Hotel Evrika, reduceri pana la 20% - vezi oferta si rezerva

TravelPlanner
Înapoi la meniu
TravelPlanner
Travel Planner
4 stele

Hotel Belleville Duni - Bulgaria, oferte 2021

4 stele
Duni - Vezi pe hartă
Preturi de la:
87% recomandari
61 impresii Travel Planner
87% / 61 impresii
Alege perioada si calculeaza pret

Informatii hotel

Hotelul Belleville este situat in zona de sud a litoralului din Bulgaria la aproximativ 250 m de plaja. Acesta face parte din complexul de hoteluri Duni Royal Resort. Este o optiune potrivita pentru vacante alll inclusive pentru cei care doresc sa se bucure de liniste, relaxare, servicii de buna calitate si multiple posibilitati de petrecere a timpului liber. Oferta de cazare all inclusive permite acces la majoritatea facilitatilor din cadrul complexului, cele mai populare fiind aquapark-ul, serviciile din zona piscinelor dar si cele de pe plaja, numeroase restaurante si terenuri de sport.
Aqua park / Tobogane
Family club
Parcare
Recomandat in context COVID
Arata mai mult

Amplasare: Hotel Belleville este situat in statiunea Duni langa satul de vacanta, la 5 km de Sozopol, 70 km de Nessebar si 30 km de aeroportul Burgas. Este situat la 150 metri de plaja, la 6 km de Rezervatia Ropotamo, la 40 km de complexul Duni Royal. Este amplasat la 70 km de Aquapark-ul din Sunny Beach (la iesirea inspre orasul Burgas) si la 7 km de biserica Sfantul Zosim din Sozopol

Cazare: hotelul are 6 etaje si ofera 188 de camere duble (23 mp) si 13 apartamente cu 1 dormitor (40-42 mp), mobilate confortabil, decorata in culori calde si dotate cu facilitati moderne. Fiecare camera are baie proprie cu dus sau cada, uscator de par, televizor, mini-bar, seif (contra cost), aer conditionat, telefon direct si un balcon.

  • Camera dubla are doua paturi separate si un fotoliu extensibil.
  • Apartamentele au un dormitor si o camera de zi cu canapea extensibila.

Facilitati / servicii: acces la piscina exterioara din fata hotelului Marina Beach (2320 mp), acces la piscinele exterioare ale hotelurilor Pelican si Holiday Village, aquapark (deschis in perioada 01 Iunie - 15 Septembrie), centru fitness, acces la 10 terenuri de tenis (2 dintre ele cu reflectoare, 3 cu zgura), amfiteatru, schimb valutar, facilitati conferinte, inchirieri auto, schimb valutar, magazin.

Activitati: tenis de masa, tir cu arcul, booca, polo in apa, volei pe plaja, aerobic, lectii de

dans, zumba, mini golf, sporturi nautice, program de animatie 6 zile pe saptamana, petreceri in discoteca (intre 23:00-02:00).

Catering: restaurant bufet cu zona pentru copii, doua restaurante a-la-carte (italian si bulgar), lobby bar, snack bar pe plaja, disco bar (la hotelul Holiday Village).

SPA: sauna, jacuzzi, centru SPA (in hotelul Marina Royal Palace).

Pentru copii: piscina pentru copii, patut pentru bebelusi (gratuit, necesita rezervare), scaune inalte in restaurante (gratuit), mini club si club pentru tineret (3 grupe: 3-6 ani, 7-12 ani si 13-16 ani, de 6 ori pe saptamana) in hotelul Marina Beach, mini-disco/discoteca (de 6 ori/saptamana), loc de joaca, animatie, cina pentru copii.

Plaja: privata, umbrele de soare, sezlonguri cu saltea si prosoape gratuite, dusuri, cabine de schimb.

Parcare: pazita, gratuita.

