Caută
x

Impresii Hotel Planeta

Găsiți mai jos o listă cu impresii de la Hotel Planeta. Impresiile de calatorie și comentariile sunt chiar ale turiștilor care au petrecut deja o vacanță pe litoral în Sunny Beach, Bulgaria prin agentia Travel Planner.

Nota clienţilor
8,00
  • 8.3
  • 9.2
  • 7
  • 7.4
  • 8.3
  • 7.5
  • Aceste mesaje au fost trimise doar de clienții Travel Planner.
  • Comentariile sunt orientative. Acestea constituie părerea subiectivă și nu obiectivă a unor persoane
Despre Sunny Beach și Oferte

7.06

Vacanta cu enterocolita

Am ajuns la Hotel Planeta incantata, dar si curioasa pentru ca citisem parerile de aici si am sperat ca nu este asa. Si, din pacate, sperantele mi s-au naruit. In primul rand, am primit un apartament cu 2 camere cu chicineta care nu era nicidecum de 5 stele, asa cum se pretindea, ci de 2 stele. Cu mobila veche, pereti murdari, mizerie pe jos, miros urat din baie, dressing stricat. M-am dus la cei de la receptie si le-am cerut sa imi schimbe camera, fiindca nu e DELOC ce am vazut in poze. Au zis ca e vina celor de la Travel Planner ca nu ne-au informat despre acele apt. cu 2 cam. Ceea ce era adevarat! Am vorbit cu cei de la agentie care au reusit sa ne schimbe camera, dar abia dupa 2 zile. Apoi am solicitat ca pana ne muta, sa ni se faca mar curat in apartamentul ala. A trebuit sa ma duc de 3 ori la receptie sa cer asta si sa sune si cei de la agentie la hotel ca sa vina sa faca curat!!! Groaznic! Ne-am umplut de nervi si nu ne-a tihnit deloc! Si ca totul sa fie "perfect", in ultima zi in care urma sa plecam cu autocarul si am luat ultimul pranz la hotel, am facut o enterocolita pe drumul cu autocarul spre Bucuresti de mai mare "frumusetea". Am vomat tot drumul, m-am deshidratat total, atat de tare incat am lesinat. Au chemat ambulanta bulgareasca pe drum si mi.au pus o perfuzie pe autocar, ca sa pot ajunge in stare constienta pana in Bucuresti. Am ajuns in Bucuresti pana la urma, unde m.a asteptat ambulanta care m.a dus la boli infectioase. UN COSMAR!!! De la mancarea de acolo stricata si refolosita. Daca mi se intampla doar mie, mai ziceam..dar si prietenilor mie le.a fost rau. Nu atat de grav cum mi.a fost mie, dar le.a fost! Nu mai merg in Bulgaria la All Inclusive in viata mea!!!

9.46

in Sunny Beach cu siguranta vom mai merge dar nu la acest hotel

hotelul este frumos,curat dar mancarea lasa de dorit

mai sunt 57 impresii

"Recunosc ca am ramas uimita de faptul ca am primit mesaj de drum bun, dar si la terminarea sejurului de drum bun?!!! Jos palaria ! Multumim !"