Hotel Com Albena - Bulgaria, oferte 2021

Oferta în curs de actualizare
55% recomandari
60 impresii Travel Planner
55% / 60 impresii
Alege perioada si calculeaza pret

Informatii hotel

Hotelul Com este situat in statiunea Albena si ofera o mare varietate de servicii si divertisment pentru toate varstele. Proprietatea este pozitionata intr-o zona de parc, la 900 m de plaja si ofera transport gratuit pana la / de la plaja. Amplasamentul si facilitatile disponibile recomanda acest hotel ca o destinatie ideala atat pentru familiile cu copii, cat si pentru cuplurile de toate varstele. Arata mai mult
Sezlonguri de plaja
Bar pe plaja
Parcare
Animale de companie

Cazare: hotelul are 307 de camere duble si 20 single. Toate sunt dotate cu aer conditionat, TV prin cablu, telefon, baie cu dus si balcon.

  • Camerele duble pot avea un pat dublu si un pat single sau doua paturi single si un fotoliu extensibil.

Facilitati / servicii: 2 piscine exterioare, cada cu hidromasaj la una din piscinele exterioare, sala de fitness cu aer conditionat in apropierea hotelului, seif la receptie, spalatorie si curatatorie, inchirieri auto, schimb valutar, Wi-Fi accesibil la receptie si in zona piscinei.

Activitati: darts, tenis de masa, gimnastica aerobica, volei pe plaja, sporturi acvatice, programe de animatie pe timpul zilei si seara (6 zile din saptamana). In statiune puteti participa la activitati precum scufundari, calarie, teren de tenis de camp si ciclism. 

Catering: hotelul Com are un restaurant bufet cu terasa, bar in lobby si snack bar. Oaspetii hotelului au acces si la restaurantul "Green Forest" de langa plaja (langa hotelul Boryana, disponibil intre orele 12:00 - 15:00).

Sistem Dine Around:

  • cina la alegere pentru un sejur de minim 7 nopti efectuat pana in data de 30.06 si dupa data de 01.09;
  • fiecare oaspete are dreptul de a alege dintr-un meniu de salată sau aperitiv, un fel principal și un desert;
  • băuturile din restaurantul selectat, cu excepția apei de masă, sunt disponibile contra cost;
  • rezervările se fac până la ora 15:00 în ziua precedentă la recepția hotelului, în funcție de disponibilitate;
  • Restaurante: Celebrita, Tex Mex Beer Garden, Rai, Kaliopa, Ciel Bleu, Poco Loco. ttps://albena.bg/dine-around

SPA: Oaspetii din Albena se pot bucura de trei centre SPA exclusiviste care ofera o mare varietate de servicii: Centrul Spa „Medica-Albena” din hotelul Dobrudja, Centrul Spa „Ralitsa Superior” si Spa “Elements” in Hotel & Spa Flamingo Grand.

Pentru copii: piscina si loc de joaca pentru copii, patut pentru bebelusi (gratuit), scaune inalte in restaurant, tobogane, meniu pentru copii, camera cu jocuri, mini-club, programe de

animatie.

Plaja: publica, 2 sezlonguri si o umbrela/camera la plaja gratuite (in functie de disponibilitate); saltele pentru sezlonguri contra cost; prosoape pentru plaja contra cost.

Parcare:

