TravelPlanner

6.3
40%
5 impresii
Impresiile Travel Planner (5)
Amplasare
5.2
Calitate / pret
6.4
Impresii pe Hotel Aqua View

5 impresii reale, verificate 100% - Hotel Aqua View

Clienți reali. Aceste mesaje au fost trimise doar de clienții Travel Planner. Sejururi reale. Comentarii reale.

Filtrare rezultate
Nisipurile de Aur Bulgaria
9.9

Vacanta reusita

Un hotel modern, spatios, confortabil si personal pe masura :)
Recomand Travelplanner: Persoanele de la agentie au fost foarte amabile si ne-au servit pana la ore tarzii, au cautat oferte alaturi de noi si si-au dat tot interesul. Sunt niste oameni de incredere si vor doar ceea ce e mai bine pentru client. Chiar daca nu ne-am vazut niciodata si am comunicat doar la telefon si pe mail pot sa spun ca sunt niste oameni minuntati.

1.5

Nicioadata

Cazarea a fost foarte buna, dar mancarea ................ Am avut bilet cu demipensiune. Dimieata a fost acceptabil, destul de multa mancare , dar seara trebuia sa-ti alegi un meniu impus care noua nu ne-a placut. Mai rau de atat nu te lasau cu nimic adus de acasa, nici macar apa plata.

4.9

Ultima vacanta in Bulgaria!

Este un hotel bunicel cu mari probleme de management. Asa se intampla cand proprietarul hotelului traieste cu falsa impresie ca are veleitati de manager hotelier. Aveam niste apa si fructe pe care le-am pus in frigiderul (minibarul) din camera. A doua zi le-am gasit scoase si ma amenintau cu amenda de 50 leva ca le-am folosit minibarul pe post de frigider. Managementul interzice sa aduceti orice fel de mancare sau bautura in camerele de hotel. Am cerut explicatii, dar "doamna manager" nu considera ca e important sa cunoasca macar o limba de circulatie internationala. Toate mesajele din camere, hotel, restaurant sunt in bulgara, rusa, germana si engleza. Daca nu cunoasteti una dintre aceste limbi e bine sa va reorientati, deoarece nimeni nu va poate ajuta, nici macar la alegerea felului de mancare. Nu a constituit o problema pentru noi, dar parintilor veniti pentru 2 nopti le-ar fi fost greu sa comunice cu cineva, in lipsa noastra. Angajatii s-ar potrivi mai bine intr-un "impinge tava", dar cred ca asta e universal valabil in Bulgaria. Hotelul e nou, camerele sunt frumoase si spatioase, balcoanele destul de mari si toate camerele au vedere catre mare. Oricum privelistea e blocata de o multitudine de constructii neterminate, macarale si alte resturi ce amintesc de revolutia industriala. Meniul interesant, dar putin pretentios pentru gusturile mele. E o chestie subiectiva, dar noi nu prea consumam susan prajit, stafide si gemuri langa o feliuta de carne frumos aranjata pe o farfurie frumos manjita cu un sos viu colorat. In ciuda faptului ca aveam mesajul "Do not disturb!" pe clanta usii, femeia de serviciu a vrut sa faca menajul la ora 15.00, cand copilul dormea. Bine totusi ca au facut curat, deoarece in camera parintilor nu s-au obosit sa intre, chiar daca au stat doua nopti. Hotelul e ok, amplasarea e buna pentru cei care doresc liniste, nu e localizat in Nisipurile de Aur, ci in Chaika, e buna miscarea pe scari pana la plaja si inapoi, dar serviciile si personalul jale.
Recomand Travelplanner: Am lucrat cu Travelplanner timp de 2 ani. Anul acesta am sunat sa discut o problema cu consultantul indicat pe voucher. Mi-a raspuns un angajat nou, care mi-a promis ca se intereseaza si ma contacteaza. Nu s-a intamplat pana azi, dar asta poate fi din cauza angajatului.

8.1

Elegant

Hotelul este foarte bine facut, elegant, dar mai au de lucru la servicii. Receptionera nu vorbeste engleza, mancarea lasa putin de dorit. Raport calitate pret bun.

7.5

Hotelul si zona sunt OK

Hotelul e o constructie noua, realizat cu atentie la detalii, camerele sunt mari, dotate cu tot ce trebuie (AC, TV, balcon pt 3 persoane, pat pt copii la cerere, baie), la aprox 5 minute de plaja, accesul facandu-se pe niste scari. Mancarea e buna, aranjata cu atentie in farfurie, mesele fiind combinatie intre "bufet suedez" si meniu "a la carte". Hotelul e amplasat in afara statiunii, intre Nisipurile de Aur si C-tin&Elena, aprox 10 minute cu masina pana in centrul statiunii. Ar fi de recomandat celor ce prefea linistea, nefiind in zona cluburi sau multe localuri de agrement. Gasiti insa restaurante sau baruri pe plaja. Parcarea masinilor se face in spatiu public sau in garajul subteran contra cost (10lv / zi). Piscina hotelului e ca si inexistenta, fiind un jacuzzi mai adanc. Personalul e foarte amabil, insa le lipseste experienta, avand uneori doua maini stangi si alea din lemn.
Recomand Travelplanner: Atentie fata de client

Cum a fost vacanta ta?
Spune-ne despre experienta ta din vacanta. Impresiile tale ajuta pe cei ca tine sa ia decizii mai bune pentru urmatoarea lor vacanta.

Impresii de la hoteluri similare cu Hotel Aqua View

Intrebari frecvente despre Hotel Aqua View

Care este impresia generala despre hotelul ?

Turistii Travel Planner a recomanda hotelul in proportie de si au acordat nota . Gradul de recomandare si nota au fost calculate pe baza a impresii. Vezi ce spun turistii despre vacantele aici.

In afara de Hotel Aqua View, te-ar mai putea interesa in Nisipurile de Aur, Bulgaria