Hotel Grifid Foresta Nisipurile de Aur - Bulgaria, oferte 2021

Preturi de la:
98% recomandari
58 impresii Travel Planner
98% / 58 impresii
Alege perioada si calculeaza pret

Informatii hotel

Hotelul Grifid Foresta se afla intr-o zona linistita a statiunii Nisipurile de Aur din Bulgaria si a fost inaugurat in sezonul 2016. Este amplasat la aproximativ 750 m de plaja (10 - 15 min de mers pe jos). Este un hotel de 3 stele nou construit, chiar langa parcul acvatic al statiunii. Hotelul este inconjurat de verdeata si ofera 47 de camere moderne si confortabile, avand acces la plaja privata Grifid, unde sezlongurile si accesul la barul de pe plaja sunt gratuite pentru oaspetii hotelului Grifd Foresta. Grifid Foresta accepta numai oaspeti cu varsta minima de 16 ani. Arata mai mult
Favorit Travel Planner
Sezlonguri de plaja
Bar pe plaja
Parcare
Hotel de lant

Desi este un hotel care si-a inceput activitatea de putina vreme, a reusit deja sa-si castige o buna reputatie in randul turistilor care isi doresc un sejur placut si linistit.

Amplasare: Hotelul Grifd Foresta este situat in apropierea Parcului National Nisipurile de Aur, la 13 km sud de statiunea Albena, la 16 km de orasul Varna si la 25 km de Aeroportul International Varna (Letishte Varna). Se afla la 750 m de plaja si la aproximativ 1 km de centrul statiunii (Hotel International Casino), avand in extremitatea sudica a statiunii complexul Riviera Beach iar in cea nordica plaja Nirvana Beach. Este amplasat la aproximativ 1 km de aquapark Aquapolis din Nisipurile de Aur (la iesirea inspre statiunea Constantin si Elena), la 2.6 km de Manastirea Aladzha si la 20 km sud de Castelul Regina Maria din Balchik.

Cazare: Toate cele 46 de camere ale hotelului Grifid Foresta sunt moderne si spatioase (29 mp), fiind echipate cu TV cu ecran plat si programe prin satelit, aer conditionat, baie cu dus, seif (gratuit), minibar (gratuit), acces Wi-Fi, uscator de par, parchet laminat, balcon si facilitati pentru cafea si ceai.
Hotelul consta dintr-o cladire cu 2 etaje, prevazuta cu lift.

Facilitati / servicii: piscina exterioara (100 mp), internet wireless gratuit in camere si in spatiile comune, centru wellness si centru fitness (disponibile la hotelul Grifid Arabella), receptie 24h, inchirieri auto, serviciu de spalatorie, magazin de suveniruri marca Grifid, program de loialitate pentru oaspetii Grifid. De asemenea, hotelul Grifid Foresta ofera posibilitatea de inchiriere biciclete, gratuit timp de 2 ore pe sejur.

Activitati: tenis de masa, cursuri de gatit, muzica live de mai multe ori pe saptamana, mers nordic si tur de

aventura in Parcul National de Nisipurile de Aur cu insotitor.

Catering: Restaurantul principal bufet (ofera 2 cine tematice pe saptamana); bar in lobby si la piscina (bauturi alcoolice si racoritoare locale).
De asemenea, hotelul ofera gratuit sandwhich-uri pentru plaja (necesita precomanda).
Oaspetii cazati pentru un sejur de cel putin 7 zile beneficiaza de o cina la unul din restaurantele a-la-carte de la hotelul Grifid Arabella (seara bulgareasca, seara italieneasca, seara asiatica) - necesita rezervare.

SPA: Centru Wellness la hotelul Grifid Arabella (contra cost).

Plaja: publica, o umbrela de soare si 2 sezlonguri cu saltele / camera - gratuit pentru oaspetii Grifid. Proprietatea pune la dispozitie un serviciu de transport gratuit pana la plaja, cu urmatorul program: de la hotel la plaja (10.00 - 14. 00), de la plaja la hotel (12.00 - 17.00). Bar la plaja (orele 10:00-17:00): bauturi alcoolice si non-alcoolice locale, cocktailuri racoritoare, cafea si ceai, bere la draft.

Parcare: privata, contra cost (aproximativ 20 leva/zi).

