TravelPlanner
Înapoi la meniu
TravelPlanner
Travel Planner
4 stele

Prestige Hotel & Aquapark Nisipurile de Aur - Bulgaria, oferte 2021

4 stele
Nisipurile de Aur - Vezi pe hartă
30% reducere intre 24.07 - 31.07 / pana la 30.07
20% reducere intre 01.08 - 28.08 / pana la 27.08
15% reducere intre 29.08 - 30.09 / pana la 24.09
69% recomandari
52 impresii Travel Planner
69% / 52 impresii
30%
Alege perioada si calculeaza pret

Informatii hotel

Prestige Hotel & Aquapark a fost renovat in 2020 si se afla la 150 m de plaja din Nisipurile de Aur. Oferta de cazare all inclusive include acces gratuit la aquapark-ul cu 4 tobogane si diverse activitati acvatice. Camerele mari, spatioase si facilitatile pentru copii recomanda acest hotel pentru o vacanta all inclusive potrivita familiilor cu copii.
Aqua park / Tobogane
Kids club
Parcare
Piscina interioara
Arata mai mult

Amplasare: Prestige Hotel & Aquapark este situat in apropierea Parcului National Nisipurile de Aur, la 13 km sud de statiunea Albena, la 16 km de orasul Varna si la 25 km de Aeroportul International Varna (Letishte Varna). Se afla la 150 m de plaja si 500 m de centrul statiunii (Hotel International Casino), avand in extremitatea sudica a statiunii complexul Riviera Beach iar in cea nordica plaja Nirvana Beach. Este amplasat la aproximativ 1 km de aquapark Aquapolis din Nisipurile de Aur (la iesirea inspre statiunea Constantin si Elena), la 2.6 km de Manastirea Aladzha si la 20 km sud de Castelul Regina Maria din Balchik.

Cazare: cladirea principala a hotelului are 6 etaje, 4 lifturi si ofera 45 de camere duble, 22 de studiouri si 120 de apartamente cu 1 dormitor. Dotarile camerelor cuprind aer conditionat, TV, telefon, seif, acces la internet wireless (contra cost), frigider, baie cu dus sau cada, uscator de par si balcon.

  • Camerele duble (17 mp) pot avea pat dublu sau cate doua separate, plus o canapea extensibila.
  • Camerele duble premium (25 mp) pot avea pat dublu sau cate doua separate, plus o canapea extensibila.
  • Apartamentele cu un dormitor (45 mp) au usa intre camere, iar dormitorul este cu pat dublu. Apartamentele beneficiaza si de o bucatarie neechipata.

Facilitati/servicii: 2 parcuri acvatice cu tobogane si atractii acvatice (oaspetii pot utiliza gratuit si parcul acvatic de la Prestige Deluxe Hotel Aquapark Club); o piscina exterioara cu tobogane,

piscina de relaxare, piscina interioara cu apa incalzita, sala de fitness, schimb valutar, room service, acces Wi-Fi in intreg hotelul, spalatorie, fier de calcat.

Activitati: program de animatie sportiva (gimnastica, zumba, streching, aerobic, boccia, darts, gimnastica acvatica, volei, fotbal, tenis de masa, shuffleboard), divertisment de seara (6 zile pe saptamana).

Catering: 2 restaurante All Inclusive, lobby bar, bar la piscina, patiserie, automate de cafea si apa pe fiecare etaj al hotelului.

SPA: jacuzzi, sauna, baie turceasca (in Prestige Deluxe Hotel Aquapark Club), baie de abur, sauna cu sare, masaj.

Pentru copii: piscina separata pentru copii cu tobogane mici (nava pirat, 4 fantani si 4 tobogane), aquapark, club pentru copii si camera de joaca, patut pentru copii, scaune inalte in restaurant.

Plaja: publica, sezlonguri si umbrela de soare pe plaja contra cost.

Parcare: contra-cost (aproximativ 15 leva/zi).

