TravelPlanner
Înapoi la meniu
TravelPlanner
Travel Planner
4 stele

Aparthotel Golden Line Nisipurile de Aur - Bulgaria, oferte 2021

4 stele
Nisipurile de Aur - Vezi pe hartă
Preturi de la:
97% recomandari
31 impresii Travel Planner
97% / 31 impresii
Alege perioada si calculeaza pret

Informatii hotel

Aparhotelul Golden Line este situat la numai 100 m de plaja din statiunea Nisipurile de Aur. In oferta de cazare all inclusive se gaseste o piscina exterioara si o zona de wellness. Apartamentele spatioase echipate cu aer conditionat si chicineta sunt punctele forte ale unei vacanta all inclusive linistite pe litoralul din Bulgaria.
Parcare
Arata mai mult

Amplasare: Hotelul Golden Line este situat in apropierea Parcului National Nisipurile de Aur, la 13 km sud de statiunea Albena, la 16 km de orasul Varna si la 25 km de Aeroportul International Varna (Letishte Varna). Se afla la 100 m de plaja si 400 m de centrul statiunii (Hotel International Casino), avand in extremitatea sudica a statiunii complexul Riviera Beach iar in cea nordica plaja Nirvana Beach. Este amplasat la aproximativ 1 km de aquapark Aquapolis din Nisipurile de Aur (la iesirea inspre statiunea Constantin si Elena), la 2.6 km de Manastirea Aladzha si la 20 km sud de Castelul Regina Maria din Balchik.

Cazare: hotelul este alcatuit din 3 cladiri cu cate 6 etaje, avand in total 8 lifturi, 28 studiouri (30 m2;), 44 apartamente cu un dormitor (50 m2;) si 8 apartamente cu 2 dormitoare (80 m2;)
Toate camerele sunt dotate cu aer conditionat individual, TV prin satelit, bucatarie complet echipata (plite electrice, ceainic, tacamuri, vesela, gatitul este permis), seif, frigider, baie cu cada sau dus, balcon. Uscatorul de par este disponibil la receptie.

  • Studio - 2 paturi de 1 persoana si o canapea extensibila.
  • Apartament cu 1 dormitor - are camera de zi si un dormitor, despartite printr-o usa; 2 paturi de 1 persoana in dormitor si o canapea extensibila in living.
  • Apartament cu 2 dormitoare - are camera
de zi si doua dormitoare separate; 1 pat dublu intr-un dormitor, 2 paturi de 1 persoana in al doilea dormitor si o canapea extensibila in living; 2 bai.

Facilitati / servicii: piscina exterioara, internet wireless, sala de fitness, room service, schimb valutar, salon de cosmetica, spalatorie, sala de conferinte.

Activitati: tenis de masa, darts, polo, aerobic.

Catering: restaurant, bar la piscina, lobby bar.

SPA: sauna, baie de abur, jacuzzi, masaj.

Pentru copii: piscina pentru copii, loc de joaca pentru copii, meniu pentru copii la restaurant, miniclub.

Plaja: plaja publica, umbrele de soare si sezlonguri contra cost

Parcare: privata, contra cost (aproximativ 10 euro/zi, in limita disponibilitii).

Informatii suplimentare:
-Hotelul nu accepta animalele de companie.
-Fumatul este interzis in lobby, restaurante, baruri sau in camere.
-Check-in la ora 14:00, check-out pana la ora 12:00.
-Sezlongurile nu pot fi rezervate in avans.
-Nu este permisa iesirea din restaurante cu mancare si bauturi.
-Un cod vestimentar adecvat este obligatoriu in restaurante (exclude purtarea de costume de baie, pantaloni scurti si slapi).
-Hotelul isi rezerva dreptul de a modifica programul restaurantelor si barurilor fara notificare prealabila.

Arata mai putin

Oferta cazare Aparthotel Golden Line Nisipurile de Aur, Bulgaria 2021

  Conditii superflexibile: Anulare gratuita, reprogramare, acordare voucher sau rambursare in caz de carantina la destinatie, test PCR pozitiv inainte de plecarea in vacanta, inchiderea granitelor. Plati in rate.
Ce este inclus sau nu in pret?

Este inclus: masa in regim All Inclusive (mic dejun + pranz + cina in stil bufet), cina tematica o data pe saptamana, gustari dupa amiaza intre 16:00-17:00, bauturi locale (cu si fara alcool) de la 10:00 la 22:00 in barul All Inclusive si in restaurant; internet wireless in lobby, seif in camera, sezlonguri si umbrele la piscina exterioara in limita disponibilitatii, program de animatie (tenis de masa, darts, polo, aerobic acvatic, spectacole seara), sala de fitness, patut pentru bebelus.

