Hotel Dolphin Constantin si Elena - Bulgaria, oferte 2021

Oferta în curs de actualizare
76% recomandari
58 impresii Travel Planner
76% / 58 impresii
Alege perioada si calculeaza pret

Informatii hotel

Hotel Dolphin din Sf Constantin si Elena este situat la 70 m de plaja, in imediata apropiere a hotelului Dolphin Marina, dar la o altitudine mai inalta. Este o optiune avantajoasa de cazare all inclusive pe litoralul bulgaresc. Hotelul Dolphin este unul dintre hotelurile din complexul Grand Varna si ofera toate facilitatile pentru o vacanta reusita in Bulgaria. Arata mai mult
Sezlonguri de plaja
Bar pe plaja
Parcare

Cazare: Hotelul are 4 etaje, 3 lifturi si ofera cazare in 114 camere duble, 27 camere de familie, 4 studiouri si 28 mezonette. Unitatile de cazare au podea cu placi ceramice, aer conditionat central, TV cu ecran plat si programe prin satelit, frigider, telefon, seif, baie cu dus sau cada si uscator de par, balcon.

  • Camerele duble au o suprafata de 24 mp, ofera 2 paturi twin si 1 canapea de 120 cm/190 cm dimensiune;
  • Camerele de familie sunt compuse din 2 camere duble standard cu usa de conexiune intre ele;
  • Mezonettele ofera 2 paturi single la etajul 1 si 1 pat king size la etajul 2.

Facilitati: piscina in aer liber,

piscina pentru copii (incalzita, cu tobogan, deschisa in perioada 01.06-07.09.2020), loc de joaca pentru copii, mini club (3 - 12 ani), parc de aventuri pentru copii), scaune inalte in restaurant, acces Wi-Fi, teren de tenis, teren de fotbal, sala de fitness in aer liber, amfiteatru pe plaja, spalatorie, parcare nepazita. Accesul cu animale de companie nu este permis.

Activitati: programe de animatie (gimnastica acvatica, tenis de masa, gimnastica aerobica, boccia, darts, volei pe plaja si alte sporturi),  spectacole de animatie seara (in intervalul 11.06-31.08.2020).

Catering: restaurant principal cu bufet pentru copii, lobby bar, bar de fructe, bar la plaja.

Arata mai putin
Ce este inclus sau nu in pret?

Este inclus: masa in regim All Inclusive Plus  (mic dejun + pranz + cina in sistem bufet), bauturi alcoolice si non-alcoolice locale la mesele principale si intre mese (lobby bar si pe plaja), bufet special pentru copii in restaurantul principal, gustari reci si calde intre mese, bar de inghetata (disponibil intre 24.05 - 06.09); seif, acces internet (in lobby, in jurul piscinei si la plaja), acces parcare nepazita (in limita locurilor disponibile), 2 sezlonguri si o umbrele la piscina exterioara si pe plaja in limita disponibilitatii, piscina pentru copii incalzita (cu topogan, 24.05-16.09),parc de aventuri pentru copii, mini club, patut de bebelus, tenis de masa, biliard, darts, sah, volei pe plaja, aerobic, fitness in aer liber, program de animatie, spectacole de animatie seara (11.06 - 31.08). Programul de All Inclusive incepe cu pranzul in ziua sosirii, si se termina cu micul dejun in ziua plecarii.

Nu este inclus: bauturile alcoolice si non-alcoolice de import, teren de tenis si fotbal, masaj, acces WI-FI in camere


*Hotelul isi rezerva dreptul de a efectua modificari asupra serviciilor, fara o notificare in prealabil.
Reduceri copii / adulti

Reduceri pentru copii

  • copil intre 0-1.99 ani - gratuit (in toate tipurile de camera)
  • cu 1 adult - primul copil intre 2-11.99 - reducere de 50 %, al doilea copil intre 2-11.99 - reducere de 100 % (in Camera dubla)
  • cu 2 adulti - primul si al doilea copil intre 2-11.99 - reducere de 100 % (in Camera dubla, Studio, Mezoneta cu 1 dormitor);
  • cu 2 adulti - primul si al doilea copil intre 2-11.99 - reducere de 50 %; al treilea copil intre 2-11.99 - reducere de 100 % (in Camera family)
  • cu 3 adulti - un copil intre 2-11.99 - reducere de 100 % (in Studio, Mezoneta cu 1 dormitor) si reducere de 50 % (in Camera family)
  • cu 3 adulti - al doilea copil intre 2-11.99 - reducere de 100 % (in Camera family)
  • cu 4 adulti - primul si al doilea copil intre 2-11.99 - reducere de 100 % (in Camera family)