Informatii suplimentare:
-Hotelul nu accepta animalele de companie.
-Fumatul este interzis in lobby, restaurante, baruri sau in camere.
-Check-in la ora 14:00, check-out pana la ora 12:00.
-Sezlongurile nu pot fi rezervate in avans.
-Nu este permisa iesirea din restaurante cu mancare si bauturi.
-Un cod vestimentar adecvat este obligatoriu in restaurante (exclude purtarea de costume de baie, pantaloni scurti si slapi). In toate restaurantele se impune un cod vestimentar pentru barbati - la cina sunt obligatorii pantalonii lungi.
-Hotelul isi rezerva dreptul de a modifica programul restaurantelor si barurilor fara notificare prealabila.

Arata mai putin
Ce este inclus sau nu in pret?

Este inclus: masa in regim All Inclusive (mic dejun + pranz + cina in stil bufet), gustari dupa amiaza (cafea, ceai, prajituri, inghetata), 2 cine tematice pe saptamana, bauturi racoritoare si alcoolice locale la masa in restaurant si intre mese la barul din lobby si la piscina; bauturi alcoolice si racoritoare locale la barul de la plaja; mini bar in camera (alimentat zilnic); o cina pe sejur de minim 7 nopti la unul din restaurantele a-la-carte alte hotelului Grifid Arabella (necesita rezervare); sandwhich-uri pentru plaja (necesita precomanda). Acces internet wireless (in lobby si in camere), seif in camera, parcare in fata hotelului in limita disponibilitatii, sezlonguri si umbrele la piscina in limita disponibilitatii, 2 sezlonguri si 1 umbrela pe camera la plaja, transport dus-intors pana la plaja, acces sala de fitness la hotelul Grifid Arabella, tenis de masa, inchiriere biciclete (gratuit numai 2 ore pe sejur). Programul de All Inclusive incepe in ziua sosirii cu gustarile de dupa amiaza si cina, iar in ziua plecarii se termina cu micul dejun.

Nu este inclus: bauturi de import, centru wellness la hotelul Grifid Arabella, check-in devreme si check-out tarziu (in limita disponibilitatii camerelor), spalatorie.

*Hotelul isi rezerva dreptul de a efectua modificari asupra serviciilor, fara o notificare in prealabil.

Reduceri copii / adulti

Hotelul Grifid Foresta accepta numai turisti cu varsta minima de 16 ani.

Reduceri pentru adulti

  • al 3-lea adult - reducere de 30 % (in Camera dubla)
Informatii Covid-19

La Hotelurie GRIFID am fost întotdeauna apreciați de oaspeții și partenerii noștri pentru oferirea un produs de calitate și extrem de variat, pentru experiență de neuitat.

În acest moment specific, ai încredere în noi, ca de obicei Am pregătit și organizat un plan strict de acțiune pentru operarea în cadrul COVID - 19, care va asigura bunăstarea oaspeților și angajaților noștri. Facem tot ce putem pentru a vă asigura siguranța călătoriilor pe baza recomandărilor sediului național de criză, OMS, CDC, Ministerul Sănătății, Ministerul Muncii și Politicii Sociale!

În cele ce urmează, vă detaliem mai jos planul de lucru și măsurile implementate pentru prevenirea COVID-19. De asemenea, am pus la dispozitie o brosura si mai multe afise privind masurile adoptate.

Personal:

  • Echipament de protecție personală pentru toți angajații din diferitele departamente hoteliere;
  • Instruirea personalului în codul special de practică și comportament la locul de muncă și după;
  • Screeningul zilnic de sănătate al personalului înainte de a intra în locul de muncă;
  • Numirea unei echipe dedicate de criză a conducerii nivelului superior și a șefilor de departament pentru urmărirea și controlul implementării tuturor măsurilor.

Receptie:

  • Prezentare digitală a întregii informații despre hotel - meniuri, programe, hărți, etc.;
  • Paravan de protecție din PVC la recepție;
  • Serviciul personal la check-in pentru a asigura distanța în siguranță;
  • Asistență personală de către concierge GRIFID pe toată durata șederii.

Camere și zonele comune:

  • Echipa de menaj și curățenie au fost întotdeauna apreciate și recomandate de clienții noștri pe site-urile de recenzii.
  • Pachet COVID-19 la sosire disponibil în fiecare cameră - mănuși de unică folosință, măști și dezinfectant de mâini;
  • Dezinfectarea și curățarea periodică a punctelor critice din camerele hotelului - mânerele ușilor, telecomanda, telefon, minibar, întrerupătoare, dulapuri și mânere pentru sertare, baie;
  • Dezinfectarea și curățarea frecventă a zonelor comune puncte critice: butoanele liftului, balustrade, coridoare, WC, cameră pentru bagaje, mânerele ușilor, etc.;
  • Instruirea personalului de menaj de către companii profesionale pentru igiena complexă hotelieră (Ecolab, Diversy);
  • Husele de pat decorative, pernele și alte materiale textile sunt îndepărtate temporar din camere;
  • Stații de dezinfectare în zone comune (hol, restaurant și bar, mini club, centru spa, sală de fitness, piscine și zone de relaxare, terenuri de sport etc.).