Nu este inclus: sezlonguri si umbrele la plaja, parcare (aproximativ 10 euro/zi), bauturi la lobby bar si la barul de la piscina, seif la receptie, masaj, sauna, jacuzzi, baie de abur, spalatorie.

*Hotelul isi rezerva dreptul de a efectua modificari asupra serviciilor, fara o notificare in prealabil.

Reduceri copii / adulti

Reduceri pentru copii

  • copil intre 0-2.99 ani - gratuit (in toate tipurile de camera)
  • cu 1 adult - primul copil intre 3-12.99 - plateste tarif de adult; primul copil intre 3-12.99 - reducere de 100 % (in Studio si Apartament cu 1 dormitor)
  • cu 2 adulti - un copil intre 3-12.99 - reducere de 100 %; al doilea copil intre 3-12.99 - reducere de 50 % (in Studio si Apartament cu 1 dormitor)
  • cu 3 adulti - un copil intre 3-12.99 - reducere de 100 % (in Apartament cu 1 dormitor)
  • cu 4 adulti - primul copil intre 3-12.99 - reducere de 100 %; al doilea copil intre 3-12.99 - reducere de 50 % (in Apartament cu 2 dormitoare)
  • cu 5 adulti - un copil intre 3-12.99 - reducere de 100 % (in Apartament cu 2 dormitoare)

Reduceri pentru adulti

  • al 3-lea adult - reducere de 20% (in Studio si Apartament cu 1 dormitor)
  • al 4-lea adult - reducere de 40 % (in Apartament cu 1 dormitor)
  • al 5-lea adult - reducere de 20% (in Apartament cu 2 dormitoare)
  • al 6-lea adult - reducere de 40 % (in Apartament cu 2 dormitoare)
Informatii Covid-19

Programul „Fii sigur și rămâne sănătos cu APART HOTEL GOLDEN LINE”

Apart Hotel Golden Line este pregătit să-i întâmpine pe oaspeții noștri într-un mediu hotelier sigur și curat, care operează cu cele mai înalte standarde în domeniul sanitar și al igienei. În plus, urmărim și practici de distanțare socială și fizică, în ceea ce privește situația extraordinară creată de Covid-19. Am creat un plan de acțiune pe care îl vom actualiza și coordona cu autoritățile guvernamentale din domeniul sănătății și al guvernului.

Ne cerem scuze în avans dacă cerințele programului nostru provoacă întârzieri și / sau modificări în serviciile noastre obișnuite. Vă rugăm să rețineți că sănătatea fiecăruia dintre noi este o responsabilitate comună. Din acest motiv, am dori să subliniem importanța respectării recomandărilor de siguranță de mai jos pe durata șederii cu noi:

Vă rugăm să mențineți un standard ridicat de igienă personală, să vă spălați regulat pe mâini și să folosiți instalația de igienizare a mâinilor, în toate spațiile hotelului!
Vă rugăm să păstrați o distanță rezonabilă față de alți oaspeți!
După ce utilizați pachete / consumabile de unică folosință, vă rugăm să le aruncați imediat, în cea mai apropiată coș!
Dacă simțiți o durere de cap, o tuse uscată, o slăbiciune sau o temperatură de peste 37,5 С, vă rugăm să contactați recepția apelând prin telefon și nu părăsiți camera până nu primiți instrucțiuni suplimentare!

Mai jos veți găsi măsurile luate pentru a proteja sănătatea oaspeților și angajaților noștri în ceea ce privește prevenirea Covid-19.

Instruirea angajaților cu privire la Covid-19

Toți angajații noștri beneficiază de instruire specială și instrucțiuni săptămânale cu privire la măsurile Covid-19, pe următoarele teme:
Esența măsurilor de protecție obligatorie Covid-19
Siguranța personală și a oaspeților
Proceduri de operare - noi și modificate
Norme sanitare și igienice
Standarde de comunicare: în procesul normal de lucru; în cazuri confirmate COVID-19 și în cazuri prezumtive de infecție
Îi menținem pe toți angajații noștri informați cu privire la ultimele modificări și completări la Regulile și procedurile de siguranță pe baza măsurilor anti-epidemice întreprinse în țară și în celelalte state membre ale UE.

