancare si bautura:

  • Toate produsele livrate sunt ambalate și poartă documentele și certificatele necesare.
  • Efectuăm zilnic dezinfectarea depozitelor noastre cu costume, pompe, măști și echipament specializat.
  • Avem limitat accesul personalului în zona de bucătărie.
  • Toate ustensilele de bucătărie și vesela sunt spălate în mașini la temperaturi ridicate.
  • În toate restaurantele și cafenelele, efectuăm dezinfectarea periodică înainte și după fiecare masă.
  • Controlăm complet procesul de preparare a alimentelor până când acesta este servit oaspeților.
  • La restaurant, am asigurat distanța sigură între mese și scaune; tacâmuri ambalate individual și am implementat o procedură sigură pentru așezarea oaspeților la masa, pentru a evita adunarea multor persoane în acelașiloc.

Impresii Hotel Marina Grand Beach Nisipurile de Aur

10.0
Vacanță Bulgaria
Am ales hotel Marina Grand Beach deoarece în 2019 am fost cazați acolo, deci știam unde mergem și este adevărat nici în acest an nu am fost deloc dezamăgiți. Am primit bratarile când am ajuns la hotel la ora 11, camera superba cu vedere la mare la et. 7 asa cum am cerut, curățenia impecabila, mâncarea bine gătită, personalul cu zâmbetul pe buze. Totul de nota 10. În hotel erau dezinfectanti la fiecare întrare se respectau regulile în sala de mese. O să revenim cu mare drag la acest hotel.
Recomand Travelplanner: Am apelat pentru prima dată la agenția Travel Planner și cu siguranță voi mai apela. Într-o zi am rezolvat totul. A fost peste așteptări. Vă mulțumim!
8.5
Vacanta 5 nopti Marina Grand Hotel
1. Hotel ok pentru cele 4 stele, igiena ok, personal receptie ok, personalul de la curatenie nu stie engleza dar te descurci cu ei. Personal servire masa amabil si cunoscator de engleza. Debarasare mese deficitara. Mancare cu gust, zilnic peste, vita, uneori rata sau curcan, garnituri gustoase. Bauturile lasa de dorit, suc la dozator extrem de dulce, 2-3 cockailuri se pot bea, restul sunt foarte slabe calitativ. 2. Parcare cu spaga, punctul slab chiar de la sosire. Recomand calm si sa asteptati pe partea dreapta a stradutei care urca catre hotel parcati pana se elibereaza loc de catre cei care se decazeaza - incercati sa va dati seama din lobby-ul receptiei cine se decazeaza si vorbiti cu acestia pentru a prelua locul de parcare. Altfel se da spaga la secuity sustinuti de catre receptie. 3. Plaja Mojito ok, apa excelenta fara alge, nu depasiti ora 8 pentru a merge sa lasati prosopul pe sezlong a.i. sa platiti pretul oficial (6 leva intre 25-30 aug 2020 pentru 2 sezlonguri si umbrela) si sa stati in primele 3-5 randuri. Altfel, mai tarziu dati 15 leva (6 oficial si restul spaga la angajatii care se ocupa de plaja). 4. Problema mediu hotel- "fauna" din randul clientilor, pe langa aglomeratie exista si multi clienti pentru care nu acesta ar trebui sa fie locul de relaxare. Incercati sa ignorati acest neajuns. 5. Program artistic submediocru, puteti considera ca nu exista. Statiunea este un bazar pe lungimea promenadei.
Recomand Travelplanner: Angajati respectuosi, trebuie sa te implici sa cauti pe site oferte bune.
10.0
O vacanță minunată !