Reduceri pentru adulti

  • al 3-lea adult - reducere de 30 % (in Camera dubla) si reducere de 45 % (in Studio si Mezoneta cu 1 dormitor) si plateste tarif intreg (in Camera family)
  • al 4-lea adult - reducere de 70 % (in Mezoneta cu 1 dormitor) si plateste tarif intreg (in Camera family)
  • al 5-lea adult - reducere de 30 % (in Camera family)
Informatii Covid-19

Programul „Fii sănătos și rămâi activ cu BT Hotels!”

În parteneriat cu Clinica Acibadem din Spitalul Tokuda și Ecolab

 

Dragi oaspeți, echipa noastră este pregătită și încântată să vă întâmpine într-un mediu hotelier sigur și curat, care operează cu cele mai înalte standarde în domeniul sanitar și al igienei. În plus, monitorizăm, de asemenea, practicile de distanțare socială și fizică și respectăm „noul normal” în perioada COVID – 19 și post-COVID – 19. Ne cerem scuze în avans dacă cerințele noului nostru program, provoacă întârzieri și / sau modificări în serviciile noastre normale.

Vă rugăm să rețineți că protejarea sănătății fiecăruia dintre noi este o responsabilitate comună. Din acest motiv, am dori să subliniem importanța respectării recomandărilor de siguranță de mai jos, pe durata șederii cu noi:

  • Vă rugăm să mențineți un standard ridicat de igienă personală, să vă spălați regulat pe mâini și să folosiți instalația de igienizare a mâinilor, în toate spațiile hotelului!
  • Vă rugăm să mențineți o distanță rezonabilă față de alți oaspeți!
  • Vă rugăm să citiți regulile și procedurile de siguranță COVID – 19 și urmați indicatoarele postate în întregul hotel!
  • După ce utilizați pachete / consumabile de unică folosință, vă rugăm să le aruncați imediat, în cel mai apropiat coș!
  • Dacă simțiți o durere de cap, o tuse uscată, o slăbiciune sau o temperatură de peste 37,5 С, vă rugăm să contactați biroul de recepție apelând la telefon și nu părăsiți camera până nu primiți instrucțiuni suplimentare!

Stimați oaspeți, vă rugăm să citiți măsurile de siguranță în vigoare înainte de sosirea la hotel și vă mulțumim pentru înțelegere și respectarea strictă a acestor recomandări.

Angajații noștri

Toți angajații noștri beneficiază de instruire specială și instrucțiuni săptămânale de către grupul nostru special de intervenție COVID – 19, pe următoarele teme:

  • infecție cu virus cauzată de Covid – 19 și măsuri obligatorii de protecție 
  • siguranța personală și siguranța oaspeților;
  • proceduri de operare - noi și modificate;
  • reguli de igienizare;
  • standarde de comunicare - în procesul normal de lucru, în cazuri confirmate Covid-19 și în cazuri prezumtive de infecție;
  • reguli și proceduri de răspuns și comunicare dacă au fost detectate cazuri de Covid-19 cazuri.

Îi menținem pe toți angajații noștri informați cu privire la ultimele modificări și completări asupra regulilor și procedurilor de siguranță pe baza măsurilor anti-epidemice întreprinse în țară și în celelalte state membre ale UE.

Toți angajații:

  • Sunt supusi unor controale de sănătate la intrare la sosirea la serviciu. Angajații care au o temperatură de peste 37,5 º С nu li se permite accesul în hotel. Dacă se confirmă că un angajat a contractat Covid-19, se iau măsuri pentru urmărirea contactelor, izolarea și testarea altor angajați care sunt sub risc de contaminare;
  • Lucreaza cu echipamentul de protecție obligatoriu - mască de față sau scut de față și mănuși, dacă este cazul.