Toti angajatii:
Se supun verificărilor de sănătate la intrare la sosirea la serviciu. Angajații care au o temperatură de peste 37,5 º С nu le este permis accesul în hotel. Dacă se confirmă că un angajat a contractat Covid-19, se iau măsuri pentru urmărirea contactelor, izolarea și testarea altor angajați care sunt sub risc de contaminare;
Lucrează cu echipamentul de protecție obligatoriu - mască de față sau scut de față și mănuși, dacă este cazul.

Hotelul:
Înainte de a intra în hotel, temperatura fiecărui oaspete va fi măsurată, apoi oaspeții li se va oferi să dezinfecteze mâinile folosind dozatoarele amplasate în acest scop. Dacă în timpul verificării temperaturii depășește 37 ° C, autoritățile locale de sănătate vor fi anunțate, iar oaspeții vor fi izolați într-o cameră separată determinată de conducere și vor aștepta sosirea unității medicale.

În toate spațiile hotelului, oaspeții vor găsi:
Panouri informative corespunzătoare care să amintească oaspeților și personalului regulile de prevenire și protecție
Dozatoare pentru dezinfectare sunt disponibile în toate spațiile comune și publice pentru uzul oaspeților
Igienizarea în camerele de oaspeți, zonele publice, spațiile de luat masa se face folosind produse aprobate medical pentru protecția împotriva agenților patogeni
Sfătuim oaspeții noștri să își aerisească regulat camerele, ținând ușa balconului deschisă. De asemenea, vă recomandăm să mențineți ușa de la baie deschisă tot timpul.
În zonele comune, ne bazăm, de asemenea, pe aerisirea și ventilația naturală, cu unele excepții, după regulile autorităților de sănătate. Toate filtrele de ventilație și A / C sunt dezinfectate.

Recepţie:
Check-in-ul și check-out-ul vor fi efectuate separat.
Podea în fața recepției este semnalizată pentru a marca zonele de așteptare și pentru a asigura distanțarea corespunzătoare
Informații despre sosire - la sosirea clienților, li se va informa despre toate măsurile luate și cum va fi șederea lor.
Personalul de la recepție va primi echipamentul de protecție necesar. Avem proceduri care asigură un contact minim cu oaspeții. Orice articole pe care le primiți de la personalul nostru vor fi bine igienizate în prealabil.
Nu sunt permise mai mult de 2 oaspeți în același timp la recepție decât dacă sunt membri ai aceleiași familii
Recomandăm plățile sa fie efectuate cu cardul.

Cazare și curățenie:
Utilizarea unei soluții dezinfectante pentru procesul de curățare și igienizare a camerei, moment în care geamurile și ușile camerei vor fi menținute deschise, pe tot parcursul timpului. O atenție deosebită este acordată igienizării punctelor de atingere frecventă din cameră, hol și baie.
După ce ați făcut check-in-ul, camera nu va fi curățată zilnic și va fi curățată numai după plecare. Curățarea suplimentară a camerei poate fi organizată prin solicitări speciale în timpul șederii dvs. și se va face numai atunci când nu sunteți în cameră.
Menajerii urmăresc procesul de igienizare cu o listă de verificare detaliată și un program de curățare, alocat fiecărei camere. Un registru este păstrat la ora și locul fiecărei curățări, cu semnarea de către personalul responsabil de sarcină.
Zonele de curățare profundă și dezinfectare suplimentară:
Acces în cameră: uși și clante; usa de la balcon si ferestre
Intrerupatoarele pentru lumini
Baie: toaletă, duș, cadă și chiuvetă
Telefon și telecomanda
Suprafețe de mobilier: fotolii, scaune, mese, dulapuri (umerașe)

Spații comune:
Lifturi - vă rugăm să consultați afișele care indică numărul maxim de persoane admis în lift la un moment dat. Butoanele și panourile liftului sunt igienizate în fiecare oră, pentru siguranța dumneavoastră.
Program de dezinfectare - Frecvența curățării și igienizării a fost crescută în toate spațiile publice, în conformitate cu gradul de ocupare a hotelului. Punctele și suprafețele cu atingere frecventă, cum ar fi balustrade, birouri și alte zone / obiecte sunt igienizate în fiecare oră.
Toaletele publice sunt igienizate cel puțin o dată pe oră. Punctele de atingere frecvente (mânerele ușilor, umerașele, scaunele de toaletă, mânere, robinetele de apă) sunt igienizate mai des, acest lucru este notat și semnat, cu data și ora de către persoana de serviciu.
Holul și toate zonele comune sunt aerisite în mod regulat, lăsând ușile și ferestrele deschise în timpul zilei cât mai mult timp posibil.

