Caută
x

Impresii Hotel Primasol Sunlight Sunrise

Găsiți mai jos o listă cu impresii de la Hotel Primasol Sunlight Sunrise. Impresiile de calatorie și comentariile sunt chiar ale turiștilor care au petrecut deja o vacanță pe litoral în Nisipurile de Aur, Bulgaria prin agentia Travel Planner.

Nota clienţilor
  • 8.5
  • 7.7
  • 8.4
  • Aceste mesaje au fost trimise doar de clienții Travel Planner.
  • Comentariile sunt orientative. Acestea constituie părerea subiectivă și nu obiectivă a unor persoane
Despre Nisipurile de Aur și Oferte

8.46

Un raport corect calitate/pret

Am fost pentru prima data la acest hotel si criteriul de alegere a fost pretul si brandul Primasol, care am considerat ca e o garantie suficienta.Camerele dragute, curatenie,servicii dar nu am fost la fel de entuziasmati ca la Primasol Ralitsa din Albena. Ca plusuri as putea spune ca e de laudat faptul ca hotelul pune la dispozitie un microbus (orarul este afisat la Receptie) pentru a ajunge in centrul statiunii, altfel e destul de dificil. In prima zi am facut plimbarea pe jos,copilul a obosit la intoarcere si am fost nevoiti sa luam taxiul pana la hotel:10 leva. A doua zi abia am observat anuntul de la Receptie legat de transport si pot sa spun ca se respecta orarul la secunda iar soferul a fost foarte amabil, microbuzul impecabil, a fost un fel de mini-excursie foarte reusita. Alt lucru pe care l-am apreciat foarte tare a fost faptul ca nepotica si-a uitat ochelarii de soare la una din piscinele exterioare si ne-am dat seama abia a doua zi. I-am cautat la piscina dar nici urma si m-am dus intr-o doara la Receptie unde, spre surpriza mea, erau ochelarii, ii gasisera cand au facut curat. Alt plus ar fi ca, desi hotelul e destul de intortochiat si cu piscine pe trei etaje, au lift exterior care te scuteste de urcatul si coboratul scarilor. Despre minusuri: pe mine personal m-a deranjat faptul ca dimineata la prima ora nu ai unde sa bei o cafea (intr-o dimineata pe la 6 am gasit un alt turist in hol care s-a dus pana la magazinul cel mai apropiat ca sa ia doua cafele) iar mancarea cam lasa de dorit. Sigur ca tot gasesti ceva sa mananci (chiar mi-au placut foarte mult ardeii copti si mielul) dar nepotica, spre exemplu, a avut mese la care a mancat paine cu unt si prajiturele. In concluzie, pentru pretul platit consider ca a fost convenabil dar prefer totusi Primasol Ralitsa Albena, alta calitate!

mai sunt 75 impresii

"Referitor la agentia Travel Planner, numai cuvinte de lauda. De 4-5 ani colaborez cu cei de la Travel Planner, si tot timpul am parte de concedii reusite. Multumim pentru tot si revenim cu placere la dumneavoastra!"