Hotel Laguna Garden Albena - Bulgaria, oferte 2021

Preturi de la:
77% recomandari
71 impresii Travel Planner
77% / 71 impresii
Alege perioada si calculeaza pret

Informatii hotel

Hotelul Laguna Garden se afla in centrul statiunii Albena, la 150 m de plaja privata din Albena. Hotelul face parte din grupul hotelurilor Laguna, impreuna cu Laguna Beach si Laguna Mare. Serviciile de cazare all inclusive ofera piscina exterioara pentru adulti si facilitati pentru copii (piscina cu minitobogane, loc de joaca/miniclub copii) pentru o vacanta relaxanta pe litoralul Bulgariei. Arata mai mult
Favorit Travel Planner
Pe plaja
Sezlonguri de plaja
Parcare
Animale de companie

Amplasare: Hotelul Laguna Garden din Albena este situat la aprox 13 km nord de statiunea Nisipurile de Aur, 33 km de orasul Varna si 26 km de aeroportul International Varna. Se afla la 150 m de plaja si 50 m de centrul statiunii Albena, Hotel Dobrudja. In extremitatea sudica a statiunii Albena se afla rezervatia naturala Baltata si Hotelul Gergana, Hotelul Kaliakra Beach aflandu-se in nordul statiunii Albena. Aquaparcul Aquamania din Albena se afla la aprox 1,3 km de hotel. Laguna Garden este amplasat la 8 km de Castelul Reginei Maria din Balchik, 40 km sud de Cap Kaliakra si 47 km de plaja din Tyulenovo.

Cazare: Camerele sunt mobilate modern si au balcon, baie, WC ,telefon, televizor cu program  prin satelit. Se ofera spre inchiriere frigider si seif. Hotelul are 143 de camere duble si camere single. De asemeneam hotelul dispune de o camera pentru persoanele cu dizabilitati.

  • Camera dubla  (18 mp) - 2 paturi single si o canapea ne-extensibila sau un pat dublu + 1 pat single + o canapea ne-extensibila.

Facilitati / servicii: birou de schimb valutar, salon de frizerie, cabinet pentru masaje, mini market. Oaspetii hotelului pot folosi restaurantul si piscina in aer liber de la hotelul alaturat. 

Activitati: tenis de masa, darts, sah, gimnastica aerobica si acvatica.

Catering: restaurant bufet propriu cu terasa, snack bar la piscina "Green Palace" (programul All Inclusive disponil intre 15:00-17:00), lobby bar (deschis intre 10:00-23:00).

Sistem Dine Around:

  • cina la alegere pentru un sejur de minim 7 nopti efectuat pana in data de 30.06 si dupa data de 01.09;
  • fiecare oaspete are dreptul de a alege dintr-un meniu de salată sau aperitiv, un fel principal și un desert;
  • băuturile din restaurantul selectat, cu excepția apei de masă, sunt disponibile contra cost;
  • rezervările se fac până la ora 15:00 în ziua precedentă la recepția hotelului, în funcție de disponibilitate;
  • Restaurante: Celebrita, Tex Mex Beer Garden, Rai, Kaliopa, Ciel Bleu, Poco Loco. ttps://albena.bg/dine-around

SPA: Oaspetii din Albena se pot bucura de trei centre SPA exclusiviste care ofera o mare varietate de servicii: Centrul Spa „Medica-Albena” din hotelul Dobrudja, Centrul Spa „Ralitsa Superior” si Spa “Elements” in Hotel & Spa

Flamingo Grand.

Pentru copii: meniu in restaurant (gratuit), scaune inalte in restaurant (gratuit), un tobogan, loc de joaca, programe de animatie.

Plaja: publica, 2 sezlonguri si o umbrela/camera la plaja gratuite (in functie de disponibilitate); saltele pentru sezlonguri contra cost; prosoape pentru plaja contra cost. Nu este permisa folosirea prosoapelor din camera la plaja sau la piscina.