Mancare si bauturi:

  • Experiență de mulți ani în servirea a la carte. Hotelul GRIFID Metropol este primul hotel din Bulgaria care a implementat acest tip de servire all inclusive;
  • Restaurante a la carte și bufeturi închise servite de personalul nostru;
  • Cod QR în meniu la restaurantele și baruri;
  • Condimente și tacâmuri în ambalaj individual;
  • Aranjament special de mese, păstrând o distanță socială.

SPA:

  • Cod QR în lista de servicii spa;
  • Rezervări preliminare pentru servicii de spa, inclusiv cele de saună, băi de aburi, etc.;
  • Proceduri speciale pentru dezinfectarea sălilor de fitness, piscinelor, sălilor de tratament și echipamentelor.

Mini club și sport:

  • Materiale individuale pentru activități creative pentru copiii din hotel;
  • Menținerea distanței sociale în timpul activităților organizate cu adulți și copii.

Piscine, plaja, aquapark:

  • Aranjament special de sezlonguri și umbrele, păstrând o distanță socială;
  • Stații de dezinfectare la dispoziția oaspeților;
  • Dezinfectarea și curățarea periodică a scaunelor, a meselor și a saltelelor.

Rămâi sănătos, în siguranța și pozitiv! Împreună vom trece prin această perioadă provocatoare!

Atașat puteți găsi unele dintre afișele pe care le-am pregătit deja.

