Hotel Evrika, reduceri pana la 20% - vezi oferta si rezerva

TravelPlanner
Înapoi la meniu
TravelPlanner
Travel Planner
4 stele

Hotel Grifid Bolero Nisipurile de Aur - Bulgaria, oferte 2021

4 stele
Nisipurile de Aur - Vezi pe hartă
40% reducere intre 30.07 - 31.07 / pana la 30.07
30% reducere intre 29.07 - 29.07 / pana la 29.07
30% reducere intre 01.08 - 01.08 / pana la 30.07
10% reducere intre 13.08 - 15.10 / pana la 30.07
90% recomandari
516 impresii Travel Planner
90% / 516 impresii
40%
Alege perioada si calculeaza pret

Informatii hotel

Conceput ca un club de familie, Hotelul Grifid Bolero este locatia ideala pentru petrecerea unei vacante all inclusive, in Bulgaria. Unul dintre hotelurile de top ale lantului Grifid, Grifid Bolero este amplasat la aprox 100 m de plaja privata (cam 2 minute de mers pe jos) si circa 250 m de centrul statiunii Nisipurile de Aur. Situat intr-o zona linistita, Grifid Bolero are o oferta de cazare ultra all inclusive ce cuprinde: un aqua park cu tobogane, doua piscine exterioare mari, terenuri de sport/multifunctionale, bar pe plaja si sezlonguri gratuite la plaja. Personalul hotelier si calitatea mancarii si bauturilor sunt printre cele mai apreciate servicii pentru un sejur all inclusive la Grifid Bolero.
Favorit Travel Planner
Pe plaja
Sezlonguri de plaja
Bar pe plaja
Aqua park / Tobogane
Family club
Piscina interioara
Top hotel
Hotel de lant
Recomandat in context COVID
Arata mai mult

Amplasare: Hotelul Grifid Bolero este situat in apropierea Parcului National Nisipurile de Aur, la 13 km sud de statiunea Albena, la 16 km de orasul Varna si la 25 km de Aeroportul International Varna (Letishte Varna). Se afla la 100 m de plaja si 250 m de centrul statiunii (Hotel International Casino), avand in extremitatea sudica a statiunii complexul Riviera Beach iar in cea nordica plaja Nirvana Beach. Este amplasat la aproximativ 1 km de aquapark Aquapolis din Nisipurile de Aur (la iesirea inspre statiunea Constantin si Elena), la 2.6 km de Manastirea Aladzha si la 20 km sud de Castelul Regina Maria din Balchik.

Cazare: hotelul are 264 camere duble si 27 camere de familie. Toate sunt dotate cu uscator de par, baie (cada in camere duble si dus in camere de familie), telefon, aer conditionat, TV cu ecran plat si programe prin satelit, seif, minibar, balcon, internet wireless gratuit. Hotelul este alcatuit din 3 cladiri separate; cladirea principala are 8 etaje.

  • Camera dubla deluxe (25 mp, cu vedere la piscina sau la gradina) - 2 paturi de cate o persoana (ce pot fi unite), plus o canapea extensibila (185 x 150 cm). In 2018 au fost renovate cu parchet laminat si materiale textile in culori noi.
  • Camera de familie - un dormitor cu pat dublu si o camera separata cu doua paturi de o persoana.

Facilitati / servicii: piscina exterioara in stil laguna cu jacuzzi incorporat, piscina exterioara (12 m x 25 m), piscina interioara cu jacuzzi (13 m x 30 m), internet wireless (la receptie si in camere), centru Spa, centru fitness, teren de baschet si volei, teren de tenis, room service, magazin, lift, seif, schimb valutar, receptie 24h, inchirieri auto, spalatorie, servicii medicale, 3 sali de conferinta.

Aqua Park: construit pe o suprafata de 8000 mp, cu sectiuni pentru adulti si copii, fiecare cu cate 3 tobogane. Pentru adulti: Pipeline (peste 160 m de tuneluri si sectiuni deschise), Tornado (3 palnii combinate cu 158 m de tuneluri), BulletBowl (cadere abrupta de 12 m, urmata de 88 m de tuneluri). Pentru copii sunt 3 tobogane speciale ce se termina in doua piscine. Camere de schimb si seifuri sunt disponibile gratuit. Este deschis din Iunie pana in Septembrie, in functie de conditiile meteo. Exista o cerinta de inaltime pentru sectiunea de adulti - minim 1,40 m. Parcul acvatic functioneaza conform urmatorului program: intre orele 15:00-17:00 au acces adultii, intre orele 11:00-13:00 si 15:00-17:00 au acces copiii.