Informatii suplimentare:
-Hotelul nu accepta animalele de companie.
-Fumatul este interzis in lobby, restaurante, baruri sau in camere.
-Check-in la ora 14:00, check-out pana la ora 12:00.
-Sezlongurile nu pot fi rezervate in avans.
-Nu este permisa iesirea din restaurante cu mancare si bauturi.
-Un cod vestimentar adecvat este obligatoriu in restaurante (exclude purtarea de costume de baie, pantaloni scurti si slapi).
-Hotelul isi rezerva dreptul de a modifica programul restaurantelor si barurilor fara notificare prealabila.

Arata mai putin

Oferta cazare Prestige Hotel & Aquapark Nisipurile de Aur, Bulgaria 2021

  Conditii superflexibile: Anulare gratuita, reprogramare, acordare voucher sau rambursare in caz de carantina la destinatie, test PCR pozitiv inainte de plecarea in vacanta, inchiderea granitelor. Plati in rate.
Ce este inclus sau nu in pret?

Este inclus: masa in regim All Inclusive (mic dejun + pranz + cina in stil bufet), bauturi alcoolice si non-alcoolice locale la masa si intre mese la barul din lobby (10:00 - 23:00 bauturi calde, bauturi racoritoare, bere, vin, alcool bulgaresc, cocktail-uri) si barul de la piscina, gustari intre mese; acces aquapark, sezlonguri si umbrele la piscina exterioara in limita disponibilitatii, seif in camera, internet wireless in lobby, patut pentru bebelus, jacuzzi, sauna.

Nu este inclus: internet wireless in camere, bauturi de import, dupa ora 23:00 toate bauturile sunt contra cost, sala de fitness, tenis de masa, masaj, baie turceasca (in Prestige Deluxe Hotel Aquapark Club), baie de aburi, sauna cu sare, sezlonguri si umbrele la plaja, room service, serviciu de spalatorie.

*Hotelul isi rezerva dreptul de a efectua modificari asupra serviciilor, fara o notificare in prealabil.

Reduceri copii / adulti

Reduceri pentru copii

  • copil intre 0-1.99 ani - gratuit (in toate tipurile de camera)
  • cu 1 adult - primul copil intre 2-12.99 - plateste tarif de adult; al doilea copil intre 2-12.99 - reducere de 100 % (in Camera dubla)
  • cu 1 adult - un copil intre 0-12.99 - reducere de 100 % (in Camera single)
  • cu 2 adulti - primul copil intre 2-12.99 - reducere de 100 %; al doilea copil intre 2-12.99 - reducere de 50 % (in Camera dubla si Camera dubla premium)
  • cu 2 adulti - primul si al doilea copil intre 2-12.99 - reducere de 100 %; al treilea copil intre 2-12.99 - reducere de 45 % (in Apartament cu 1 dormitor)
  • cu 3 adulti - primul copil intre 2-12.99 - reducere de 100 %; al doilea copil intre 2-12.99 - reducere de 60 % (in Apartament cu 1 dormitor)
  • cu 4 adulti - un copil intre 2-12.99 - reducere de 100 % (in Apartament cu 1 dormitor)

Reduceri pentru adulti

  • al 3-lea adult - reducere de 20 % (in Camera dubla si Camera dubla premium) si reducere de 75 % (in Apartament cu 1 dormitor)
  • al 4-lea adult - reducere de 35 % (in Apartament cu 1 dormitor)
Informatii Covid-19

 

Stimaţi oaspeţi,

Echipa noastră urmăreşte cu atenţie maximă indicaţiile şi ordinele instituţiilor răspunzătoare pentru prevenţia propagării Covid-19, inclusiv - Organizaţia Mondială a Sănătăţii (WHO), Centrului European de Control şi Profilaxie a bolilor (ECDC), Ministerul Sănătăţii (MS), Ministerul Turismului (MT), Inspecţia Regională a Sănătăţii (IRS), Agenţia Bulgară de Securitate a Alimentelor (ABSA), Inspecţia Regională pentru Protecţia Mediului şi Apelor (IRPMA), Municipalitatea Varna. În legătură cu toate indicaţiile, ordonanţele şi actele normative emise, am dori să vă asigurăm că am întocmit procese verbale şi planuri de acţiune coroborate cu specifica hotelurilor, restaurantelor, barurilor, piscinelor şi zonelor de repaus şi divertisment.

