3 stele

Hotel Arcadia Chaika Resort Sunny Beach - Bulgaria, oferte 2021

3 stele
Sunny Beach - Vezi pe hartă
30% reducere intre 15.05 - 30.09 / pana la 31.05
86% recomandari
14 impresii Travel Planner
86% / 14 impresii
30%
Alege perioada si calculeaza pret

Informatii hotel

Deschis in luna iulie a anului 2008, hotelul Arcadia este o aripa a complexului Chaika Resort; situat la numai 50 de m de plaja si cateva minute de centrul statiunii. Hotelul face parte din complexul Chaika Beach Resort, alaturi de hotelurile Chaika Beach si Metropl, acestea apartin lantului hotelier Victoria Group, cel care detine si complextul Elenite. Amplasat langa zona plina de viata a orasului (unde sunt numeroase baruri, restaurante si magazine), hotelul reprezinta alegerea ideala pentru cei care doresc plaja, mare si distractie in acelasi timp.
Pe plaja
Parcare
Animale de companie
Arata mai mult

Amplasare: Hotel Arcadia este situat la 5 km de orasul vechi Nessebar, la 40 km de orasul Burgas si la 22 km de aeroportul Letisthe Burgas. Se afla la 50 m de plaja si la 1 km de centrul statiunii Sunny Beach (hotel Kuban) avand in extremitatea nordica statiunea Elenite, iar in extremitatea sudica, la 20 km Lacul Pomorie. Este amplasat la 1 km de parcul acvatic ActionPark Sunny Beach, la 0,2 km de Royal Beach Mall, la 5 km de AquaParadise si la 15 km de Capul Emine.

Cazare: Complexul Chaika Resort este format din 3 cladiri (cu 9, 6, 12 etaje), 7 lifturi (unul panoramic), 806 camere duble, 74 studiouri, 13 apartamente cu un dormitor, mezonet cu un dormitor

Toate camerele dispun de TV, minibar (la cerere, contra cost), baie cu dus sau cada, uscator de par in camera, aer conditionat, wifi (contra cost), telefon, seif (contra cost), produse cosmetice (o singura data, la sosire) si balcon.

Tipuri de camera:

  • Camera dubla (aprox 22-28 mp) dispune doua paturi si o canapea extensibila. Capacitate maxim acceptata 2 adulti si 2 copii sau 3 adulti.
  • Studio (aprox 38-45 mp) dispune doua paturi si o canapea extensibila, zona de relaxare. Capacitate maxim acceptata 2 adulti si 2 copii sau 3 adulti.
  • Apartament (aprox 60 mp) consta intr-un dormitor cu doua paturi twin si canapea extensibila si un living cu fotoliu/canapea extensibil. Capacitate maxim acceptata 4 adulti.

Facilitati / servicii: Doua piscine exterioare, receptie, room service, servicii medicale, schimb valutar, spalatorie, magazine.

Activitati: Programe de animatie pentru adulti si copii (jocuri sportive, divertisment cu spectacole de seara, muzica) darts, bocca, sah, volei, aerobic, sporturi nautice.

Catering: Restaurant bufet "Chaika", restaurant mediteranean a la carte Metropol, lobby bar

Metropol, (gratuit), snack bar Metropol, Irish bar, bar la piscina Arcadia, bar pe plaja (contra cost), bar "Mistique Club".

Restaurantul à la carte devine parte a programului All Inclusive doar daca ati rezervat un sejur de minim 4 nopti. Pentru a utiliza acest serviciu este necesara o rezervare preliminara. Rezervarile se fac dimineata cu responsabilul de relatii cu clientii in hotelul in care sunteti cazati si in functie de gradul de ocupare al restaurantelor. Locurile in restaurantul a la carte sunt limitate si sunt in functie de disponibilitate! Rezervarile in acest restaurant sunt disponibile numai cu pasaportul hotelier. Daca uitati sau pierdeti pasaportul hotelului, nu veti putea vizita restaurantul A-la Carte.

Spa: Centru SPA, salon de infrumusetare, salon de coafura, masaj , sauna, baie de aburi, baie turceasca. (contra cost)

Pentru copii: patut pentru bebelusi (gratuit), scaune inalte in restaurant (gratuit), sectiune la piscine, mini club (10:00 - 12:00 & 15:00 - 17:00; 15.05 - 15.09; Zi libera – luni;  4 - 12 ani), loc de joaca (gratuit),  programe de animatie.

Plaja: Plaja publica, cu nisip, umbrele de soare si sezlonguri – contra cost

Parcare: Parcare nepazita (contra cost, in limita locurilor disponibile)

Informatii suplimentare:

Accesul cu animale de companie este permis (max. 5 kg, contra cost).