Activitati: tenis de masa, darts, gimnastica, aerobic, pilates, zumba, tae-bo, polo in apa, biliard, lectii de dans, lectii de tenis, sporturi nautice pe plaja, inchiriere de biciclete, spectacole in fiecare

seara.

Catering: Hotelul Grifid Bolero are un restaurant principal ce ofera bufete tematice de 2 ori pe saptamana si inca 4 restaurante a-la-carte cu specific diferit. De asemenea, sunt disponibile gustari pe timp de noapte, intre orele 23.30-00.30.
Barurile disponibile in hotelul Grifid Bolero sunt: la piscina (40 locuri), la receptie (400 locuri la interior si 80 pe terasa), Relax bar (deschis pe timp de noapte intre 00:30 si 07:30), bar la plaja (in fata hotelului Grifid Vistamar, ofera doar bauturi locale), cofetarie (autoservire).

SPA: doua saune, baie de aburi, camere de masaj, terapii, tratamente cosmetice, coafor, manichiura/pedichiura.

Pentru copii: family club, clubul Grifid Mini (in forma de corabie de pirati) cu o suprafata de 200 mp cuprinde 2 sectiuni separate in interior si un loc de joaca in aer liber (zilnic intre orele 10:00-12:30 si intre orele 15:00-17:30), Mini Aqua Park cu doua piscine pentru copii si trei tobogane diferite (iunie-septembrie), perete de catarari, aqua mini-disco, yoga pentru copii, piscina pentru copii, animator profesionist si zile tematice, mini disco in fiecare zi, meniu Grifid pentru copii in toate restaurantele a la carte, jocuri Xbox, patuturi pentru bebelusi, pranz si cina cu animatorii, incalzirea / prepararea alimentelor pentru bebelusi in restaurant - la cerere. De asemenea, se ofera program de animatii sportive pentru adolescenti (intre 12 si 17 ani).

Plaja: privata, umbrela de soare si doua sezlonguri (cu saltele) / camera, bar la plaja (in fata hotelului Grifid Vistamar) - ofera doar bauturi locale, cocktailuri racoritoare, cafea, ceai si bere.

Parcare: privata, contra-cost, exterioara (aproximativ 20 leva/zi) si garaj, in limita locurilor disponibile. In cazul in care nu mai sunt locuri de parcare la hotel, pentru sezonul de vara 2021 lantul Grifid ofera locuri de parcare (pazite) la aquapark-ul Aquapolis (aflat pe soseaua care duce spre Varna). Un reprezentant al hotelului va merge cu o alta masina pana la locul de parcare, iar de acolo ii va aduce pe oaspeti inapoi la hotel. Se organizeaza transfer catre Aquapolis cand oaspetii au nevoie de masina personala.

Informatii suplimentare:
-Hotelul Grifid Bolero nu accepta animalele de companie.
-Fumatul este interzis in lobby, restaurante, baruri sau in camere.
-Check-in la ora 14:00 (prima masa: snack meniu), check-out pana la ora 12:00 (ultima masa: mic dejun continental).
-Sezlongurile nu pot fi rezervate in avans.
-Nu este permisa iesirea din restaurante cu mancare si bauturi.
-Hotelul isi rezerva dreptul de a modifica programul restaurantelor si barurilor fara notificare prealabila.
-In toate restaurantele se impune un cod vestimentar pentru barbati - la cina sunt obligatorii pantalonii lungi.

Arata mai putin

Oferta cazare Hotel Grifid Bolero Nisipurile de Aur, Bulgaria 2021

  Conditii superflexibile: Anulare gratuita, reprogramare, acordare voucher sau rambursare in caz de carantina la destinatie, test PCR pozitiv inainte de plecarea in vacanta, inchiderea granitelor. Plati in rate.
Ce este inclus sau nu in pret?