Pentru tine: 

  • Un membru al grupului de reacție COVID - 19, care are cunoștințe complete despre procedurile sanitare adoptate pentru siguranța și protecția dvs., este la dispoziția tuturor oaspeților noștri.

Hotelul: 

În toate spațiile hotelului veți găsi:

  • semnalizare corespunzătoare care să amintească oaspeților și personalului regulile de prevenire și protecție și utilizarea echipamentelor de protecție. Instrucțiuni detaliate de siguranta și igienizare sunt de asemenea disponibile pe site-ul hotelului și pe canalul de informații TV din camera dvs.;
  • dozatoarele sanitare sunt disponibile în toate spațiile comune și publice pentru utilizare de către oaspeți.

Dezinfectia în camere, zonele publice, spațiile de luat masa se face folosind produse aprobate medical pentru protecția împotriva agentului patogen.

În urma recomandărilor autorităților de sănătate și a consultantului nostru medical, am oprit sistemul de aer condiționat din camerele de oaspeți. Vă rugăm să vă aerisiți camera în mod regulat, ținând ușile (balconele) deschise. De asemenea, vă recomandăm să mențineți ușa de la baie deschisă în orice moment.

În zonele comune, ne bazăm, de asemenea, pe aerisirea și ventilația naturală, cu unele excepții, după regulile autorităților de sănătate. Toate filtrele de ventilație și A / C sunt dezinfectate în mod regulat cu produse aprobate pentru protecția agentului patogen.

Recepţie

  • Semne lipite pe sol în fața recepției marchează zonele de așteptare pentru a asigura menținerea distanțării corespunzătoare în orice moment.
  • La recepția nu sunt permise mai mult de 2 oaspeți în același timp, cu excepția cazului în care sunt membri ai aceleiași familii.
  • La sosirea la hotel, vă rugăm să rețineți că un panou de protecție din plastic este instalat pentru a menține o separare adecvată între oaspeți și personalul de la recepție. Avem proceduri în vigoare care asigură un contact minim cu oaspeții, cheia cardului camerei, cartea de identitate personală și terminalul POS. Orice articole pe care le primiți de la personalul nostru vor fi bine igienizate în prealabil.

Cazare

  • Luând în considerare gradul de ocupare a hotelului, oaspeții vor fi cazați în camere cât mai îndepărtate unul de celălalt.
  • Utilizarea unei soluții dezinfectante este obligatorie pentru procesul de curățare și igienizare a camerei, moment în care geamurile și ușile camerei vor fi menținute deschise, pe tot parcursul timpului. O atenție deosebită este acordată igienizării punctelor cu atingere frecventă din cameră, hol și baie.
  • După ce ați făcut check-in-ul, camera nu va fi curățată zilnic și va fi curățată numai după plecare. Curățarea suplimentară a camerei poate fi organizată prin solicitări speciale în timpul șederii dvs. și se va face numai atunci când nu sunteți în cameră.
  • Însoțitorii camerei urmăresc procesul de salubrizare cu o listă de verificare detaliată și un program de curățare, alocat fiecărei camere. Un registru este păstrat cu ora și locul fiecărei curățări, cu semnarea de către personalul responsabil.
  • Pentru a păstra igiena, toate obiectele mici cu utilizare multiplă au fost eliminate din camere; pături și perne de rezervă, accesorii decorative, aparate electrice, căni de ceai / cafea, pahare de apă, șervețele, etc.

Spații comune și publice

  • Calea marcată - Vă rugăm să urmați săgețile de pe podea, ghidând sensul de mers prin holuri, săli de ședințe și alte zone de interes, deoarece gestionează întregul flux de oaspeți al hotelului.
  • Lifturi - Vă rugăm să consultați indicatoarele care arată numărul maxim de oaspeți admis în lift în orice moment. Butoanele și panourile liftului sunt igienizate în fiecare oră, pentru siguranța dvs. La parter în apropierea lifturilor veți găsi dozatoare cu dezinfectant pentru uzul oaspeților.
  • Program de dezinfectare - Frecvența curățării și igienizării a fost crescută în toate spațiile publice, în conformitate cu gradul de ocupare a hotelului. Punctele și suprafețele cu atingere frecvență, cum ar fi balustrade, birouri și alte zone / obiecte sunt igienizate în fiecare oră.
  • Toalete - Toaletele publice sunt igienizate cel puțin o dată pe oră. Punctele de atingere frecventa (mânerele ușilor, scaunele de toaletă, mânerele, robinetele de apă) sunt igienizate mai des, acest lucru este notat și semnat, cu data și ora de către însoțitorul de serviciu.
  • Holul recepției și toate zonele comune sunt aeriene în mod regulat, lăsând ușile și ferestrele deschise în timpul zilei cât mai mult timp posibil.

