4 stele

Hotel Alba Sunny Beach - Bulgaria, oferte 2021

4 stele
Sunny Beach - Vezi pe hartă
Preturi de la:
77% recomandari
13 impresii Travel Planner
77% / 13 impresii
Alege perioada si calculeaza pret

Informatii hotel

Hotel Alba din Sunny Beach beneficiaza de o amplasare excelenta, pe vestita alee de promenada a statiunii, la doar 100 m de plaja, in imediata apropiere se pot regasi cele mai populare baruri, restaurante si atractii. Modern si confortabil hotelul a fost renovat in 2019 si ofera conditii bune de cazare all inclusive. Hotel Alba este unul dintre hotelurile potrivite pentru o vacanta relaxanta la un tarif avantajos pe litoralul bulgaresc.
Aqua park / Tobogane
Parcare
Arata mai mult

Amplasare: Hotel Alba Sunny Beach este situat la 4 km de orasul vechi Nessebar, la 40 km de orasul Burgas si la 21 km de aeroportul Letisthe Burgas. Se afla la 100 m de plaja si la 100 m de centrul statiunii Sunny Beach (hotel Kuban) avand in extremitatea nordica statiunea Elenite, iar in extremitatea sudica, la 20 km Lacul Pomorie. Este amplasat la 1 km de parcul acvatic ActionPark Sunny Beach, la 0,5 km de Royal Beach Mall, la 5 km de AquaParadise si la 15 km de Capul Emine.

Cazare: Hotel Alba consta intr-o cladire cu 8 etaje, deservite de 8 lifturi si cu o capacitate de cazare de 300 camere duble si 29 de apartamente.

Toate camerele ofera aer conditionat, televiziune prin satelit, telefon, acces Wi-Fi, seif, baie cu dus sau cada si uscator de par, balcon, podea acoperita cu mocheta.

Tipuri de camere:

  • Camerele duble deluxe /superior (aprox 28 mp) dispune de 2 paturi normale, unul sau 2 paturi suplimentare - fotoliu extensibil sau pat pliant (70 x 185 cm), pot avea vedere la mare (cost suplimentar) sau la parc; Capacitate maxim acceptata 3 adulti si 1 copil.
  • Camere duble standard (aprox 28 mp) dispun de doua paturi si posibilitatea adaugarii a 1 sau 2 paturi suplimentare (fotoliu extensibil sau pat de campanie cu saltea). Camerele nu sunt renovate, pot oferi vedere la parc sau la mare (cost suplimentar). Capacitate maxim acceptata 3 adulti si 1 copil.
  • Camerele duble Best Price – dispun de aceleasi facilitate ca si camerele duble standard, situate la etajul 1 sau 2, un balcon mic si vedere la parc sau la
strada.
  • Apartamentele cu 1 dormitor (aprox 65 mp ) sunt compuse din camera de zi si 1 dormitor separat, ofera un pat dublu (200 x 200 cm), unul sau 2 paturi suplimentare in camera de zi - canapea extensibila sau pat pliant (70 x 185 cm), au in plus o baie si bideu, pot avea vedere la mare sau la parc; Capacitate maxim acceptata 4 adulti.
  • Facilitati / servicii: 2 piscine exterioare, piscina si loc de joaca pentru copii cu tobogane, scaune inalte in restaurant, acces Wi-Fi in intreg hotelul, sala de fitness, internet cafe, salon de coafura, salon de infrumusetare, masaj, spalatorie, fier de calcat, schimb valutar,

    Activitati: Tenis de masa, darts, volei pe plaja, animatie sportiva, sporturi acvatice pe plaja, animatie pentru adulti si copii (6 zile pe saptamana), programe de seara.

    Catering: Restaurant principal cu spectacol de gatit si terasa, lobby bar, snack bar, bar la piscina.

    Pentru copii: Piscina pentru copii cu tobogane, loc de joaca, animatie pentru copii (6 zile pe saptamana), patut pentru bebelusi (gratuit), scaune inalte in restaurant (gratuit).

    Plaja: Plaja publica, cu nisip; Umbrele de soare si sezlonguri – contra cost

    Parcare: Parcare contra cost.