De asemenea, o preocupare majoră pentru noi este şi siguranta angajaţilor noştri şi familiilor lor. O mare parte dintre aceştia au o experienţă profesională îndelungată în domeniul turismului, fiind familiarizaţi cu cele mai bune practici şi fiind instruiţi să întreprindă cele mai corecte acţiuni pentru beneficiul Dvs. Fiecare dintre angajaţii hotelurilor "Prestige" este echipat cu echipamente personale de protecţie, inclusiv măşti de protecţie, viziere, salopete de protecţie, mănuşi. La fiecare loc de muncă sunt amplasate dispensere cu produse de dezinfecţie, indicaţii privind aplicarea lor si liste de verificare a măsurilor impuse de conducere. Înainte de angajarea salariaţilor, ulterior la fiecare 14 zile am planificat efectuarea testelor de Covid-19, pentru a preveni propagarea bolii. Fiecare dintre angajaţi parcurge o pregatire efectuată de superiori pe tema principală cum să-şi îndeplinească în siguranţă obligaţiile în serviciul oaspeţilor noştri.

În cele ce urmează vă vom prezenta în rezumat măsurile concrete pe care le întreprindem în diferitele departamente ce alcătuiesc serviciul şi produsul hotelurilor "Prestige".

Recepţie, zona de lobby şi procesul de cazare şi check-out al oaspeţilor
Cazarea şi check-out-ul se vor efectua în intervalul orar indicat în prealabil - orele 12-14, oaspeţii noi urmând a fi cazaţi cu prioritate în camere eliberate în ziua anterioară, pentru o dezinfectare, curăţare şi verificare a spaţiilor de cazare. La recepţie va fi instalată o protecţie din plexiglas cu grosimea de 3 mm, pentru a se evita contactul direct între oaspete şi angajat. Pe podea vor fi puse autocolante de limitare pentru respectarea unei distanţe de 2 m între oaspeţii care aşteaptă la coadă. La toate intrările, ieşirile în recepţie, în lifturi, vor fi instalate dispensere cu senzor cu gel dezinfectant. În zona de lobby mobila va fi îndepărtată la distanţe maxime, oferind capacitate redusă, pentru a se preveni adunările de multe persoane la un loc, în spaţiul închis. Procedura de cazare şi de check-out va fi scurtată la maxim, indicaţiile pentru oaspeţi şi o prezentare mai detaliată a serviciilor urmând a se efectua prin telefon, din cameră. Capacitatea maximă a serviciilor prestate în recepţie este de 4 persoane /o familie de o dată, în scopul acesta am amenajat în hotelurile noastre o zonă de lobby în exterior, pentru aşteptare şi odihnă. Angajaţii de la recepţie, portarii, angajaţii responsabili cu relaţiile cu clienţii - aceştia toţi vor fi dotaţi cu diferite echipamente de protecţie personală. Materialele publicitare, dosarele de informare, vor fi puse la dispoziţia oaspeţilor, la cerere, după prelucrarea prealabilă cu produse dezinfectante. Toate suprafeţele de contact din zona lobby-ului - mobila, butoanele lifturilor, mobila din zonele exterioare ale lobby-ului, vor fi dezinfectate la fiecare oră.