Un hotel care își merită pe deplin cele 4 stele ,un hotel care își respectă clienții . Am avut o cameră superbă cu vedere la mare , in care se făcea zilnic curățenie și se umplea minibarul ,se schimbau zilnic prosoapele și la 2 zile lenjeria. La masa se intra cu mănuși pe care le primeai la intrare in restaurant și cu masca ( păcat de conaționalii noștri care nu știu să respecte nimic aproape ) și îți luai singur ce doreai sa maninci , o mîncare foarte bună și diversificata . Despre animatori pot sa va spun că puneau tot sufletul pentru a distra clienții, făceau zilnic concursuri și implicau pe toată lumea. Într-un cuvânt totul super !
Recomand Travelplanner: Este a doua oară cînd apelez la agenție și cu siguranță nu mă voi opri aici. Am primit informații utile in timp util și au avut grijă să ne simțim în siguranță . Va mulțumim ! Va recomandam oricînd cu drag prietenilor !
9.5
Ok
Hotel foarte bine poziționat, aproape de mare și de centrul stațiunii Am fost cazați într-o suită 2 adulți și 2 copii cu o vedere superbă spre mare și spre stațiune Suita foarte curată, încăpătoare, cu 2 băi Curățenia se face zilnic inclusiv schimbatul prosoapelor și la o oră foarte ok ( după ce coboram la micul dejun la întoarcere găseam totul aranjat ). La restaurant primeai mănuși de unică folosință și te serveai singur Din păcate nu toți turiștii purtau măști atunci cand alegeai mâncarea chiar daca recomandarea era asta Piscină ok , curată Animație slabuta Mâncarea bună dar foarte putin variată Serveau intre mese o pizza bună Sucuri de dozator In general a fost ok având în vedere raportul preț- calitate .
Recomand Travelplanner: Este prima vacanță cu travel planner Am rămas plăcut impresionați de proptitudinea si profesionalismul de care au dat dovadă Voucherul l-am primit la 2 ore după ce am efectuat plata prin transfer bancar de la Unicredit Foarte drăguță si disponibilă consultantul nostru Silvia Boitan căruia îi mulțumim Sigur vom mai apela si pe viitor la această agenție
9.5
Vacanta in vremuri de restrictii
Tinand cont de faptul ca doar 10% din hoteluri si maxim 50% din restaurantele si barurile din statiune era deschise, din lipsa de turisti, Marina Grand Beach face ce poate ca sa supravietuiasca in vremuri de pandemie. Plusuri: - nu mai exista autoservire, mancarea este toata dupa panouri de plexiglas si te serveste personalul dupa ce le spui sau arati cu degetul ce feluri de mancare vrei si ce cantitate - tacamurile vin ambalate si se igienizeaza si se reambaleaza dupa fiecare folosire, - nu mai poti uni mese nici daca esti cu un grup sau familie mai numeroasa - tot personalul purta masti, viziere si manusi - multe dozatoare de dezinfectant ampalsate peste tot la parterul hotelului - camerele mari - curatenie impecabila, prosoape schimbate zilnic chiar daca nu le lasi pe jos (ceea ce inseamna ca vrei sa ti le schimbe), lenjeria schimbata la 3-4 zile, nu stiu daca si aspirau sau nu, dar fiind mocheta pe jos in loc de gresie, nu-ti puteai da seama - orar de curatenie creat ca sa nu fii trezit la ore ciudate de catre cameriste, gen 7 dimineata sau 13-15 dupa amiaza - vederea la mare perfecta - balcoanele mari - mancare buna, am avut pui, curcan, porc, rata, vita, iepure, peste, gratar - 4 cocktailuri standard la all inclusive (dar puteai cere cam