Caută
x

Impresii Hotel Kaliakra

Găsiți mai jos o listă cu impresii de la Hotel Kaliakra. Impresiile de calatorie și comentariile sunt chiar ale turiștilor care au petrecut deja o vacanță pe litoral în Albena, Bulgaria prin agentia Travel Planner.

Nota clienţilor
8,77
  • 9.8
  • 8.7
  • 8.6
  • 8.1
  • 8.8
  • 8.4
  • Aceste mesaje au fost trimise doar de clienții Travel Planner.
  • Comentariile sunt orientative. Acestea constituie părerea subiectivă și nu obiectivă a unor persoane
Despre Albena și Oferte

OK

Impresia mea despre acest hotel... nu stiu daca pretul reflecta calitatea Cred totusi ca cele patru stele sunt acordate doar pe baza faptului ca este situat pe plaja sau ca are camere cu vedere la mare ( cele superior avand intradevar 40 mp, mari cu mult mobilier, cele standard 25mp). insa curatenia lasa mult de dorit: in cele 6 zile de sedere acolo nu s-a facut curatenie de nici un fel ( baie sau camera sau balcon). o singura data s au schimbat prosoapele si asta in schimbul unei atentii de 2 leva. In ceea ce priveste mancarea iara un mare minus, in fiecare zi erau cam acelesi feluri de mancare gen tocane , sosuri, paste fierte cu alte sosuri ... mancare ramasa de la pranz si redistribuita la cina.. nu sunt deloc o persoana cu pretentii insa la acest hotel am gasit cea mai slaba (proasta) mancare pe care am mancat-o in vacantele nostre in Bulgaria. Mancare pentru copii nu stiu daca era, pt ca nu am vazut o locatie anume pentru asta. Inghetata foarte buna, ALGIDA, excelenta. cred ca singurul plus pe care il are acest hotel si pentru care noi am mers in Albena este plaja, intrarea lina in apa , plaja, apa curata si fara scoici, mal sau mizerii. nisipul fin. Chair daca hotelu era plin nu gaseai aglomeratie pe plaja. loc de prosoape berechet. In concluzie nu recomand acest hotel :(, cu regret. plaja din Albena nu se compara cu plaja din Nisipuri niciodata insa Hotelurile din Albena, nu se vor ridica la nivelul celor din Nisipuri nici dpdv al mancarii sau camerelor. Nu mentionasem personalul hotelului..amabil, vorbitor de engleza pe alocuri si nu mi s -a parut ca se comportau diferit cu noi fata de clientii nemti sau rusi.. in hotel am remarcat vreo 4 familii de romani. oricum fata de alte hoteluri din Bulgaria la care am mai fost, turistii destul de educati si linistiti.

7.46

Sejur hotel Kaliakra

Amplasarea hotelului este super, in capătul plajei, nu e aglomerat, nisipul e curat, apa limpede. Despre hotel nu am cuvinte de laudă, mâncare de cantină, nimic extraordinar, apa de la chiuveta mirosea a canalizare, mobilierul c-am invechit. În piscină ai voie până la 18:00. Preț prea mare pt serviciile oferite.

6.13

Vacanta cu peripetii

Inca de la momentul cazarii am intrat in divergenta cu personalul de la receptie cu privire la amplasarea camerei pe care am dorit-o la etaj superior cu vedere la mare inca de la rezervarea facuta catre dvs.Ni s-a prezentat la parter/etaj 1 o camera care nu era pregatita pentru a fi locuita.Am acceptat camera respectiva in lipsa de alte variante pentru 2 zile dupa care am fost mutati la camera dorita initial.Pe parcursul sederii am constatat in camera un miros intepator,gelul de dus era expirat si nefunctional ocazie cu care a venit o echipa de instalatori si au remediat problema.Fata de ceilalti turisti de alte nationalitati am fost tratati diferit in sensul ca bauturile erau puse la pahare mici de plastic comparativ cu recipiente de sticla "king size" primite de ceilalti.La masa am avut un usor disconfort deoarece cei care debarasau veneau imediat sa ridice farfuria,grabindu-ne sa ne terminam masa mai repede.In acelasi timp intelegand numarul mare de persoane din hotel si faptul ca erau depasiti numeric cei care pregateau preparatele am remarcat existenta unor cozi de aproximativ 15-20 persoane asteptand mancarea.Fata de anii trecuti am remarcat scaderea calitativa a preparatelor si a diversitatii acestora.In urma acestui feedback realist consider ca aceste situatii nu vor fi depasite si remediate in perioadele urmatoare.

mai sunt 69 impresii

"Excelenta! sunt adevarati profesionisti ! Avusesera o zi mai incarcata si nu apucasera sa imi trimita voucherele asa ca l-am sunat pe domnul Sebastian Constantinescu ( consultant Travel Planner) sa il rog sa nu ma uite cu voucherele pentru ziua urmatoare. Dansul s-a scuzat si mi le-a trimis chiar in seara aceea (era cam ora 20.00 si cred ca era inca la servici !). Nu am ce sa le reprosez sunt de incredere si de cuvant, lucru foarte important! "