Spaţiile de cazare
Toate spaţiile de cazare din hotelurile "Prestige" vor fi curăţate zilnic cu produse de curăţare şi dezinfectare certificate, vor fi aerisite mecanic, iar suprafeţele de contact vor fi dezinfectate zilnic. Fiecărui oaspete va fi pus la dispoziţie un set sanitar cu mască şi mănuşi de unică folosinţă. Consumabilele pentru baie vor fi etichetate cu conţinutul detaliat. Curăţarea şi menajul camerelor pentru dezinfectarea suplimentară vor fi efectuate cu aparate generatoare de abur, cu temperatura maximă de funcţionare de 97C, iar suprafeţele de contact - cu lămpi bactericide. Filtrele convectoarelor individuale de climatizare şi sistemele tip split, vor fi curăţate cu soluţie apoasă de produs dezinfectant după sfârşitul şederii fiecărui oaspete/familii. După părăsirea spaţiului, perioada minimă de curăţare, alimentare şi dezinfectare a camerei va fi de minim 4 ore. Hotelurile au la dispoziţie propriile spălătorii dotate cu maşini profesionale de spălat, de uscat şi de călcat (calandre), sisteme de dozare care funcţionează cu produse certificate de Inspecţiile Regionale de Sănătate şi în care are loc spălarea şi călcarea lenjeriilor de pat şi a prosoapelor. Potrivit instrucţiilor primite din partea instituţiilor, procedura se va efectua la temperaturi mari - 60-90C.

Restaurante, baruri, bucătării
Potrivit dispoziţiilor prezente date de Ministerul Sănătăţii, Inspecţiile Regionale de Sănătate şi Agenţiei Bulgare de Securitate a Alimentelor, alimentaţia oaspeţilor se va efectua în părţile deschise ale hotelurilor. Pentru a se evita formarea cozilor şi lipsa locurilor, intervalul orar al meselor va fi prelungit cu câte 1 oră suplimentară. Hotelurile îşi rezervă dreptul ca, în funcţie de capacitatea şi ocuparea hotelului, într-o etapă mai târzie să introducă diferite ore de luat masa, după program, pentru a se evita acumularea persoanelor. Bufetele vor fi dotate cu protecţie din plexiglas, cu grosimea de 3 mm şi diferitele feluri de mâncare vor fi puse în farfurii de către bucătari, în funcţie de preferinţele şi dorinţele oaspeţilor. Mesele vor fi curăţate şi dezinfectate după fiecare oaspete/familie. Distanţa dintre diferitele mese va fi de un minim de 1.5 m. Vor fi folosite feţe de masă de unică folosinţă. Tacâmurile vor fi date de către un angajat. Barurile vor fi dotate cu protecţie din plexiglas, cu grosimea de 3 mm şi toate băuturile vor fi date de către un angajat. Automatele de băuturi vor fi deservite de barmani, oaspeţii vor avea acces independent numai la produsele ambalate. Fluxul de persoane, în partea închisă a restaurantelor, va fi într-un singur sens, cu intrarea şi ieşirea diferite către părţile deschise, toate semnalizate cu autocolante şi indicatoare. Munca în spaţiile bucătăriei va fi efectuată conform prevederilor şi ordinelor Agenţiei Bulgare de Securitate a Alimentelor şi conform sistemelor HACCP integrate în hotelurile "Prestige". Produsele vor fi recepţionate de la furnizori de către angajaţi special desemnaţi care vor urmări cu stricteţe privind calitatea, numerele de loturi, originea şi termenul de valabilitate ale produselor. Depozitarea se va face în camere profesionale de depozitare la temperaturi peste zero grade, în camere de congelare şi refrigerare, iar prelucrarea se va face în diferite încăperi de preparare, respectându-se cu stricteţe fluxurile şi completându-se jurnalele de temperaturi. Toţi angajaţii unităţilor de alimentaţie şi băuturi vor lucra echipaţi cu mijloace de protecţie personală, respectând cu stricteţe regulile sanitare şi de igienă.