orice combinatie cu bauturile incluse in pachetul all inclusive), bere la dozator cam indiota ca peste tot in Bulgaria, sucuri la dozator la fel, vin alb si rosu chiar digerabile, productie locala, whisky Savoy (clasic, productie locala), tequila rezonabila, si niste imitatii de vodka si rom care aduceau mai mult a "bautura spirtoasa cu aroma de..." - barmanii si chelnerii incep sa inteleaga si chiar sa vorbeasca romana, daca nu vrei/poti vorbi engleza - piscina pentru copii curata si nu foarte mare - distanta de plaja de 30-50 metri, acces rapid prin scarile din spate, dar pentru cei cu carucioare era necesar sa ocolesti, iesind pe la intrarea principala, fapt ce lungeste drumul cu inca 50 de metri - parcare gratuita in limita disponibilitatii - vreo 3 retele wi-fi gratuite, in zonele unde este semnal Minusuri - pentru a supravietui lipsei turistilor in general (doar 10% din hoteluri deschise in statiune, doar cele din linia 1 si foarte putine din liana a 2-a), si Marina a trebuit sa se adapteze, dar asta a insemnat mancare mult mai putina si mai putin diversificata fata de anul trecut - au fost destul de depasiti de situatie in ceea ce priveste numarul personalului la orele de masa, astfel incat din cand in cand se formau cozi mari in restaurant, astfel incat ori debarasatorii serveau clientii si nu mai avea cine debarasa minute in sir, sau barmanii de la barurile don hotel ajutau si ei la servire, sau nu avea cine aduce tavile cu mancare din bucatarie pentru a le inlocui pe cele goale, si atunci ajuta si personalul de la bucatarie. Ar fi trebuit sa prevada aceste varfuri de aglomeratie in restaurant si sa le suplineasca cu mai mult personal. - masurile de igiena impuse de pandemie au facut sa trebuiasca sa stai la aceeasi coada unde stateau cei care vroiau mancare, chiar daca vroiai o lingurita, o scobitoare, un pliculet de sare sau piper, un servetel, etc, intrucat nu mai puteau fi atinse de oricine, oricand, doar de catre personalul care purta masca, viziera si manusi - balcoanele nu ofera foarte multa intimitate, vecinii se pot uita cu usurinta la tine pe balcon, si daca se apleaca putin, chiar in camera :)) - balcoanele de la etajul 8 inutilizabile fiind fara acopeeris, soarele bate de la rasarit si pana dupa ora 18 - parcare infima pentru cele 300+ camere, se rezvola doar venind devreme sau cu o spaga la agentii de paza ca sa te anunte cand se elibereaza un loc, sau cu un ton ferm si hotarat la receptie pentru a ti se oferi un loc cu prima ocazie (am parcat primnele 2 zile intr-o parcare publica cu plata, 8 euro/zi, pazita doar ziua, dar dupa aceea s-a rezolvat - agentii de paza de la parcare se mai uita si la fata omului, si am inteles ca unora le-a cerut 5 leva/pe zi "taxa de fraier" pentru ca nu s-au dus la receptie sa protesteze - aceiasi agenti de paza ar trebui sa mai intervina si in hotel atunci cand cocalarul roman decide sa nu mai astepte la rand la mancare si baga singur mana prin gemulet sa-si ia el fructe, sau cand turistii tineri nemti scot boxa portabila pe terasa cu muzica si sticle de bere si vodka pana dupa miezul noptii, dar am vazu si mai rau la hotelul de alturi, Astera, unde s-a incins petrecere cu manele la maxim in jurul