Impresii Hotel Grifid Foresta Nisipurile de Aur

10.0
O vacanta frumoasa, din nou!
Ne-am cazat la Grifid Metropol... cazarea, serviciile și poziția hotelului(3 min. de plaja, traversezi promenada și ești la plaja) au fost de nota 10.Am stat 9 nopți, dar au trecut foarte repede(din nefericire).Camerele sunt mari, foarte curate, iar meniul a-la-carte ne-a plăcut :prezentare și gust de 5 stele. Lanțul Grifid, este, de departe, cea mai frumoasa experienta de vacanta și își merita locul între primele 3 cele mai bine evaluate destinații de vacanta pe litoralul bulgăresc! Ei știu și își doresc sa ofere servicii de calitate pentru ca se respecta pe ei, în primul rand, dar și pe noi, determinindu-ne sa ne para f. rău că s-a terminat vacanta!
Recomand Travelplanner: Travel planner este agenția cu care am mers întotdeauna în vacanta. Ne simțim în siguranță alături de ei, sunt profesioniști în ceea ce fac și speram sa colaboram și anul viitor!
9.3
Perfecțiunea subiectivă
Într-adevăr, hotelul acesta se vede că are standardele respectate din lanțul de hoteluri Grifid. Luxul, curățenia, gustul cu care au fost gândite camerele, restaurantul, recepția, zona de piscină și așa mai departe ar trebui să zguduie puternic celelalte unități hoteliere de 4 stele. Acest hotel este de 3* dar i-aș da lejer 4*+ dacă este să ne raportăm la altele care sunt pline de tot felul de probleme și lipsa de perseverență în menținerea standardelor pe care au promis să le respecte și să nu le încalce. Nu contează cine ești sau ce ești însă cu siguranță, acest hotel te va face să simți că banii și munca ta sunt luați în bătaie de joc. Ai impresia constant că fiecare euro se întoarce înapoi în confortul și relaxarea ta. Camerele sunt amenajate cu bun gust,birou mare și lung cu 2 scaune roșii care se potrivesc minunat cu restul camerei. Patul confortabil+canapea, balcon primitor cu uscator, seif în cameră, super util, am stat fără griji tot sejurul,minibar gratis umplut în fiecare zi. Baia curată, prosoape bune, toate utilitățile mergeau exact cum ti-ai dori să fie. Problema pentru care aș trage în jos hotelul sau măcar de mânecă puțin ar fi mâncarea. Știu că în general ideea de All Inclusive este costisitoare de dus până la capăt și de undeva trebuie să taie cineva pentru a rămâne pe plus. Un lucru îmbucurător în privința mâncării era faptul că preparatele gătite,erau gătite corect, fără să fie crude, pline de ulei sau arse. Problema este cu condimentele, sarea și piperul. Sau poate e doar problema mea, însă nu am vrut să nimeresc la clubul diabeticilor. Mâncare fadă, fără sare, piper etc. E dezamăgitor pentru că au produse bune, se vede că încearcă să diversifice( rață, porc, miel, vită, rechin, pui) însă nu ajută aceste produse să strălucească cu absolut nimic. Este corect că se pot pune sare și piper direct la masă, dar personal sunt de părere că nu e același lucru. Am avut și 2 incidente. O dată cu inelele de calamar de la care mie și prietenei mele ni s-a făcut rău și nu am putut dormi toată noaptea iar dacă vedeți orez,vă rog să-l evitați pentru că avea gust de orez vechi amestecat cu puternice arome de mucegai. În altă ordine de idei, mâncarea este ceva la care mai trebuie lucrat. În rest, totul a fost peste așteptări.
Recomand Travelplanner: Agenția este okay, nu am avut vreo temere sau ceva, deși, e prima dată când plec cu ei. Sper să colaborăm și anul următor.
8.3
Hotel nou, modern, curat, camere spatioase
Hotelul este nou, modern, curat si are camere spatioase. Fiind pozitionat ceva mai departe de plaja te bucuri de liniste. Nu ofera multe facilitati familiilor cu copii; e drept ca am vazut doar câțiva copii. Personalul incearca sa fie amabil, unii reusesc altii nu. In general lipseste zambetul intalnit in tarile asiatice, atitudinea apropiindu-se de cea din RO. Realtiv problematic este transportul catre si dinspre plaja. Distanta e mare iar microbuzul circula la dus de la 9.30 insa nu te poti inoarce mai devreme de 14,00.
Recomand Travelplanner: Super OK.
9.3
Vacanta placuta !
Un hotel nou ,cu multe dotari peste categoria sa care m-a impresionat pozitiv prin grija pentru curatenie . Chiar daca hotelul este de tip boutique , micut este insa foarte cochet. Despre dotarile din camera pot spune ca are spatii mari de depozitare , AC foarte bun, baie cu dus si cabina WC separat , balcon cu masa si scaune unde te poti relaxa intr-o liniste exagerata pe care chiar as putea sa o trec la minusuri. Hotelul nu dispune de animatie insa in doua seri din cele 5 petrecute a existat in lobby spectacol cu muzica live la saxofon si chitara clasica, iar intr-o seara a exista to prezentare interactiva cu turistii a personalului de la restaurant , bar, bucatarie si staff care s-a incheiat cu un program de salsa prezentat de profesionisti In lobby se servesc bauturi diversificate cafea si frappe foarte bune ( la alegere arabica , columbia ). Ca si minusuri cel mai mare e distanta foarte mare fata de plaja privata si orele la care este programat transferul catre/ dinspre plaja (10 -14-17 ) astfel incat daca doresti sa beneficiezi de acest serviciu nu poti servi masa de pranz. Un alt aspect negativ este faptul ca nu exista bar la piscina dar cred ca situatia e provizorie pana cand se "aseaza"lucrurile hotelul fiind dat in folosinta anul acesta. Pentru mine a fost un sejur reusit si recomand fara retinere aceasta locatie ,acest lucru fiind si datorita colaborarii foarte bune cu agentia Travel Planner de la care am primit toate informatiile necesare.
