Caută
x

Impresii Hotel DAS Club (ex Zvete)

Găsiți mai jos o listă cu impresii de la Hotel DAS Club (ex Zvete). Impresiile de calatorie și comentariile sunt chiar ale turiștilor care au petrecut deja o vacanță pe litoral în Sunny Beach, Bulgaria prin agentia Travel Planner.

Nota clienţilor
  • 8
  • 6.9
  • 6.6
  • Aceste mesaje au fost trimise doar de clienții Travel Planner.
  • Comentariile sunt orientative. Acestea constituie părerea subiectivă și nu obiectivă a unor persoane
Despre Sunny Beach și Oferte

7.53

La pomul laudat

Hotel Zvete apartine unui complex denumit Calimera, complex ce are 3 hoteluri (Zvete, Rodopi, Flora). Zvete este catalogat ca 4 stele, dar in relitate este de 3 stele. Te poti caza numai la acesta restul fiind ocupate de turisti germani. Camerele nu sunt mari, dar sunt acceptabile, curatenie se face zilnic prin golirea cosului de gunoi, nu se pune aspiratorul decat daca este nisip pe mocheta, prosoapele se schimba numai daca sunt puse pe jos, lenjeria de pat se schimba odata la 4 zile. De principiu poti manca la cele trei restaurante (Zvete, Rodopi, Flora) cu precizarea ca Rodopi este inchis la pranz iar mancarea nu difera prea mult. Toate restaurantele au acelasi fel de mancare (in special mancare gatita) diferenta dintre ele facandu-se prin 2-3 feluri de mancare in plus. Este plin de germani si se face totul pentru ca acestia sa se simta bine, restul turistilor nefiind importanti pentru personalul hotelului Asta nu inseamna ca nu esti tratat bine sau nu ti se raspunde la intrebari, dar totul este organizat pentru a se simti foarte bine turistul neamt. Am prins o zi in care nu au fost turisti germani, intrucat a plecat o serie in seara precedenta, iar seria urmatoare a venit seara. Personalul a decis sa inchida 2 restaurante (Rodopi si Flora), toti turistii fiind obligati sa se inghesuie la restaurantul Zvete pentru a manca, ceea ce a fost oarecum frustrant iar mancarea nu a fost foarte diversificata. La cina, SURPRIZA, au venit turistii nemti si s-au deschis toate restaurantele si s-a putut diversifica si mancarea. Complexul are 3 piscine in aer liber, la care trebuie sa iti rezervi locul in fiecare dimineata, prin punerea unor posoape pe sezlonguri, pana la ora 08:30. Dupa aceasta ora nu mai gasesti locuri libere. Complexul mai are doua tobogane cu apa, la care copii au acces gratuit. De fapt este organizat special pentru distractia copiilor si plin de copii. Wi-Fi ai doar contra cost iar semnal nu ai decat in holul de la receptia celor 3 hoteluri, In rest numai de bine, personal zambitor, servire la bar exemplara, curatenie la piscine zilnica. Hotelul este aproape de mare, la circa 150-200 m de plaja. Cu speranta ca v-am fost de folos prin cele relatate va doresc tuturor: CONCEDII PLACUTE SI DISTRACTIE MAXIMA.

1.4

JALNIC

Am fost cazat la hotelul Flora (unul din cele 3 hoteluri din complex) la etajul 2 camera 258 langa scari, hotel care nu merita mai mult de 3 stele. Din momentul in care am facut chek in-ul si pana la chek out am avut o ditamai panza de paianjen in coltul camerei fara ca cineva sa se sinchiseasca sa o dea jos. In 8 zile de cazare nu am vazut nici o camerista sa dea cu aspiratorul, in schimb faceau paturile si schimbau prosoapele la baie. MANCAREA pe langa faptul ca era aproape la fel in fiecare zi, a fost execrabila (carnea era grasa sau prost gatita, ciorbele erau preparate din friptura ramasa cu o seara inainte, pepenele era servit la temperatura camerei (cald), celelalte fructe au fost ok) SUCURILE vai mama lor ca numai sucuri nu erau. Intr-o seara am vrut sa beau 7 up de la dozator si era apa cu zahar, alta data a curs doar sifon. Sucurile cu gust apropiat de realitate erau servite doar la lobby bar unde nu aveai voie sa te servesti singur. Cele 3 piscine au fost OK mai ales ca una dintre ele era cu apa calda. Parcarea a fost cu plata 5 leva/zi. Topoganele... ditamai teapa intrucat erau gratuite doar pentru copii, adultii trebuiau sa plateasca, si nu functionau decat 4 ore pe zi timp in care erau aproape full. Internetul Wi-Fi 1 leva/30 minute si mergea foarte greu. Animatorii vorbeau germana, bulgara si foarte putina engleza, lucru care m-a facut sa plec din timpul asa ziselor spectacole pe care le organizau. NU RECOMAND ACEST HOTEL.