  • stationare de pana la 30 de minute în Albena - gratuit;
  • parcare Lazur (zona galbena) - gratuita (se afla pe drumul spre Balcic, lângă una dintre intrările spre Albena);
  • parcare la stația de autobuz (zonă portocalie) - 5 leva/24h și oferă serviciu gratuit de transfer electric pe două rute - la plaja din fața hotelurilor Boryana, Nona, Elitsa și Mura din partea de sud a complexului și la plaja din fața hotelului Maritim Paradise Blue și barul de pe plajă Ganvie din partea centrală. Serviciul de navetă electrică va funcționa conform programului la fiecare 10 și 30 de minute;
  • parcare zona albastră - 10 leva/24 h (parcări în statiune la hotelurile din zona de parc);
  • parcare zona verde - 20 leva/24 h (parcări lângă plajă);
  • trenulete sunt disponibile la un tarif de special al biletului - 3 BGN.
  • parcarea se plătește în oricare dintre zonele de parcare, indiferent de locația hotelului. Metodele de plată pentru parcarea în Albena sunt următoarele: la recepția din fiecare hotel sau la tonomatele amplasate la barierele de intrare in fiecare zona. Taxa de parcare este valabilă 24h Înainte de a părăsi parcarea, asigurați-vă că ați validat și plătit biletul la recepția hotelului sau la tonomat. Dacă părăsiți Albena cu mașina dvs., va trebui să plătiți din nou pentru a intra.


Informatii suplimentare:
-Hotelul accepta animalele de companie de pana la 4 kg, cu certificat medical si pasaport. Contra cost 50 leva pe zi.
-Fumatul este interzis in lobby, restaurante, baruri sau in camere.
-Check-in la ora 14:00, check-out pana la ora 11:00.
-Sezlongurile nu pot fi rezervate in avans.
-Nu este permisa iesirea din restaurante cu mancare si bauturi.Un cod vestimentar adecvat este obligatoriu in restaurante (exclude purtarea de costume de baie, pantaloni scurti si slapi).
-Hotelul isi rezerva dreptul de a modifica programul restaurantelor si barurilor fara notificare prealabila.

Arata mai putin
Ce este inclus sau nu in pret?

Este inclus: masa in regim All Inclusive (mic dejun, pranz si cina in sistem bufet), bauturi alcoolice si non-alcoolice locale la mesele principale si intre mese servite in lobby bar (intre 10:00 si 23:00), gustari intre orele 15:00-17:00 (dulciuri, fructe, inghetata); sezlonguri si umbrele la piscina exterioara in limita disponibilitatii, dpua sezlonguri si o umbrela pe camera la plaja din dreptul restaurantul Rai, transport de la/pana la plaja (la fiecare 30 minute intre orele 09:30-17:30), patut pentru bebelus, internet wireless (accesibil la receptie si in zona piscinei), program de animatie 6 zile pe saptamana (tenis de masa, volei pe plaja, darts, gimnastica, sah), club pentru copii, discoteca pentru copii

Nu este inclus: seif, masaj, bauturi de import, toate bauturile dupa ora 23:00, mini-bar, acces cu animale de companie, parcare

Reduceri copii / adulti

Reduceri pentru copii

  • primul copil intre 0-1.99 ani - gratuit (in toate tipurile de camera)
  • cu 2 adulti - copil intre 2-11.99 - reducere de 100 % (in Camera dubla)
  • cu 1 adult - primul copil intre 2-11.99 - reducere de 100 %, al doilea copil intre 2-11.99 - reducere de 70 % (in Camera single)

Reduceri pentru adulti

  • al 3-lea adult - reducere de 20 % (in Camera dubla)
Informatii Covid-19

Vacanță sigură în Albena

Siguranța și confortul oaspeților și angajaților stațiunii de vacanță Albena au fost întotdeauna o prioritate pentru noi de mai bine de 50 de ani.

Aveți încredere în noi ca oaspeți, ne vizitați sezon după sezon și suntem obligați să vă justificăm așteptările pentru o vacanță minunată și sigură.

Pentru a vă simți protejat, am întreprins un plan de măsuri de dezinfectare pe teritoriul stațiunii de vacanță Albena în ceea ce privește prevenirea răspândirii COVID-19.

Albena monitorizează zilnic informațiile prezentate de Organizația Mondială a Sănătății și adaptarea acestora la statele membre ale Uniunii Europene. Concentrandu-ne pe aceasta, adaptăm tot ceea ce se aplică în materie de proceduri și măsuri de siguranță, în coordonare cu autoritățile medicale și Guvernul bulgar.