Piscine, zone de repaus, animaţie
Piscinele hotelurilor Prestige, în aer liber şi cele interioare, sunt dotate cu staţii automatizate de dozare a produselor de dezinfecţie, precum şi sisteme de pompare ce asigură circulaţia corectă şi filtrarea apei. În sezonul 2020, în conformitate cu indicaţiile Inspecţiilor Regionale de Sănătate, în toate piscinele va fi menţinut un nivel ridicat de hipoclorit de sodiu, pentru o dezinfectare mai bună. La fiecare 10 zile vor fi prelevate probe din apă de către laboratoare certificate, pentru analize microbiologice, rezultatele urmând a fi puse la dispoziţia fiecărei părţi interesante. Curăţarea piscinelor va fi efectuată zilnic, cu dispozitiv de curăţare a fundului piscinei, prin echipamente de pompare. Filtrele cu nisip şi gratiile scurgerilor vor fi curăţate zilnic. Şezlongurile şi umbrelele tuturor piscinelor vor fi amplasate la o distanţă mai mare unii de alţii, fără saltele, urmând a fi dezinfectate după plecarea oaspetelui.
Toate programele de animare, activităţile sportive, programul pentru divertismentul copiilor, vor fi desfăşurate în părţile deschise ale hotelurilor, în jurul piscinelor, în locurile de joacă în aer liber. Acestea vor fi curăţate şi dezinfectate de câteva ori zilnic.

Ventilaţie, climatizare şi părţi comune
Hotelurile "Prestige" au la dispoziţie 4 agregate cu pompe termice pentru climatizarea părţilor comune, şi sisteme tip split, toate fiind alimentate cu agent de răcire R-410A, în conformitate cu Regulamentul 517 al Uniunii Europene. Hotelurile au la dispoziţie dosarele sistemelor în care sunt descrise procedurile de întreţinere şi exploatare în siguranţă. Toate filtrele aparatelor de climatizare şi sistemelor split ce deservesc părţile comune vor fi curăţate lunar cu soluţie apoasă cu produs de dezinfectare, iar în spaţiile de cazare după şederea fiecărui oaspete/familie. Hotelurile sunt dotate cu un sistem de ventilaţie de schimb general, sub presiune şi de aspiraţie, cu senzori privind nivelul de dioxid de carbon şi care determină debitul necesar de funcţionare.
Hotelurile Prestige au la dispoziţie un sistem elaborat pentru clasificarea deşeurilor, originea deşeurilor, activitatea prin care au fost generate precum şi colectarea lor selectivă şi eliminarea selectivă, conform prevederilor Inspecţia Regională pentru Protecţia Mediului şi Apelor.

Măsurile detaliate mai sus sunt actuale în momentul de faţă, în conformitate cu instituţiile şi vor fi actualizate şi adaptate, conform evenimentelor şi derularea situaţiei. Hotelul are la dispoziţie un cabinet medical dotat complet şi certificat, cu spaţiu pentru efectuarea manipulărilor, cu servicii 24 din 24 la faţa locului sau în cea mai apropiată policlinică.

Impresii Prestige Hotel & Aquapark Nisipurile de Aur

9.7
Prestige Hotel&Aquapark
Este un hotel cu camere spatioase, cu masa nu foarte bogata in all inclusive, dar pentru mine a fost suficient incat sa imi aleg ceva pe gustul meu. Apreciez oamenii care lucreaza acolo ca niste furnicute, continuu, si la servire si la curatenia camerelor.Camerele sunt spatioase, cu balcon,baia mare cu cada. Plaja privata este la 2 km la Nirvana Nude Beach se face cu transfer microbuz la anumite ore . Este gratuit sezlongul si umbrela si romanii nu prea merg acolo. Este o plaja linistita cu teren de volei cu un snack bar, si langa el este o plaja de nudisti. Hotelul are si piscina interioara cu apa calda si mi-a placut ca e mai linistit acolo. Nu e multa lume si am inotat in voie.
Recomand Travelplanner: Prompti.