Parcare:

  • stationare de pana la 30 de minute în Albena - gratuit;
  • parcare Lazur (zona galbena) - gratuita (se afla pe drumul spre Balcic, lângă una dintre intrările spre Albena);
  • parcare la stația de autobuz (zonă portocalie) - 5 leva/24h și oferă serviciu gratuit de transfer electric pe două rute - la plaja din fața hotelurilor Boryana, Nona, Elitsa și Mura din partea de sud a complexului și la plaja din fața hotelului Maritim Paradise Blue și barul de pe plajă Ganvie din partea centrală. Serviciul de navetă electrică va funcționa conform programului la fiecare 10 și 30 de minute;
  • parcare zona albastră - 10 leva/24 h (parcări în statiune la hotelurile din zona de parc);
  • parcare zona verde - 20 leva/24 h (parcări lângă plajă);
  • trenulete sunt disponibile la un tarif de special al biletului - 3 BGN.
  • parcarea se plătește în oricare dintre zonele de parcare, indiferent de locația hotelului. Metodele de plată pentru parcarea în Albena sunt următoarele: la recepția din fiecare hotel sau la tonomatele amplasate la barierele de intrare in fiecare zona. Taxa de parcare este valabilă 24h Înainte de a părăsi parcarea, asigurați-vă că ați validat și plătit biletul la recepția hotelului sau la tonomat. Dacă părăsiți Albena cu mașina dvs., va trebui să plătiți din nou pentru a intra.

 

Informatii suplimentare:
-Hotelul accepta animalele de companie de pana la 4 kg, cu certificat medical si pasaport. Contra cost 50 leva pe zi.
-Fumatul este interzis in lobby, restaurante, baruri sau in camere.
-Check-in la ora 14:00, check-out pana la ora 11:00.
-Sezlongurile nu pot fi rezervate in avans.
-Nu este permisa iesirea din restaurante cu mancare si bauturi.Un cod vestimentar adecvat este obligatoriu in restaurante (exclude purtarea de costume de baie, pantaloni scurti si slapi).
-Hotelul isi rezerva dreptul de a modifica programul restaurantelor si barurilor fara notificare prealabila.

Arata mai putin
Ce este inclus sau nu in pret?

Este inclus: masa in regim All Inclusive (mic dejun + pranz + cina in sistem bufet); bauturi alcoolice si non-alcoolice locale la mesele principale si intre mese servite in lobby bar (intre 10:00 si 23:00) si bar la piscina (10:00-18:00); gustari intre orele 15:00-17:00 la snack bar (pizza sau hot dog, clatite sau gofre, fructe, inghetata), program Dine Around (pana in 30.06.2021 si dupa 01.09.2021 pentru sejur de minim 7 nopti); sezlonguri si umbrele la piscina exterioara in limita disponibilitatii; doua sezlonguri si o umbrela pe camera la plaja statiunii Albena, acces internet wireless (locurile publice si in unele camere ), program animatie, tenis de masa, mini disco, volei pe plaja, darts, sah, club pentru copii, disco pentru copii.

Nu este inclus: bauturi alcoolice si non-alcoolice de import, seif, patut pentru bebelus, masaj, internet cafe, acces cu animale de companie, parcare

*Hotelul isi rezerva dreptul de a efectua modificari asupra serviciilor, fara o notificare in prealabil.

Reduceri copii / adulti

Reduceri pentru copii

  • primul copil intre 0-1.99 ani - gratuit (in toate tipurile de camera)
  • cu 2 adulti - primul copil intre 2-11.99 - reducere de 100 %, al doilea copil intre 2-11.99  - reducere de 70 % (in Camera dubla)
  • cu 2 adulti - primul copil intre 2-11.99 - reducere de 100 % (in Studio)
  • cu 2, 3 sau 4 adulti - copil intre 2-11.99 - reducere de 50 % (in Camere duble - interconectate)
  • cu 3 adulti - un copil intre 2-11.99 - reducere de 100 % (la cerere in Camera dubla)
  • cu 4 adulti - primul copil intre 2-11.99 - reducere de 100 %; al doilea copil intre 2-11.99 (la cerere) - plateste 16 EUR/zi (in Studio + dubla)
  • cu 1 adult - primul copil intre 2-11.99 - reducere de 100 %, al doilea copil intre 2-11.99 - reducere de 70 % (in Camera single)
  • al doilea si al treilea copil intre 2-11.99 - plateste 16 EUR/zi (in Studio + dubla)