Recomand Travelplanner: Colaborare foarte buna cu agentia , profesionisti pregatiti cu toate informatiile si recomandari pertinente si verificate .
9.0
Vacanta reusita
Am fost in anii trecuti la hoteluri de patru stele tot in Bulgaria insa conditiile de cazare la Grifid Foresta sunt peste. Probabil are trei stele pentru ca nu are centru SPA si sala de fitness. Este u hotel deschis in 2016. Este amplasat la cca 15-20 min de mers pe jos fata de plaja Vistamar. Mersul pe jos se poate face si oarecum in linie dreapta pe langa intrucat exista scari pe langa hotelul din fata - Havana Hotel Casino. Exista transport cu un micorbuz pus la dispozitie de cei de la Foresta cu plecare de la 10:00 si 14:00 cu intoarcere la 12:00 si 17:00. Daca mergeti cu copiii e ok sa le folositi. Avantajul utilizarii transportului e ca iti impune un program :). Noi mergeam la piscina dimineata iar dupa ce luam pranzul mergeam la mare cu la ora 14:00. Probabil sunt 3 km pana la plaja Vistamar, asa cum am citit intr-un review, insa doar daca mergi pe traseul microbuzului. Plusuri - Serviciile cu cazarea au fost foarte bune: camere aerisite si foarte spatioase, curatenie in camere in fiecare zi, disponibilitatea personalului, mancarea variata, foarte buna si nu foarte multa, din care sa se arunce jumatate - asa cum am vazut in anii trecuti la alte hoteluri. La piscina esti servit la sezlong intrucat piscina este la nivelul 1 iar barul la parter. Minusuri - piscina cam mica. A fost ok pentru copil intrucat peste tot e adanca de 1.15 m. Daca vreti piscine mari puteti merge la Grifid Bolero. Noi am mers intr- zi la Bolero, am spus la receptie ca suntem cazati la Grifid Foresta si ne-a dat voi sa stam la piscine. Nu ne-a spus nimeni nimic chiar daca aveam bratari de culori diferite. Toate bratarile la hoteluirile Grifid din Nisipuri au inscrise pe ele Grifid Hotels. Nu pot sa spun ca distanta este un minus intrucat daca mergi cu copil preferi sa ai liniste dupa 22-23:00 cu geamul deschis. La hotelurile de pe plaja asa ceva nu se poate decat poate dupa 1 - 2 noaptea. O chestie pe care nu am intalnit-o in ceilalti doi ani de Bulgaria: in sfarsit si-au dat seama bulgarii ca au au si turisti romani motiv pontru care instructiunile de la hotel sunt si in limba romana.
Recomand Travelplanner: Foarte ok. In ultima zi, dupa ce am vazut prognoza vremii pentru urmatoarea sapt, am incercat sa schimbam locatia sejurului. Agentia ne-a sprijinit insa cazarea din cealalta statiune ne-a facut sa ramanem la varianta initiala. Nu va luati dupa prognoze intrucat la noi din 7 zile 5 erau cu ploi si furtuni. In realitate nu am avut decat doua jumatati de zi cu nori in rest a fost soare.
6.2
Departe de lumea dezlantuita...
Hotel nou, deschis de curand cu camere mari si luminoase. Baia impartita in 3: doua separeuri pentru toaleta si dus, iar chiuveta in exterior, in genul hotelurilor de tranzit Etap sau Formula 1. Piscina este mica dar numai pentru adulti (adancime 110-115cm). Restaurant micut si cochet, mobilat in stil Ikea. Mancarea, in general buna, dar cam multe mancaruri cu sosuri. Vinurile sunt slabe si proaste. La fel si cafeaua, extrem de slaba si de proasta calitate. Recomand insa cocktailurile de la barul hotelului. Cea mai apropiata plaja este la 10-15 minute de mers pe jos, insa plaja unde sezlongurile, umbrelutele si bauturile sunt gratuite este ceva mai departe (20-30 minute de mers pe jos) . Se poate insa utilza microbuzul hotelului care insa pleaca la 10.00 (cand se termina micul dejun) si se intoarce la 12.00 (cand incepe pranzul). Dupa-amiaza, se pleaca la 14.00, dupa masa de pranz si revine al ora 18.00 cand incepe servirea cinei.
Recomand Travelplanner: Pentru prima experienta sunt multumit de cum a decurs relatia si rezervarea. Mai ales de faptul ca documentele de calatorie se pot regasi foarte usor, online, pe site-ul agentiei.
Acest hotel are 57 impresii pozitive si doar 1 negative.
Vezi toate impresiile (58)
Cum a fost vacanta ta?
Spune-ne despre experienta ta din vacanta. Impresiile tale ajuta pe cei ca tine sa ia decizii mai bune pentru urmatoarea lor vacanta.