Arata mai mult

8.2
Bine...nu foarte bine!
Hotelul a fost putin sub asteptari, avand in vedere ca are 4 stele. In general mobilierul este vechi si necesita unele reparatii, dar am apreciat faptul ca se facea curatenie zilnic in camera. Camerele mari, majoritatea fara mocheta. La piscina, in zona barului si a meselor era cam mizerie, dar cred ca erau vinovati si turistii foarte neglijenti lasau mancare si mizerie peste tot, iar personalul nu prea facea fata. Barul exterior are mare nevoie de renovare, la fel si mocheta de langa piscina. Mancarea era acceptabila, daca nu esti foarte pretentios gasesti mereu ceva de mancare, chiar si pt copii. Foarte neplacut ca nu au suficiente linguri, furculite..si la un moment dat nu puteai manca pt ca nu mai erau tacamuri. Personalul, cu cateva exceptii, nu era foarte amabil, in cel mai bun caz erau indiferenti. Animatorii erau foarte tineri si neexperimentati, prestatia lor era foarte slaba. Rar reuseau sa atraga copiii sau adultii in activitati. Un avantaj ca au parcare gratuita si wi-fi mergea bine peste tot. Nu era departe de plaja, la 5 min pe jos, se coborau cateva scari. Per ansamblu a fost acceptabil.
Recomand Travelplanner: Agentie foarte serioasa, desi nu ma asteptam, pt ca am gasit-o pe internet. Am apreciat ca am primit cu cateva zile inainte un mail in care mi se amintea ce documente trebuie sa am la mine si de asemenea un sms in ziua plecarii cu un numar de telefon de la agentie pentru orice probleme as intampina.

Arata mai mult

9.0
O vacanta reusita
Imediat cum am ajuns am primit parcare lângă intrarea in hotel, personal amabil, camera cu paturi incapatoare, comode, curatenia facuta zilnic, prosoape schimbate zilnic. Piscine curate, mâncare diversificată. In general totul e ok, cu mici obiectiuni referindu-ne la un hotel de 4 stele, dar nu sunt hotaratoare incat sa-ti strice sejurul. Plaja aproape, cobori câteva scări si esti pe plaja, în zona hotelului Admiram, o plaja linistită, curata, aerisita, dar chistoacele de țigară n-au lipsit nici aici. Recomand familiilor cu copii, dar u numai. Hotelul amplasat într-o zonă linistită.
Recomand Travelplanner: Peste asteptari. Agenția a fost alaturi de noi de la prima discuție până la intoarcerea acasa cu informatii utile, precizări, lămuriri, a arătat implicare si solicitudine, mesaje la plecare si intoarcere cu ganduri bune. Recomand cu incredere Travel Planner cel putin pentru vacanțele în Bulgaria, noi apelând pentru prima dată la aceasta agentie pentru prima vancanta in Bulgaria.

Arata mai mult

9.1
Raport bun calitate pret! Multumita!
Un hotel ok, as mai reveni aici, ai de toate intrun spatiu rezonabil. Pro-piscina mare, piscina mica, piscina copii, tobogane mari si mici,spatiu joaca copii langa zona de masa, 3 trambuline, leagane, mancarea buna, umbra copacilor, aparate de apa si cafea peste tot, curatenie zilnica in camere, manacre diversificata zilnic(peste, fructe mare, iepurie, curcan, fructe proaspete,etc), cateva activitati pt copii, 2 aparate de joaca copii fara plata, amplasare aproape.de.centrul statiunii, 10 min pana la Roata, miniTurnul Efel. Parcarea Mare si Gratuita!!! Contra- slaba calitate a bauturilor(bere, vin, sucuri copii), lada de inghetata incuiata deseori, murdarita de turisti si necuratata, putine umbrele la piscina, lipsa spatiului de joaca si activitate pt animatori, se improviza in zona sezlongurilor, lipsa plaja proprie, dar este si departe de aceasta, cam 10min pe jos, sau 15min cu un carucior de copil.
Recomand Travelplanner: Sunt incantate de voi, e a 2 oara can iau servicii de la voi, promti, corecti si buni informatori, preturi bune. Recomand amabilitatea si calitatea serviciilor voastre.

Arata mai mult

9.8
Un sejur perfect pentru familie cu 2 copii cazare apartament
Totul la superlativ. Amabilitate bucurie pe fetele celor care te cazeaza, te servesc la bar, te supravegheaza la aqua park. Mancare excelenta, intre mese gustari, fructe inghetata la discretie fara pic de retinere. Apartament curat si spatios, degradat pe alocuri de turisti. Distanta pana la plaja cam mare. 2 sezlonguri si umbrela 36 leva. Plaja curata si ingrijita. Poti veni cu umbrela ta in zona special amenajata. Hotelul plin de romani, iar bulgarii respecta acest lucru si stiu ca noi le aducem profit si se poarta ca atare.
Recomand Travelplanner: Excelenta. Cu siguranta vom fi partneri pe viitor la achizitia de vacante.