Este inclus: masa in regim Ultra All Inclusive 24h (mic dejun + pranz + cina in sistem bufet); mic dejun continental intre 10:30-12:00; bauturi alcoolice si non-alcoolice locale la mesele principale; bauturile alcoolice si non-alcoolice locale si de import disponibile la barul de la piscina (intre 10:00 si 19:00), la barul din lobby (intre 19:00-24:00) si la barul Relax (intre 00:00 is 07:30); bar pe plaja doar cu bauturi locale (intre 10:00 si 17:00); gustari reci si calde intre mese la restaurantul Grill; gustari la miezul noptii intre 23:30 si 00:30 (bufet); patiserie (intre 10:00-12:00 si 14:30-17:00); bufete tematice de 2 ori pe saptamana; o cina pe sejur in unul din restaurantele a-la-carte din hotelurile Bolero, Vistamar (pentru rezervari de minim 5 nopti); seri BBQ si petreceri pe plaja (in lunile Iulie-August). Sezlonguri si umbrele la piscina exterioara in limita disponibilitatii, 2 sezlonguri si o umbrela pe camera la plaja amenajata a hotelului (in limita disponibilitatii), patut pentru bebelus si scaun inalt la restaurant; acces internet wireless (in lobby si in camere), acces piscina interioara; minibar in camera (aprovizionat zilnic), seif in camera si la aqua park, program de animatie pentru adulti si copii (cu spectacol seara), sala de fitness, aerobic, tenis de masa, darts, acces teren de sport multifunctional, mini club pentru copii, acces aqua park, petreceri pe plaja (organizate doar in Iulie si August). Programul meselor incepe cu gustarile de dupa amiaza si cina in ziua sosirii, iar la plecare ultima masa este micul dejun.

Nu este inclus: parcare in fata hotelului si garaj in limita locurilor disponibile (aproximativ 20 leva/zi), tratamente si proceduri SPA, masaje, acces sauna si baie de aburi, biliard, sporturi acvatice, baby sitter (rezervarea se face la hotel, cu o zi in avans), lectii de tenis, cina pe plaja (in fata hotelului Grifid Metropol), restaurant a-la-carte Fusion in Grifid Metropol, taxa check-in devreme si check-out tarziu (posibil in functie de disponibilitatea camerelor; se achita la receptie), utilizare calculatoare cu acces internet, servicii medicale.

*Hotelul isi rezerva dreptul de a efectua modificari asupra serviciilor, fara o notificare in prealabil.

Reduceri copii / adulti

Reduceri pentru copii

  • primul copil intre 0-1.99 ani - gratuit cu minim 2 persoane (in Camera dubla deluxe)
  • cu 1 adult - copil intre 2-12.99 - reducere de 50 % (in Camera dubla deluxe)
  • cu 2 adulti - un copil intre 2-12.99 - reducere de 100 % (in Camera dubla deluxe)
  • cu 2 adulti - doi copii cu varsta pana 7.99 ani - reducere 100 % (in Camera dubla deluxe)
  • cu 2 sau 3 adulti - copil intre 2-12.99 - reducere de 100 % (in Family room)

Reduceri pentru adulti

  • al 3-lea adult - reducere de 30 % (in Camera dubla deluxe) si reducere de 50 % (in Family room)
Informatii Covid-19

La Hotelurie GRIFID am fost întotdeauna apreciați de oaspeții și partenerii noștri pentru oferirea un produs de calitate și extrem de variat, pentru experiență de neuitat.

În acest moment specific, ai încredere în noi, ca de obicei Am pregătit și organizat un plan strict de acțiune pentru operarea în cadrul COVID - 19, care va asigura bunăstarea oaspeților și angajaților noștri. Facem tot ce putem pentru a vă asigura siguranța călătoriilor pe baza recomandărilor sediului național de criză, OMS, CDC, Ministerul Sănătății, Ministerul Muncii și Politicii Sociale!

În cele ce urmează, vă detaliem mai jos planul de lucru și măsurile implementate pentru prevenirea COVID-19. De asemenea, am pus la dispozitie o brosura si mai multe afise privind masurile adoptate.

Personal:

  • Echipament de protecție personală pentru toți angajații din diferitele departamente hoteliere;
  • Instruirea personalului în codul special de practică și comportament la locul de muncă și după;
  • Screeningul zilnic de sănătate al personalului înainte de a intra în locul de muncă;
  • Numirea unei echipe dedicate de criză a conducerii nivelului superior și a șefilor de departament pentru urmărirea și controlul implementării tuturor măsurilor.