Restaurante

  • În restaurante, au fost organizate puncte de intrare și ieșire separate pentru fluxurile de oaspeți.
  • Au fost realizata rearanjarea meselor la distanța minima de 1,5 m și cel mult 4 persoane la o singură masă, cu excepția cazului în care sunt membri ai aceleiași familii, astfel încât să poată fi aplicate cerințele de distanțare fizică.
  • Dacă este necesar, va fi introdus un interval orar la mese pentru a asigura măsuri adecvate de distanțare. Oaspeții vor fi anunțați despre programul de luat masa.

Restaurantul nostru tip bufet este organizat după cum urmează:

  • panouri din plastic care separă mesele cu mancare;
  • autocolante pe podea care indică direcția de curgere, intrare și ieșire a oaspeților;
  • la intrarea în restaurant, tuturor oaspeților li se vor arăta locurile unde pot să-și dezinfecteze mâinile și să fie direcționați către mesele de bufet. Chelnerii vă vor arăta mesele disponibile și vor monitoriza păstrarea distanței de siguranță.
  • mâncarea va fi servită de un ospatar pentru a preveni contactul direct al oaspeților cu mâncarea;
  • temperatura alimentelor gătite va fi crescută;
  • băuturile sunt servite numai de ospatari;

Lobby Bar

  • Am reorganizat amplasarea pentru a asigura menținerea cerințelor corespunzătoare de distanțare și pentru a ușura mișcarea personalului.
  • Panourile din plastic separă barul de clienți, în timp ce autocolantele așezate pe podea indică distanța de păstrat față de alți oaspeți.
  • Zaharul, sarea și alte condimente nu vor fi disponibile în mod liber pe mese, dar vi se vor servi în pachete individuale, conform comenzii.
  • Mesele și scaunele vor fi bine igienizate între oaspeții care se așează.

Clubul și activitățile pentru copii

  • Zonele pentru copii sunt reorganizate într-un mod nou pentru a garanta o curățare și igienizare mai ușoară.
  • La cluburile pentru copii vor funcționa numai zonele în aer liber, pentru a se asigura că distanțele și cerințele de igienă corespunzătoare sunt menținute.
  • Vă rugăm să utilizați punctele de intrare și ieșire separate.
  • Părinții sunt rugați să completeze declarațiile pe proprie răspundere, care le vor fi date înainte de intrare.

Plaje si piscine

  • Apa din piscine este tratată conform instrucțiunilor Ministerului Sănătății din Bulgaria.
  • Umbrele pe plajă sau în jurul piscinei, sunt distanțate la 5 m una de cealaltă.
  • Sezlongurile și umbrele de soare vor fi igienizate între oaspeți / grupuri.

Securitate

  • Personalul de securitate va purta echipament de protecție corespunzător (mască de față / scut și mănuși) și va aplica în orice moment măsurile obligatorii de distanțare.
  • Au fost instruiți să răspundă și să aplice măsuri pentru distanțarea socială. Vă rugăm să urmați instrucțiunile lor. Vă rugăm să rețineți că protejarea sănătății fiecăruia dintre noi, este responsabilitatea comună a tuturor.

Actualizarea regulilor și procedurilor de siguranță

Urmărim în mod regulat situația epidemică din țara noastră și în lume, precum și informațiile venite de la OMS și instituțiile UE. Ne adaptăm și actualizăm regulile și procedurile de siguranță pe baza reglementărilor autorităților de sănătate bulgare, a guvernului bulgar și a standardelor și practicilor celorlalte țări membre ale UE. Toate regulile și procedurile din Programul nostru vor fi actualizate în mod regulat și vă vom ține la curent cu orice modificare.