Restaurant:
Mesele sunt rearanjate astfel incat sa fie o distanță minimă de 1,5 m și nu mai mult de 4 persoane la o masă, cu excepția cazului în care sunt membri ai aceleiași familii.
Dacă este necesar, mesele vor fi organizate in mai multe serii, la ore diferite, pentru a asigura distanțarea adecvata. Oaspeții vor fi anunțați despre programul de luat masa.
Modificare bufetului: este adaptat unui format de servire a-la-carte, bucătarii servind direct clienții o gamă largă de feluri de mâncare. Scopul este de a optimiza fluxul de clienți și de a reduce manipularea alimentelor. Masurile vor cuprinde:
Panouri din plastic care separă mesele cu mancare;
Autocolante pe podea care indică direcția de mers, intrare și ieșire a oaspeților;
La intrarea în restaurant, oaspeții vor fi așezați direct la masa lor și vor fi rugați să aștepte rândul lor pentru a se apropia de mesele bufetului. Personalul restaurantului va ghida pe oaspeți în acest proces. Acest lucru permite menținerea distanțării adecvate între oaspeți și previne adunările în jurul ghișeelor;
Mâncarea va fi servită de un asistent pentru a preveni contactul direct al oaspeților cu mâncarea

Piscina în aer liber:
Apa din piscina este tratată după instrucțiunile Ministerului Sănătății din Bulgaria.
Șezlongurile și umbrelele din jurul piscinei vor fi distanțate suficient unul de celălalt
Nu este permisă aglomerarea în piscină. Rugăm oaspeții să păstreze o distanță de min. 1.5 m.
Sezlongurile vor fi igienizate în mod regulat

Securitate:
Personalul nostru de securitate va purta echipament de protecție adecvat (mască de față și mănuși) și va pune în aplicare măsurile obligatorii de distanțare.
Au fost instruiți să răspundă și să aplice măsuri pentru distanțarea socială. Rugăm oaspeții noștri să urmeze și să respecte instrucțiunile lor. Protejarea sănătății fiecăruia dintre noi este o responsabilitate comună.

Urmărim în mod regulat situația epidemică în continuă schimbare în Bulgaria și în lume, precum și informațiile care provin din instituțiile bulgare și din UE. Ne adaptăm și actualizăm regulile și procedurile Covid-19 pe baza reglementărilor autorităților de sănătate bulgare, a guvernului bulgar și a standardelor și practicilor celorlalte țări membre ale UE. Fiecare dintre regulile și procedurile din programul nostru va fi actualizată în mod regulat și îi vom ține pe oaspeții noștri informații despre orice schimbare.

Dorim să ne asigurăm oaspeților că vom respecta noile standarde de lucru privind prevenirea Covid-19 și protecția sănătății. Suntem gata să-i întâmpinăm pe oaspeții noștri într-un mediu hotelier sigur și curat!

Impresii Aparthotel Golden Line Nisipurile de Aur

8.5
Ok
Apartament cu 2 camere foarte spațios , cu vedere la piscină, la capitolul curățenie se putea si mai bine. Prosoapele s-au schimbat zilnic . Restaurantul destul de mic pentru capacitatea hotelului , uneori se formau cozi foarte mari la mâncare sau stăteai mult până se elibera o masă. Mancarea delicioasă. La barul de la piscină aceeași poveste , cozi mari in schimb barmanul foarte drăguț si serviabil, vorbea si română. Sezlonguri insuficiente Foarte aproape de centru si de mare. Parcarea se plateste 15 leva pe zi si foarte mica Noi am avut noroc si am gasit un loc liber la hotel , mulți erau conduși spre alte parcări cu plată din apropierea hotelului. Am fost destul de mulțumiți ținând cont de raportul preț-calitate dar nu as mai reveni la acest hotel .
Recomand Travelplanner: Foarte rapizi , este a doua oară când plecăm cu această agenție si suntem mulțumiți. Cu siguranță vom mai apela la serviciile lor.