Reduceri pentru adulti

  • al 3-lea adult - reducere de 20 % (in Camera dubla)
  • al 5-lea adult - plateste 32 EUR/zi (la cerere in Studio + dubla)

Nota!
Se poate confirma la cerere:

  • cazare in Studio large cu 4 adulti si 2 copii, 5 adulti, 5 adulti si 1 copil
Informatii Covid-19

Vacanță sigură în Albena

Siguranța și confortul oaspeților și angajaților stațiunii de vacanță Albena au fost întotdeauna o prioritate pentru noi de mai bine de 50 de ani.

Aveți încredere în noi ca oaspeți, ne vizitați sezon după sezon și suntem obligați să vă justificăm așteptările pentru o vacanță minunată și sigură.

Pentru a vă simți protejat, am întreprins un plan de măsuri de dezinfectare pe teritoriul stațiunii de vacanță Albena în ceea ce privește prevenirea răspândirii COVID-19.

Albena monitorizează zilnic informațiile prezentate de Organizația Mondială a Sănătății și adaptarea acestora la statele membre ale Uniunii Europene. Concentrandu-ne pe aceasta, adaptăm tot ceea ce se aplică în materie de proceduri și măsuri de siguranță, în coordonare cu autoritățile medicale și Guvernul bulgar.

Urmărind și monitorizând cu strictețe fiecare din aceste reglementări, acordăm o atenție deosebită respectării acestora de către angajații și oaspeții stațiunii, cum ar fi purtarea obligatorie a măștilor, controlul numărului de oaspeți și respectarea distanței necesare.

După o analiză realizată de inspectorul sanitar șef al complexului și în conformitate cu toate instrucțiunile inspecțiilor de sănătate, am identificat punctele care sunt considerate critice, determinate pe baza fluxului uman, inclusiv cele mai frecvent atinse suprafețe.

  • Punctul de control la intrarea în stațiune:

Vehiculele care sosesc pe teritoriul statiunii sunt dezinfectate (anvelope și șasiu) de către angajații Albena, înainte de trecerea barierei de intrare. Dezinfectarea se face cu pulverizatoare și soluție dezinfectantă. Angajații care efectuează dezinfectarea vehiculelor în stațiunea de vacanță Albena sunt echipate cu echipamentul de protecție obligatoriu.

De asemenea, vom monitoriza temperatura corpului fiecărei persoane care intră în stațiune. În cazul în care depășește 37 ° C, autoritățile locale de sănătate vor fi notificate pentru a primi instrucțiuni ce vor fi urmate cu strictețe în tratarea acestor cazuri. Dacă persoana face parte dintr-un grup care ajunge cu autobuzul, fiecare dintre pasagerii din grup va trebui, de asemenea, să aștepte cu răbdare și să urmeze instrucțiunile date.

  • Punctele de dezinfectare în stațiune

În stațiunea Albena există dozatoare cu dezinfectant lichid, accesibile oaspeților și personalului la intrările fiecărui hotel, restaurant, recepție, lift, piscine, intrări la toalete și în toate locurile cheie.

O atenție deosebită se acordă și sosirii oaspeților, gestionand fluxul de persoane în recepție. Distanța obligatorie este strict monitorizată și aglomerarea mai multor persoane nu este permisă.

  • Hoteluri, cazare și dezinfectare.