Toti oaspetii cu pensiune All Inclusive trebuie sa poarte bratara de plastic, pentru a putea fi identificati de catre personalul hotelului.

Bratarile trebuie returnate la iesirea din hotel. Bratara pierduta este taxata cu 30,00 BGN pentru una noua.

Este interzisa ultilizarea prosoapelor din cadrul hotelului la plaja.

Check-in: 14:30 si check-out: 12:00

Programul All inclusive incepe cu cina si se incheie cu pranzul.

Hotelul isi rezerva dreptul de a efectua modificari pe parcursul sezonului

Arata mai putin
Ce este inclus sau nu in pret?

Este inclus: masa in regim All Inclusive: mic dejun, praz si cina in stil bufet, bauturi alcoolice si racoritoare locale la masa, si intre mese la barul din lobby, de la piscina si Irish bar, gustari intre mese la restaurantul 'Metropol'; sezlonguri si umbrele in limita disponibilitatii la piscina exterioara, internet wireless in lobby, patut pentru infant, program de animatii (disponibil din 15 Mai pana pe 15 Septembrie: aerobic, gimnastica in apa, darts, seara jocuri si discoteca pentru copii).

Programul de All Inclusive incepe cu cina in ziua sosirii si se termina cu pranzul in ziua plecarii. Oaspetii care ajung la check-in inainte de ora pranzului vor primi tichete pentru acces la gustarile si bauturile disponibile intre mese.

Nu este inclus: bauturi de import, sezlonguri si umbrele la plaja, bar pe plaja, seif (aproximativ 7 leva/zi), parcare (aproximativ 12 leva/zi),  sauna, jacuzzi, masaj, baie de aburi, aromaterapie, tratamente SPA, salon de cosmetica, sporturi nautice, biliard, servicii medicale, spalatorie, taxa animal de companie, meniu pentru copii, mini bar, wi-fi in camere.

Alte informatii:

  • Toti turistii cu All Inclusive trebuie sa poarte bratarile date de hotel. Acestea trebuie returnate la plecare. Bratarile pierdute se taxeaza cu 30 leva.
  • Programul All inclusive incepe cu cina si se incheie cu pranzul.
  • Restaurantul à la carte devine parte a programului dvs. All Inclusive doar daca ati rezervat un sejur de minim 4 nopti. Pentru a utiliza acest serviciu este necesara o rezervare preliminara in baza pasaportului hotelier.
  • Nu este permis cu mancare si bauturi in camera de hotel
  • Nu este permisa folosirea prosoapelor din camera la piscina
  • Nu este permisa iesirea din restaurant cu manacare si bauturi
  • Nu este permisa folosirea de pahare si sticle in zona piscinei
  • Hotelul isi rezerva dreptul de a schimba programul de All Inclusive.


*Hotelul isi rezerva dreptul de a efectua modificari asupra serviciilor, fara o notificare in prealabil.

Reduceri copii / adulti

Reduceri pentru copii

  • copil intre 0-4.99 ani - gratuit cu minim 2 persoane in toate tipurile de camera
  • cu 1 adult - primul copil intre 0-11.99 - plateste tarif intreg; al doilea copil intre 0-11.99 - reducere de 100 % (in Camera dubla - v.parc)
  • cu 2 adulti - primul copil intre 0-11.99 - reducere de 100 %; al doilea copil intre 0-4.99 - reducere de 100 %; al doilea copil intre 5-11.99 - reducere de 50 % (in Camera dubla - v.parc, Studio - v.parc si Apartament - v.parc)
  • cu 2 adulti - al treilea copil intre 0-4.99 - reducere de 100 %; al treilea copil intre 2-11.99 - reducere de 50 % (in Camera dubla - v.parc, Studio - v.parc si Apartament - v.parc)
  • cu 3 adulti - un copil intre 0-11.99 - reducere de 100 % (in Studio - v.parc si Apartament - v.parc)

Reduceri pentru adulti

  • al 3-lea adult - reducere de 20 % (in Camera dubla - v.parc, Studio - v.parc si Apartament - v.parc)
Informatii Covid-19

Măsuri, reguli, standarde de igienă și siguranță Covid-19

Reguli pentru oaspeți

Dezinfectarea mâinilor - La locurile indicate; obligatoriu la intrarea în zonele comune ale hotelurilor, lifturilor și restaurantelor.

Distanța dintre oaspeți - Păstrați o distanță de 1,5 m față de ceilalți oaspeți și personal.