Urmărind și monitorizând cu strictețe fiecare din aceste reglementări, acordăm o atenție deosebită respectării acestora de către angajații și oaspeții stațiunii, cum ar fi purtarea obligatorie a măștilor, controlul numărului de oaspeți și respectarea distanței necesare.

După o analiză realizată de inspectorul sanitar șef al complexului și în conformitate cu toate instrucțiunile inspecțiilor de sănătate, am identificat punctele care sunt considerate critice, determinate pe baza fluxului uman, inclusiv cele mai frecvent atinse suprafețe.

  • Punctul de control la intrarea în stațiune:

Vehiculele care sosesc pe teritoriul statiunii sunt dezinfectate (anvelope și șasiu) de către angajații Albena, înainte de trecerea barierei de intrare. Dezinfectarea se face cu pulverizatoare și soluție dezinfectantă. Angajații care efectuează dezinfectarea vehiculelor în stațiunea de vacanță Albena sunt echipate cu echipamentul de protecție obligatoriu.

De asemenea, vom monitoriza temperatura corpului fiecărei persoane care intră în stațiune. În cazul în care depășește 37 ° C, autoritățile locale de sănătate vor fi notificate pentru a primi instrucțiuni ce vor fi urmate cu strictețe în tratarea acestor cazuri. Dacă persoana face parte dintr-un grup care ajunge cu autobuzul, fiecare dintre pasagerii din grup va trebui, de asemenea, să aștepte cu răbdare și să urmeze instrucțiunile date.

  • Punctele de dezinfectare în stațiune

În stațiunea Albena există dozatoare cu dezinfectant lichid, accesibile oaspeților și personalului la intrările fiecărui hotel, restaurant, recepție, lift, piscine, intrări la toalete și în toate locurile cheie.

O atenție deosebită se acordă și sosirii oaspeților, gestionand fluxul de persoane în recepție. Distanța obligatorie este strict monitorizată și aglomerarea mai multor persoane nu este permisă.

  • Hoteluri, cazare și dezinfectare.

Atunci când oaspeții intră în hotel, vor fi ghidați și se va observa păstrarea distanței recomandate. Cazarea la recepție se face simultan cu cel mult două persoane, iar pentru toți cei care așteaptă, există autocolante împărțite pe podea, la o distanță de 2 metri.

Recepția este echipată și cu un termometru fără contact pentru a măsura temperatura corpului dacă este necesar. În cazul unor semne clare de coronavirus, cum ar fi deteriorarea vizibilă a stării generale, însoțită de respirație dificilă, tuse și temperaturi ridicate peste valori normale, se face o consultație în Centrul Medical „Medica Albena”, iar autoritățile sanitare ar fi notificate.

Recepția fiecărui hotel are un set de protecție, care include: măști de față (în stoc cu 10% mai mult decât ocupația maximă a hotelului), mănuși, dezinfectant de mână, șorț de protecție, halat cu mâneci lungi, coș de gunoi cu capac. La recepție sunt disponibile pentru achiziționare măști de față și dezinfectant pentru mâini.

Pe lângă echipamentul personal de protecție, protecția fizică este asigurată cu o barieră transparentă între recepționist și oaspete.

Afișe în diferite limbi și autocolante cu mesaje de informare pentru oaspeți despre practicile de igienă de bază și măsurile de siguranță împotriva Covid-19 sunt amplasate la vedere în holul recepției și lifturi.

După fiecare check-in, suprafețele de lucru sunt dezinfectate.

  • Cazare

După check-in, oaspeții sunt direcționați către lift. În conformitate cu specificul locației, oaspeții sunt instruiți să urmeze indicațiile de circulație, fără a traversa calea celorlalți oaspeți. Numărul de persoane care utilizează liftul este redus la minimum și limitat la membrii unei familii.

  • Dezinfectare

O nouă practică a fost introdusă în Albena. Este o tehnologie unică de dezinfectare cu o mașină ULV pentru pulverizarea dezinfectantului prin micronizarea aerosolului rece. În fiecare oră se aplică măsuri speciale pentru curățarea și dezinfectarea în zonele comune - toalete, coridoare, ascensoare.