Atunci când oaspeții intră în hotel, vor fi ghidați și se va observa păstrarea distanței recomandate. Cazarea la recepție se face simultan cu cel mult două persoane, iar pentru toți cei care așteaptă, există autocolante împărțite pe podea, la o distanță de 2 metri.

Recepția este echipată și cu un termometru fără contact pentru a măsura temperatura corpului dacă este necesar. În cazul unor semne clare de coronavirus, cum ar fi deteriorarea vizibilă a stării generale, însoțită de respirație dificilă, tuse și temperaturi ridicate peste valori normale, se face o consultație în Centrul Medical „Medica Albena”, iar autoritățile sanitare ar fi notificate.

Recepția fiecărui hotel are un set de protecție, care include: măști de față (în stoc cu 10% mai mult decât ocupația maximă a hotelului), mănuși, dezinfectant de mână, șorț de protecție, halat cu mâneci lungi, coș de gunoi cu capac. La recepție sunt disponibile pentru achiziționare măști de față și dezinfectant pentru mâini.

Pe lângă echipamentul personal de protecție, protecția fizică este asigurată cu o barieră transparentă între recepționist și oaspete.

Afișe în diferite limbi și autocolante cu mesaje de informare pentru oaspeți despre practicile de igienă de bază și măsurile de siguranță împotriva Covid-19 sunt amplasate la vedere în holul recepției și lifturi.

După fiecare check-in, suprafețele de lucru sunt dezinfectate.

  • Cazare

După check-in, oaspeții sunt direcționați către lift. În conformitate cu specificul locației, oaspeții sunt instruiți să urmeze indicațiile de circulație, fără a traversa calea celorlalți oaspeți. Numărul de persoane care utilizează liftul este redus la minimum și limitat la membrii unei familii.

  • Dezinfectare

O nouă practică a fost introdusă în Albena. Este o tehnologie unică de dezinfectare cu o mașină ULV pentru pulverizarea dezinfectantului prin micronizarea aerosolului rece. În fiecare oră se aplică măsuri speciale pentru curățarea și dezinfectarea în zonele comune - toalete, coridoare, ascensoare.

La dezinfectarea camerelor de hotel, accentul principal este pus pe băi și pe toate obiectele și suprafețele care sunt atinse frecvent - telecomenzi, întrerupătoare de iluminat, mânere, butoane și altele.

Lenjeria de pat și prosoape sunt colectate într-o pungă marcată pentru lenjerie murdară. Spălarea este efectuată de companii specializate, acreditate, iar spălarea lor se face la o temperatură de cel puțin 60 ° С cu adăugarea de detergent și dezinfectant.

  • Restaurante și reguli de dezinfectare

La intrarea în restaurante, oaspeții sunt invitați din nou să-și dezinfecteze mâinile la dozatorul special plasat în acest scop la intrarea în fiecăre restaurant. Personalul se asigură că nu există aglomerații și oaspeții sunt asezati la distanța necesară unul de celălalt. Toți angajații sunt echipati cu echipamente de protectie. Mesele all inclusive au loc fără contactul direct al oaspeților cu mâncarea comună, întrucât oaspetele indică ce a ales, iar un angajat al restaurantului îl servește. După fiecare masă, sala restaurantului este dezinfectată - podea, mese, mânere de scaun. Suprafețele bufetului și alte module auxiliare pentru servirea de mâncare și băuturi, precum și blatul barului în restaurant sunt, de asemenea, dezinfectate.

  • Autobuzul de transfer

Vehiculele sunt dezinfectate cu o mașină de pulverizare dezinfectantă ULV prin aerosoli reci. Dezinfectarea se face de mai multe ori pe zi și la sfârșitul schimbului de lucru, de către șoferii autobuzelor, care sunt echipate cu echipamente de siguranță..

  • Salubrizarea și dezinfecția rețelei rutiere

Căile rutiere sunt spălate și dezinfectate zilnic. În același timp, băncile de-a lungul aleilor sunt dezinfectate. După colectarea deșeurilor de pe alei și plajă, pubele sunt de asemenea dezinfectate.