Informatii suplimentare:
-Hotelul nu accepta animalele de companie.
-Fumatul este interzis in lobby, restaurante, baruri sau in camere.
-Check-in la ora 14:00, check-out pana la ora 12:00.
-Sezlongurile nu pot fi rezervate in avans.
-Nu este permisa iesirea din restaurante cu mancare si bauturi.
-Un cod vestimentar adecvat este obligatoriu in restaurante (exclude purtarea de costume de baie, pantaloni scurti si slapi).
-Hotelul isi rezerva dreptul de a modifica programul restaurantelor si barurilor fara notificare prealabila.

Arata mai putin

Oferta cazare Hotel Belleville Duni, Bulgaria 2021

  Conditii superflexibile: Anulare gratuita, reprogramare, acordare voucher sau rambursare in caz de carantina la destinatie, test PCR pozitiv inainte de plecarea in vacanta, inchiderea granitelor. Plati in rate.
Ce este inclus sau nu in pret?

Este inclus: masa in regim All Inclusive (mic dejun, pranz si cina in stil bufet), mic dejun tarziu, gustari intre mese, colt pentru sandwich-uri, o cina pe sejur la unul din resturantele a-la-carte (italian si bulgaresc), Snack restaurant La Briz - pe plaja, bauturi alcoolice si non-alcoolice locale, sezlonguri si umbrele la piscina exterioara (la hotelurile Pelican, Holiday Village si Marina Beach) si la plaja, prosoape de plaja, dusuri, cabine de schimb, club pentru copii (animatii, loc de joaca, mini disco si spectacole pentru copii), sala de fitness, sauna si jacuzzi la hotel Pelican, hammam (in hotel Marina Royal Palace), program animatie 6 zile pe saptamana - ziua libera este Duminica, acces aquapark (aflat langa hotelul Holiday Village), parcare pazita (in limita locurilor disponibile).

Nu este inclus: acces centru SPA in hotel Marina Royal Palace (centru fitness, masaj, coafor, solar, salon cosmetica), acces piscina interioara la hotel Marina Royal Palace, acces internet wireless, sky bar in hotel Marina Royal Palace, resturant a-la-carte "Safar" la hotelul Marina Beach, seif.

*Hotelul isi rezerva dreptul de a efectua modificari asupra serviciilor, fara o notificare in prealabil.

Reduceri copii / adulti

Reduceri pentru copii

  • copil intre 0-1.99 ani - gratuit (in toate tipurile de camera)
  • cu 1 adult - in perioadele 01.06-30.06 si 01.09-30.09 - primul si al doilea copil intre 2-5.99 - reducere de 50 %; in perioada 01.07-31.08 - primul copil intre 2-5.99 - reducere de 30 % si al doilea copil intre 2-5.99 - reducere de 70 % (in Camera dubla - v.parc si Camera dubla - v.lateral mare)
  • cu 1 adult - primul copil intre 6-11.99 - reducere de 10 %; al doilea copil intre 6-11.99 - reducere de 90 % (in Camera dubla - v.parc si Camera dubla - v.lateral mare)
  • cu 2 adulti - copil intre 2-5.99 - reducere de 100 %; copil intre 6-11.99 - reducere de 60 % (in Camera dubla - v.parc si Camera dubla - v.lateral mare)
  • cu 2 adulti - primul si al doilea copil intre 2-11.99 - reducere de 100 % (in Apartament deluxe cu 1 dormitor - v.parc si v.lateral mare)
  • cu 3 adulti - un copil intre 2-5.99 - reducere de 100 %; un copil intre 6-11.99 - reducere de 70 % (in Apartament deluxe cu 1 dormitor - v.parc si v.lateral mare)

Reduceri pentru adulti

  • al 3-lea adult - reducere de 20 % (in Camera dubla - v.parc si Camera dubla - v.lateral mare) si reducere de 100 % (in Apartament deluxe cu 1 dormitor - v.parc si v.lateral mare)
Informatii Covid-19