Arata mai mult

8.6
O vacanta reusita
Hotelul arata bine pe exterior. Interiorul insa este uzat (usile se inchideau si se deschideau greu, canapeaua pe care trebuia sa doarma baiatul de 6 ani era foarte deteriorata si cand te intindeai pe ea, te rostogoleai la mijloc - imposibil de dormit pe ea). Toboganele exterioare au fost insa magice. Sunt 5 pentru copii mai mari si adulti si o piscina mica cu 6 tobogane pentru copii mici. Copiii nostril au fost incantati. Singura nemultumire a noastra a fost canapeaua ingrozitoare pe care nu se putea dormi. Desi am vorbit la receptie de 3 ori, nu s-a intamplat nimic pana cand nu am fost indrumati sa facem reclamatie. Solutia salvatoare gasita - o patura pusa pe mijlocul canapelei, intr-o incercare inutila de a acoperi gaura din mijloc. Distanta pana la plaja e de 5 minute de mers pe jos si puteam sa mergem pe jos cu 2 copii (unul de nici 3 ani). Piscina interioara era deschisa. Personalul amabil, animatori pentru copii. Sezlongurile pe plaja cam scumpe - 36 de leva - 2 seslonguri + o umbrela iar la ora 6 se inchidea si ti se luau saltelele de pe sezlong. Impresia generala a fost ok. Nimic nu e perfect. Noi ne-am simtit bine.Foarte aglomerat mi s-a parut insa.
Recomand Travelplanner: Foarte seriosi si prompti. Peste asteptari. Ne-au trimis mesaj "reminder" inainte de a pleca in vacanta cu ce trebuie sa avem la noi.

Arata mai mult

Acest hotel are 36 impresii pozitive si doar 16 negative.
Vezi toate impresiile (52)
Cum a fost vacanta ta?
Spune-ne despre experienta ta din vacanta. Impresiile tale ajuta pe cei ca tine sa ia decizii mai bune pentru urmatoarea lor vacanta.

In afara de Prestige Hotel & Aquapark, te-ar mai putea interesa in Nisipurile de Aur, Bulgaria

Intrebari frecvente despre Prestige Hotel & Aquapark

Cat costa o vacanta la hotelul Prestige Hotel & Aquapark?

In general, varful de sezon (iulie - august) corespunde cu cele mai ridicate preturi.

Vacantele in extrasezon in Bulgaria vin cu cel mai bun raport calitate pret pentru vremea excelenta si preturile foarte avantajoase.In mai - iunie poti plati cca 620 euro pentru 5 nopti, 2 adulti.

In Bulgaria, cele mai interesante sunt vacantele in septembrie, cand preturile sunt foarte avantajoase - cca 250 euro iar vremea este excelenta pentru plaja pana spre sfarsitul lunii.