Arata mai mult

9.1
Recomandam - Raport calitate-preț bun
+ Poziționare foarte bună, în rândul 2, dar foarte aproape de plaja (6-7 min. de mers pe jos). + Complexul arata foarte bine + Piscinele cu apa încălzită (nu la 30 grade, dar suficient de ok), foarte curate + Apartamentul (2 camere) mare, foarte spațios, balcon asemenea (f ok/relaxant de stat după o zi de plaja ;), utilat decent, frigider, plita, vesela, etc + Nu am resimțit aglomerația, desi era destul de plin : rar existau cozi la masa, loc suficient de luat masa interior/pe terasa, locuri la piscina suficiente + Angajați ok, serviabili, nimic de remarcat, dar nici de reproșat :) + Am avut mici probleme prin apartament, au fost comunicate recepției, s-au rezolvat în câteva minute (deci f. ok customer service-ul) + Mancarea ok, nu foarte diversificata, dar nu exista sa nu găsești ce sa mănânci, indiferent de preferințe :). Nu va așteptați insa la nimic spectaculos. + Surprinzător, am găsit parcare la hotel (ne-a întâmpinat un angajat de cum am ajuns, a venit sa ne deblocheze parcarea, sa ne ajute cu bagajele, etc) - problema parcării era reclamata în multe review-uri (intr-adevar, nu erau f multe locuri), eram oarecum regatit/resemnat ca vom parca în alta parte. Platita, evident : 15 leva/zi + Curățenie zilnica (indiferent ca lasam tipa sau nu), golit gunoiul zilnic, înlocuit prosoape asemenea, lenjeria 1 data/sejur de 7 nopti, nimic de reclamat nici aici ;) + Aer condiționat f bun, perfect funcțional în ambele camere + Loc de joaca pentru copii, atat in interior (cu un anumit orar de functionare), cat si exterior. - Unele piese de mobilier din apartament au început sa se invecheascha/deterioreze, necesita inlocuire. Mici probleme și pe la geamuri (nu izolează f bine) - Articole de baie lipsa/nefuncționale, sapunul s-a terminat instant, n-a mai fost adus altul, gelul de dus/șamponul erau la dozator, nefuncțional (oricum nu prezentau încredere:), lipsa burete bucătărie, etc (nu va bazați ca găsiți mare lucru pe acolo, veniți pregătiți;) - Relativ aglomerate piscinele, chiar dacă se mai găseau locuri la șezlonguri (inclusiv spre orele 10) - Deserturile foarte slabe în fiecare zi (prăjituri ,,colorate" in toate felurile, cu aspect de plastic :) - Cafeaua la dozator groaznica, nu exista nicio alta varianta în hotel - Animatori exista, dar divertismentul este slab (programe scurte, care se repeta zilnic) Concluzionând, da, am reveni, a fost bine, minusurile sunt nesemnificative, ținând cont de raportul calitate preț.
Recomand Travelplanner: Totul a decurs excelent, mulțumim ! Comunicarea inițială foarte bună, totul s-a desfășurat exclusiv online, comunicarea ulterioara asemenea, remindere/informatii despre sejur primite pe email, prin sms, totul f ok, cred ca este cea mai buna experienta din ultima vreme, felicitări !

Arata mai mult

9.5
Concediu relaxant
Am fost la inceputul lui iulie 2021 pt 5 nopti si am platit 608 euro pt o familie cu 2 copii de 10 si 13 ani. Un pret corect pt ceea ce ofera. Este hotelul unde am gasit cel mai amabil si zambitor personal de la bulgari. Curatenia se facea zilnic in camere si, de asemenea, erau schimbate prosoapele. Apartamentele, f.bine utilate, sunt mari si toate au vederea spre piscina, respectiv, mare, care se poate vedea de la etajele superioare. Studiourile au vederea in spate. Fiecare camera a apartamentului are aer condiționat si balcon comun. Pe balcon exista si un mic uscator de rufe. In tot apartamentul, noi am avut o singura oglinda: doar pe cea din baie. Cand familia e majoritar feminina, e un mic inconvenient. Mancarea destul de variata si gustoasa. Micul dejun nu exceleaza in varietate, e acelasi: clatite si gaufre/vafe + ceea ce ofera cam orice hotel bulgaresc all inclusive. Te poti plictisi dar nu mori de foame! Cele mai variate sunt cinele. Aici am avut, in aproape fiecare seara, ceva diferit (scos in jurul orei 8 pm): midii, creveti, peste lavrac, pe langa obisnuitele tipuri de carne sau peste, legume, supe, etc. Dieta mea este fara gluten si zahar. Am anuntat acest lucru cu o saptamana inainte pe mail-ul hotelului si pot spune ca au incercat sa-mi ofere si mancare care nu contine gluten sau zahar. Nu au reusit in totalitate dar apreciez ca s-au straduit. Animatia f. ok. Au joia zi libera, in rest respectau intru totul programul afisat si o faceau cu drag. Marea majoritate a clientilor romani, ucrainieni, bulgari si cativa germani rataciti. In sfarsit, am gasit un loc unde sunt luate prosoapele de pe sezlongurile de la piscina daca nu apare nimeni in 10 minute. Ce mi-a placut a fost ca lumea isi asuma greseala, fara cearta. Piscina era curățată in fiecare seara, iar apa parea rece la inceput, dar o data intrat, era ok. Bauturile f. slabe, iar dupa ora 10 pm se inchide barul. De altfel, demult nu mai exceleaza Bulgaria la acest capitol. Cafeaua, doar de la tonomate, de o calitate mediocra. Daca doresti o cafea buna au in lobby bar care e contra cost. Lobby bar-ul f.mic... Cel mai mic pe care l-am vazut noi pana acum. Parcarea costa 15 leva pe noapte. Hotelul nu ofera prosoape pt piscina si nici nu au propria plaja (acest lucru il stiam). In schimb, se poate inchiria sezlong de la plaja care apartine hotelului Melia Grand Hermitage (6 leva/ sezlong, 6 leva/umbrela) sau se poate sta in "free zone" pe nisip. Au aparut pe plaja vanzatorii ambulanti cu gogosi, porumb, scoici, fructe, etc. Era mai bine fara... doar auzul valurilor si al pescarusilor. Statiunea Nisipurile de Aur parea usor parasita la inceput, atat de putinii turisti pe care ii avea cat si a tarabelor inchise. Dar ulterior, s-a aglomerat. Am avut o singura mare neplacere: am ramas fara apa in timpul dusului de la pranz sau de la ora 18.00, 4 zile la rand, si cu sampon pe cap. Am fost la receptie sa anunt si mi s-a spus ca managementul stie doar ca e prima data cand s-a intamplat din cauza lipsei de presiune. Apa revenea cam dupa 20 de minute. Am ales sa schimbam ora de dus dar tot era mica presiunea uneori, noi avand camera la etajul 6.
Recomand Travelplanner: Recomand Travel Planner! F. profi si eficienti!