Reglementări în materie de securitate și sănătate în privința COVID-19

Noi, echipa Duni Royal Resort, oferim de peste 20 de ani un produs de înaltă calitate, străduindu-ne să dezvoltăm și să îmbunătățim oferta și serviciile pentru oaspeții noștri în fiecare an.
Prima prioritate pentru noi este sănătatea și siguranța angajaților, oaspeților și partenerilor noștri de afaceri.
Condițiile bune și siguranța optimă sunt una dintre principalele preocupări ale echipei noastre, deoarece sănătatea și siguranța, împreună cu calitatea produselor și protecția mediului sunt un aspect integrant al responsabilităților noastre. De asemenea, pentru a asigura munca sigură și sănătoasă a angajaților noștri. Politica de management a Duni Royal Resort are ca scop îmbunătățirea continuă a condițiilor de muncă în conformitate cu legislația bulgară și europeană, obținând o satisfacție din ce în ce mai mare a personalului cu activitatea de muncă.
De aceea, am revizuit, îmbunătățit și consolidat politicile și procedurile noastre de igienă, curățare și dezinfectare, respectând toate cerințele și recomandările guvernului bulgar, Organizației Mondiale a Sănătății (OMS) și partenerilor noștri de afaceri internaționali.

Conditii generale:
• Toți angajații trebuie să respecte cu strictețe cerințele de siguranță și sănătate stabilite de Organizația Mondială a Sănătății, Ministerul Sănătății, Sediul Operațional, Ministerul de Interne și Regulamentele interne ale DUNI AD.
• Toate persoanele responsabile trebuie să efectueze o informare privind sănătatea și siguranța la COVID-19, după care broșura de instrucțiuni trebuie completată și semnată de toți angajații instruiți.
• Pentru a respecta o igienă personală strictă: spălați-vă regulat pe mâini cu apă și săpun sau folosiți un dezinfectant pe bază de alcool după strănut, tuse, înainte de mâncare și gătit, după vizita WC.
• Evitați atingerea feței, gurii, nasului și ochilor.
• Evitați strângerea mâinilor.
• Evitați contactul cu colegii, în cazul în care specificațiile postului nu o necesită.
• Practica distanțării sociale - menținerea unei distanțe de cel puțin 1,5 m între colegi.
• Utilizarea echipamentelor de protecție personală, cum ar fi măști, mănuși, ochelari de protecție, căști etc.
• Locurile în care mulți oameni lucrează sau mănâncă trebuie decontaminate și dezinfectate.
• Întâlnirile publice sunt organizate sau participate numai când este absolut necesar.

Masuri antiepidemice:

Recepție și hotelul:
• Menținerea distanței sociale când stai în holul hotelului.
• Primirea oaspeților de către angajați cu echipament personal de protecție.
• Cazare și check-out din hotel doar pentru două persoane în același timp sau o singură familie.
• Doar două persoane în același timp sau o familie trebuie să intre în lifturi.
• Articolele ce nu sunt necesare, cum ar fi materiale publicitare etc., vor fi eliminate din camerele de oaspeți. Echipamentele de protecție personală - măști / căști și mănuși - sunt furnizate personalului de serviciu. O instruire suplimentară este realizată cu privire la toate standardele și procedurile de curățare și dezinfectare de către un reprezentant al Ecolab, conform planului de instruire. Sunt urmate protocoale stricte de spălare a mâinilor și screeningul zilnic al sănătății.
• Protocoalele îmbunătățite de curățare și dezinfectare vor fi puse în aplicare în camerele de oaspeți ale hotelului, conform planurilor de igienă Ecolab, dezvoltate după răspândirea pandemiei COVID-19, folosind produse virucide omologate de EPA.
• Se va efectua dezinfectarea zilnică a zonelor cele mai frecvent atinse de către oaspeți în camere, cum ar fi întrerupătoarele, mânerele ușilor, telecomenzile, birourile, telefoanele, robinetele, chiuvetele etc.
• După check-out, se vor întreprinde acțiuni mai intense de curățare și dezinfectare în camere. Ferestrele și ușile vor fi deschise mai mult timp.
• Camerele oaspeților vor avea cele mai înalte standarde de curățenie.