Stimați oaspeți, nu știm când va trece această pandemie sau când viețile noastre vor reveni la normal. Între timp, vom respecta standardele „noului normal”. Dar am dori să știți că, atunci când veți decide să călătoriți din nou, vom fi gata să vă întâmpinăm înapoi într-un mediu hotelier sigur și curat. Vă mulțumim pentru sprijinul acordat. Vă rugăm să fiți sănătoși și să rămâneți activi.

Impresii Hotel Dolphin Constantin si Elena

9.3
Raport calitate pret ok
Hotel decent echivalent 3 stele la noi. Curatenie in fiecare zi. Camera fara mirosuri, mobilier din pal ok, baia curata si spatioasa, fiecare camera are balcon cu uscator de haine, frigider. Aer conditionat in camera(era pornit cand am ajuns si pus pe 20 grade). Frigider si televizor. Mancare buna si diversificata in limita posibilitatilor dar cu tot ce vrei. Bauturi racoritoare (coca cola, fanta, sprite) si inghetata (Nestle). 3 piscine (una pt copii) super curate cu bar. Pe plaja sezlonguri cu umbrele. Totul gratis la all inclusive.
Recomand Travelplanner: Totul a fost asa cum mi-a fost prezentat de agent. Informarea corecta si completa. Amabilitate.
8.2
un concediu reusit
Am plecat la acest hotel cu ceva retineri referitor la mancare deoarece avem un prichindel de 2 ani....dar nu a fost chiar asa de rau, intradevar se putea si mai bine, mancare nu a fost foarte diversificata dar calitativa chiar daca se repetau destul de des, prajiturile au foarte bune, aveau fructe mereu la mese, cat despre hotel este intradevar cel mai slabut dintre cele vizitate de noi pe litoralul Bulgaresc dar asta nu ne-a facut sa nu ne simptim bine, plaja aproape, loc de joaca pentru copii frumos amenajat, acces la toate piscinele complexului dar pacat ca apa era foarte rece cu toate ca ar trebui sa fi fost calde ca doar aceste hoteluri stau pe izvoare de apa minerala si termala, la plaja cat si la piscina sunt jezlonguri pentru toata lumea. Cu alte cuvinte ne-am simptit bine si am avut un concediu reusit
Recomand Travelplanner: Ca de fiecare data aceasta agentie nu m-a dezamagit! va multumim!
9.6
Vacanta de vis
Este un hotel foarte frumos care satisface toate pretentiile unei familii cu copii. Inca de la intrarea in resort este o atmosfera de siguranta liniste frumusetea naturii si ospitalitatea bulgarilor te cam lasa fara cuvinte. Curatenia in interiorul hotelului este ok iar cea din curte este impecabila. Mincarea este diversificata fructe inghetata si bauturile sunt la discretie si de buna calitate. Plaja curata poate un pic mai multa muzica pe plaja era mai bine. Parcarea fara plata si in siguranta animatorii pt copii si adulti erau plini de viata si dornici sa distreze toata lumea - super ok. Recomand cu incredere acest hotel si resort. Noi cu siguranta vom reveni si la anul. Multumim agentiei si drei Mihaela ptr recomandarea facuta. O alegere foarte buna.
7.1
Dezamagita partial
Hotelul in care am stat a fost Dolfin Marina de 4*, bine amplasat, dar prost administrat. Parcarea este pazita, dar nu sunt locuri suficente; PE SISTEMUL PLEACA UNUL INTRA ALTUL. Am ajuns in statiune la ora 11.30, vina noastra, si ne-au cazat la ora 16.30, in niste camere in se facuse curatenia pe fuga si praful era la el acasa. Serviciile nu au fost conform ofertei, avand in vedere ca am stat intr-un complex cu 4 hoteluri; daca nu erai din hotelul respectiv, care se presupune ca facea parte din oferta, nu putei sa bei nici macar apa, se uitau la bratari si te refuzau, avand acces doar la piscina. Mancarea in hotel era aceiasi in fiecare zi, doar ii mai schimbau locul. La restaurantele cu specific trebuia sa faci rezervare de la 11 la 14, dar nu gaseai