Arata mai mult

7.1
Un concediu relaxant
Am fost la inceputul lui iulie 2021 pt 5 nopti si am platit 608 euro pt o familie cu 2 copii de 10 si 13 ani. Un pret corect pt ceea ce ofera. Este hotelul unde am gasit cel mai amabil si zambitor personal de la bulgari. Curatenia se facea zilnic in camere si, de asemenea, erau schimbate prosoapele. Apartamentele, f.bine utilate, sunt mari si toate au vederea spre piscina, respectiv, mare, care se poate vedea de la etajele superioare. Studiourile au vederea in spate. Fiecare camera a apartamentului are aer condiționat si balcon comun. Pe balcon exista si un mic uscator de rufe. In tot apartamentul, noi am avut o singura oglinda: doar pe cea din baie. Cand familia e majoritar feminina, e un mic inconvenient. Mancarea destul de variata si gustoasa. Micul dejun nu exceleaza in varietate, e acelasi: clatite si gaufre/vafe + ceea ce ofera cam orice hotel bulgaresc all inclusive. Te poti plictisi dar nu mori de foame! Cele mai variate sunt cinele. Aici am avut, in aproape fiecare seara, ceva diferit (scos in jurul orei 8 pm): midii, creveti, peste lavrac, pe langa obisnuitele tipuri de carne sau peste, legume, supe, etc. Dieta mea este fara gluten si zahar. Am anuntat acest lucru cu o saptamana inainte pe mail-ul hotelului si pot spune ca au incercat sa-mi ofere si mancare care nu contine gluten sau zahar. Nu au reusit in totalitate dar apreciez ca s-au straduit. Animatia f. ok. Au joia zi libera, in rest respectau intru totul programul afisat si o faceau cu drag. Marea majoritate a clientilor romani, ucrainieni, bulgari si cativa germani rataciti. In sfarsit, am gasit un loc unde sunt luate prosoapele de pe sezlongurile de la piscina daca nu apare nimeni in 10 minute. Ce mi-a placut a fost ca lumea isi asuma greseala, fara cearta. Piscina era curățată in fiecare seara, iar apa parea rece la inceput, dar o data intrat, era ok. Bauturile f. slabe, iar dupa ora 10 pm se inchide barul. De altfel, demult nu mai exceleaza Bulgaria la acest capitol. Cafeaua, doar de la tonomate, de o calitate mediocra. Daca doresti o cafea buna au in lobby bar care e contra cost. Lobby bar-ul f.mic... Cel mai mic pe care l-am vazut noi pana acum. Parcarea costa 15 leva pe noapte. Hotelul nu ofera prosoape pt piscina si nici nu au propria plaja (acest lucru il stiam). In schimb, se poate inchiria sezlong de la plaja care apartine hotelului Melia Grand Hermitage (6 leva/ sezlong, 6 leva/umbrela) sau se poate sta in "free zone" pe nisip. Au aparut pe plaja vanzatorii ambulanti cu gogosi, porumb, scoici, fructe, etc. Era mai bine fara... doar auzul valurilor si al pescarusilor. Statiunea Nisipurile de Aur parea usor parasita la inceput, atat de putinii turisti pe care ii avea cat si a tarabelor inchise. Dar ulterior, s-a aglomerat. Am avut o singura mare neplacere: am ramas fara apa in timpul dusului de la pranz sau de la ora 18.00, 4 zile la rand, si cu sampon pe cap. Am fost la receptie sa anunt si mi s-a spus ca managementul stie doar ca e prima data cand s-a intamplat din cauza lipsei de presiune. Apa revenea cam dupa 20 de minute. Am ales sa schimbam ora de dus dar tot era mica presiunea uneori, noi avand camera la etajul 6.