  • Alte măsuri de siguranță

În aprilie-mai au fost efectuate două dezinsectii a peluzelor din complexul stațiunii, pe stadioane și pe plaja. De asemenea, a fost efectuat tratament larvicid împotriva țânțarilor.

  • Recomandări pentru oaspeții din Albena

Nu în ultimul rând, nu trebuie să uităm că îngrijirea de sănătate este o responsabilitate comună! De aceea, pentru siguranța comună, vă adresăm tuturor următoarele recomandări:

  • Fiecare dintre voi ca oaspete al Albenei să respecte regulile dezinfectării personale.
  • Păstrați o distanță sigură.
  • Citiți panourile informative cu reguli de siguranță, care sunt plasate în holul hotelului.
  • După utilizarea ambalajelor și consumabilelor de unică folosință, acestea trebuie aruncate imediat după utilizare în locurile special amenajate deșeurilor.
  • În caz de dureri de cap, tuse, febră și oboseală, trebuie să contactați recepția hotelului sunand, fără a părăsi camera.

Facem tot ce putem pentru a vă oferi un mediu sigur pentru vacanța dvs., astfel încât să vă puteți bucura de vacanța dvs. în Albena. Vă mulțumim pentru înțelegere, răbdare și încredere.

Impresii Hotel Laguna Garden Albena

8.5
O vacanță plăcută !
Laguna Garden este un hotel comfortabil... cu plusuri și minusuri: -destul de aproape de plaja, aproximativ 200 m. Plaja privată cu 2 sezlonguri și o umbrela pe camera. Trebuia să ajungi devreme sa ocupi loc în primele rânduri (având copii mici, aveam nevoie sa fim cat mai aproape de mare). - fără beach bar. Ne asigurăm că avem apă și gustări pentru copii, cât stam pe plajă. Ceva rece - contra cost sau din hotel. Haios sa te plimbi 200 m cu un pahar de suc rece în mână. - piscină mare( max 1.30 m.), inclusiv pentru copii mici (0.50m), cu un tobogan mare. Plăcut pentru cei care nu stiu sa inoate! Cam rece apa totusi... Din păcate, la ora 18 nu mai era soare la piscină, iar administratorul/ salvamarul arunca cu o substanță albă în piscină (clor/ sare) fără să țină cont că mai erau copii/ turiști în piscină. Strângea sezlongurile, umbrelele fără să îți spună nimic. Te simțeai în plus! - snack bar- sărăcăcios...cafea, câteva sucuri, bere, fursecuri și înghețată. - camerele mari, cu minibar, televizor, baie mare, uscator de par, aer conditionat, balcon cu 2 scaune, masuta, scrumiera si uscator pt prosoape!! Paturile/saltelele foarte comfortabile. Am dormit excelent ! Noi am facut rezervare pe 1 double și 1 single (3adulti și 2copii) si am primit 2 triple ( 1 pat matrimonial si 1 pat single și o canapea în fiecare cameră ). Prosoapele schimbate zilnic. Curățenie zilnic. Asternuturile nu au fost schimbate niciodată în sejurul nostru de 5 nopti. - masa all inclusive insemna mic dejun: 7.30-10.30, pranz: 12.30-14.30, cina: 18.00-21.30, snack bar: 15.00-17.00, lobby bar: 10.00-23.00. Mâncarea bună, aveai de unde alege felul 2, torturi și înghețată la discreție, barbeque aproape zilnic. Acum depinde de gusturi! Am mâncat zilnic omletă la micul dejun! Soțul meu a fost încântat de