niciodata loc, doar la cel de pe plaja gaseai ceva. Plaja a fost ok, asta daca te trezeai de dimineta , la 5 poate, sa poti prinde un sezlong cu umbrela, daca nu te batea soarele in cap. In schimb apa a fost foarte buna si valurile au facut spectacol. Barul de pe plaja avea bauturi calde si stateai la coada jumatate de ora. La plecare, nu au tinut cont ca am fost cazati la 16.30, in loc de ora 14.00 si la ora 12.00 deja erau cu matura la usa, daca nu plecai mai repede riscai sa platesti in plus camera. Animatorii erau ok si daca te tinea fizicul, cu ei chiar te distrai. Conculuzia este ca nu trebuie sa vii in plin sezon ca sa ai parte de toate facilitatile, dar am fost o gasca mare si ne-am distrat. As recomanda statiunea, dar nu hotelul in care am stat noi. Celelalte hoteluri de 4* am inteles ca au fost ok.
Recomand Travelplanner: Agentia trebuie sa se informeze mai bine cu privire la calitatea ofertei pe care o prezinta.
9.1
un concediu minunat
In august 2011 am fost la Dolphin Marina dar pentru ca nu ne-am grabit sa luam bilete, nu am gasit la acest hotel si am fost nevoit ca in luna august 2012 sa mergem la hotel Dolphin. Pentru o vacanta cu familie si copii a fost nemaipomenit de bine.Ce poti avea mai mult decit o cazare in camere curate,din toate felurile de mincare ai ce sa alegi,bineinteles daca nu esti cu fite si vrei numai friptura la gratar cum suntem obisnuiti noi romanii,poti minca salate foarte bune,poti servi un vin alb sau rosu,obere sau o tarie,deasemenea un desert cu fructe sau prajituri.Pe plaja poti servi bauturi alcoolice si nonalcoolice gratis,un peste sau un piep de pui la gratar,un hamburger cu salata si cartofi pai.Sezlongurile sunt gratis iar apa in piscina este senzationala. Intr-un cuvint daca vrei sa te relaxezi si sa nu cheltui bani, in afara de biletele platite,poti avea un concediu placut alaturi de cei dragi.
Recomand Travelplanner: merg de 2 ani cu aceasta agentie si pot spune ca este o agentie serioasa,iti ofera imformatiile de care ai nevoie si iti face anumite recomandari
8.6
vacanta reusita
Hotelul este aproape de 4 stele, cum de altfel se recomanda de mai toate agentiile de turism si chiar de ei insisi prin sigla lor. Totul a fost OK, pana sambata 4 iunie, cand la ora 11,30 au aparut "vandalii" (8 autocare din sectorul 2 Bucuresti, insotiti de politia locala a sectorului 2, ambulanta sociala si bineinteles politia locala din Bulgaria, echipati cu sepcute rosii cu sigla sector 2 Bucuresti si sub comanda a cate unui coordonator de grup care flutura steguletul cu nr. autocarului). Au fost cazati in mare graba dupa care au luat pranzul si micul dejun duminica dimineata, in restaurantul principal, unde s-au comportat ca niste barbari, facandu-ne sa ne fie rusine ca suntem romani. Acest lucru ma detetermina sa apreciez ca personalul hotelului a trecut cu stoicism acest test si as putea sa le dau nota 20. Intre noi fie vorba puteau fi plimbati in Romania, pe care sunt convins ca nu o cunosc deloc. Rusine agentiei care a organizat asa ceva!
Recomand Travelplanner: Foarte serioasa si cu oferte excelente
Acest hotel are 44 impresii pozitive si doar 14 negative.
Vezi toate impresiile (58)
Cum a fost vacanta ta?
Spune-ne despre experienta ta din vacanta. Impresiile tale ajuta pe cei ca tine sa ia decizii mai bune pentru urmatoarea lor vacanta.

Intrebari frecvente despre Hotel Dolphin

Cat costa o vacanta hotelul Hotel Dolphin?

In general, varful de sezon (iulie - august) corespunde cu cele mai ridicate preturi.

Vacantele in extrasezon in Bulgaria vin cu cel mai bun raport calitate pret pentru vremea excelenta si preturile foarte avantajoase.