Receptie:

  • Prezentare digitală a întregii informații despre hotel - meniuri, programe, hărți, etc.;
  • Paravan de protecție din PVC la recepție;
  • Serviciul personal la check-in pentru a asigura distanța în siguranță;
  • Asistență personală de către concierge GRIFID pe toată durata șederii.

Camere și zonele comune:

  • Echipa de menaj și curățenie au fost întotdeauna apreciate și recomandate de clienții noștri pe site-urile de recenzii.
  • Pachet COVID-19 la sosire disponibil în fiecare cameră - mănuși de unică folosință, măști și dezinfectant de mâini;
  • Dezinfectarea și curățarea periodică a punctelor critice din camerele hotelului - mânerele ușilor, telecomanda, telefon, minibar, întrerupătoare, dulapuri și mânere pentru sertare, baie;
  • Dezinfectarea și curățarea frecventă a zonelor comune puncte critice: butoanele liftului, balustrade, coridoare, WC, cameră pentru bagaje, mânerele ușilor, etc.;
  • Instruirea personalului de menaj de către companii profesionale pentru igiena complexă hotelieră (Ecolab, Diversy);
  • Husele de pat decorative, pernele și alte materiale textile sunt îndepărtate temporar din camere;
  • Stații de dezinfectare în zone comune (hol, restaurant și bar, mini club, centru spa, sală de fitness, piscine și zone de relaxare, terenuri de sport etc.).

Mancare si bauturi:

  • Experiență de mulți ani în servirea a la carte. Hotelul GRIFID Metropol este primul hotel din Bulgaria care a implementat acest tip de servire all inclusive;
  • Restaurante a la carte și bufeturi închise servite de personalul nostru;
  • Cod QR în meniu la restaurantele și baruri;
  • Condimente și tacâmuri în ambalaj individual;
  • Aranjament special de mese, păstrând o distanță socială.

SPA:

  • Cod QR în lista de servicii spa;
  • Rezervări preliminare pentru servicii de spa, inclusiv cele de saună, băi de aburi, etc.;
  • Proceduri speciale pentru dezinfectarea sălilor de fitness, piscinelor, sălilor de tratament și echipamentelor.

Mini club și sport:

  • Materiale individuale pentru activități creative pentru copiii din hotel;
  • Menținerea distanței sociale în timpul activităților organizate cu adulți și copii.

Piscine, plaja, aquapark:

  • Aranjament special de sezlonguri și umbrele, păstrând o distanță socială;
  • Stații de dezinfectare la dispoziția oaspeților;
  • Dezinfectarea și curățarea periodică a scaunelor, a meselor și a saltelelor.

Impresii Hotel Grifid Bolero Nisipurile de Aur

8.8
Vacanta Hotel Grifid
Avantaje: - atmosfera placuta si propice pentru familii cu copii, sunt foarte multe activitati si optiuni pe parcrusul unei zile. - mancare variata, cu gust si gatita ok - personalul de la receptie comunica si in limba engleza - hotelul detine 2 piscine destul de mari, aqua park pentru copii & adulti, loc de joaca pentru copiil; toate sunt curate si intretinute corespunzator - plaja este foarte aproape de hotel, avand si un bar de unde se pot comanda bauturi in regimul all inclusive - cam 70-80% dintre clienti sunt romani, majoritatea civilizati. Se simte ca se acorda o atentie sporita fata de romani (e.g. programul de activitati este prezentat si in limba romana, exista traduceri in romana la anumite meniuri, oferte, etc.). un alt avantaj suplimentar: copiii pot comunica mai usor intre ei. - au pastrat destul de multe spatii verzi si copaci in complex - foarte prompti pe zona de mentenanta; s-a ars un bec in baie, am anuntat la receptie si a fost inlocuit in cateva minute. - sala de fitness este foarte ok, gasiti gantere, aparate, banci, pentru a putea face un antrenament complet Dezavantaje: - au locuri de parcare foarte putine in zona hotelului; a trebuit sa ducem masina intr-o alta parcare, la aprox. 2.5 km distanta (Aquapolis). Parcarea este pazita, nu am avut probleme cu masina, dar faptul ca se pierd cam 30 de minute pentru a aduce masina la hotel este o inconvenienta si o grija in plus. - parcarea se achita separat, iar pretul este destul de ridicat (20 Leva/zi), am achitat 208 RON pentru 4 zile. - au probleme mari cu WI-FI-ul, fiind un singur router in zona receptiei, care nu face fata dpdvd al semnalului sau al capacitatii de IP-uri suportate. Daca stiti ca veti avea nevoie de conexiune la internet, va recomand fie sa va descarcati continut din tara, fie sa aveti trafic inclus de Roaming (SEE). - cladirile par a fi destul de vechi, camera in care am fost cazati a fost spatioasa, dar toate finisajele pareau ca au fost facute pe repede inainte, fara sa se tina cont de vreun detaliu estetic. - la intrarea in complex din zona receptiei nu exista rampa, ci doar scari; probabil sunt alternative de a ajunge in complex printr-un alt loc, dar ar fi fost utila o rampa in acea zona
Recomand Travelplanner: Foarte prompti si de ajutor, multumesc!