Politica de primire - Respectă restricțiile de acces și numărul permis de oaspeți în recepție la sosire, pentru check-in sau cu altă ocazie

Mișcare în restaurante - Urmați direcțiile de mers și restricțiile de acces în restaurante și zone de luat masa în aer liber.

Intrare / Ieșire  -Folosiți intrările și ieșirile desemnate în zonele de luat masa.

Ascensoare - Nu mai mult de patru persoane pot folosi ascensoare simultan.

Sezlonguri si umbrele - Vă rugăm să nu schimbați locația șezlongurilor și umbrelelor în jurul piscinelor și pe plajă. Amenajarea lor este conform cerințelor Ministerului Turismului

Măsuri suplimentare de igienă și siguranță

Temperatura corpului - Măsurarea temperaturii tuturor oaspeților, personalului de service și furnizorilor la intrarea în complex

Vehicule - Dezinfectarea vehiculelor la intrarea în complex

Dezinfectarea camerelor de hotel - Curățarea și dezinfectarea zilnică a camerelor hotelului și a tuturor suprafețelor de contact

Dezinfectarea zonelor externe - Dezinfectarea zilnică a aleilor complexului, băncilor, zonelor din jurul piscinelor, șezlonguri, pubele

Dezinfectarea zonelor comune - Dezinfectarea regulată a tuturor spatiilor și suprafețelor comune

Dezinfectarea sistemului de ventilație - Curățarea periodică a sistemului de ventilație și înlocuirea filtrelor

Zonele cu dezinfectanți - Furnizarea de dozatoare cu dezinfectant certificat pentru Covid-19 la intrările hotelurilor, restaurantelor, în fața ascensoarelor, toalete publice

Marcaj pe podea pentru distanța socială - Stickerele indică distanța recomandată pe podele

Măsuri la piscină - Piscinele vor funcționa respectând regulile de siguranță și distanța fizică dintre vizitatori.

Recepția barierelor de protecție - Ecranele de siguranță sunt plasate la toate recepțiile.

Gătirea în restaurante - Mesele sunt servite pe bufet. Mâncarea este aranjată în spatele panourilor transparente și este servită doar de personalul hotelului dotat cu mască și mănuși. Oaspetele nu are contact direct cu mâncarea. Dacă este necesar, oaspeții vor fi împărțiți în grupuri pentru mese, pentru a evita aglomerația.

Automate pentru băuturi - Automatele vor fi fără opțiune de autoservire

Îmbrăcăminte de protecție pentru angajați - Tot personalul hotelului este echipat cu echipament individual de protecție.

Materiale de protecție pentru oaspeți - Măști de față, mănuși, dezinfectanți pentru mâini și pentru suprafețe sunt disponibile la fiecare recepție a hotelului.

Animaţie - Animația va avea loc doar în aer liber.

Spații de carantină - Locurile au fost pregătite în conformitate cu cerințele Ministerului Sănătății pentru posibila carantină a oaspeților sau a personalului.

Persoane de contact importante - Datele de contact ale centrului medical și ale autorităților regionale de sănătate sunt plasate într-un loc vizibil