    Informatii suplimentare:

    Animalele de companie nu sunt acceptate.

    Check-in incepand cu ora 15:00. Check-out pana in ora 11:00.

    Programul All inclusive incepe cu cina si se incheie pranzul.

    Hotelul isi rezerva dreptul de a efectua modificari asupra serviciilor, fara o notificare in prealabil.

    Arata mai putin
    Ce este inclus sau nu in pret?

    Este inclus: masa in regim All Inclusive (mic dejun, pranz si cina in stil bufet; bauturi alcoolice si non-alcoolice locale la mesele principale si intre mese la barul din lobby, gustari intre mese la snack bar), sezlonguri si umbrele la piscina exterioara in limita disponibilitatii, sala de fitness, tenis de masa, program de animatie pentru adulti si copii (intre 4-12 ani), program de seara, internet wireless in tot hotelul, patut pentru bebelusi

    Nu este inclus: sezlonguri si umbrele la plaja, prosoape la piscina, masaj, parcare, bauturi de import, sucuri proaspete, seif in camera (aproximativ 6 leva/zi), room service, servicii medicale, check-out tarziu intre orele 11:00 si 17:00 (in limita disponibilitatii), salon de cosmetica


    *Hotelul isi rezerva dreptul de a efectua modificari asupra serviciilor, fara o notificare in prealabil.

    Reduceri copii / adulti

    Reduceri pentru copii

    • cu 1 adult - primul copil intre 0-11.99 - plateste tarif de adult; al doilea copil intre 0-11.99 - reducere de 100 % (in Camera dubla standard, Camera dubla - v.mare, Camera dubla superior - v.parc si Camera dubla superior - v.mare)
    • cu 2 adulti - primul copil intre 0-11.99 - reducere de 100 %; al doilea copil intre 0-11.99 - reducere de 50 % (in Camera dubla standard, Camera dubla - v.mare, Camera dubla superior - v.parc, Camera dubla superior - v.mare, Apartament cu 1 dormitor - v.parc si Apartament cu 1 dormitor - v.mare)
    • cu 2 adulti - primul si al doilea copil intre 0-11.99 - reducere de 100 % (in Apartament cu 1 dormitor - v.parc si Apartament cu 1 dormitor - v.mare)
    • cu 3 adulti - un copil intre 0-11.99 - reducere de 100 % (in Camera dubla standard, Camera dubla - v.mare, Camera dubla superior - v.parc, Camera dubla superior - v.mare, Apartament cu 1 dormitor - v.parc si Apartament cu 1 dormitor - v.mare)

    Reduceri pentru adulti

    • al 3-lea adult - reducere de 50 % (in Camera dubla standard, Camera dubla - v.mare, Camera dubla superior - v.parc, Camera dubla superior - v.mare)
    • al 3-lea si al 4-lea adult - reducere de 100 % (in Apartament cu 1 dormitor - v.parc si Apartament cu 1 dormitor - v.mare)
    Informatii Covid-19

