Caută
x

Impresii Hotel Mistral

Găsiți mai jos o listă cu impresii de la Hotel Mistral. Impresiile de calatorie și comentariile sunt chiar ale turiștilor care au petrecut deja o vacanță pe litoral în Balchik, Bulgaria prin agentia Travel Planner.

Nota clienţilor
8,36
  • 9.8
  • 8.3
  • 6.5
  • 8.5
  • 9.3
  • 7.8
  • 8
  • Aceste mesaje au fost trimise doar de clienții Travel Planner.
  • Comentariile sunt orientative. Acestea constituie părerea subiectivă și nu obiectivă a unor persoane
Despre Balchik și Oferte

7.4

Foarte dezamagiti...

Hotelul nu merita nici 3 stele. Nu are nici un petic de piscina. Nu are plaja privata sau macar una cit de mica comuna amenajata, plaja care exista la 50 m este extrem de mica , inghesuita , sezlonguri si umbrele platite,nici fir de nisip, doar pietre taioase, etc. Mic dejun foarte prost, saracacios si acelas in fiecare dimineata, nu ai ce alege, am mers la alt hotel sa luam micul dejun, desi aveam demipensiune, mai exact: parizer ieftin- 2 feluri, lapte fara gust, iaurt varsat cu mult zer in el-imposibil de mancat, suc -cred ca era de portocale,probabil facut din prafuri,oribil la gust, nici pomina ceva patiserie, un biscuite sau ceva placut ochiului, nu mai zic de papilele gustative,nu mai are rost sa continui lista de alimente de la asa-zisul micul dejun. Avand demipensiune, ne asteptam sa avem si cina, gen bufet suedez, am avut o alta dezamagire: ni se aducea o salata, apoi un gratar cu ceva cartofi si o apa plata, exact asa de sec cum ati citit. Va asteptati si la desert ...uitati, ar fi fost un lux, desi trebuie sa mentionez ca ultima zi de sejur am comandat un desert, pe care nu ne-au cerut banii, am intrebat de ce si ni s-a raspuns ca era inclus ,iar referitor la zilele precedente ni s-a spus ca ar fi trebuit sa cerem daca doream desert...off, asa este ca nu degeaba se spune cere si ti se va da. Prosoape vechi, nicidecum pentru hotel de 4 stele. S-a stins lumina de 2 ori pret de 15 minute. Eram cu copilul la dus ii faceam baie de seara si nu intelegeam ce se intampla. Probabil o economie a hotelului, nici nu m-am obosit sa-i sun sa intreb ce se intampla. Daca Va intrebati...la vecini pe la celelalte hoteluri era lumina.

6.6

Servicii turistice bulgaresti proaste

In afara de pozitionarea foarte buna a hotelului si fatada de 4 stele, restul lasa de dorit: camera mica, AC care nu face fata la 30 grade Celsius, neinlocuirea sau nesuplimentarea pe parcursul sederii a materialelor consumabile din baie folosite (prosoape, sapun, sampon), restaurant cu personal insuficient si transpirat in permanenta, mic dejun sarac si invariabil, cina servita in 2 ore dupa clientii a la carte din afara hotelului care au avut prioritate, refuzarea servirii meselor preplatite (MD si cina) la o depasire cu 5 minutea programului impus (pt MD - ora 10, pentru cina - oera 21), debarasarea meselor realizata cu foarte mare intarziere.


"O agentie descoperita de mine in acest an cu servicii excelente.Banuiesc ca toti cei care lucreaza aici au acest stil amabil,eficient dar eu vreau sa ii multumesc inca o data doamnei Maria Benghes.A stiut sa ma asculte si sa imi ofere cele mai bune solutii. "

- PASCARIU SORIN, functionar, 30 ani | Impresii despre Travel Planner >>