Zonele publice, plajă, piscine și incinte:
• Panouri informative vor reaminti oaspeților noștri să mențină distanța socială. Stațiile de igienizare a mâinilor vor fi furnizate în fața intrărilor și a zonelor cu trafic mare de persoane, precum recepție, ascensoare, piscine, plajă, centru de fitness, baruri și restaurante, locuri de joacă. Se vor efectua inspecții periodice pentru a asigura buna funcționare a dozatoarelor de săpun și dezinfectante.
• Frecvența curățării zonelor publice va fi crescută. Toate suprafețele de contact din zonele publice, cum ar fi mânerele ușilor, butoanele liftului, balustradele, birourile de recepție, toaletele publice vor fi dezinfectate în fiecare oră.
• Sezlongurile și mesele din jurul piscinelor și plajei vor fi dezinfectate în mod regulat, iar în fiecare seară zona plajei și piscinelor vor fi curățate și dezinfectate complet.
• Prosoapele de plajă vor fi distribuite de la standurile de prosoape, care vor fi dezinfectate zilnic. Conform măsurilor de siguranță epidemice, standurile de prosoape vor avea, de asemenea, dezinfectant pentru mâini.
• De câteva ori pe zi: locurile de joacă și cluburile pentru copii și sala de sport vor fi închise pentru curățare și dezinfectare. Numărul de participanți va fi limitat. Aceste zone vor fi, de asemenea, curățate și dezinfectate în fiecare noapte, în conformitate cu planurile de igienă ale Ecolab.
• În zonele de spălătorie, lucrătorii vor purta măști și mănuși, păstrându-și distanța. Programele de spălare vor fi de cel puțin 60 de grade, cu adăugarea de detergent și dezinfectanți Ecolab
• Dezinfectarea de bază se va efectua în fiecare seară pe toate aleile și băncile din stațiune, amfiteatru, puncte de control, principalele intrări de securitate etc.

Animaţie:
• Respectarea distanței sociale atunci când desfășoară activități sportive și jocuri în aer liber.
• Dezinfectarea echipamentelor și materialelor sportive înainte și după utilizare.
• Dezinfectarea completă a clubului pentru copii.
• Organizarea mai multor activități, jocuri și evenimente sportive în aer liber.
• Respectarea distanței sociale în timpul programului de animație de seară, petreceri pe plajă și piscină, programe de spectacole, seri de dans etc.