0.73

Locuiesti intro pestera? Mananci frunze si muschi salbatic?

...atunci hai la Zvete-Rodopi-Flora! Sa detaliem acum: In afara de spatiu (obligatoriu pentru 4* ) hotelul aduce cu unul din anii '88 de la noi, cearceafuri rupte, pat dubios (prea tare / prea moale), perne mici si suptiri un fel de cearceaf impaturit. In baie era un miros urat, ventilatorul de acolo nu avea nici o treaba, ramaneai cu diverse obiecte in mana, curateania era dubioasa. Ieseai pe balcon care era din beton si pe jos ramansese cimentul peste care au dat niste vopsea...pfff. Puntul "forte" sala de mese. Nu am crezut ca e posibil ca la un restaurant sa mananc mancarea de la o masa la alta (ouale prajite si fierte de dimineata ereau date cu kechup si servite seara, mancarea de la pranz devenea ciorba de maine, am gasit masline si alte chestii in ea), nu stiam ce mancam, nu ereau cartonase ca sa stim ce erea acolo (la salate si alte dressinguri). Sa va spunem ce am mancat timp de 7 zile: * dimineata: clatie cu lapte * pranz: -ruleta ruseaca- puneai ceva pe farfurie si...sperai sa nu ocupi baia prea mult * seara: specialitatea casei - cartofi prajiti cu ketchup Piscinele multe si cam atat. Topoganul cu bani, 20 leva pe sejur de om, ne-am luat 6 persoane apoi ne-am "rupt" fundul si spinarea pe ele, simteai toate inbinarile, dupa 2-3 ture mare parte din noi am renuntat...cu banii dati Echipa de animatie...lipsa, nu am observat asa ceva, spectacolele seara ereau..spectacole si atat (nu am stat mai mult de 10 min, un motiv important in explic mai jos) Buuunnnn, sa concluzionam acum, e de toata jena. A, sa nu uit, se vorbeste 99% in germana...was??? (de aia si cu spectacolele) engleza si vorbitor de ea nu te baga mai nimeni in seama. Am intrebat de piscina acoperita ni s-a spus ca e inchisa...de un an. Parcarea masinilor se face cu bani pe niste pavele, daca ai masina mai joasa e treaba ta. Internetul este cu bani (ca de altfel in toata statiunea) si merge groaznic. Dau nota 1 la tot doar pentru a scadea nota generala, nu recomand la nimeni sa piarda timp si bani pe acolo. Este al 2 lea an in bulgaria, dupa nisipuri, unde am stat la hotel Slavey (cautati review) deci vorbesc strict de un sejur in bulgaria si nu compar cu alte tari.

6.6

hotel slab

Nu mai calc pe acolo .

6.86

dezamagitor

Un hotel de 3 stele clasificat la 4 stele . 3 piscine super ; una incalzita ; topoganele sant contra cost 10 leva/adult/sejur ; parcare ok 5leva/zi ; animatori inexistenti ; camere modeste ; mancare multa si proasta ; bauturi la dozator f f f proaste ( am mai consumat si la alte hoteluri bauturi la dozator dar aici au fost cele mai proaste ) . in concluzie eu nu mai calc pe la acest complex kalimera .

mai sunt 26 impresii

"Ne-a facut o recomandare buna pentru acest hotel care este si destul de aproape de partie fata de alte hoteluri si suntem bucurosi ca am urmat sfatul lor."