Caută
x

Impresii Hotel Sol Nessebar Mare

Găsiți mai jos o listă cu impresii de la Hotel Sol Nessebar Mare. Impresiile de calatorie și comentariile sunt chiar ale turiștilor care au petrecut deja o vacanță pe litoral în Nessebar, Bulgaria prin agentia Travel Planner.

Nota clienţilor
8,69
  • 8.6
  • 8.8
  • 8.3
  • 8.9
  • 9
  • 8.2
  • 7.7
  • Aceste mesaje au fost trimise doar de clienții Travel Planner.
  • Comentariile sunt orientative. Acestea constituie părerea subiectivă și nu obiectivă a unor persoane
Despre Nessebar și Oferte

8.19

La pomul laudat...

Desi am avut rezervarea la un hotel (Sol Nessebar Mare), la receptie ni s-a spus ca "agentia a gresit si a omis sa va spuna ca aveti rezervarea facuta pe resort, iar hotelul vi-l alegem noi". Evident ca ne-au oferit cazare intr-un alt hotel, cel mai indepartat de facilitatile pentru copii (tobogane). Nu ar fi fost o problema daca am fi putut beneficia de minibarul de pe plaja, dar nu era posibil, intrucat "fiecare hotel are minibarul lui". Deci pentru o bere, trebuia sa mergem pana la hotelul nostru si sa ne intoarcem cu paharul in mana la locul de joaca al copiilor... cu totul peste 500 m la un drum si au fost destule drumuri. Greseala noastra a fost ca nu am sunat la agentie din prima zi, ci din a treia. Problema s-a rezolvat in aceeasi zi, gratie eforturilor dnei. Mariana Beghes, careia ii multumim pe aceasta cale. Desi pe site scria ca avem acces la minibarul de pe plaja inclusiv la bauturi alcoolice, acestea nu s-au mai oferit pentru "ca este cald si vi se face rau". Nu a fost o problema sa luam un whisky de la barul din hotel, dar de ce sa mai facem acest drum? La tobogane a fost foarte aglomerat, dar asa este si la Disneyland... Curatenia - nu a venit nimeni sa ridice gunoiul din camera sau sa schimbe lenjeria, prosoapele pe durata intregului sejur. Mancarea foarte buna, variata. Camerele spatioase, linistite.

7.13

Complex super, personal de toata jena

Hotelul ok, camerele de 3 stele ca si dotari dar suprafata le recomanda pentru 4 stele. Curatenie cat de cat buna. Problema intampinata de noi, si care a creat o mare cearta cu Quality Managerul- Janina cred ca se numeste a fost cand am ajuns si nu ne-a fost permisa intrarea cu masina in curtea hotelului pe motiv ca nu mai sunt locuri de parcare. Am inteles, ne-au indrumat sa parcam in parcarea hotelullui Palace din acelasi complex insa am solicitat sa intram pana in fata pentru a descarca bagajele. Nici asta nu ne-a fost permis. In conditiile in care plouase torential toata ziua ei ne-au tinut la poarta 30 min si, pana la urma a venit un valet sa care bagajele iar masina nu a intrat in curte. Le-am aratat locuri- intr-adevar pe trotuar dar unde era parcat un Mercedes S Class si au spus ca nu e voie pentru ca incurcam autocarele. Surpriza a fost a doua zi dimineata cand trotuarul era ocupat cu 5 masini care avusesera permisiunea si, se pare, ca ele nu incurcau autocarele. Am reclamat comportament discriminatoriu insa Managerul de Calitate a afisat o atitudine pe alocuri aroganta si mi-a spus ca ceea ce au facut ei este normal si ca nu avem voie sa intram cu masina nici sa ne lasam bagajele,

mai sunt 166 impresii

"De doi ani de cand am descoperit aceasta agentie am terminat cu stresul de a cauta bilete pentru concediu fie el de Pasti sau in vara. O echipa de profesionisti, corecti, loiali fata de clientii sai. Personal am recomandat-o cel putin la alte sase familii si au fost incantati. Deci alegeti cu toata increderea aceasta agentie. MERITA!!!"

- Culiuc Afanasie Florin, contabil, 48 ani | Impresii despre Travel Planner >>