Arata mai mult

9.5
Sejur Bulgaria septembrie 2020
Amplasarea este ok, chiar daca nu e in prima linie, se fac 3 minute pana la plaja. Un mare minus: nu are plaja arondata si sezlonguri (sau nu le-am gasit noi, cel mai bine intrebati la agentie cand faceti rezervarea, sa fiti siguri), ceea ce nu mi s-a parut tocmai ok pentru un hotel de 4 stele. Parcarea se plateste, 15 leva pe zi. Angajatii sunt foarte politicosi si respectuosi, am fost tratati cu caldura. Am avut un apartament cu un dormitor, mobila este relativ noua, la baie totul functional. Mancare buna si variata, cafeaua excelenta (singurul hotel din multele in care am fost pana acum unde am baut o cafea foarte buna). Masuri anti-covid prezente, pentru cine este interesat (masti, dezinfectante peste tot, manusi la intrarea in sala de mese, tacamuri ambalate separat etc.). Internetul este slab, in zona receptiei cam 30 de metri si atat. In camera nu aveam wifi, cu toate ca am stat la acelasi nivel cu receptia.
Recomand Travelplanner: Suntem clientii acestei agentii din 2017. Intotdeauna au fost foarte prompti si seriosi, mereu am gasit sa rezervam ce ne-am dorit.

Arata mai mult

8.2
Vacanta BG!
Hotel curat, camere mari, distanta mica de la plaja, piscina ok, jocuri organizate de niste baieti/fete foarte de treaba. Mancarea a fost ok, gasesti ce sa maninci, are gust. Se face coada la masa, in special de dimineata la clatite ( foarte bune). Masurile covid nu prea se respecta in hotel de catre turisti, angajatii poarta masti dar...sub nasuc :D. Multe familii cu copii mici, sezlonguri luate la 6:30-7 dimineata , dupa aceasta ora numai gaseai nimic liber. Bauturi la bar foarte slabe/proaste si in pahare de plastic, rand foarte mare la bar, lucra o singura persoana, ma asteptam la asta. Snackbar o prostie,pizza,cartofi si mici, numai cartofii erau comestibili, inghetata buna. Parcarea e cea mai mare problema, nu au loc in parcarea hotelului, te duc la alt hotel, iti zic ca e 15 leva pe zi apoi cand ajungi acolo e 20 leva pe zi, dupa ce ai parcat masina. Mi se pare totusi exagerat dar am platit...ce sa faci... Masinile parcate aiurea se ridica in 30-40 secunde, nu plecati de langa masina pana nu ati parcat unde trebuie.
Recomand Travelplanner: Preturi foarte bune, booking foarte simplu, am fost un pic speriati sa platim vacanta pt 4 persoane prin virament bancar asa ca am preferat sa platim cu cash la agentie. Data viitoare nu ne mai complicam, avem incredere. Multumim si recomand cu incredere !

Arata mai mult

Acest hotel are 30 impresii pozitive si doar 1 negative.
Vezi toate impresiile (31)
Cum a fost vacanta ta?
Spune-ne despre experienta ta din vacanta. Impresiile tale ajuta pe cei ca tine sa ia decizii mai bune pentru urmatoarea lor vacanta.

Intrebari frecvente despre Aparthotel Golden Line

Cat costa o vacanta la hotelul Aparthotel Golden Line?

In general, varful de sezon (iulie - august) corespunde cu cele mai ridicate preturi.

Vacantele in extrasezon in Bulgaria vin cu cel mai bun raport calitate pret pentru vremea excelenta si preturile foarte avantajoase.In mai - iunie poti plati cca 320 euro pentru 5 nopti, 2 adulti.