Restaurante și baruri:
• Dozatoare cu dezinfectant pentru mâini Ecolab vor fi instalate la intrările tuturor locațiilor.
• Modificările vor fi efectuate în serviciul de alimente și băuturi: în restaurantele principale, mâncarea va fi împărțită de angajații hotelului, respectând regulile de distanță socială și siguranță. Bufeturile vor fi împărțite în partiții transparente, iar oaspetele va putea indica doar felul de mâncare pe care îl dorește.
• Pentru a respecta măsurile de distanțare socială și pentru a preveni grupuri mari de persoane în principalele restaurante în timpul meselor, se vor determina intervale orare pentru micul dejun, prânz și cină, în conformitate cu anumite reguli (numărul camerei sau etajul hotelului).
• Fluxul de mers pe un sens unic pentru oaspeți să treacă prin restaurant, precum și respectarea distanței sociale, va fi marcat cu semne, autocolante și limitatori.
• Felurile de mâncare oferite la mesele cu show cooking vor fi crescute. Va fi menținută varietatea bogată de produse alimentare și băuturi.
• În restaurantele A-la-carte, toate cerințele epidemice vor fi respectate, iar capacitatea de servire a acestora va fi crescută la maximum.
• Nu vor exista stații de autoservire în restaurante și baruri. Oaspeții vor putea folosi room service - taxabil.
• Curățarea și dezinfectarea de bază vor fi efectuate înainte și după fiecare masă în restaurante și dezinfectarea tuturor suprafețelor de contact (panouri laterale, mânerele ușilor, mese, scaune, scaune înalte, compartimentele) conform planurilor de igienă ale Ecolab, care vor fi înregistrat în listele de verificare pentru restaurante și baruri.
• Restaurantele și barurile vor funcționa cu o capacitate redusă, pentru a oferi spațiul necesar și mediul social îndepărtat între mese, după cum este necesar, și după ce fiecare oaspete va fi dezinfectat.
• Personalul de serviciu din toate barurile și restaurantele va primi echipament personal de protecție - măști și mănuși. Un reprezentant Ecolab va furniza instruirea suplimentară cu privire la toate standardele și procedurile de curățare și dezinfectare, conform planului de pregatire, inclusiv protocoale stricte de spălare a mâinilor, screening zilnic de sănătate și verificări ale temperaturii.
• Doar produsele Ecolab cu autorizațiile, certificatele și fișele de informare relevante vor fi utilizate în registrul aprobat al preparatelor de curățare și dezinfectare din unitățile alimentare.
• Toți furnizorii de produse alimentare, consumabile și servicii vor fi admiși la hotel după înregistrarea în „formularul pentru vizitatorii externi”, respectând toate cerințele anti-epidemice.
• Ne străduim să creștem continuu nivelul de siguranță al alimentelor și băuturilor oferite, cercetând, studiind și analizând toate pericolele potențiale legate de producerea, depozitarea și realizarea acestora. Toate informațiile cunoscute despre pericolele potențiale, inclusiv COVID 19, pentru îmbunătățirea proprietăților produselor culinare, sunt studiate și utilizate.
• Avem personal înalt calificat, specializat și motivat. Ne străduim ca fiecare angajat să realizeze importanța acțiunilor sale în ceea ce privește siguranța produselor fabricate și oferite pentru a proteja sănătatea oaspeților noștri.
• Implementarea intensivă a tuturor procedurilor sistemului de management al calității și siguranței alimentelor deja integrat în conformitate cu cerințele EN ISO 9001: 2015 și ale sistemului HACCP, dezvoltând noi proceduri de lucru și instruire obligatorie în ceea ce privește ghidurile și informațiile de la diferite organizații de sănătate, cum ar fi Organizația Mondială a Sănătății (OMS), Centre pentru Controlul și Prevenirea Bolilor (CDC) și autoritățile locale de sănătate publică.

Managementul superior încurajează menținerea unei politici care acceptă sănătatea și siguranța personalului și a oaspeților din stațiune ca parte integrantă a filozofiei de management și se angajează să ofere resurse adecvate pentru atingerea scopului - realizarea calității, precum și în condiții de siguranță și condiții sănătoase.

Impresii Hotel Belleville Duni

8.9
Sejur excelent!
Hotelul e curat, amplasat foarte bine, aproape de restaurant, de piscina. Serviciile de curatenie au fost bune. Mancarea a fost diversificata...cam aglomerat la masa. Personalul de la servire bar cam nepregatit...nu prea stiau toti engleza. Romanii erau tratati ca niste invadatori...nu ca niste turisti. Turistii bulgari aveau peste tot prioritate datorita faptului ca vorbeau bulgareste...fapt ce ma deranjat foarte mult. Cat despre divertisment...cam jalnici...nu prea stiu sa distreze turistii, comparativ cu hotelurile din Sunny Beach. Mi-a placut apa marii si plaja foarte curate. A fost un sejur reusit per total...dar nu as mai merge. Sunny Beach e mult peste Duni. Avantajele la Duni sunt: peisajul superb, amplasamentul, apa marii si plaja.
Recomand Travelplanner: Relatia cu Travel Planner a fost de la inceput foarte buna. Agentia nu are nici o vina pentru comportamentul personalului de la hotelurile din Duni.