La dezinfectarea camerelor de hotel, accentul principal este pus pe băi și pe toate obiectele și suprafețele care sunt atinse frecvent - telecomenzi, întrerupătoare de iluminat, mânere, butoane și altele.

Lenjeria de pat și prosoape sunt colectate într-o pungă marcată pentru lenjerie murdară. Spălarea este efectuată de companii specializate, acreditate, iar spălarea lor se face la o temperatură de cel puțin 60 ° С cu adăugarea de detergent și dezinfectant.

  • Restaurante și reguli de dezinfectare

La intrarea în restaurante, oaspeții sunt invitați din nou să-și dezinfecteze mâinile la dozatorul special plasat în acest scop la intrarea în fiecăre restaurant. Personalul se asigură că nu există aglomerații și oaspeții sunt asezati la distanța necesară unul de celălalt. Toți angajații sunt echipati cu echipamente de protectie. Mesele all inclusive au loc fără contactul direct al oaspeților cu mâncarea comună, întrucât oaspetele indică ce a ales, iar un angajat al restaurantului îl servește. După fiecare masă, sala restaurantului este dezinfectată - podea, mese, mânere de scaun. Suprafețele bufetului și alte module auxiliare pentru servirea de mâncare și băuturi, precum și blatul barului în restaurant sunt, de asemenea, dezinfectate.

  • Autobuzul de transfer

Vehiculele sunt dezinfectate cu o mașină de pulverizare dezinfectantă ULV prin aerosoli reci. Dezinfectarea se face de mai multe ori pe zi și la sfârșitul schimbului de lucru, de către șoferii autobuzelor, care sunt echipate cu echipamente de siguranță..

  • Salubrizarea și dezinfecția rețelei rutiere

Căile rutiere sunt spălate și dezinfectate zilnic. În același timp, băncile de-a lungul aleilor sunt dezinfectate. După colectarea deșeurilor de pe alei și plajă, pubele sunt de asemenea dezinfectate.

  • Alte măsuri de siguranță

În aprilie-mai au fost efectuate două dezinsectii a peluzelor din complexul stațiunii, pe stadioane și pe plaja. De asemenea, a fost efectuat tratament larvicid împotriva țânțarilor.

  • Recomandări pentru oaspeții din Albena

Nu în ultimul rând, nu trebuie să uităm că îngrijirea de sănătate este o responsabilitate comună! De aceea, pentru siguranța comună, vă adresăm tuturor următoarele recomandări:

  • Fiecare dintre voi ca oaspete al Albenei să respecte regulile dezinfectării personale.
  • Păstrați o distanță sigură.
  • Citiți panourile informative cu reguli de siguranță, care sunt plasate în holul hotelului.
  • După utilizarea ambalajelor și consumabilelor de unică folosință, acestea trebuie aruncate imediat după utilizare în locurile special amenajate deșeurilor.
  • În caz de dureri de cap, tuse, febră și oboseală, trebuie să contactați recepția hotelului sunand, fără a părăsi camera.

Facem tot ce putem pentru a vă oferi un mediu sigur pentru vacanța dvs., astfel încât să vă puteți bucura de vacanța dvs. în Albena. Vă mulțumim pentru înțelegere, răbdare și încredere.