Intra aici si calculeaza cat costa o vacanta in perioada in care vrei sa calatoresti.
Care sunt conditiile de rezervare pentru hotelul Aparthotel Golden Line?
In afara conditiilor flexibile covid, pentru Aparthotel Golden Line oferim conditii super flexibile de plata, rezervare si anulare. Poti achita un avans de 10% ; iar restul cu pana la 2 saptamani inainte de vacanta; Doar -5% penalizare in cazul anularilor sau anulare gratuita daca transformati penalizarea in voucher valoric; orice modificare este gratuita. Avem conditii foarte bune. Intra pe site si rezerva sau vezi mai multe detalii
Hotel Aparthotel Golden Line este potrivit pentru vacanta familiilor cu copil?
In general majoritatea hotelurilor ofera conditii pentru cazarea famiiilor cu copii. In particular, Aparthotel Golden Line nu are aqua park, tobogane sau kids club dar asta nu inseamna ca nu ar fi potrivit pentru vacanta familiei tale. Vezi ce alte facilitati ofera acest hotel.
Hotelul Aparthotel Golden Line are conditii flexibile covid?
Travel Planner ofera pentru Aparthotel Golden Line conditii super flexibile. Anulare gratuita, reprogramare, acordare voucher sau rambursare in caz de carantina la destinatie sau la intoarcerea in tara, test covid pozitiv, inchiderea granitelor, solicitare test PCR negativ de la destinatie
Unde gasesc cea mai buna oferta pentru hotelul Aparthotel Golden Line?
Cele mai bune conditii de pret si rezervare le gasiti la Travel Planner - vezi aici oferta noastra. Pentru Aparthotel Golden Line, avem tarife convenabile si oferim optiuni flexibile si superflexibile de plata, rezervare si anulare. 98% apreciaza serviciile noastre (peste 18500 impresii) asadar, poti avea incredere in noi. Cei mai multi ne apreciaza in special pentru eficienta si rapiditate. In site, gasesti mai multe despre noi
Hotelul Aparthotel Golden Line este un hotel apreciat de turisti?
Hotelul Aparthotel Golden Line este foarte apreciat de turisti. Are 97% recomandari din 31 impresii iar nota generala este 9.0. Cel mai mult, turistii apreciaza categoria Calitate / pret cu nota 9.3 si Camere cu nota 9.2. Intra pe site si consulta impresiile trimise de turistii nostri
Hotelul Aparthotel Golden Line are parcare proprie?
Hotelul Aparthotel Golden Line are o parcare proprie. Intra pe site si afla mai multe despre conditiile plata sau alte posibilitati de parcare in pagina noastra, la sectiunea tariful include / nu include. Indiferent daca este sau nu gratuita, parcarile au locuri limitate. In varful de sezon exista posibilitatea sa fiti directionati spre parcari publice (in general personalul hotelului va asista si va recomanda cea mai buna / apropiata optiune). Acestea sunt sigure, sunt pazite si costa cca 5-10 euro / zi de masina.
Hotelul are piscina interioara?
La hotelul Aparthotel Golden Line nu exista o piscina interioaraAfla aici mai multe detalii
Permite animale de companie?
La hotelul Aparthotel Golden Line nu sunt permise animalele de companieAfla aici mai multe detalii
Ce tipuri de camera se pot rezerva la hotelul Aparthotel Golden Line
Cel mai popular tip de camera este Studio. Alte tipuri de camera de la hotelul Aparthotel Golden Line: Apartament cu 1 dormitor, Apartament cu 2 dormitoare, Studio singleVezi aici oferta pentru toate tipurile de camera.
Care este varsta copiilor pana la care primesc o reducere / gratuitate?
Hotelul Aparthotel Golden Line ofera reduceri sau gratuitati pentru copiii pana la 13 ani si considera infanti (gratuitate) copiii pana la 3 ani. Consultati sectiunea "Reduceri copii / adulti" unde detaliem oferta de reduceri si gratuitati pentru copii si adultiVezi mai multe detalii in site
Ce alte hoteluri pot fi interesante comparativ cu hotelul Aparthotel Golden Line?
Comparativ cu hotelul Aparthotel Golden Line ati putea gasi interesante in Nisipurile de Aur si hotelurile si Hotel Joya Park, Hotel Perla, Hotel Smartline Arena Mar, Hotel Holiday Park. Pentru mai multe variante, consultati oferta completa pentru Nisipurile de Aur
Alege perioada si calculeaza pret