Arata mai mult

9.6
Vacanta Bulgaria - Duni (18-22 septembrie 2020)
Rezervarea a fost facuta pentru Hotel Belleville, dar am fost cazati la Marina Royal Palace Hotel - cel mai probabil din lipsa turistilor in acest final de sezon - am fost pentru al treilea an in acest resort, acum la o alta locatie (pana acum am ales mereu Bellevile). Totul ok, asa cum ma asteptam, parerea mea sincera este aceea ca nu este o atat de mare diferenta intre Bellevile si Marina, deci se pot economisi niste bani, dar na, gusturile nu se discuta. Am si o remarca: datorita perioadei alese (in jur de 20 septembrie) si mai mult ca sigur si din cauza situatiei de anul acesta (covid 19), erau foarte putin turisti cazati in resort, ceea ce a facut ca anumite activitati sa nu se mai desfasoare (ex: Aqua Park, sprectacolele din fiecare seara). De inteles totusi, iar vremea nesperat de buna (22-25 de grade, apa marii calda, tot in jur de 24-25 de grade, soare destul de mult, nu a plouat deloc, briza placuta) a facut ca timpul petrecut la Duni sa fie de calitate. Curatenie ok, atat in camere (curatenie in fiecare zi, deasmenea prosoape si asternuturi schimbate zilnic), cat si in complex, piscine si plaja amenajate cum trebuie si curate, mancarea ok si destul de variata pentru cei care nu sunt foarte pretentiosi (a se lua in calcul conceptul de all inclusive), bauturi variate, chiar daca nu de cea mai buna calitate (dar iarasi, a se lua in calcul conceptul de all inclusive). Distanta pana la locatie poate parea mare (5-6 ore din Bucuresti), insa depinde si de asteptarile si de rabdarea fiecaruia. Respectarea masurilor sanitare pentru covid 19: destul de vag pe alocuri. Raport calitate/pret: as indrazni sa spun ca foarte bun.
Recomand Travelplanner: Rapiditate, transparenta, o foarte buna comunicare, de foarte mare ajutor suportul oferit si informarile trimise cu 2 zile inainte de plecare. Deasemenea, pretul sejurului cu un procent considerabil mai mic decat la alte agentii. Clar, sunt deja trecuti la favoriti, sper sa colaboram si pe viitor. Multumesc.

Arata mai mult

9.9
Relaxare
Hotelul este amplasat putin mai departe de plaja, dar nu se merge mai mult de 10 minute, in schimb este fix langa Aqua Park. Ca plus-uri, mancarea mi s-a parut variata, adaptata pt toate categoriile(inclusiv pt vegani, copii f mici, etc), liniste, apa curata, prosoape pentru plaja si sezlonguri fara plata, divertisment seara atat pt copii cat si pt adulti, check out la orice ora si check in-ul l-am facut in jurul orei 11, desi era specificat ca dupa ora 14. Minusuri: pat-urile sunt cu arcuri si nu am reusit sa dormim foarte bine, sucurile la dozator nu erau foarte bune, pe mine ma ustura gatul de la ele, dar se poate bea apa. Overall plusurile depasesc minusurile si vacanta a fost una relaxanta.

Arata mai mult

9.9
O vacanta reusita
Un hotel foarte frumos, forte curat. Mancare buna, variata, foarte multe fructe. M-a impresionat locul in care este amplasat hotelul - gazon bine intretinut, flori peste tot, copaci. Am avut emotii cu distanta pana la plaja dar noua nu s-a părut foarte scurt si foarte placut. Au fost foarte multe facilitati la care am avut acces si de care nu stiam - am primit informatii detaliate la hotel - ceea ce a fost o surpriza placuta. Pe scurt, a fost o vacanta foarte reusita si ne-am propus sa revenim la anul.
Recomand Travelplanner: Profesionalism. Am fost foarte mulțumiți. Cu siguranta vom apela la aceasta agenție si pentru viitorul concediu.