peștele la grătar de la cină !! Totusi a fost o zi din sejur în care nu mi-a plăcut nimic la prânz... - personalul destul de ok. Dna de la receptie foarte, foarte amabilă, orientată pe client. La lobby bar nu mi-au făcut o impresie bună...cam depășiți de situație, obosiți chiar. Nu aveau/preparau cocktail-uri ( acelea colorate, cu sau fara alcool). Am dorit un gin tonic intr-o seară. L-am primit într-un pahar de plastic, deși înaintea mea un turist (bărbat) primise acelasi lucru într-un pahar de sticla. - masă ping-pong, biliard. Cred ca se putea juca și darts. - se poate fuma în balcon, în cameră. Si pe terasă și la piscină. La loby-bar și piscină nu există totuși scrumieră. Trebuie să improvizezi. - atmosfera era una placuta , relaxată. Exista si animation team , dar destul de slab... Nu am simtit nevoia. Noi ne-am simțit bine una peste alta, fără să ținem cont prea mult de toate carcotelile prezentate mai sus. Pe de alta parte, nu am reusit sa vedem multe lucruri din ceea ce oferea hotelul ( la piscină era diferit programul de dimineața cu cel de seara spre exemplu). As reveni la acest hotel, are un farmec aparte.
Recomand Travelplanner: Agentia Travel Planner este orientată pe client. Nu te sufoca, iti ofera alternative si informatii conforme cu realitatea, raportat la ceea ce doresti. Alegerea aparține clientului. Aplicația de pe site este foarte utila. Prezentarea hotelului pe site este destul de corectă. Descrierea s-a potrivit cu realitatea. Colaborarea cu dna Gabriela a fost foarte bună! Singura recomandare pe care o am este sa isi extindă oferta cu alte destinații ( Turcia, Croația, Spania, etc).
9.1
A patra vacanta in Bulgaria, prima prin Travel Planner si cea mai reusita.
In mod special am ales acest hotel, pe care il stiam din vacantele noastre anterioare in statiunea Albena, dar nu am fost cazati niciodata aici,ca atare am optat sa fim oaspetii lui in acest concediu. S-a dovedit o alegere inspirata inca de la prezentarea noastra la receptie, unde am fost placut surprinsi de o primire deosebita din partea gazdelor, incluzandu-se in acest protocol si cate o cupa de sampanie!! Am solicitat o camera la un etaj superior,pt a avea o panorama asupra statiunii si a marii, dorinta care mi-a fost indeplinita cu o camera la etajul 7, cu deschidere catre mare. Am avut o priveliste minunata, puteam vedea seara luminile Balcikului. Personalul deosebit de amabil, de la receptie,cameriste,pana la barmani si ospatari. Toti angajatii vorbesc engleza la un nivel acceptabil, te poti intelege fara probleme. Mentionez ca m-am imprietenit cu un barman, caruia a trebuit sa-i promit ca ne vom intoarce vara viitoare. In camere se face curat zilnic, cu shimb de prosoape, iar lenjeria de pat este shimbata la 3-4 zile. Mancarea destul de diversificata,iar la toate mesele desert si fructe din abundenta. Plaja se face pe fasia rezervata acestui hotel, impreuna cu cei de la Laguna Mare, avand o umbrela si doua sezlonguri / camera. Nisipul curat, netezit in fiecare seara cu sezlongurile aliniate, acesta fiind aspectul plajei care te intampina in fiecare dimineata. Pe toata perioada sejurului in hotel a domnit o atmosfera prietenoasa, linistita, prielnica unei vacante reusite.
