Caută
x

Impresii Hotel Sandy Beach

Găsiți mai jos o listă cu impresii de la Hotel Sandy Beach. Impresiile de calatorie și comentariile sunt chiar ale turiștilor care au petrecut deja o vacanță pe litoral în Albena, Bulgaria prin agentia Travel Planner.

Nota clienţilor
5,89
  • 7.8
  • 6.8
  • 5.8
  • 6
  • 5.6
  • 4.4
  • 4.8
  • Aceste mesaje au fost trimise doar de clienții Travel Planner.
  • Comentariile sunt orientative. Acestea constituie părerea subiectivă și nu obiectivă a unor persoane
Despre Albena și Oferte

5.89

Parere Sandy Beach

Hotelul de 3 stele ne-a intrecut putin asteptarile : foarte curat, mancare buna, servicii bune.

5.6

Nota de trecere....

prima experienta pe litoralul bulgaresc pot spune ca pot da un 5 cu indulgenta. Amplasarea hotelului mi-a placut, camerele renovate dar la capitolul curatenie foarte slab. I-am lasat bacsis femeii care se ocupa de curatenie ...degeaba, acelasi rezultat, m-a deranjat foarte mult ca nu dadea cu mopul in baie, cand am luat camera fetele de perna nu erau schimbate, am fost nevoita sa o chem si sa le schimbe. Capitolul mancare, se repeta obsesiv. Dimineata aceeasi crenvusti prajiti , cateva semipreparate cu o culoare ciudata, nu m-am atins de ele. Apa din piscina era foarte rece, nu am stat deloc, oricum nu m-a afectat deloc pentru ca ma duc la mare sa profit de apa marii si nu sa ma balacesc intr-o piscina plina de clor. Nu exists deloc trupa de animatie, plictiseala maxima. Raportul calitate pret nu a fost direct proportional cu realitatea, am platit 850 euro mult prea mult pentru ce am gasit acolo. Am fost, am vazut si cu siguranta nu ma mai intorc. Aaasa..... uitam sa spun ceva f important. personalul hotelului era de 2 lei, fara experienta si se miscau in reluare, mai ales la receptie. Dupa ce am terminat sejurul si am achitat pentru ce consumasem in camera mi-a inapoiat doar o parte din pasapoarte (am mers 3 familii) , ne pregateam de plecare si noroc ca mi-am dat seama ca eu si sotul meu nu aveam cartile de identitate. m-am intors la receptie spunandu-i desteptei ca nu mi-a dat buletinul, s-a uitat la mine si mi-a spus ca nu e adevarat ca mi le-a dat pe toate. ma intorc la masina si incep sa caut ca disperata crezand pe moment ca are dreptate si ca le-am ratacit eu pe undeva. nu le-am gasit si m-Am intors la receptie, ce credeti? nici macar nu m-a bAgat in seama, a fost punctul culminant. moment in care am explodat si am cerut sa vb cu managerul hotelului, vine un copil de vreo 20 de ani si ma intreaba f ofuscat, care e problema mea. i-Am zis ca incompetenta de la receptie nu mi-a inapoiat toate actele si ca noroc de mine ca mi-am adus aminte...in fine s/a uitat pe acolo si BINENTELES CA ERAU ACOLO. AM PLECAT CU O CARUTA DE NERVI . IN CONCLUZIE NUUUUUUUU RECOMAND ACEST HOTEL.

7.6

Nu ne--am pliat pe serviciile lor!

Un hotel care poate a fost candva bun. Acum a mai ramas doar cate ceva din obiceiurile de alta data cand turistul era pe primul plan. Nu am simtit ca serviciile sunt pentru turisti deoarece: ospatarii erau foarte plictisiti si am preferat de multe ori sa nu-i deranjez; aparatul de bere...care de fapt dadea un pipi lung se strica exact la ora 18, de 3 ori in 6 zile; cafeaua foarte slaba si de proasta calitate; sucurile de tip dozator TEC, parca m-am intors in urma cu 10 ani;mancare putin variata; pentru gratar(cu gaz metan) trebuia sa stai la coada umilintei...10 minute cel putin. Locatia este frumoasa, aproape de plaja, curatenia s-a facut cu spaga de rigoare....plaja este curata si sunt locuri pentru toata lumea.


"Despre agentie ... nota 10. Ca sunt multumita nu este nevoie sa mai spun , avand in vedere ca plecam a treia oara prin agentia dvs. "

- ADRIANA, I.R.U, 37 ani | Impresii despre Travel Planner >>