    PROCEDURI DE PREVENȚIE ȘI PLANUL CONTRA VIRUSULUI SARS-CoV-2

    1. RECEPȚIE
    • Instrucțiuni pentru personal sunt oferite pentru a proteja sănătatea oaspeților și a angajaților.
    • Toți oaspeții sunt informați despre politica și procedurile de securitate și siguranță, precum și despre măsurile preventive aplicate în hotel. Toți oaspeții trebuie să respecte igiena personală strictă: să se spele regulat cu săpun pe mâini, să folosească un dezinfectant după strănut, înainte de a mânca, după ce a vizitat WC-ul, sa evite atingerea feței, gurii, nasului, ochilor și strângerea mâinilor.
    • Recepția are numerele de telefon necesare ale autorităților regionale de sănătate, instituția medicală cu care a fost încheiat un contract de servicii, centrele de urgență, farmaciile, a medicului disponibil 24 de ore.
    • Pentru siguranța și confortul dvs., ora de check-in va fi 15:00 și ora de check-out 11:00, astfel încât echipa noastră va avea suficient timp pentru pregătirea și curățarea tuturor camerelor și zonelor conform standardelor impuse.
    • La check-in, vi se va oferi posibilitatea de a alege noua opțiune „Do Not Enter My Room”, ceea ce înseamnă că, în timp ce toate serviciile rămân disponibile, angajații noștri nu vor intra în camera dvs. în timpul șederii dvs. până nu vă exprimați o dorința să vă fie curată camera. Serviciul de curățare zilnică se va face la cererea oaspeților numai după afișarea semnului „Please Make Up My Room”.
    • După fiecare oaspete, suprafețele sunt curățate cu dezinfectant sau șervețele de suprafață.
    • Este disponibil un dispenser cu dezinfectant de mână.
    • Recepționerii lucrează folosind măști de față și mănuși de unică folosință.
    • Înregistrarea oaspeților la recepție se face pentru cel mult două persoane, cu excepția cazului în care sunt membri ai unei familii.
    • Semnele sunt plasate pentru respectarea unei distanțe de cel puțin 1,5 m.
    • Timpul oaspeților la recepție este redus la minim.
    • Încurajarea utilizării cardurilor electronice în locul plăților în numerar.
    • Este prevăzut un număr suficient de măști de față, care vor fi furnizate oaspeților, dacă sunt solicitate.
    • Un număr suficient de termometre este prevăzut pentru oaspeți, dacă este necesar.
    • Cheile camerelor hotelului sunt dezinfectate.
    1. LOBBY
    • Zona de ședere este amplasată astfel încât să se păstreze o distanță socială de 1,5 m.
    • Aglomerarea în orele de vârf de sosire și plecare a oaspeților este prevenită prin semne și indicatoare în acest sens.
    • La intrarea hotelului este amplasat un distribuitor cu dezinfectant de mână.
    • Zonele comune sunt dezinfectate în fiecare oră, acordând o atenție deosebită suprafețelor de contact frecvent.
    1. RESTAURANT
    • Respectarea strictă a cerințelor guvernamentale în domeniul alimentar.
    • Este organizată intrare și ieșire separată din restaurant.
    • Afișe de informare sunt amplasate la intrarea în restaurant, încurajând spălarea mâinilor cu apă și săpun înainte de a mânca.
    • La intrarea restaurantului este amplasat un dispenser cu dezinfectant de mână.
    • A fost instalată o barieră fizică din Plexiglas, care nu permite contactul direct al oaspeților cu mâncarea din bufet.
    • Mâncarea este oferită de către angajați cu echipament individual de protecție - viziera de protectie față și mănuși de unică folosință.
    • Nu se folosesc fețe de masă, iar dezinfectarea se face după fiecare oaspete.
    • Mesele sunt amplasate astfel încât să fie asigurată o distanță între ele de cel puțin 1,5 m și sunt folosite de cel mult 4 persoane odată sau de toți membrii unei familii.