Impresii Hotel Arcadia Chaika Resort Sunny Beach

9.7
O VACANTA REUSITA
Un hotel frumos, curat care poate concura cu cele de 4 stele oricand. Curatenia camerei si schimbarea prosoapelor zilnic cel putin asa am nimerit .Am avut o camerista draguta care ne intreba zilnic daca avem nevoie de ceva si fara sa pretinda nimic. Piscina mare ,curata si foarte aglomerata .Mancrea a fost buna. am avut conceptul all inclusive. Raportul calitate pret este cel adevarat. Diferenta dintre CHAIKA , ARKADIA si METROPOL este mancarea nu altceva primele doua o au un pic mai diversificata. Pt . cei care nu sunt fitosi recomand cu incredere acest hotel.
Recomand Travelplanner: o adevarata agentie de turism cu angajati care stiu sa-si faca meseria . vreau sa-i multumesc d-rei Mihaela Miu descrierile despre hotel au fost conforme cu realitatea. urmatoarea vacanta va fi tot prin TRAVEL PLANNER.
9.8
O vacanta de neuitat !
In primul rand trebuie sa mentionez ca hotelul merita 4 stele nu 3, personalul foarte amabil, restaurantul foarte curat , preparatele foarte bine alese atat dimineata,pranz si seara in cantitati care satisfac si pe cei mai gurmanzi turisti.Singurul lucru care nemultumeste pe toti turistii care vin cu masini personale este acela ca personalul hotelului ( menegerul) nu se implica in a gasii o modalitate de intelegere cu cei care ridica masinile din fata hotelului chiar daca esti in masina. Trebuie facut ceva in acest sens intrucat la receptie trebuie sa vina fiecare persoana sa i se puna bratara, daca esti sofer si parcarea se face dupa ce ti se da camera nu ai unde lasa masina si atunci acesti vanatori de masini apar din senin ca sa scapi dai 20 euro si nu primesti nici chitanta, intrebarea mea este aici nu exista DIRECTIA ANTICORUPTI BULGARA, PENTRU CA ACESTI OAMENI NU FAC CINSTE BULGARIEI.
Recomand Travelplanner: Am fost placut surprins despre modul de rezolvare , promptitudinea de care au dat dovada, de la plata biletelor rezervarea camerelor pe care le-am dorit, modul rapid in care ne-au sunat si lamurit in legatura cu localizarea hotelului ( fac o precizare Hotelul se gaseste in cadrul complexului Ceaika ).
10.0
Vacanța de vară (Bulgaria - Sunny Beach)
Din pacate noi am fost cazați în altă aripă ... hotel Chaika beach Resort Intra adevăr noi am făcut rezervarea pe hotel Arcadia dar la receptie ni s a recomandat hotel Chaika ca ar fi mai bun si au avut camere libere .... Toate impresiille de mai jos sunt pt acest hotel (hotel Chaika)
Recomand Travelplanner: Prompti cu tot ce a tinut de vacanta (contract.... transport etc)
9.1
O alegere buna
Un hotel bun, peste medie.
Recomand Travelplanner: Doar cuvinte de lauda pana acum.
9.2
Condiții de 4 *
Excluzând faptul ca nu s-a efectuat curățenia zilnic și lenjeria nu a fost schimbata deloc în cele 6 nopți cat am fost cazați, nu avem obiecții. Personalul amabil și zâmbitor, mâncarea diversificata și gustoasa, locația hotelului de nota 10. Mașina a fost parcata în siguranță în parcarea hotelului însă contra cost. Mulți tineri în hotel care fac gălăgie noaptea. Raport calitate-preț foarte bun.
Recomand Travelplanner: Calatorim a patra oara cu Travel Planner su ii recomandam cu incredere fiind foarte seriosi.
8.2
Sunnybeach
Conditiile oferite de hotel au fost foarte bune. Camera a fost spatioasa si destul de curata. Referitor la mancare, nu am reprosuri insa era ok daca era mai diversificata.
Recomand Travelplanner: Referitor la agentie nu am reprosuri, sunt foarte seriosi, insa am intampinat o problema cu numele hotelului, care pe site era Arcadia iar pe hotel scria Chaika. Din cauza aceasta ne-a luat ceva timp sa il gasim.
Acest hotel are 12 impresii pozitive si doar 2 negative.
Vezi toate impresiile (14)
Cum a fost vacanta ta?
Spune-ne despre experienta ta din vacanta. Impresiile tale ajuta pe cei ca tine sa ia decizii mai bune pentru urmatoarea lor vacanta.

In afara de Hotel Arcadia Chaika Resort, te-ar mai putea interesa in Sunny Beach, Bulgaria

Intrebari frecvente despre Hotel Arcadia Chaika Resort

Cat costa o vacanta la hotelul Hotel Arcadia Chaika Resort?

In general, varful de sezon (iulie - august) corespunde cu cele mai ridicate preturi. Pentru o vacanta de 5 nopti, 2 adulti, la hotelul Hotel Arcadia Chaika Resort poti plati cca 370 euro.

Vacantele in extrasezon in Bulgaria vin cu cel mai bun raport calitate pret pentru vremea excelenta si preturile foarte avantajoase.In mai - iunie poti plati cca 230 euro pentru 5 nopti, 2 adulti.

In Bulgaria, cele mai interesante sunt vacantele in septembrie, cand preturile sunt foarte avantajoase - cca 230 euro iar vremea este excelenta pentru plaja pana spre sfarsitul lunii.