Impresii Hotel Com Albena

8.2
Hotel Com Albena
Hotelul este amplasat in zona cu verdeață .parcarea mașinilor lasă de dorit nu sunt locuri de ajuns trebuie să aștepți să plece alții.Pretul parcării este exagerat în stațiune.Camerele curate .băile foarte mici te împiedici de wc cînd intri in baie. Cam departe de plaja dar autobuzul electric ușurează ușurează traseul.aquaparcul e numai bun pentru familia cu copii dar și pentru adulți.mincarea a fost mai variată anul acesta fata de 2017 și mult mai bogată zic eu.
Recomand Travelplanner: Foarte bine.Am fost mulțumit de servicii.De încredere.
9.9
servicii peste ***
Hotel situat la o distanta considerabila fata de plaja dar ai posibilitatea sa mergi cu un bus gratuit pana la plaja desi, dupa mesele copioase cu mancare pe toate gusturile, recomandat este sa faci o plimbare pana la plaja , respectiv hotel. Familie cu un copil de 6 ani, nu am mers cu busul nici macar o data. Personal amabil, rabdator, serviabil, bine-dispus. Piscina...minunata...mai mult de ***. Sala de fitnes, teren de volei, centru de joaca ptr copii, mini-discoteca, aqua-gim, tenis de masa...
Recomand Travelplanner: O echipa- super!!! Promptitudine, seriozitate, flexibilitate, corectitudine, comunicare de nota 10+. Inainte de plecare in vacanta cu doua zile am primit un email de la ei prin care ne-au fost amintite unele lucruri necesare plecarii in vacanta, un mini dictionar, etc..Toate ne-au fost de mare ajutor. La intoarcere, am primit un sms : ,,Travel Planner spera ca ati avut o vacanta reusita. Drum bun spre casa! ,, Nu pot decat sa spun ca sunt o echipa ,,jos palaria,,...un prieten bun. Multumim Travel Planner!!!
9.2
Frumos
Hotelul ne a oferit tot ce ne puteam dori, am avut permanent mancare, apa, sucuri, inghetata, exact cum scrie in program. Singurul minus ar fi toaleta care nu este de 3 stele deoarece nu a avur cabina/cada, ci doar dusul amplasat pe perete..totusi nu a fost atat de rau, scurgerea era buna si nu ramanea mult timp apa pe jos. Cam departe de plaja aproximativ 15 minute(noi am mers pe jos), dar exista si un autobuz care insa nu se poate lua din fata hotelului ci de jos, de la hotel ralitsa. Restaurantul Rai de pe plaja are mancarea foarte buna, numai acolo am servit pranzul.
Recomand Travelplanner: Totul a fost foarte bine, iar doamna Mihaela a fost foarte draguta si de ajutor.
8.3
hotel com
salut eu personal sunt multumit,mancarea e buna ,personalul foarte amabil ,sunt tineri dar fac munca cu drag ,cazarea a mers bine in 30 min am primit camera ,in 8 zile au facut 6-7 curateniein camera ,curte mare unde poate fi parcat masinile in umbra,animatoarele sunt studenti si au facut o treba buna marea e superba pe scari ajungi cam 10-12 min pana la mare la durum trebuie cam 15-20 min,dar trebuie atata miscare ca altfel te ingarsiu foarte tare ,bautura e pana la ora 02 dimineta per total am petrecut o vacanta placuta e un loc foarte bun pentru familii tinere cu copii salut
Recomand Travelplanner: e ok dar inaite cu 2 zile am trimis un mesaj pentru care inca nu qm primit raspuns altfel totul a fost operatyiv
9.1
Vacanta in Bulgaria
Hotelul Com a fost inchis, afland dupa ce am sunat agentia in tara, ca am fost repartizati la hotelul Vita Park. Accesul la aqua park ne-a bucurat atat pe mine cat si pe copii. Am avut acces la restaurantul Rai pe plaja. Suntem multumiti de serviciile oferite.
Recomand Travelplanner: Ne-au informat cand am sunat in tara ca s-a schimbat hotelul. Orice problema comunicata a fost solutionata.
8.3
ok
Acest hotel are 33 impresii pozitive si doar 27 negative.
Vezi toate impresiile (60)
Cum a fost vacanta ta?
Spune-ne despre experienta ta din vacanta. Impresiile tale ajuta pe cei ca tine sa ia decizii mai bune pentru urmatoarea lor vacanta.

Intrebari frecvente despre Hotel Com

Cat costa o vacanta hotelul Hotel Com?

In general, varful de sezon (iulie - august) corespunde cu cele mai ridicate preturi.

Vacantele in extrasezon in Bulgaria vin cu cel mai bun raport calitate pret pentru vremea excelenta si preturile foarte avantajoase.