Arata mai mult

8.4
Impresii Hotel Grifid Bolero
Hotel ok cu servicii bune,camere mari dar nu toate sant la fel depinde de corpul in care stai.Mancare buna,dar sub Duni ,sub Melia din Sunny Beach,au stat foarte bine la fructe.Barul din camera 2 beri,2 sucuri si o apa la litru umplut zilnic,J&B,Teachers la bar,sucuri la cutie,bar pe plaja care se deschidea la ora 10 ok.Aglomeratie la plaja la ora 10 nu mai gaseai sezlonguri libere.Aquapark frumos si pt copii mai mici dar si pt copii mari si adulti.Pentru pretul pe care l-am dat datorita pandemiei a fost ok dar nu as da pretul de dinainte de pandemie
Recomand Travelplanner: Este o agentie serioasa,cu preturile cele mai mici de pe piata pe care am recomandat-o prietenilor

Arata mai mult

9.7
Relaxare Bolero
Este a treia ora cand ajung la Hotel Grifid Bolero, un hotel aparte cu multe facilitati,in special aqua park, ca toate hotelurile din lantul Grifid (am fost in trecut si la Grifid Arabella).Un hotel deosebit, prin amplasare, design, calitatea serviciilor superioara, curatenie impecabila, apa curata la piscine, personal amabil, plaja aproape...Totul e impecabil.Apreciez, in mod deosebit, posibilitatea de a te caza si mai devreme, ,mai ales pentru mine, cu copil mic.Revin cu drag de fiecare data, la acest hotel!!!
Recomand Travelplanner: Recomand cu incredere agentia Travel Planner, , profesionisti, promti, personal amabil si deschis.Sunt clienta fidela a agentiei.THE BEST!!!

Arata mai mult

9.8
O vancanta perfecta!
Vacanta a fost foarte reusita, incepand din prima zi, pana in ultima; Hotelul este foarte aproape de plaja, este potrivit pentru familii cu copii mici; Camerele mari si curate, iar mobilierul de bun gust; la fel si interiorul hotelulul; Curatenia se facea zilnic in camere, prosoapele schimbate zilnic; Mancarea a fost gustoasa si de buna calitate, iar metoda de servire impusa de noile restrictii nu cred ca a creat neplaceri nimanui, avantajul fiind ca nu se mai facea risipa de mancare; Plaja curata, ocuparea sezlongurilor putea fi o problema daca ajungeai tarziu pe plaja, insa noi suntem matinali, si am gasit locuri in fiecare zi; In concluzie, daca vom mai alege Bulgaria ca destinatie de vacanta, preferam sa revenim aici, unde efectiv nu am gasit puncte slabe acestei locatii, iar raportul calitate/pret este foarte bun; Multumim!
Recomand Travelplanner: Din momentul in care am plasat comanda pe internet, a durat foarte putin pana am fost contactata de un reprezentant al societatii, am realizat plata in aceeasi zi, si am primit documentele pe loc. Totul s a desfasurat rapid si eficient; Multumesc echipei!