piscinei, pentru ca si la Astera, ca la Marina si in toata statiunea, turistii romani bronzati de soare sau de la natura erau majoritatri, in procent de peste 80%, iar daca se mai ieftineste si la anul e posibil ca statiunea sa devina in curand un Costinesti manelizat, dar totusi eu sper sa nu :) Despre statiune, fiecare cu parerea lui. Unora le-a placut ca a fost mult mai putin aglomerata, altora nu, ca nu mai era viata de noapte din anii trecuti. Dar intr-adevar, dincolo de prima linie de hoteluri era absolut pustiu, restaurante, tarabe, choiscuri, si chiar hoteluri de 3-400 de camere inchise complet. Marina nu are plaja proprie, dar anul acesta sezlongurile s-au ieftinit din lipsa de turisti, ajungand la 4.5 euro/zi 2 sezlonguri si o umbrela (in dreptul Mojito beach bar & club), fata de 18 euro anii trecuti. Sezlongurile sunt foarte bine distantate si dat fiind ca s-au si ieftinit, nu mai era aproape nimeni cu prosop sau cearsaf, deci distantare social respectata pe bune. Iar cei dar inchiriau sezlongurile mai curatau si plaja de chistoace si alte gunoaie, pe care le depozitau in cosurile de gunoi prevazute cu sac, care erau golite sistematic la tomberoane care se aflau departe de plaja.
9.7
O vacanță reușită în Bulgaria, la Nisipurile de Aur
Am ajuns la hotel în jurul orei 13, la recepție nu era aglomerat, iar noi am fost cazați în mai puțin de 5 minute. Hotelul este amplasat la aproximativ 20-30 de metri de plajă. Toate camerele au pereții exteriori de sticlă și oferă o priveliște minunată, în special cele poziționate spre mare. În spațiile comune ale hotelului au fost amplasați dezinfectanți. Angajații hotelului au purtat măști, și mănuși, iar unii purtau și viziere. Turiștilor nu li se impunea purtarea măștilor de protecție. La recepție și la bufetul restaurantului erau amplasate paravane de plexiglass. Masa a fost servită în regim bufet. Din cauza situației epidemiologice, turiștii erau serviți de către personalul restaurantului. Tacâmurile au fost dezinfectate, sigilate și ambalate individual. Restaurantul avea o ofertă destul de variată, iar turiștii puteau servi masa în interior sau pe una din cele două terase. Camera avea mobilier relativ nou, iar curățenie se făcea zilnic. Tot zilnic erau schimbate și prosoapele. Personalul a fost foarte amabil, atât în hotel, cât și la restaurant. Nu au fost diferențe între prezentarea hotelului, respectiv a camerelor pe site-ul oficial și situația întâlnită de noi.
Recomand Travelplanner: Am hotărât, pe ultima sută de metri, să ne petrecem o vacanță la Nisipurile de Aur. Am solicitat oferte de la mai multe agenții. După primirea ofertelor, la început am exclus Travel Planner, deoarece prețurile erau mult mai mici decât la celelalte agenții, iar nouă ne era teamă să nu plătim o vacanță inexistentă. Ulterior, review-urile în favoarea Travel Planner ne-au determinat să facem această alegere, pe care, nu doar că nu o regretăm, ci chiar o recomandăm și altora. Mulțumim, Travel Planner !!!
Acest hotel are 68 impresii pozitive si doar 7 negative.
Vezi toate impresiile (75)
Cum a fost vacanta ta?
Spune-ne despre experienta ta din vacanta. Impresiile tale ajuta pe cei ca tine sa ia decizii mai bune pentru urmatoarea lor vacanta.