    • Sunt prevăzute indicatoare pentru a marca un sens unic de mers pentru a facilita distanța fizică.
    • Tacamurile sunt ambalate individual și oferite fiecărui oaspete.
    • Dozatoarele pentru băuturi sunt dezinfectate cât mai des în timpul meselor.
    • Orele pentru mesele principale ar putea fi modificate în funcție de gradul de ocupare.
    • Respectarea și controlul strict al cerințelor sistemului HACCP.
    • Show cooking nu este permis.
    1. LIFT
    • Un dozator cu dezifectant este amplasat la parter la intrarea în lift.
    • Utilizarea liftului este limitată la cel mult două persoane, cu excepția cazului în care sunt membri ai unei familii.
    • Suprafețele de contact din lift sunt dezinfectate în fiecare oră. O atenție deosebită se acordă butoanelor.
    1. PISCINA
    • Apa din piscină exterioară este tratată conform ordinului ministrului sănătății.
    • În zona din jurul piscinei este prevăzut un distribuitor de dezinfectare staționară.
    • Scaunele de soare sunt amplasate astfel încât să aibă o distanță suficientă.
    • Sezlongurile sunt dezinfectate cel puțin o dată pe zi sau după fiecare oaspete.
    • Nu se furnizează prosoape sau saltele pentru șezlonguri.
    • Este interzisă luarea prosoapelor din camera pentru a fi utilizate la piscină sau la plajă.
    1. CAMERE HOTEL
    • Livrarea bagajelor către camere de către portar este suspendată.
    • După fiecare oaspete, pe lângă curățarea de rutină a camerei, se efectuează dezinfectarea întregii camere, insemnand suprafețele de contact, echipamente, baie și ventilație.
    • Cameristele au echipament individual de protecție - mască și mănuși de unică folosință.
    • Din camere sunt înlăturate materiale reutilizabile, perne și pături de rezervă și toate accesoriile decorative, pahare de sticlă, șervețele.
    • În camere se vor folosi doar pahare de unica folosinta.
    • A fost alocată o cameră care să izoleze o persoană care prezintă simptome clare ale infecției cu virusul Covid-19.
    1. LOCUL DE JOACĂ ȘI ANIMAȚIE PENTRU COPII
    • Dezinfectarea completa a locului de joacă pentru copii.
    • Dezinfectarea echipamentelor și materialelor sportive înainte și după utilizare.
    • Supravegherea distanței sociale atunci când desfășoară activități sportive și jocuri în aer liber.
    • Camerele de joacă pentru copii din interior nu sunt folosite.
    • Jocuri, activități și spectacole doar în aer liber și respectând distanța socială.
    1. SALA DE FITNESS
    • Distanța socială între oaspeți de cel puțin 2 m.
    • Nu sunt permise mai mult de 2 persoane în același timp în sala de sport.
    • Dezinfectarea sălii de mai multe ori pe zi.
    • Dezinfectantul pentru maini este disponibil la sală.
    1. Spălătorie
    • Zonele de spălătorie vor fi dezinfectate în fiecare zi.
    • Muncitorii vor purta măști și mănuși și vor păstra distanța de 1,5 m.
    • Se vor folosi detergent și dezinfectant adecvat, iar programele de spălare vor fi de cel puțin 60 de grade.
    1. RECOMANDĂRI GENERALE LA PERSOANE
    • Vă rugăm să mențineți un standard ridicat de igienă personală, să vă spălați mâinile în mod regulat și să folosiți dezinfectantul pentru mâini, în toate spațiile hotelului.
    • Vă rugăm să mențineți o distanță rezonabilă față de alți oaspeți.
    • Vă rugăm să urmați indicatoarele postate în hotel.
    • Dacă simțiți dureri de cap, tuse uscată, slăbiciune sau temperatură de peste 37,5,, vă rugăm să contactați biroul de recepție, apelându-i la telefon și nu părăsiți camera până când nu primiți instrucțiuni suplimentare!