Arata mai mult

10.0
Bolero- de 3 ori intr o vara
Prima data am ajuns la Grifid Bolero ptr ca n-am mai putut pleca in Grecia, la inceputul lunii iulie-intre 3 si 8 iulie, si am mai prelungit cu inca o zi, pana pe 9 (am scris atunci impresiile). Apoi , la inceputul lunii august( 7-10), am reusit sa facem rost de cateva zile de concediu si am mai dat o fuga, tot la Bolero. De data asta am avut cazare in alt corp (camerele 417, 419), aveam vedere la niste copaci, sezlongurile la piscine si la mare erau ocupate cu prosoape inca de la 7 dimineata, la masa era aglomeratie, dar mancare era destula si pentru toate gusturile, indiferent de ora la care mergeai. Curatenia in camere se facea in fiecare zi, prosoapele se schimbau zilnic, minibarul se completa zilnic. Intr-una din zile copiii au dormit mai mult, pana spre pranz, curatenia s-a facut la noi in camera si la ei nu, ma gandeam ca gata, nu mai vin in ziua aia. Ei bine, au venit mai tarziu, cand ne-am intors de la masa de pranz paturile erau facute, prosoapele schimbate si minibarul plin. Saptamana trecuta (9-13 septembrie) am mai dat o fuga, asa ca de sfarsit de sezon. De data asta am avut camerele 332, 334, varianta care ne-a placut cel mai mult . Hotelul era parca mai gol decat in iulie, s-a mai aglomerat in weekend, dar gaseai sezlonguri la orice ora doreai. Serviciile , masa, totul cum ne obisnuisem deja. In iulie erau nemti si francezi destui, dar romanii erau cei mai multi, in schimb in august n-am auzit alta limba in afara de romana si ceva germana . In septembrie erau ceva nemti, francezi putini, ceva bulgari si romani la greu ( mare parte coborati din varf de munte, veniti in grupuri de 15-2o de persoane , care se faceau auziti fie ca voiai fie ca nu) Anul viitor ne vom intoarce, macar ptr cateva zile (Grecia ramane preferata noastra). Grecia este ptr cutreierat, vizitat, Bulgaria si Bolero in special este ptr odihna si relaxare, chiar si ptr un weekend .
Recomand Travelplanner: Despre agentie....doar de bine, d-na Mihaela Miu are o rabdare de fier si-i multumesc pe aceasta cale ca a avut rabdare ( m-am gandit si razgandit atat cu perioada, cat si cu nr de camere si persoane, dar si cu hotelul, ma gandeam sa incercam si Vistamarul, apoi am ramas fidela Boleroului)

Arata mai mult

9.7
O vacanta relaxanta
O experienta placuta. Locatia este frumoasa, camerele sunt extrem de mari si de frumoase, facilitati multe pentru copii, mancare bune si difersificata. Echipa de animatie si personalul hotelului foarte ok. Un MARE minus este plaja hotelului, zilnic am avut probleme cu a gasi seslonguri disponibile. Problema suntem noi, clientii, cei care ocupam 4-5 seslonguri/familie. Conform ofertei si politicii hotelului, fiecare camera are dreptul la 2 senzlonguri....din pacate asta nu se respecta si din acest motiv erau multe familii care nu gaseau disponibilitate. Hotelul TREBUIE sa gaseasca o solutie pentru a gestiona si aceasta categorie de clienti: cei care NU respecta regulile. Clienti civilizati se simt defavorizati si umiliti.
Recomand Travelplanner: Ca de obicei, cei mai buni! Cele mai bune oferte, cele mai mari discount uri. Multumim!

Arata mai mult

Acest hotel are 467 impresii pozitive si doar 49 negative.
Vezi toate impresiile (516)
Cum a fost vacanta ta?
Spune-ne despre experienta ta din vacanta. Impresiile tale ajuta pe cei ca tine sa ia decizii mai bune pentru urmatoarea lor vacanta.

In afara de Hotel Grifid Bolero, te-ar mai putea interesa in Nisipurile de Aur, Bulgaria

Intrebari frecvente despre Hotel Grifid Bolero

Cat costa o vacanta la hotelul Hotel Grifid Bolero?

In general, varful de sezon (iulie - august) corespunde cu cele mai ridicate preturi.

Vacantele in extrasezon in Bulgaria vin cu cel mai bun raport calitate pret pentru vremea excelenta si preturile foarte avantajoase.