Recomand Travelplanner: Prin notele acordate pt toate aspectele,cred ca mi-am exprimat impresia despre agentie. In concluzie am colaborat cu o echipa foarte eficienta si corecta, datorita careia am avut o vacanta deosebita. Voi solicita serviciile acestei agentii si pe viitor.
8.3
Relaxant
Hotelul este situat in centrul statiunii, aproape de plaja si de magazine. Am fost cazati intr-o camera destul de spatioasa, cu pat matrimonial si o canapea (pe care am gasit-o gata pergatita pentru dormit cu asternuturi), baia generoasa, cu cada, cu mici urme de mucegai datorita lipsei de ventilatie, terasa mare cu uscator de haine. Curatenie s-a facut in fiecare zi, schimbate prosoape in fiecare zi, asternuturi schimbate la 3 zile. Pesonalul mai mult sau mai putin amabil, toti se insenineaza cand primesc un bacsis, dar in general atenti. Animatia de la piscina foarte activa, copiii au fost incantati. Mancarea a fost multa, nu pentru pretentiosi, dar bine gatita, iar din atatea feluri am gasit mereu ceva de mancat. Supele nu au fost ok, cam la 2 zile se servea o "ciorba" formata din resturile zilelor anterioare. De altfel si salatele erau o recirculare a resturilor de la mesele anterioare. Fructe au fost mereu (mere, piersici, portocale, grapefruit, banane) si alternativ pepene rosu, galben, cirese, caise. Inghetata a fost buna. Internet wi-fi este doar in holul hotelului, desi Albena este cea mai mare zona cu free wi-fi din Europa (cica!). Parcarea a fost ok, noi am gasit loc chiar in fata hotelului, dar sunt locuri pe strazile de acces din jurul hotelului. Parcarea se plateste le receptie, la plecare si a fost 6 leva. Personalul de la receptie foarte amabil, nu toate receptionerele vorbeau limba engleza (ca de romaneste nici nu se pune problema!), dar la final de sejur ne-au oferit masa de pranz, desi check-out-ul a fost la ora 12, iar pranzul se servea incepand cu 12.30 si ne luasera deja bratarile. Noi am fost multumiti de hotel si de ceea ce am primit pentru banii dati.
8.3
Vacanta Albena
Un hotel care a fost de 4 stele, mâncare bunicica
Recomand Travelplanner: Agenția e foarte buna
9.9
La hotel Malibu am fost cazați.Hotel curat,personal amabil,mincare foarte buna.
Recomand Travelplanner: Voi recomanda agenția și la prietenii!!!
5.9
Vacanță în Albena ,hotel Laguna Garden
Hotelul este ok ,curățenie, amabilitate ok , mîncare proastă nu este de 4 stele.
Recomand Travelplanner: Agentia a fost ok ,am ținut permanent legatura , au fost foarte promti în rezolvarea tuturor problemelor.
Acest hotel are 55 impresii pozitive si doar 16 negative.
Vezi toate impresiile (71)
Cum a fost vacanta ta?
Spune-ne despre experienta ta din vacanta. Impresiile tale ajuta pe cei ca tine sa ia decizii mai bune pentru urmatoarea lor vacanta.