Arata mai mult

8.8
O vacanță reușită
Hotelul este OK, personalul destul de cordial dar totusi nu la nivelul de 5 stele ași spune. Poate fi un loc superb ptr. cine este mai important să se simtă bine ... așa cum poate fi o dezamăgire ptr. cine se așteaptă un loc de extra lux. Mâncare bună și în belșug la restaurantul central, destul de slăbuță la restaurantul de lângă plajă (mai sunt 2 restaurante pe care nu le-am încercat). Plaja foarte OK, curățenie la fel. Băuturi foarte proaste ... din câte am înțeles este cam la fel peste tot in BG. Cu toate că se poate și mai bine recomand tuturor acest hotel, ne-am simțit bine.
Recomand Travelplanner: A fost prima data că am apelat la Dvs. Totul a decurs perfect, cu siguranță am să revin :)

Arata mai mult

9.9
Excelent
A fost un sejur excelent, de nota 10, desi vacanta noastra am petrecut-o la... Marina Beach, nu la Belleville cum fusesem programati. Probabil ca din cauza orei la care am ajuns la destinatie (undeva pe la 18.00), cei de la Duni Royal Resort ne-au relocat la Marina Beach, deoarece, au spus ei, la Belleville era full. Tot raul spre bine, pana la urma :)... Am primit in loc de camera dubla un Junior Suite de vis, cu vedere la mare, la un etaj ideal (4), deci totul la superlativ si fara costuri suplimentare. In rest, am gasit ceea ce ne asteptam: atmosfera de vacanta foarte buna, plaja frumoasa, vreme deosebita, animatie de nota 10 si multa relaxare.
Recomand Travelplanner: O agentie serioasa, de recomandat.

Arata mai mult

Acest hotel are 53 impresii pozitive si doar 8 negative.
Vezi toate impresiile (61)
Cum a fost vacanta ta?
Spune-ne despre experienta ta din vacanta. Impresiile tale ajuta pe cei ca tine sa ia decizii mai bune pentru urmatoarea lor vacanta.

Intrebari frecvente despre Hotel Belleville

Cat costa o vacanta la hotelul Hotel Belleville?

In general, varful de sezon (iulie - august) corespunde cu cele mai ridicate preturi. Pentru o vacanta de 5 nopti, 2 adulti, la hotelul Hotel Belleville poti plati cca 710 euro.

Vacantele in extrasezon in Bulgaria vin cu cel mai bun raport calitate pret pentru vremea excelenta si preturile foarte avantajoase.In mai - iunie poti plati cca 710 euro pentru 5 nopti, 2 adulti.

In Bulgaria, cele mai interesante sunt vacantele in septembrie, cand preturile sunt foarte avantajoase - cca 490 euro iar vremea este excelenta pentru plaja pana spre sfarsitul lunii.