    Emil Kelbechev

    Administrator

    Impresii Hotel Alba Sunny Beach

    8.7
    Concediu reusit
    Hotelul este bine amplasat si situat la circa 200m de plaja, este elegant, curat si ingrijit, are parcare proprie gratuita, putin cam mica pentru marimea hotelului (trebuie sa ai noroc sa prinzi un loc), La parterul hotelului exista un mic magazin alimentar, bine aprovizionat, magazin de suveniruri, case de schimb valutar, centru de inchirieri biciclete, scutere, autoturisme, etc., de asememnea in imediata apropiere se gaseste o alee unde iti poti petrece seara cheltuindu-ti banii fie pe la restaurantele cu diferite specifice culinare, fie prin "parcul" de distractiii, sau cazinouri. Un dezavantaj pentru turistii cazati la etajul I, cu vedere spre piscina, este acoperisul terasei restaurantului principal al hotelului care iti limiteaza total vederea spre aceasta, avand din acest motiv vedere doar spre celelalte hoteluri.
    Recomand Travelplanner: Este pentru prima data cand am apelat la aceasta agentie, si am fost multumit, voi mai apela si cu alte ocazii. Am fost consiliat de domnisoara/doamna Mihaela, care a fost foarte amabila. M-a surprins placut mesajele pe care le-am primit pe telefon inainte de inceperea si dupa terminarea sejurului, de urari de petrecere placuta a sejurului. Un gest mic, un gest simplu, dar care parca te unge la suflet. Imi imaginez ca este un mesaj automat, setat in program, dar oricum este unul frumos, daca ma insel imi cer scuze anticipat. Oricum ar fi, BRAVO domonisoara/doamna Mihaela, BRAVO Travel Planner, tineti-o tot asa. Succes in continuare. Cu stima, Mircea Ogledean
    9.1
    o vacanta..aproape reusita
    Despre hotel si lucruri buna si cateva mai putin bune.. In primul rand ne-a deranjat ca nu avea parcare,cei de la receptie ne-au redirectionat catre o parcare de la marginea statiunii(in jur de 10 minute de mers pe jos), pazita ce-i drept, dar contra-cost (10 lv/ sejur).. Un alt minus, comparativ cu alte unitati de cazare a fost numarul mic de sezlonguri de la piscina si faptul ca daca ajungeai dupa ora 8:00 nu mai gaseai nimic liber, acestea fiind "rezervate" cu prosoape... In rest per ansamblu a fost o experienta ok, in camere curatenie, aer contitionat functional, personal amabil (ni s-au schimbat zilnic prosoapele).
    Recomand Travelplanner: personal amabil cu care am avut o colaborare excelenta in fiecare an
    7.3
    Acceptabil
    Pozitive:foarte mare, frumos,cu posibilitati multiple de petrecere a timpului liber.Camerele foarte spatioase si curate.personalul în general amabil cu câteva exceptii.pozitionat fix in centrul stațiunii, seara fiind foarte mare agitație Negative: restaurantul foarte mic pentru cat de mare este hotelul,se creau cozi mari la mâncare, iar locurile la masa insuficiente.pe durata mesei si a zilei se făcea destul de mizerie la restaurant si la piscină.se făcea noaptea curat dar senzatia nu era prea placuta.am avut câteva persoane în grup care au avut probleme cu stomacul, fapt pentru care am fost foarte atenți la ce mancam.personalul destul de puțin.
    Recomand Travelplanner: Doar lucruri pozitive despre agenție.absolut nimic de reproșat.multumim pentru tot si garantam ca vom reveni la dvs si pt alte concedii.prețuri bune si. angajati foarte amabili.
    6.3
    Hotel Alba- Sunny Beach 13-18 iulie 2020
    Calități Camere curate, personal drăguț, amabil, plaja aproape de hotel. Defecte In 5 zile nimeni nu a venit să schimbe coșul de gunoi, să verifice hârtia igienică, prosoapele. Am lăsat de 3 ori semnul de curățenie și DEGEABA. La un hotel de 4 stele te aștepți la niște servicii de bun simț. Mâncarea este bună dar limitată și repetitivă.
    9.2
    O vacanță frumoasă
    Am fost multumit.
    Recomand Travelplanner: Sunteti o agentie de incredere ,totdeauna ati fost lāngă noi.
    9.5
    Bine
    Hotel bun
    Acest hotel are 10 impresii pozitive si doar 3 negative.
    Vezi toate impresiile (13)
    Cum a fost vacanta ta?
    Spune-ne despre experienta ta din vacanta. Impresiile tale ajuta pe cei ca tine sa ia decizii mai bune pentru urmatoarea lor vacanta.

    Intrebari frecvente despre Hotel Alba

    Cat costa o vacanta la hotelul Hotel Alba?

    In general, varful de sezon (iulie - august) corespunde cu cele mai ridicate preturi. Pentru o vacanta de 5 nopti, 2 adulti, la hotelul Hotel Alba poti plati cca 430 euro.

    Vacantele in extrasezon in Bulgaria vin cu cel mai bun raport calitate pret pentru vremea excelenta si preturile foarte avantajoase.In mai - iunie poti plati cca 330 euro pentru 5 nopti, 2 adulti.

    In Bulgaria, cele mai interesante sunt vacantele in septembrie, cand preturile sunt foarte avantajoase - cca 330 euro iar vremea este excelenta pentru plaja pana spre sfarsitul lunii.