Intrebari frecvente despre Hotel Laguna Garden

Cat costa o vacanta hotelul Hotel Laguna Garden?

In general, varful de sezon (iulie - august) corespunde cu cele mai ridicate preturi. Pentru o vacanta de 5 nopti, 2 adulti, la hotelul Hotel Laguna Garden poti plati cca 540 euro.

Vacantele in extrasezon in Bulgaria vin cu cel mai bun raport calitate pret pentru vremea excelenta si preturile foarte avantajoase.In mai - iunie poti plati cca 390 euro pentru 5 nopti, 2 adulti.

In Bulgaria, cele mai interesante sunt vacantele in septembrie, cand preturile sunt foarte avantajoase - cca 300 euro iar vremea este excelenta pentru plaja pana spre sfarsitul lunii.

Care sunt conditiile de rezervare pentru hotelul Hotel Laguna Garden?
In afara conditiilor flexibile covid, pentru Hotel Laguna Garden oferim conditii super flexibile de plata, rezervare si anulare. Poti achita un avans de 10% ; iar restul cu pana la 2 saptamani inainte de vacanta; Doar -5% penalizare in cazul anularilor sau anulare gratuita daca transformati penalizarea in voucher valoric; orice modificare este gratuita
Hotel Hotel Laguna Garden este potrivit pentru vacanta familiilor cu copil?
In general majoritatea hotelurilor ofera conditii pentru cazarea famiiilor cu copii. In particular, Hotel Laguna Garden nu are aqua park, tobogane sau kids club dar asta nu inseamna ca nu ar fi potrivit pentru vacanta familiei tale. Vezi ce alte facilitati ofera acest hotel.
Hotelul Hotel Laguna Garden are conditii flexibile covid?
Travel Planner ofera pentru Hotel Laguna Garden conditii super flexibile. Anulare gratuita, reprogramare, acordare voucher sau rambursare in caz de carantina la destinatie sau la intoarcerea in tara, test covid pozitiv, inchiderea granitelor, solicitare test PCR negativ de la destinatie
Care sunt cele mai importante aspecte despre hotelul Hotel Laguna Garden?
Hotelul Hotel Laguna Garden este recomandat de Travel Planner. Principalele aspecte pe care ar trebui sa le stiti dspre Hotel Laguna Garden sunt: pe plaja, sezlonguri de plaja, parcare, animale de companie. Gasesti mai multe informatii pe site
Unde gasesc cea mai buna oferta pentru hotelul Hotel Laguna Garden?
Cele mai bune conditii de pret si rezervare le gasiti la Travel Planner. Pentru Hotel Laguna Garden, avem tarife convenabile si oferim optiuni flexibile si superflexibile de plata, rezervare si anulare. 98% apreciaza serviciile noastre (peste 18500 impresii) asadar, poti avea incredere in noi. Cei mai multi ne apreciaza in special pentru eficienta si rapiditate. In site, gasesti mai multe despre noi
Hotelul Hotel Laguna Garden este un hotel apreciat de turisti?
Hotelul Hotel Laguna Garden are 77% recomandari din 71 impresii iar nota generala este 7.8. Cel mai mult, turistii apreciaza categoria Amplasare cu nota 8.3 si Personal cu nota 8
Hotelul Hotel Laguna Garden are parcare proprie?
Hotelul Hotel Laguna Garden are o parcare proprie. Gasiti mai multe despre conditiile plata sau alte posibilitati de parcare in pagina noastra, la sectiunea tariful include / nu include. Indiferent daca este sau nu gratuita, parcarile au locuri limitate. In varful de sezon exista posibilitatea sa fiti directionati spre parcari publice (in general personalul hotelului va asista si va recomanda cea mai buna / apropiata optiune). Acestea sunt sigure, sunt pazite si costa cca 5-10 euro / zi de masina.
Hotelul Hotel Laguna Garden este pe plaja?
Hotelul Hotel Laguna Garden se afla pe plaja din Albena. In sectiunea ce include / ce nu include tariful gasiti informatii despre sezlonguri / umbrelute si despre serviciile suplimentare oferite pe plaja
Hotelul are piscina interioara?
La hotelul Hotel Laguna Garden nu exista o piscina interioara
Permite animale de companie?
La hotelul Hotel Laguna Garden sunt permise animalele de companie
Ce tipuri de camera se pot rezerva la hotelul Hotel Laguna Garden
Cel mai popular tip de camera este Camera dubla. Alte tipuri de camera de la hotelul Hotel Laguna Garden: Camera single, Studio, Studio + camera dubla, Camere duble interconectate
Care este varsta copiilor pana la care primesc o reducere / gratuitate?
Hotelul Hotel Laguna Garden ofera reduceri sau gratuitati pentru copiii pana la 12 ani si considera infanti (gratuitate) copiii pana la 2 ani. Consultati sectiunea "Reduceri copii / adulti" unde detaliem oferta de reduceri si gratuitati pentru copii si adulti
Ce alte hoteluri pot fi interesante comparativ cu hotelul Hotel Laguna Garden?
Comparativ cu hotelul Hotel Laguna Garden ati putea gasi interesante in Albena si hotelurile si Hotel Slavuna, Hotel Kaliakra, Hotel Primasol Ralitsa Aqua Club, Hotel Mura. Pentru mai multe variante, consultati oferta completa pentru Albena
Alege perioada si calculeaza pret