Intra aici si calculeaza cat costa o vacanta in perioada in care vrei sa calatoresti.
Care sunt conditiile de rezervare pentru hotelul Hotel Arcadia Chaika Resort?
In afara conditiilor flexibile covid, pentru Hotel Arcadia Chaika Resort oferim conditii super flexibile de plata, rezervare si anulare. Poti achita un avans de 10% ; iar restul cu pana la 2 saptamani inainte de vacanta; Doar -5% penalizare in cazul anularilor sau anulare gratuita daca transformati penalizarea in voucher valoric; orice modificare este gratuita. Avem conditii foarte bune. Intra pe site si rezerva sau vezi mai multe detalii
Hotel Hotel Arcadia Chaika Resort este potrivit pentru vacanta familiilor cu copil?
In general majoritatea hotelurilor ofera conditii pentru cazarea famiiilor cu copii. In particular, Hotel Arcadia Chaika Resort nu are aqua park, tobogane sau kids club dar asta nu inseamna ca nu ar fi potrivit pentru vacanta familiei tale. Vezi ce alte facilitati ofera acest hotel.
Hotelul Hotel Arcadia Chaika Resort are conditii flexibile covid?
Travel Planner ofera pentru Hotel Arcadia Chaika Resort conditii super flexibile. Anulare gratuita, reprogramare, acordare voucher sau rambursare in caz de carantina la destinatie sau la intoarcerea in tara, test covid pozitiv, inchiderea granitelor, solicitare test PCR negativ de la destinatie
Care sunt cele mai importante aspecte despre hotelul Hotel Arcadia Chaika Resort?
Principalele aspecte pe care ar trebui sa le stiti dspre Hotel Arcadia Chaika Resort sunt: pe plaja, parcare, animale de companie. Gasesti mai multe informatii pe site
Unde gasesc cea mai buna oferta pentru hotelul Hotel Arcadia Chaika Resort?
Cele mai bune conditii de pret si rezervare le gasiti la Travel Planner - vezi aici oferta noastra. Pentru Hotel Arcadia Chaika Resort, avem tarife convenabile si oferim optiuni flexibile si superflexibile de plata, rezervare si anulare. 98% apreciaza serviciile noastre (peste 18500 impresii) asadar, poti avea incredere in noi. Cei mai multi ne apreciaza in special pentru eficienta si rapiditate. In site, gasesti mai multe despre noi
Hotelul Hotel Arcadia Chaika Resort este un hotel apreciat de turisti?
Hotelul Hotel Arcadia Chaika Resort este foarte apreciat de turisti. Are 86% recomandari din 14 impresii iar nota generala este 8.7. Cel mai mult, turistii apreciaza categoria Amplasare cu nota 9.7 si Atmosfera cu nota 9.2. Intra pe site si consulta impresiile trimise de turistii nostri
Hotelul Hotel Arcadia Chaika Resort are parcare proprie?
Hotelul Hotel Arcadia Chaika Resort are o parcare proprie. Intra pe site si afla mai multe despre conditiile plata sau alte posibilitati de parcare in pagina noastra, la sectiunea tariful include / nu include. Indiferent daca este sau nu gratuita, parcarile au locuri limitate. In varful de sezon exista posibilitatea sa fiti directionati spre parcari publice (in general personalul hotelului va asista si va recomanda cea mai buna / apropiata optiune). Acestea sunt sigure, sunt pazite si costa cca 5-10 euro / zi de masina.
Hotelul Hotel Arcadia Chaika Resort este pe plaja?
Hotelul Hotel Arcadia Chaika Resort se afla pe plaja din Sunny Beach. In sectiunea ce include / ce nu include tariful gasiti informatii despre sezlonguri / umbrelute si despre serviciile suplimentare oferite pe plaja. Afla aici mai multe detalii
Hotelul are piscina interioara?
La hotelul Hotel Arcadia Chaika Resort nu exista o piscina interioaraAfla aici mai multe detalii
Permite animale de companie?
La hotelul Hotel Arcadia Chaika Resort sunt permise animalele de companieAfla aici mai multe detalii
Ce tipuri de camera se pot rezerva la hotelul Hotel Arcadia Chaika Resort
Cel mai popular tip de camera este Camera dubla - v.parc. Alte tipuri de camera de la hotelul Hotel Arcadia Chaika Resort: Camera single - v.parc, Studio - v.parc, Apartament - v.parcVezi aici oferta pentru toate tipurile de camera.
Care este varsta copiilor pana la care primesc o reducere / gratuitate?
Hotelul Hotel Arcadia Chaika Resort ofera reduceri sau gratuitati pentru copiii pana la 5 ani si considera infanti (gratuitate) copiii pana la 1 ani. Consultati sectiunea "Reduceri copii / adulti" unde detaliem oferta de reduceri si gratuitati pentru copii si adultiVezi mai multe detalii in site
Ce alte hoteluri pot fi interesante comparativ cu hotelul Hotel Arcadia Chaika Resort?
Comparativ cu hotelul Hotel Arcadia Chaika Resort ati putea gasi interesante in Sunny Beach si hotelurile si Hotel Nessebar Beach, Hotel Flamingo, Hotel Diamond, Hotel Calypso. Pentru mai multe variante, consultati oferta completa pentru Sunny Beach
Alege perioada si calculeaza pret