Intra aici si calculeaza cat costa o vacanta in perioada in care vrei sa calatoresti.
Care sunt conditiile de rezervare pentru hotelul Prestige Hotel & Aquapark?
In afara conditiilor flexibile covid, pentru Prestige Hotel & Aquapark oferim conditii super flexibile de plata, rezervare si anulare. Poti achita un avans de 10% ; iar restul cu pana la 2 saptamani inainte de vacanta; Doar -5% penalizare in cazul anularilor sau anulare gratuita daca transformati penalizarea in voucher valoric; orice modificare este gratuita. Avem conditii foarte bune. Intra pe site si rezerva sau vezi mai multe detalii
Hotel Prestige Hotel & Aquapark este potrivit pentru vacanta familiilor cu copil?
In general majoritatea hotelurilor ofera conditii pentru cazarea famiiilor cu copii. In particular, Prestige Hotel & Aquapark are aqua park, are kids club ceea ce il face foarte potrivit pentru vacantele reusite ale familiilor cu copii. Gasesti aici toate detaliile despre hotel si consulta ofertele noastre.
Hotelul Prestige Hotel & Aquapark are conditii flexibile covid?
Travel Planner ofera pentru Prestige Hotel & Aquapark conditii super flexibile. Anulare gratuita, reprogramare, acordare voucher sau rambursare in caz de carantina la destinatie sau la intoarcerea in tara, test covid pozitiv, inchiderea granitelor, solicitare test PCR negativ de la destinatie
Care sunt cele mai importante aspecte despre hotelul Prestige Hotel & Aquapark?
Principalele aspecte pe care ar trebui sa le stiti dspre Prestige Hotel & Aquapark sunt: aqua park / Tobogane, kids club, parcare, piscina interioara. Gasesti mai multe informatii pe site
Unde gasesc cea mai buna oferta pentru hotelul Prestige Hotel & Aquapark?
Cele mai bune conditii de pret si rezervare le gasiti la Travel Planner - vezi aici oferta noastra. Pentru Prestige Hotel & Aquapark, avem tarife convenabile si oferim optiuni flexibile si superflexibile de plata, rezervare si anulare. 98% apreciaza serviciile noastre (peste 18500 impresii) asadar, poti avea incredere in noi. Cei mai multi ne apreciaza in special pentru eficienta si rapiditate. In site, gasesti mai multe despre noi
Hotelul Prestige Hotel & Aquapark este un hotel apreciat de turisti?
Hotelul Prestige Hotel & Aquapark are 69% recomandari din 52 impresii iar nota generala este 8.4. Cel mai mult, turistii apreciaza categoria Calitate / pret cu nota 8.6 si Personal cu nota 8.5. Intra pe site si consulta impresiile trimise de turistii nostri
Hotelul Prestige Hotel & Aquapark are parcare proprie?
Hotelul Prestige Hotel & Aquapark are o parcare proprie. Intra pe site si afla mai multe despre conditiile plata sau alte posibilitati de parcare in pagina noastra, la sectiunea tariful include / nu include. Indiferent daca este sau nu gratuita, parcarile au locuri limitate. In varful de sezon exista posibilitatea sa fiti directionati spre parcari publice (in general personalul hotelului va asista si va recomanda cea mai buna / apropiata optiune). Acestea sunt sigure, sunt pazite si costa cca 5-10 euro / zi de masina.
Hotelul are piscina interioara?
La hotelul Prestige Hotel & Aquapark exista o piscina interioaraAfla aici mai multe detalii
Permite animale de companie?
La hotelul Prestige Hotel & Aquapark nu sunt permise animalele de companieAfla aici mai multe detalii
Ce tipuri de camera se pot rezerva la hotelul Prestige Hotel & Aquapark
Cel mai popular tip de camera este Apartament cu 1 dormitor. Alte tipuri de camera de la hotelul Prestige Hotel & Aquapark: Camera single standard, Camera dubla standard, Camera dubla premium, Camera dubla fara balconVezi aici oferta pentru toate tipurile de camera.
Care este varsta copiilor pana la care primesc o reducere / gratuitate?
Hotelul Prestige Hotel & Aquapark ofera reduceri sau gratuitati pentru copiii pana la 13 ani si considera infanti (gratuitate) copiii pana la 2 ani. Consultati sectiunea "Reduceri copii / adulti" unde detaliem oferta de reduceri si gratuitati pentru copii si adultiVezi mai multe detalii in site
Ce alte hoteluri pot fi interesante comparativ cu hotelul Prestige Hotel & Aquapark?
Comparativ cu hotelul Prestige Hotel & Aquapark ati putea gasi interesante in Nisipurile de Aur si hotelurile si Hotel Kaliakra Palace, Hotel Admiral, Prestige Deluxe Aquapark Club, Hotel Luna. Pentru mai multe variante, consultati oferta completa pentru Nisipurile de Aur
Alege perioada si calculeaza pret