In afara de Hotel Marina Grand Beach, te-ar mai putea interesa in Nisipurile de Aur, Bulgaria

Intrebari frecvente despre Hotel Marina Grand Beach

Cat costa o vacanta la hotelul Hotel Marina Grand Beach?

In general, varful de sezon (iulie - august) corespunde cu cele mai ridicate preturi. Pentru o vacanta de 5 nopti, 2 adulti, la hotelul Hotel Marina Grand Beach poti plati cca 540 euro.

Vacantele in extrasezon in Bulgaria vin cu cel mai bun raport calitate pret pentru vremea excelenta si preturile foarte avantajoase.In mai - iunie poti plati cca 270 euro pentru 5 nopti, 2 adulti.

In Bulgaria, cele mai interesante sunt vacantele in septembrie, cand preturile sunt foarte avantajoase - cca 410 euro iar vremea este excelenta pentru plaja pana spre sfarsitul lunii.

Intra aici si calculeaza cat costa o vacanta in perioada in care vrei sa calatoresti.
Care sunt conditiile de rezervare pentru hotelul Hotel Marina Grand Beach?
In afara conditiilor flexibile covid, pentru Hotel Marina Grand Beach oferim conditii super flexibile de plata, rezervare si anulare. Poti achita un avans de 10% ; iar restul cu pana la 2 saptamani inainte de vacanta; Doar -5% penalizare in cazul anularilor sau anulare gratuita daca transformati penalizarea in voucher valoric; orice modificare este gratuita. Avem conditii foarte bune. Intra pe site si rezerva sau vezi mai multe detalii
Hotel Hotel Marina Grand Beach este potrivit pentru vacanta familiilor cu copil?
In general majoritatea hotelurilor ofera conditii pentru cazarea famiiilor cu copii. In particular, Hotel Marina Grand Beach nu are aqua park, tobogane sau kids club dar asta nu inseamna ca nu ar fi potrivit pentru vacanta familiei tale. Vezi ce alte facilitati ofera acest hotel.
Hotelul Hotel Marina Grand Beach are conditii flexibile covid?
Travel Planner ofera pentru Hotel Marina Grand Beach conditii super flexibile. Anulare gratuita, reprogramare, acordare voucher sau rambursare in caz de carantina la destinatie sau la intoarcerea in tara, test covid pozitiv, inchiderea granitelor, solicitare test PCR negativ de la destinatie
Care sunt cele mai importante aspecte despre hotelul Hotel Marina Grand Beach?
Principalele aspecte pe care ar trebui sa le stiti dspre Hotel Marina Grand Beach sunt: pe plaja, parcare, piscina interioara. Gasesti mai multe informatii pe site
Unde gasesc cea mai buna oferta pentru hotelul Hotel Marina Grand Beach?
Cele mai bune conditii de pret si rezervare le gasiti la Travel Planner - vezi aici oferta noastra. Pentru Hotel Marina Grand Beach, avem tarife convenabile si oferim optiuni flexibile si superflexibile de plata, rezervare si anulare. 98% apreciaza serviciile noastre (peste 18500 impresii) asadar, poti avea incredere in noi. Cei mai multi ne apreciaza in special pentru eficienta si rapiditate. In site, gasesti mai multe despre noi
Hotelul Hotel Marina Grand Beach este un hotel apreciat de turisti?
Hotelul Hotel Marina Grand Beach este foarte apreciat de turisti. Are 91% recomandari din 75 impresii iar nota generala este 8.8. Cel mai mult, turistii apreciaza categoria Amplasare cu nota 9.2 si Camere cu nota 9.2. Intra pe site si consulta impresiile trimise de turistii nostri
Hotelul Hotel Marina Grand Beach are parcare proprie?
Hotelul Hotel Marina Grand Beach are o parcare proprie. Intra pe site si afla mai multe despre conditiile plata sau alte posibilitati de parcare in pagina noastra, la sectiunea tariful include / nu include. Indiferent daca este sau nu gratuita, parcarile au locuri limitate. In varful de sezon exista posibilitatea sa fiti directionati spre parcari publice (in general personalul hotelului va asista si va recomanda cea mai buna / apropiata optiune). Acestea sunt sigure, sunt pazite si costa cca 5-10 euro / zi de masina.
Hotelul Hotel Marina Grand Beach este pe plaja?
Hotelul Hotel Marina Grand Beach se afla pe plaja din Nisipurile de Aur. In sectiunea ce include / ce nu include tariful gasiti informatii despre sezlonguri / umbrelute si despre serviciile suplimentare oferite pe plaja. Afla aici mai multe detalii
Hotelul are piscina interioara?
La hotelul Hotel Marina Grand Beach exista o piscina interioaraAfla aici mai multe detalii
Permite animale de companie?
La hotelul Hotel Marina Grand Beach nu sunt permise animalele de companieAfla aici mai multe detalii
Ce tipuri de camera se pot rezerva la hotelul Hotel Marina Grand Beach
Cel mai popular tip de camera este Camera dubla - v.parc. Alte tipuri de camera de la hotelul Hotel Marina Grand Beach: Camera dubla - v.mare, Suite, Camera single - v.parc, Camera single - v.mare, Suite deluxe - v.mareVezi aici oferta pentru toate tipurile de camera.
Care este varsta copiilor pana la care primesc o reducere / gratuitate?
Hotelul Hotel Marina Grand Beach ofera reduceri sau gratuitati pentru copiii pana la 13 ani si considera infanti (gratuitate) copiii pana la 2 ani. Consultati sectiunea "Reduceri copii / adulti" unde detaliem oferta de reduceri si gratuitati pentru copii si adultiVezi mai multe detalii in site
Ce alte hoteluri pot fi interesante comparativ cu hotelul Hotel Marina Grand Beach?
Comparativ cu hotelul Hotel Marina Grand Beach ati putea gasi interesante in Nisipurile de Aur si hotelurile si Hotel Berlin Golden Beach, Hotel Kaliakra Palace, Hotel Admiral, Prestige Hotel & Aquapark. Pentru mai multe variante, consultati oferta completa pentru Nisipurile de Aur
Alege perioada si calculeaza pret