Intrebari frecvente despre Hotel Grifid Foresta

Cat costa o vacanta hotelul Hotel Grifid Foresta?

In general, varful de sezon (iulie - august) corespunde cu cele mai ridicate preturi. Pentru o vacanta de 5 nopti, 2 adulti, la hotelul Hotel Grifid Foresta poti plati cca 590 euro.

Vacantele in extrasezon in Bulgaria vin cu cel mai bun raport calitate pret pentru vremea excelenta si preturile foarte avantajoase.In mai - iunie poti plati cca 370 euro pentru 5 nopti, 2 adulti.

In Bulgaria, cele mai interesante sunt vacantele in septembrie, cand preturile sunt foarte avantajoase - cca 480 euro iar vremea este excelenta pentru plaja pana spre sfarsitul lunii.

Care sunt conditiile de rezervare pentru hotelul Hotel Grifid Foresta?
In afara conditiilor flexibile covid, pentru Hotel Grifid Foresta oferim conditii super flexibile de plata, rezervare si anulare. Poti achita un avans de 10% ; iar restul cu pana la 2 saptamani inainte de vacanta; Doar -5% penalizare in cazul anularilor sau anulare gratuita daca transformati penalizarea in voucher valoric; orice modificare este gratuita
Hotel Hotel Grifid Foresta este potrivit pentru vacanta familiilor cu copil?
In general majoritatea hotelurilor ofera conditii pentru cazarea famiiilor cu copii. In particular, Hotel Grifid Foresta nu are aqua park, tobogane sau kids club dar asta nu inseamna ca nu ar fi potrivit pentru vacanta familiei tale. Vezi ce alte facilitati ofera acest hotel.
Hotelul Hotel Grifid Foresta are conditii flexibile covid?
Travel Planner ofera pentru Hotel Grifid Foresta conditii super flexibile. Anulare gratuita, reprogramare, acordare voucher sau rambursare in caz de carantina la destinatie sau la intoarcerea in tara, test covid pozitiv, inchiderea granitelor, solicitare test PCR negativ de la destinatie
Care sunt cele mai importante aspecte despre hotelul Hotel Grifid Foresta?
Hotelul Hotel Grifid Foresta este recomandat de Travel Planner. Principalele aspecte pe care ar trebui sa le stiti dspre Hotel Grifid Foresta sunt: sezlonguri de plaja, bar pe plaja, parcare, hotel de lant. Gasesti mai multe informatii pe site
Unde gasesc cea mai buna oferta pentru hotelul Hotel Grifid Foresta?
Cele mai bune conditii de pret si rezervare le gasiti la Travel Planner. Pentru Hotel Grifid Foresta, avem tarife convenabile si oferim optiuni flexibile si superflexibile de plata, rezervare si anulare. 98% apreciaza serviciile noastre (peste 18500 impresii) asadar, poti avea incredere in noi. Cei mai multi ne apreciaza in special pentru eficienta si rapiditate. In site, gasesti mai multe despre noi
Hotelul Hotel Grifid Foresta este un hotel apreciat de turisti?
Hotelul Hotel Grifid Foresta este foarte apreciat de turisti. Are 98% recomandari din 58 impresii iar nota generala este 9.0. Cel mai mult, turistii apreciaza categoria Camere cu nota 9.6 si Personal cu nota 9.3
Hotelul Hotel Grifid Foresta are parcare proprie?
Hotelul Hotel Grifid Foresta are o parcare proprie. Gasiti mai multe despre conditiile plata sau alte posibilitati de parcare in pagina noastra, la sectiunea tariful include / nu include. Indiferent daca este sau nu gratuita, parcarile au locuri limitate. In varful de sezon exista posibilitatea sa fiti directionati spre parcari publice (in general personalul hotelului va asista si va recomanda cea mai buna / apropiata optiune). Acestea sunt sigure, sunt pazite si costa cca 5-10 euro / zi de masina.
Hotelul are piscina interioara?
La hotelul Hotel Grifid Foresta nu exista o piscina interioara
Permite animale de companie?
La hotelul Hotel Grifid Foresta nu sunt permise animalele de companie
Ce tipuri de camera se pot rezerva la hotelul Hotel Grifid Foresta
Cel mai popular tip de camera este Camera dubla. Alte tipuri de camera de la hotelul Hotel Grifid Foresta: Camera single
Care este varsta copiilor pana la care primesc o reducere / gratuitate?
Hotelul Hotel Grifid Foresta ofera reduceri sau gratuitati pentru copiii pana la 16 ani si considera infanti (gratuitate) copiii pana la 1 ani. Consultati sectiunea "Reduceri copii / adulti" unde detaliem oferta de reduceri si gratuitati pentru copii si adulti
Ce alte hoteluri pot fi interesante comparativ cu hotelul Hotel Grifid Foresta?
Comparativ cu hotelul Hotel Grifid Foresta ati putea gasi interesante in Nisipurile de Aur si hotelurile si Hotel Perunika, Hotel Nympha, Hotel Riviera Beach, Hotel Lilia. Pentru mai multe variante, consultati oferta completa pentru Nisipurile de Aur
Alege perioada si calculeaza pret