    Intra aici si calculeaza cat costa o vacanta in perioada in care vrei sa calatoresti.
    Care sunt conditiile de rezervare pentru hotelul Hotel Alba?
    In afara conditiilor flexibile covid, pentru Hotel Alba oferim conditii super flexibile de plata, rezervare si anulare. Poti achita un avans de 10% ; iar restul cu pana la 2 saptamani inainte de vacanta; Doar -5% penalizare in cazul anularilor sau anulare gratuita daca transformati penalizarea in voucher valoric; orice modificare este gratuita. Avem conditii foarte bune. Intra pe site si rezerva sau vezi mai multe detalii
    Hotel Hotel Alba este potrivit pentru vacanta familiilor cu copil?
    In general majoritatea hotelurilor ofera conditii pentru cazarea famiiilor cu copii. In particular, Hotel Alba are aqua park ceea ce il face foarte potrivit pentru vacantele reusite ale familiilor cu copii. Gasesti aici toate detaliile despre hotel si consulta ofertele noastre.
    Hotelul Hotel Alba are conditii flexibile covid?
    Travel Planner ofera pentru Hotel Alba conditii super flexibile. Anulare gratuita, reprogramare, acordare voucher sau rambursare in caz de carantina la destinatie sau la intoarcerea in tara, test covid pozitiv, inchiderea granitelor, solicitare test PCR negativ de la destinatie
    Unde gasesc cea mai buna oferta pentru hotelul Hotel Alba?
    Cele mai bune conditii de pret si rezervare le gasiti la Travel Planner - vezi aici oferta noastra. Pentru Hotel Alba, avem tarife convenabile si oferim optiuni flexibile si superflexibile de plata, rezervare si anulare. 98% apreciaza serviciile noastre (peste 18500 impresii) asadar, poti avea incredere in noi. Cei mai multi ne apreciaza in special pentru eficienta si rapiditate. In site, gasesti mai multe despre noi
    Hotelul Hotel Alba este un hotel apreciat de turisti?
    Hotelul Hotel Alba are 77% recomandari din 13 impresii iar nota generala este 7.8. Cel mai mult, turistii apreciaza categoria Camere cu nota 8.8 si Atmosfera cu nota 8.6. Intra pe site si consulta impresiile trimise de turistii nostri
    Hotelul Hotel Alba are parcare proprie?
    Hotelul Hotel Alba are o parcare proprie. Intra pe site si afla mai multe despre conditiile plata sau alte posibilitati de parcare in pagina noastra, la sectiunea tariful include / nu include. Indiferent daca este sau nu gratuita, parcarile au locuri limitate. In varful de sezon exista posibilitatea sa fiti directionati spre parcari publice (in general personalul hotelului va asista si va recomanda cea mai buna / apropiata optiune). Acestea sunt sigure, sunt pazite si costa cca 5-10 euro / zi de masina.
    Hotelul are piscina interioara?
    La hotelul Hotel Alba nu exista o piscina interioaraAfla aici mai multe detalii
    Permite animale de companie?
    La hotelul Hotel Alba nu sunt permise animalele de companieAfla aici mai multe detalii
    Ce tipuri de camera se pot rezerva la hotelul Hotel Alba
    Cel mai popular tip de camera este Camera dubla standard. Alte tipuri de camera de la hotelul Hotel Alba: Camera dubla - v.mare, Apartament cu 1 dormitor - v.parc, Camera single superior - v.parc, Apartament cu 1 dormitor - v.mare, Camera dubla superior - v.parc, Camera dubla superior - v.mare, Apartament promo, Camera dubla economy, Camera dubla promo, Camera single superior - v.mareVezi aici oferta pentru toate tipurile de camera.
    Care este varsta copiilor pana la care primesc o reducere / gratuitate?
    Hotelul Hotel Alba ofera reduceri sau gratuitati pentru copiii pana la 12 ani si considera infanti (gratuitate) copiii pana la 1 ani. Consultati sectiunea "Reduceri copii / adulti" unde detaliem oferta de reduceri si gratuitati pentru copii si adultiVezi mai multe detalii in site
    Ce alte hoteluri pot fi interesante comparativ cu hotelul Hotel Alba?
    Comparativ cu hotelul Hotel Alba ati putea gasi interesante in Sunny Beach si hotelurile si Hotel Fiesta M, Hotel Izola Paradise, Hotel Marvel, Hotel Nobel. Pentru mai multe variante, consultati oferta completa pentru Sunny Beach
    Alege perioada si calculeaza pret