Intra aici si calculeaza cat costa o vacanta in perioada in care vrei sa calatoresti.
Care sunt conditiile de rezervare pentru hotelul Hotel Belleville?
In afara conditiilor flexibile covid, pentru Hotel Belleville oferim conditii super flexibile de plata, rezervare si anulare. Poti achita un avans de 10% ; iar restul cu pana la 2 saptamani inainte de vacanta; Doar -5% penalizare in cazul anularilor sau anulare gratuita daca transformati penalizarea in voucher valoric; orice modificare este gratuita. Avem conditii foarte bune. Intra pe site si rezerva sau vezi mai multe detalii
Hotel Hotel Belleville este potrivit pentru vacanta familiilor cu copil?
In general majoritatea hotelurilor ofera conditii pentru cazarea famiiilor cu copii. In particular, Hotel Belleville are aqua park, are family club ceea ce il face foarte potrivit pentru vacantele reusite ale familiilor cu copii. Gasesti aici toate detaliile despre hotel si consulta ofertele noastre.
Hotelul Hotel Belleville are conditii flexibile covid?
Travel Planner ofera pentru Hotel Belleville conditii super flexibile. Anulare gratuita, reprogramare, acordare voucher sau rambursare in caz de carantina la destinatie sau la intoarcerea in tara, test covid pozitiv, inchiderea granitelor, solicitare test PCR negativ de la destinatie
Care sunt cele mai importante aspecte despre hotelul Hotel Belleville?
Principalele aspecte pe care ar trebui sa le stiti dspre Hotel Belleville sunt: aqua park / Tobogane, family club, parcare, recomandat in context COVID. Gasesti mai multe informatii pe site
Unde gasesc cea mai buna oferta pentru hotelul Hotel Belleville?
Cele mai bune conditii de pret si rezervare le gasiti la Travel Planner - vezi aici oferta noastra. Pentru Hotel Belleville, avem tarife convenabile si oferim optiuni flexibile si superflexibile de plata, rezervare si anulare. 98% apreciaza serviciile noastre (peste 18500 impresii) asadar, poti avea incredere in noi. Cei mai multi ne apreciaza in special pentru eficienta si rapiditate. In site, gasesti mai multe despre noi
Hotelul Hotel Belleville este un hotel apreciat de turisti?
Hotelul Hotel Belleville este foarte apreciat de turisti. Are 87% recomandari din 61 impresii iar nota generala este 9.0. Cel mai mult, turistii apreciaza categoria Amplasare cu nota 9.4 si Facilitati cu nota 9.1. Intra pe site si consulta impresiile trimise de turistii nostri
Hotelul Hotel Belleville are parcare proprie?
Hotelul Hotel Belleville are o parcare proprie. Intra pe site si afla mai multe despre conditiile plata sau alte posibilitati de parcare in pagina noastra, la sectiunea tariful include / nu include. Indiferent daca este sau nu gratuita, parcarile au locuri limitate. In varful de sezon exista posibilitatea sa fiti directionati spre parcari publice (in general personalul hotelului va asista si va recomanda cea mai buna / apropiata optiune). Acestea sunt sigure, sunt pazite si costa cca 5-10 euro / zi de masina.
Hotelul are piscina interioara?
La hotelul Hotel Belleville nu exista o piscina interioaraAfla aici mai multe detalii
Permite animale de companie?
La hotelul Hotel Belleville nu sunt permise animalele de companieAfla aici mai multe detalii
Ce tipuri de camera se pot rezerva la hotelul Hotel Belleville
Cel mai popular tip de camera este Camera dubla - v.parc. Alte tipuri de camera de la hotelul Hotel Belleville: Camera dubla - v.lateral mare, Apartament deluxe cu 1 dormitor - v.parc, Camera single - v.parc, Camera single - v.lateral mare, Apartament deluxe cu 1 dormitor - v.lateral mareVezi aici oferta pentru toate tipurile de camera.
Care este varsta copiilor pana la care primesc o reducere / gratuitate?
Hotelul Hotel Belleville ofera reduceri sau gratuitati pentru copiii pana la 6 ani si considera infanti (gratuitate) copiii pana la 2 ani. Consultati sectiunea "Reduceri copii / adulti" unde detaliem oferta de reduceri si gratuitati pentru copii si adultiVezi mai multe detalii in site
Ce alte hoteluri pot fi interesante comparativ cu hotelul Hotel Belleville?
Comparativ cu hotelul Hotel Belleville ati putea gasi interesante in Duni si hotelurile si Hotel Marina Beach, Hotel Pelican, Hotel Holiday Village. Pentru mai multe variante, consultati oferta completa pentru Duni
Alege perioada si calculeaza pret