Care sunt conditiile de rezervare pentru hotelul Hotel Dolphin?
In afara conditiilor flexibile covid, pentru Hotel Dolphin oferim conditii super flexibile de plata, rezervare si anulare. Poti achita un avans de 10% ; iar restul cu pana la 2 saptamani inainte de vacanta; Doar -5% penalizare in cazul anularilor sau anulare gratuita daca transformati penalizarea in voucher valoric; orice modificare este gratuita
Hotel Hotel Dolphin este potrivit pentru vacanta familiilor cu copil?
In general majoritatea hotelurilor ofera conditii pentru cazarea famiiilor cu copii. In particular, Hotel Dolphin nu are aqua park, tobogane sau kids club dar asta nu inseamna ca nu ar fi potrivit pentru vacanta familiei tale. Vezi ce alte facilitati ofera acest hotel.
Hotelul Hotel Dolphin are conditii flexibile covid?
Travel Planner ofera pentru Hotel Dolphin conditii super flexibile. Anulare gratuita, reprogramare, acordare voucher sau rambursare in caz de carantina la destinatie sau la intoarcerea in tara, test covid pozitiv, inchiderea granitelor, solicitare test PCR negativ de la destinatie
Care sunt cele mai importante aspecte despre hotelul Hotel Dolphin?
Principalele aspecte pe care ar trebui sa le stiti dspre Hotel Dolphin sunt: sezlonguri de plaja, bar pe plaja, parcare. Gasesti mai multe informatii pe site
Unde gasesc cea mai buna oferta pentru hotelul Hotel Dolphin?
Cele mai bune conditii de pret si rezervare le gasiti la Travel Planner. Pentru Hotel Dolphin, avem tarife convenabile si oferim optiuni flexibile si superflexibile de plata, rezervare si anulare. 98% apreciaza serviciile noastre (peste 18500 impresii) asadar, poti avea incredere in noi. Cei mai multi ne apreciaza in special pentru eficienta si rapiditate. In site, gasesti mai multe despre noi
Hotelul Hotel Dolphin este un hotel apreciat de turisti?
Hotelul Hotel Dolphin are 76% recomandari din 58 impresii iar nota generala este 7.7. Cel mai mult, turistii apreciaza categoria Amplasare cu nota 8.5 si Atmosfera cu nota 8
Hotelul Hotel Dolphin are parcare proprie?
Hotelul Hotel Dolphin are o parcare proprie. Gasiti mai multe despre conditiile plata sau alte posibilitati de parcare in pagina noastra, la sectiunea tariful include / nu include. Indiferent daca este sau nu gratuita, parcarile au locuri limitate. In varful de sezon exista posibilitatea sa fiti directionati spre parcari publice (in general personalul hotelului va asista si va recomanda cea mai buna / apropiata optiune). Acestea sunt sigure, sunt pazite si costa cca 5-10 euro / zi de masina.
Hotelul are piscina interioara?
La hotelul Hotel Dolphin nu exista o piscina interioara
Permite animale de companie?
La hotelul Hotel Dolphin nu sunt permise animalele de companie
Ce tipuri de camera se pot rezerva la hotelul Hotel Dolphin
Cel mai popular tip de camera este Studio. Alte tipuri de camera de la hotelul Hotel Dolphin: Camera dubla, Camera single, Mezoneta cu 1 dormitor, Camera family
Care este varsta copiilor pana la care primesc o reducere / gratuitate?
Hotelul Hotel Dolphin ofera reduceri sau gratuitati pentru copiii pana la 12 ani si considera infanti (gratuitate) copiii pana la 2 ani. Consultati sectiunea "Reduceri copii / adulti" unde detaliem oferta de reduceri si gratuitati pentru copii si adulti
Ce alte hoteluri pot fi interesante comparativ cu hotelul Hotel Dolphin?
Comparativ cu hotelul Hotel Dolphin ati putea gasi interesante in Constantin si Elena si hotelurile si Hotel Estreya Palace, Hotel Aqua Azur, Hotel Romance Splendid, Hotel Lebed. Pentru mai multe variante, consultati oferta completa pentru Constantin si Elena
Alege perioada si calculeaza pret