Care sunt conditiile de rezervare pentru hotelul Hotel Com?
In afara conditiilor flexibile covid, pentru Hotel Com oferim conditii super flexibile de plata, rezervare si anulare. Poti achita un avans de 10% ; iar restul cu pana la 2 saptamani inainte de vacanta; Doar -5% penalizare in cazul anularilor sau anulare gratuita daca transformati penalizarea in voucher valoric; orice modificare este gratuita
Hotel Hotel Com este potrivit pentru vacanta familiilor cu copil?
In general majoritatea hotelurilor ofera conditii pentru cazarea famiiilor cu copii. In particular, Hotel Com nu are aqua park, tobogane sau kids club dar asta nu inseamna ca nu ar fi potrivit pentru vacanta familiei tale. Vezi ce alte facilitati ofera acest hotel.
Hotelul Hotel Com are conditii flexibile covid?
Travel Planner ofera pentru Hotel Com conditii super flexibile. Anulare gratuita, reprogramare, acordare voucher sau rambursare in caz de carantina la destinatie sau la intoarcerea in tara, test covid pozitiv, inchiderea granitelor, solicitare test PCR negativ de la destinatie
Care sunt cele mai importante aspecte despre hotelul Hotel Com?
Principalele aspecte pe care ar trebui sa le stiti dspre Hotel Com sunt: sezlonguri de plaja, bar pe plaja, parcare, animale de companie. Gasesti mai multe informatii pe site
Unde gasesc cea mai buna oferta pentru hotelul Hotel Com?
Cele mai bune conditii de pret si rezervare le gasiti la Travel Planner. Pentru Hotel Com, avem tarife convenabile si oferim optiuni flexibile si superflexibile de plata, rezervare si anulare. 98% apreciaza serviciile noastre (peste 18500 impresii) asadar, poti avea incredere in noi. Cei mai multi ne apreciaza in special pentru eficienta si rapiditate. In site, gasesti mai multe despre noi
Hotelul Hotel Com este un hotel apreciat de turisti?
Hotelul Hotel Com are 55% recomandari din 60 impresii iar nota generala este 7.0. Cel mai mult, turistii apreciaza categoria Atmosfera cu nota 7.6 si Calitate / pret cu nota 7.5
Hotelul Hotel Com are parcare proprie?
Hotelul Hotel Com are o parcare proprie. Gasiti mai multe despre conditiile plata sau alte posibilitati de parcare in pagina noastra, la sectiunea tariful include / nu include. Indiferent daca este sau nu gratuita, parcarile au locuri limitate. In varful de sezon exista posibilitatea sa fiti directionati spre parcari publice (in general personalul hotelului va asista si va recomanda cea mai buna / apropiata optiune). Acestea sunt sigure, sunt pazite si costa cca 5-10 euro / zi de masina.
Hotelul are piscina interioara?
La hotelul Hotel Com nu exista o piscina interioara
Permite animale de companie?
La hotelul Hotel Com sunt permise animalele de companie
Ce tipuri de camera se pot rezerva la hotelul Hotel Com
Cel mai popular tip de camera este Camera dubla. Alte tipuri de camera de la hotelul Hotel Com: Camera single
Care este varsta copiilor pana la care primesc o reducere / gratuitate?
Hotelul Hotel Com ofera reduceri sau gratuitati pentru copiii pana la 12 ani si considera infanti (gratuitate) copiii pana la 2 ani. Consultati sectiunea "Reduceri copii / adulti" unde detaliem oferta de reduceri si gratuitati pentru copii si adulti
Ce alte hoteluri pot fi interesante comparativ cu hotelul Hotel Com?
Comparativ cu hotelul Hotel Com ati putea gasi interesante in Albena si hotelurile si Hotel Kaliopa, Hotel Dobrudja, Hotel Amelia, Hotel Magnolia Standard. Pentru mai multe variante, consultati oferta completa pentru Albena
Alege perioada si calculeaza pret