Intra aici si calculeaza cat costa o vacanta in perioada in care vrei sa calatoresti.
Care sunt conditiile de rezervare pentru hotelul Hotel Grifid Bolero?
In afara conditiilor flexibile covid, pentru Hotel Grifid Bolero oferim conditii super flexibile de plata, rezervare si anulare. Poti achita un avans de 10% ; iar restul cu pana la 2 saptamani inainte de vacanta; Doar -5% penalizare in cazul anularilor sau anulare gratuita daca transformati penalizarea in voucher valoric; orice modificare este gratuita. Avem conditii foarte bune. Intra pe site si rezerva sau vezi mai multe detalii
Hotel Hotel Grifid Bolero este potrivit pentru vacanta familiilor cu copil?
In general majoritatea hotelurilor ofera conditii pentru cazarea famiiilor cu copii. In particular, Hotel Grifid Bolero are aqua park, are family club ceea ce il face foarte potrivit pentru vacantele reusite ale familiilor cu copii. Gasesti aici toate detaliile despre hotel si consulta ofertele noastre.
Hotelul Hotel Grifid Bolero are conditii flexibile covid?
Travel Planner ofera pentru Hotel Grifid Bolero conditii super flexibile. Anulare gratuita, reprogramare, acordare voucher sau rambursare in caz de carantina la destinatie sau la intoarcerea in tara, test covid pozitiv, inchiderea granitelor, solicitare test PCR negativ de la destinatie
Care sunt cele mai importante aspecte despre hotelul Hotel Grifid Bolero?
Hotelul Hotel Grifid Bolero este un hotel de top, recomandat de Travel Planner. Principalele aspecte pe care ar trebui sa le stiti dspre Hotel Grifid Bolero sunt: pe plaja, sezlonguri de plaja, bar pe plaja, aqua park / Tobogane, family club, piscina interioara, hotel de lant, recomandat in context COVID. Gasesti mai multe informatii pe site
Unde gasesc cea mai buna oferta pentru hotelul Hotel Grifid Bolero?
Cele mai bune conditii de pret si rezervare le gasiti la Travel Planner - vezi aici oferta noastra. Pentru Hotel Grifid Bolero, avem tarife convenabile si oferim optiuni flexibile si superflexibile de plata, rezervare si anulare. 98% apreciaza serviciile noastre (peste 18500 impresii) asadar, poti avea incredere in noi. Cei mai multi ne apreciaza in special pentru eficienta si rapiditate. In site, gasesti mai multe despre noi
Hotelul Hotel Grifid Bolero este un hotel apreciat de turisti?
Hotelul Hotel Grifid Bolero este foarte apreciat de turisti. Are 91% recomandari din 516 impresii iar nota generala este 8.8. Cel mai mult, turistii apreciaza categoria Amplasare cu nota 9 si Camere cu nota 9. Intra pe site si consulta impresiile trimise de turistii nostri
Hotelul Hotel Grifid Bolero are parcare proprie?
Hotelul Hotel Grifid Bolero nu are o parcare proprie. Gasiti mai multe despre conditiile plata sau alte posibilitati de parcare in pagina noastra, la sectiunea tariful include / nu include
Hotelul Hotel Grifid Bolero este pe plaja?
Hotelul Hotel Grifid Bolero se afla pe plaja din Nisipurile de Aur. In sectiunea ce include / ce nu include tariful gasiti informatii despre sezlonguri / umbrelute si despre serviciile suplimentare oferite pe plaja. Afla aici mai multe detalii
Hotelul are piscina interioara?
La hotelul Hotel Grifid Bolero exista o piscina interioaraAfla aici mai multe detalii
Permite animale de companie?
La hotelul Hotel Grifid Bolero nu sunt permise animalele de companieAfla aici mai multe detalii
Care este varsta copiilor pana la care primesc o reducere / gratuitate?
Hotelul Hotel Grifid Bolero ofera reduceri sau gratuitati pentru copiii pana la 8 ani si considera infanti (gratuitate) copiii pana la 2 ani. Consultati sectiunea "Reduceri copii / adulti" unde detaliem oferta de reduceri si gratuitati pentru copii si adultiVezi mai multe detalii in site
Ce alte hoteluri pot fi interesante comparativ cu hotelul Hotel Grifid Bolero?
Comparativ cu hotelul Hotel Grifid Bolero ati putea gasi interesante in Nisipurile de Aur si hotelurile si Park Hotel Golden Beach, Hotel LTI Dolce Vita Sunshine Resort, Hotel Grifid Encanto Beach, Park Hotel Odessos. Pentru mai multe variante, consultati oferta completa pentru Nisipurile de Aur
Alege perioada si calculeaza pret